abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:16:00 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_126227091
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef allochtoontje1993 het volgende:

[..]

Jou reactie gelijk ook weer, allochtoon ben je al als minstens een van je ouders buiten Nederland geboren is, en is dus een heel relatief iets.

En gelukkig ben ik een allochtoon, ben er trots op, in ben internationaal. Je zou maar als een provinciaal uit Drenthe opgevoed zijn die alleen allochtonen kennen van de plaatselijke afhaal chinees, nee dan je een tof persoon, not :')

Ik noem wat feiten op over de provincie waarin je leeft, ik vind de mensen daar walgelijk ouderwets en dat accent is al helemaal om te huilen, en ik ben niet de enige in Zuid Holland die er zo over denkt.
Als je dat niet bevalt is dat een probleem van jou en niet een probleem van mij boertje.

Oja, en je reactie bevestigd weer hoe wereldvreemd en xenofoob jullie zijn. Grappig om te zien, maar triest is het wel dat er mensen bestaan zoals jullie.
Je noemt geen feiten, je geeft je ongezouten mening die op weinig gebaseerd is. Maar hey, whatever floats your boat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:54:19 #262
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126228436
Ja wij Drenten zijn echt een kutvolk eerste klas :')

En die leegloop, dat valt wel mee maat ;)
pi_126233944
Wat een offtopic dom gelul :')
pi_126234914
Die feiten over inwoneraantallen en werkloosheid kloppen wel, en Drenthe is ook niet gezegend met een universiteit die grote aantallen jongeren kan trekken. De conclusie die er verder uit getrokken wordt is dan weer vrij subjectief en ook nog eens ironisch :+
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:04:59 #265
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_126235714
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef Dingest het volgende:
Die feiten over inwoneraantallen en werkloosheid kloppen wel, en Drenthe is ook niet gezegend met een universiteit die grote aantallen jongeren kan trekken. De conclusie die er verder uit getrokken wordt is dan weer vrij subjectief en ook nog eens ironisch :+
precies, hoeveel hebben hier al staan te rellen bij het Randstad topic? :P

Dat er geen universiteit of überhaupt werk voor WO'ers (iig in mijn vak-gebied) is, vind ik wel een erg gemis. Dat betekend wel dat als ik straks klaar ben met mijn master, ik waarschijnlijk moet verhuizen naar elders in het land en dat wil ik helemaal niet niet ;(

Ik woon nu al een tijdje in Enschede, maar het liefst woonde ik eigenlijk wel weer in Drenthe, toch wel de chillste provincie om te zijn :)
Robert Moog died for our synths
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:06:26 #266
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_126235808
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef JaqenHghar het volgende:
En die leegloop, dat valt wel mee maat ;)
Mwoah.. Veel hoger-opgeleiden vertrekken wel hoor.. :{
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:29:27 #267
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_126237121
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Drenthe is gewoon een achtergestelde provincie waar alleen stugge boeren wonen, en als je niet helemaal in dat plaatje past val je er snel buiten de boot.
Ligt er vooral aan, hoe je jezelf opstelt daar. Mijn ervaring is dat de meest stugge mensen, uiteindelijk de meest vriendelijk en gastvrije mensen zijn.

quote:
[..]

Emmen kent daarbij de meeste werkloosheid en is een van de snelst krimpende steden van NL,
Das helaas wel waar..
quote:
en dat zie je ook wel aan het publiek wat daar rond loopt, goude oorbelletjes in, een knauwend accent precies wat je in Noord Nederland verwacht.
bla bla bla nee, dat accent van de randstad is mooi zeg :') kwestie van smaak.
Het Nedersaksisch heeft tenminste nog een geschiedenis.
en die Sjonnie & Anita's kom je overal tegen
quote:
De Randstad daar in tegen is heel divers, je word niet raar aangekeken als je net wat anders bent, en mensen zijn open naar elkaar, wel recht door zee, maar open. :)
Er lopen daar net zo veel conservatieve gasten rond, (die zodra ze b.v. een noordelijk tongval horen, je direct uitmaken voor 'stomme boer' en je alleen maar in de zeik willen nemen, over stug gesproken :P). en ook genoeg die je op straat al ongevraagd hun ongezouten mening over je uitspreken.

quote:
In jullie provincie kijken ze liever twee jaar de kat uit de boom, voordat ze wat minder stug naar je worden, allemaal prima jullie zijn zo geboren en opgegroeid en weten niet beter, maar het blijft absoluut geen fijne mentaliteit.

Ik heb het zelf idd liever dan neppe enthousiasme, wat ik daar vaak tegenkom. :P Echt een gruwelijke hekel aan

quote:
En buiten de Randstad ook genoeg fijne plekken, zoals Brabant, erg naar mijn zin en de mensen zijn daar erg gezellig en ook redelijk divers.

:Y
quote:
Het is ook niet voor niks he jongens, dat jullie provincie leegloopt, dat komt vooral omdat de boel vergrijst is, en de jongeren naar Zwolle Groningen of naar de Randstad trekken voor werk.
Dat heeft vooral met aanbod te maken, veel gaan over ver studeren en blijven daar dan ook werken..

quote:
Maar ga a.u.b niet op anderen gebieden die wel meegaan met de tijd, en niet leeglopen neerkijken, want dat bevestigd alleen maar jullie provinciale en wereldvreemde kijk op de wereld.
:') 14.gif

Achja elke provincie of plek in NL heeft wel zijn voor en nadelen.
pi_126240134
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef allochtoontje1993 het volgende:

[..]

Oja, en je reactie bevestigd weer hoe wereldvreemd en xenofoob jullie zijn. Grappig om te zien, maar triest is het wel dat er mensen bestaan zoals jullie.
Mijn god, wat ben jij bitter zeg. Wie heeft er vanmorgen in je cornflakes gepist?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:02:47 #269
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126242354
Dik vuurwerk en alles in de rietlandn in emmn en alles
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:09:38 #270
400886 allochtoontje1993
Rotterdam Centraal
pi_126242792
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Mijn god, wat ben jij bitter zeg. Wie heeft er vanmorgen in je cornflakes gepist?
Misschien is dat het wel :@
Vandaag is de eerste dag na mijn ontslag, dus ik zit een beetje thuis te niksen.

En daarbij komt dat ik nu tijdelijk in Emmen ben, want mijn opa woont daar sinds kort, en het viel me op dat ik buiten Emmen redelijk naar me gekeken word als bruine jongen. :P

Maar ok, dat laatste heb je net zo goed in dorpjes onder Rotterdam, denk aan Strijen, Boskoop bij Gouda, en Stompwijk etc. Dus dat zou eerder wel het dorp vs. stads mentaliteit zijn en is niet provincie gebonden.

Excuses van net trouwens, het kwam er allemaal wat bot uit. Verder niet zo bedoeld, alleen het is voor mij een redelijke cultuurshock hier en laat ik dat nou net als autist moeilijk vinden haha!
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:14:21 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_126243052
Emmen is ook gewoon kut en lelijk.
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:18:00 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126243229
Flikker op allochtoontje. Ik ben ook halve Indo en heb nooit iets raars meegemaakt. Je ziet maar wat je wil zien.

Emmen is suboptimaal, maar als je gewoon een baan hebt is het wel vol te houden
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_126243337
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef Catch22- het volgende:
Flikker op allochtoontje. Ik ben ook halve Indo en heb nooit iets raars meegemaakt. Je ziet maar wat je wil zien.

Emmen is suboptimaal, maar als je gewoon een baan hebt is het wel vol te houden
Mijn ex was Indo en werd *altijd* als enige van ons vriendengroepje gefouilleerd als we ergens heen gingen.

Emmen heeft overigens best een leuk centrum! (en de dierentuin O+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:28:44 #274
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126243783
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ex was Indo en werd *altijd* als enige van ons vriendengroepje gefouilleerd als we ergens heen gingen.

Emmen heeft overigens best een leuk centrum! (en de dierentuin O+ )
nooit meegemaakt. Ben wel vrij blank en 1m96 dus misschien zagen ze t niet
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_126243825
Ze durven gewoon niet, je bent te lang :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126244141
Ik had vorig jaar zomer twee Polen op mijn oprit staan in dit boerendorp (ik heb een - voor hun zelfs iconisch - Pools autootje), ik kijk nergens meer van op _O-
pi_126249269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Wat dacht je van het Zuidlaardermeer? Bijvoorbeeld bij strandpaviljoen Meerzicht (Midlaren), daar heb je een grasveld, wc's. Noordlaarderbos ligt er een paar kilometer vanaf.
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:57 schreef Djeez het volgende:
Baggelhuizerplas in Assen iets?
Zuidlaardermeer, Geen Bos, Bij Meerwijck wel een beetje, maar daar zijn we vorig jaar weggestuurd omdat we moesten betalen.

Baggelhuizerplas: Weinig gras
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
pi_126251518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Excuses van net trouwens, het kwam er allemaal wat bot uit. Verder niet zo bedoeld, alleen het is voor mij een redelijke cultuurshock hier en laat ik dat nou net als autist moeilijk vinden haha!
Hah, ok. :) Maar idd, kleine dorpen heb je overal wel. En daar word je mogelijk niet eens raar aangekeken vanwege je kleur maar gewoon omdat ze je niet kennen. :P
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  donderdag 9 mei 2013 @ 08:57:05 #279
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126251703
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Ze durven gewoon niet, je bent te lang :7
Dit _O- Oh en een praatje maken helpt natuurlijk altijd.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef allochtoontje1993 het volgende:

Nou vooruit dan, omdat we hier zo coulant zijn in deze grijze, niet diverse, werkloze, kat uit de boom kijkende, leeg lopende, motorcrossende, boerenpummelende, achterstandsprovincie.
pi_126254411
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 01:18 schreef zuurtjuuh het volgende:

[..]

[..]

Zuidlaardermeer, Geen Bos, Bij Meerwijck wel een beetje, maar daar zijn we vorig jaar weggestuurd omdat we moesten betalen.
Is lezen nou zo moeilijk?
pi_126254637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 01:18 schreef zuurtjuuh het volgende:

[..]

[..]

Baggelhuizerplas: Weinig gras
Baggelhuizen heeft meer dan genoeg gras. Ben je er uberhaupt wel geweest?
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:41:12 #282
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_126266985
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:29 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Pruim Zevenhuizen had ook een snackbar en bij C'est Bon in Gieten kon je ook een vette bek halen.
Dan kan nou ook weer, alleen zit er nou een chinees in.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:32:07 #283
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_126326649
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Emmen is ook gewoon kut en lelijk.
Emmen >>>>>>> Assen. :6
Maar het is allebei beter dan Meppel. Bekrompen figuren daar. :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 11 mei 2013 @ 08:48:52 #284
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_126338216
Joa, Assen is ook niet super maar toch liever Assen dan Emmen hoor :D En Meppel wint keihard van beide.

Ik heb in Meppel nooit enig bekrompenheid gemerkt? En ik vind het een mooi stadje. Prachtige ouwe gebouwen O+
pi_126340243
't Is allemaal even suf hier, eigenlijk
pi_126341332
Het mooiste aan Drenthe zijn dan ook niet de steden, maar de natuur.
pi_126341359
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Het mooiste aan Drenthe zijn dan ook niet de steden, maar de natuur.
En zanddorpen O+
Beneath the gold, the bitter steel
pi_126341435
De steden zijn voor mij puur een plek voor winkels of zo nu en dan de bioscoop :+
pi_126341501
emmen is gewoon een dorp dat veel te graag een stad wil zijn en assen is gewoon :')!
meppel is nog wel chill, daar zou ik best kunnen wonen :Y
maar platteland blijft het mooiste natuurlijk O+
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_126341572
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
emmen is gewoon een dorp dat veel te graag een stad wil zijn en assen is gewoon :')!
meppel is nog wel chill, daar zou ik best kunnen wonen :Y
maar platteland blijft het mooiste natuurlijk O+
Assen is gewoon het Almere van Groningen.

Over Drentse steden gesproken: Grunn *O*
Beneath the gold, the bitter steel
pi_126341642
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:05 schreef Kirov het volgende:

[..]

Assen is gewoon het Almere van Groningen.

Over Drentse steden gesproken: Grunn *O*
dan is dat nog een compliment voor Assen, wat een godvergeten achterlijke stad is dat zeg _O-
pi_126341829
toen ik nog in drenthe woonde had men het er ook wel eens over naar "de stad" te gaan om te winkelen ofzo, en dan bedoelden ze assen :') _O-
pi_126342137
Assen is ook een stad :+
Maar ik heb het ook over 'naar de stad gaan' als ik eens naar Hoogeveen of Emmen moet. Of Coevorden, maar dat mag.
pi_126342564
wist trouwens helemaal niet dat jij in drenthe woont :P
maar ik woonde in zuidlaren toen en dan is groningen en assen even ver weg dus dan zou ik echt altijd voor groningen kiezen om "de stad" in te gaan

of zelfs hoogezand is beter dan assen in dat geval _O-
  Redactie Frontpage zaterdag 11 mei 2013 @ 12:42:44 #295
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_126342799
Assen is zoveel beter dan Emmen. Emmen vorig jaar helemaal trots: zij zouden de eerste MediaMarkt van Drenthe krijgen, en hadden dus Assen afgetroefd. Nu moet dat ding nog gebouwd worden, en die van Assen is net twee weken los.

Assen is nu zoveel beter geworden. Het nieuwe Mercurius, de Citadel, de Nieuwe Kolk, het is echt supermooi geworden. Mooier dan mijn vorige woonplaats en 'mijn' stad, Hoogeveen.

Ohja, mijn zus en zwager runnen een zaak in tweedehands spullen in Emmen en tevens pawnshop. Bewust in Emmen, want daar wonen de meeste paupers van Drenthe :D
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage zaterdag 11 mei 2013 @ 12:44:05 #296
3926 crew  Djeez
pi_126342840
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Trebo het volgende:
Drenthe.. het afvoerputje van Nederland. Daar wonen echt de domste mensen van het land.
Fout, dat moet namelijk Limburg zijn. Nergens wonen zoveel PVV-stemmers
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  roze zaterdag 11 mei 2013 @ 12:44:52 #297
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126342867
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:44 schreef Djeez het volgende:

[..]

Fout, dat moet namelijk Limburg zijn. Nergens wonen zoveel PVV-stemmers
Friesland is het afvoerputje van NL
Your beauty never ever scared me.
pi_126342889
ach, hoe mooi drenthe ook is er gaat niets boven groningen
  Redactie Frontpage zaterdag 11 mei 2013 @ 13:01:06 #299
3926 crew  Djeez
pi_126343382
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ach, hoe mooi drenthe ook is er gaat niets boven groningen
Mijn vrouw heeft tien jaar in Groningen gewoond, maar vindt Assen mooier dan Groningen. Niet zo massaal, mensen groeten elkaar nog op straat etc.
pi_126343415
Hoest met de kleine, Djeez. Of zonder komma 8-)
pi_126343468
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:01 schreef Djeez het volgende:

[..]

Mijn vrouw heeft tien jaar in Groningen gewoond, maar vindt Assen mooier dan Groningen. Niet zo massaal, mensen groeten elkaar nog op straat etc.
juist in dat opzicht vind ik groningen het leukst :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')