Failliet gegaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:01 schreef Divje het volgende:
Paar jaar terug is dat LEF! geworden toch? Wat is er nu eigenlijk mee gebeurt? Het werd idd steeds duurder..
2 jaarquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:02 schreef Divje het volgende:
Oh lol. Dat hebben ze niet lang vol gehouden dan
Ooooh Tapperij inderdaad! Dat was het in mijn tijd, maar ik ben er twee of drie keer geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hollywood > Vaganza > De Tapperij > De Markt
Is dat niet normaal danquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:40 schreef V1z0R het volgende:
Nooit ergens anders echt opgemerkt dat je vreettent in de discotheek zelf had dan hier in de buurt volgens mij.
Boogiebar met de speklappen, Twins had snackbar, Mauritshof had snackbar, Zak een schnitzel/pizza restaurant EN een shoarmatent (en met beachparty currywurst van de BBQ)
In Skopje had je ook een snackbar dacht ik?
Is wat, niet normaal? Dat er wel iets te eten te halen valt of juist niet?quote:
maar verkochten die ook speklappen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Dat er een snackbar oid in een disco zit? De meeste plaatsen waar ik ben geweest was dat zo
Geen idee, want dat zou ik nooit besteld hebbenquote:
Skopje was tof. Zeven jaar tegenover gewerktquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:59 schreef Kirov het volgende:
In Skopje ben ik ook nog wel een paar keer geweest
Tegenover? Voor mijn gevoel stond het in de middle of nowherequote:Op woensdag 1 mei 2013 15:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Skopje was tof. Zeven jaar tegenover gewerkt
Elke maandag ramen lappen omdat josti's er tegenaan hadden gekotst
Ja kloptquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Divje het volgende:
Dat was het nieuwe Skopje vlak aan de A28(?)zat daarvoor in het 'centrum' van Beilen.
Veendrenten zijn vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:45 schreef Drentsche het volgende:
Woon sinds enige tijd in emmer-compas en nog geen enkel capuchon met bontkraagje gezien wel een keer een steen door me ruit gahad helaas, Doen kaaskoppen(waar ik er zelf ook een van ben) dat dan ook soms ?
Mwa, Veendrenthen slaan niet zo gauw een willekeurig persoon in elkaar.quote:
Meer neersteken toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef Kirov het volgende:
[..]
Mwa, Veendrenthen slaan niet zo gauw een willekeurig persoon in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |