ik stond er nog in terwijl ik al 4 jaar ofzo niet meer in ZL woondequote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Nikky woont overigens al een tijdje niet meer in Roden, ik vermoed dat de OP niet zo heel up to date is.
quote:
Met komma: uitstekend, echt een voorbeeldbaby! Is in 5 dagen al 310 gram aangekomen, dus gaat helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Hoest met de kleine, Djeez. Of zonder komma
Dat weinige slapen is wel een keerzijde van zo'n baby hè, maar dat gaat voorbijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:21 schreef Djeez het volgende:
Met komma: uitstekend, echt een voorbeeldbaby! Is in 5 dagen al 310 gram aangekomen, dus gaat helemaal goed komen.
Zonder komma: ook prima. Alleen die onderbroken nachten zijn slopend
Ohja, mama hadden we ook nogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat weinige slapen is wel een keerzijde van zo'n baby hè, maar dat gaat voorbijGoed te horen dat het goed gaat
Met mama alles ook goed, hoop ik!
shit, helemaal vergeten moeders de vrouw mee te nemen uit het ziekenhuis!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ohja, mama hadden we ook nog
Ze maakt het goed, herstelt verrassend snel van de keizersnee!
Die ligt nog vastgeketend aan bedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
shit, helemaal vergeten moeders de vrouw mee te nemen uit het ziekenhuis!
d'r moederinstinct brengt d'r vast wel thuisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die ligt nog vastgeketend aan bed
Vandaar al die gemiste oproepen op mijn gsm...
Mijn derde idd. Wel bij mijn tweede vrouw, dat dan weer wel. Nog mazzel ook, wou na tweede kind me laten castreren. Toch maar niet gedaan, want vrouw wou zelf ook graag een kindquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
d'r moederinstinct brengt d'r vast wel thuis
maar hoeveel heb je er inmiddels wel niet?
dit is al je 3de ofzo?
Heb een string in maatje XS gekocht. Dan mag ze mooi keihard werken om er in te passenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:11 schreef V1z0R het volgende:
Oh god! Morgen moederdag of niet?!
*doos chocola noteert op boodschappenlijstje*
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Heb een string in maatje XS gekocht. Dan mag ze mooi keihard werken om er in te passen
Met z'n moederquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Dat wordt minimaal een jaar geen seks.
Je denkt dat ie zijn moeder een string geeft? Ik denk zijn vrouw die net moeder is geworden.quote:
/in de war...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je denkt dat ie zijn moeder een string geeft? Ik denk zijn vrouw die net moeder is geworden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je denkt dat ie zijn moeder een string geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop