Vrouw heeft de auto meequote:
Zo rap was hijquote:Op woensdag 3 april 2013 20:33 schreef Kirov het volgende:
Kaper
En je hebt niet eens de TT veranderd.
Kun jij anders een mooie tt maken?quote:
Welkom. Waorzo?quote:
Mooi manquote:
Is Emmer Compascuum dan niet het andere uiterstequote:Op donderdag 4 april 2013 01:49 schreef Drentsche het volgende:
Ik woon sinds 2 maanden in emmer-compas, beste beslissing in me leven tot nu toe.
*zeer gelukkig is geen randstad bewoner meer te zijn*
Nee, na 20 minuten rijden zit je in hartje Emmen waar je prima kan uitgaanquote:Op donderdag 4 april 2013 07:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is Emmer Compascuum dan niet het andere uiterste
Uitgaan in Emmquote:Op donderdag 4 april 2013 07:43 schreef Drentsche het volgende:
[..]
Nee, na 20 minuten rijden zit je in hartje Emmen waar je prima kan uitgaan![]()
Emmen is toch echt heelwat beterquote:Op donderdag 4 april 2013 07:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uitgaan in Emm
Ga dan naar Twins in nieuw-Amsterdam
Wel es naar de Bras geweest, wat een ballentent. Zelfs de Babbel in HGV was nog beter...quote:
6i of het rockhok in de Zwetserquote:Op donderdag 4 april 2013 08:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wel es naar de Bras geweest, wat een ballentent. Zelfs de Babbel in HGV was nog beter...
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 4 april 2013 07:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uitgaan in Emm
Twinsquote:Op donderdag 4 april 2013 07:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uitgaan in Emm
Ik wilde oorsprongkelijk in Emmen wonen maar er kwam een mooi huis vrij in Emmer-Compas met een tuin.quote:
Dan noem je ook een tentquote:Op donderdag 4 april 2013 08:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wel es naar de Bras geweest, wat een ballentent. Zelfs de Babbel in HGV was nog beter...
Ze zijn flink aan het verbouwen overal dus het gaat de goede kant opquote:Op donderdag 4 april 2013 08:59 schreef Harajuku. het volgende:
Emmen is wel de laatste stad waar ik heen zou gaan. Ik vind het zo lelijk. En saai.
Nou ja alles is natuurlijk beter dan de randstadquote:Op donderdag 4 april 2013 07:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is Emmer Compascuum dan niet het andere uiterste
quote:
Wil elke Fok!er direct wonen.quote:
Dat was altied tof. En het rockcafé. En tienermeisjes hosseln an de barquote:Op donderdag 4 april 2013 10:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
TwinsMet pul in de hand staan hossen op de picknicktafels in de skihut!
Dat gaat het voor mij waarschijnlijk niet mooier maken ;pquote:Op donderdag 4 april 2013 09:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ze zijn flink aan het verbouwen overal dus het gaat de goede kant op
Goede oude tijd...quote:Op donderdag 4 april 2013 11:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat was altied tof. En het rockcafé. En tienermeisjes hosseln an de bar
Zijn overigens Marokkanen. Slachtoffer is zoon van collega, heb zojuist de foto's gezien. Erg schokkend, hij zat onder het bloedquote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef Djeez het volgende:
Relmocro's in Assen, of zullen het nog Molukkers zijn?
http://www.politie.nl/nie(...)re-mishandeling.html
Ik zal geen namen noemen, maar dan kan je al bijna nagaan om welke familie uit Pittelo het gaatquote:Op donderdag 4 april 2013 12:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zijn overigens Marokkanen. Slachtoffer is zoon van collega, heb zojuist de foto's gezien. Erg schokkend, hij zat onder het bloed
Ja ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef Djeez het volgende:
Wie had René Karst ook nog gespot net in Bloed. Zweet en Tranen?
Wereldberoemd in Drenthe, dankzij Duo Karts en zijn zus Erikah. Komt van Hogeveen, goeie kerel
Dat een goeie kerel is geloof ik directquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef Djeez het volgende:
Wie had René Karst ook nog gespot net in Bloed. Zweet en Tranen?
Wereldberoemd in Drenthe, dankzij Duo Karts en zijn zus Erikah. Komt van Hogeveen, goeie kerel
Hoe is het met Berend Botje dan tegenwoordig?quote:Op maandag 8 april 2013 23:31 schreef Ehhe het volgende:
Zuidlaren represent!
Bloed, zweet en tranen kan ik echt niet kijken. Te slecht!
De trots van de provinciequote:
Staat nog steeds met zijn scheepje op de stationswegquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:45 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Hoe is het met Berend Botje dan tegenwoordig?
Groningen schijnt ook niet echt zon te hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 17:53 schreef Madame_Paon het volgende:
De zon schijnt overal ... behalve hier.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:21 schreef Djeez het volgende:
Drenthe heeft er weer een inwoner bij. Hij heet Damian en weegt 3142 gram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |