Je noemt geen feiten, je geeft je ongezouten mening die op weinig gebaseerd is. Maar hey, whatever floats your boat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Jou reactie gelijk ook weer, allochtoon ben je al als minstens een van je ouders buiten Nederland geboren is, en is dus een heel relatief iets.
En gelukkig ben ik een allochtoon, ben er trots op, in ben internationaal. Je zou maar als een provinciaal uit Drenthe opgevoed zijn die alleen allochtonen kennen van de plaatselijke afhaal chinees, nee dan je een tof persoon, not![]()
Ik noem wat feiten op over de provincie waarin je leeft, ik vind de mensen daar walgelijk ouderwets en dat accent is al helemaal om te huilen, en ik ben niet de enige in Zuid Holland die er zo over denkt.
Als je dat niet bevalt is dat een probleem van jou en niet een probleem van mij boertje.
Oja, en je reactie bevestigd weer hoe wereldvreemd en xenofoob jullie zijn. Grappig om te zien, maar triest is het wel dat er mensen bestaan zoals jullie.
precies, hoeveel hebben hier al staan te rellen bij het Randstad topic?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef Dingest het volgende:
Die feiten over inwoneraantallen en werkloosheid kloppen wel, en Drenthe is ook niet gezegend met een universiteit die grote aantallen jongeren kan trekken. De conclusie die er verder uit getrokken wordt is dan weer vrij subjectief en ook nog eens ironisch
Ligt er vooral aan, hoe je jezelf opstelt daar. Mijn ervaring is dat de meest stugge mensen, uiteindelijk de meest vriendelijk en gastvrije mensen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Drenthe is gewoon een achtergestelde provincie waar alleen stugge boeren wonen, en als je niet helemaal in dat plaatje past val je er snel buiten de boot.
Das helaas wel waar..quote:[..]
Emmen kent daarbij de meeste werkloosheid en is een van de snelst krimpende steden van NL,
bla bla bla nee, dat accent van de randstad is mooi zegquote:en dat zie je ook wel aan het publiek wat daar rond loopt, goude oorbelletjes in, een knauwend accent precies wat je in Noord Nederland verwacht.
Er lopen daar net zo veel conservatieve gasten rond, (die zodra ze b.v. een noordelijk tongval horen, je direct uitmaken voor 'stomme boer' en je alleen maar in de zeik willen nemen, over stug gesprokenquote:De Randstad daar in tegen is heel divers, je word niet raar aangekeken als je net wat anders bent, en mensen zijn open naar elkaar, wel recht door zee, maar open.
Ik heb het zelf idd liever dan neppe enthousiasme, wat ik daar vaak tegenkom.quote:In jullie provincie kijken ze liever twee jaar de kat uit de boom, voordat ze wat minder stug naar je worden, allemaal prima jullie zijn zo geboren en opgegroeid en weten niet beter, maar het blijft absoluut geen fijne mentaliteit.
quote:En buiten de Randstad ook genoeg fijne plekken, zoals Brabant, erg naar mijn zin en de mensen zijn daar erg gezellig en ook redelijk divers.
Dat heeft vooral met aanbod te maken, veel gaan over ver studeren en blijven daar dan ook werken..quote:Het is ook niet voor niks he jongens, dat jullie provincie leegloopt, dat komt vooral omdat de boel vergrijst is, en de jongeren naar Zwolle Groningen of naar de Randstad trekken voor werk.
quote:Maar ga a.u.b niet op anderen gebieden die wel meegaan met de tijd, en niet leeglopen neerkijken, want dat bevestigd alleen maar jullie provinciale en wereldvreemde kijk op de wereld.
Mijn god, wat ben jij bitter zeg. Wie heeft er vanmorgen in je cornflakes gepist?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Oja, en je reactie bevestigd weer hoe wereldvreemd en xenofoob jullie zijn. Grappig om te zien, maar triest is het wel dat er mensen bestaan zoals jullie.
Misschien is dat het welquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Mijn god, wat ben jij bitter zeg. Wie heeft er vanmorgen in je cornflakes gepist?
Mijn ex was Indo en werd *altijd* als enige van ons vriendengroepje gefouilleerd als we ergens heen gingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef Catch22- het volgende:
Flikker op allochtoontje. Ik ben ook halve Indo en heb nooit iets raars meegemaakt. Je ziet maar wat je wil zien.
Emmen is suboptimaal, maar als je gewoon een baan hebt is het wel vol te houden
nooit meegemaakt. Ben wel vrij blank en 1m96 dus misschien zagen ze t nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ex was Indo en werd *altijd* als enige van ons vriendengroepje gefouilleerd als we ergens heen gingen.
Emmen heeft overigens best een leuk centrum! (en de dierentuin)
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wat dacht je van het Zuidlaardermeer? Bijvoorbeeld bij strandpaviljoen Meerzicht (Midlaren), daar heb je een grasveld, wc's. Noordlaarderbos ligt er een paar kilometer vanaf.
Zuidlaardermeer, Geen Bos, Bij Meerwijck wel een beetje, maar daar zijn we vorig jaar weggestuurd omdat we moesten betalen.quote:
Hah, ok.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Excuses van net trouwens, het kwam er allemaal wat bot uit. Verder niet zo bedoeld, alleen het is voor mij een redelijke cultuurshock hier en laat ik dat nou net als autist moeilijk vinden haha!
Ditquote:
Nou vooruit dan, omdat we hier zo coulant zijn in deze grijze, niet diverse, werkloze, kat uit de boom kijkende, leeg lopende, motorcrossende, boerenpummelende, achterstandsprovincie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Excuses van net trouwens, het kwam er allemaal wat bot uit. Verder niet zo bedoeld, alleen het is voor mij een redelijke cultuurshock hier en laat ik dat nou net als autist moeilijk vinden haha!
Is lezen nou zo moeilijk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:18 schreef zuurtjuuh het volgende:
[..]
[..]
Zuidlaardermeer, Geen Bos, Bij Meerwijck wel een beetje, maar daar zijn we vorig jaar weggestuurd omdat we moesten betalen.
Baggelhuizen heeft meer dan genoeg gras. Ben je er uberhaupt wel geweest?quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:18 schreef zuurtjuuh het volgende:
[..]
[..]
Zuidlaardermeer, Geen Bos, Bij Meerwijck wel een beetje, maar daar zijn we vorig jaar weggestuurd omdat we moesten betalen.
Baggelhuizerplas: Weinig gras
Dan kan nou ook weer, alleen zit er nou een chinees in.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Pruim Zevenhuizen had ook een snackbar en bij C'est Bon in Gieten kon je ook een vette bek halen.
Emmen >>>>>>> Assen.quote:
En zanddorpenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Het mooiste aan Drenthe zijn dan ook niet de steden, maar de natuur.
Assen is gewoon het Almere van Groningen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
emmen is gewoon een dorp dat veel te graag een stad wil zijn en assen is gewoon!
meppel is nog wel chill, daar zou ik best kunnen wonen
maar platteland blijft het mooiste natuurlijk
dan is dat nog een compliment voor Assen, wat een godvergeten achterlijke stad is dat zegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Assen is gewoon het Almere van Groningen.
Over Drentse steden gesproken: Grunn
Fout, dat moet namelijk Limburg zijn. Nergens wonen zoveel PVV-stemmersquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Trebo het volgende:
Drenthe.. het afvoerputje van Nederland. Daar wonen echt de domste mensen van het land.
Friesland is het afvoerputje van NLquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Fout, dat moet namelijk Limburg zijn. Nergens wonen zoveel PVV-stemmers
Mijn vrouw heeft tien jaar in Groningen gewoond, maar vindt Assen mooier dan Groningen. Niet zo massaal, mensen groeten elkaar nog op straat etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ach, hoe mooi drenthe ook is er gaat niets boven groningen
juist in dat opzicht vind ik groningen het leukstquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft tien jaar in Groningen gewoond, maar vindt Assen mooier dan Groningen. Niet zo massaal, mensen groeten elkaar nog op straat etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |