quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wat dacht je van het Zuidlaardermeer? Bijvoorbeeld bij strandpaviljoen Meerzicht (Midlaren), daar heb je een grasveld, wc's. Noordlaarderbos ligt er een paar kilometer vanaf.
Zuidlaardermeer, Geen Bos, Bij Meerwijck wel een beetje, maar daar zijn we vorig jaar weggestuurd omdat we moesten betalen.quote:
Hah, ok.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Excuses van net trouwens, het kwam er allemaal wat bot uit. Verder niet zo bedoeld, alleen het is voor mij een redelijke cultuurshock hier en laat ik dat nou net als autist moeilijk vinden haha!
Ditquote:
Nou vooruit dan, omdat we hier zo coulant zijn in deze grijze, niet diverse, werkloze, kat uit de boom kijkende, leeg lopende, motorcrossende, boerenpummelende, achterstandsprovincie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Excuses van net trouwens, het kwam er allemaal wat bot uit. Verder niet zo bedoeld, alleen het is voor mij een redelijke cultuurshock hier en laat ik dat nou net als autist moeilijk vinden haha!
Is lezen nou zo moeilijk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:18 schreef zuurtjuuh het volgende:
[..]
[..]
Zuidlaardermeer, Geen Bos, Bij Meerwijck wel een beetje, maar daar zijn we vorig jaar weggestuurd omdat we moesten betalen.
Baggelhuizen heeft meer dan genoeg gras. Ben je er uberhaupt wel geweest?quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:18 schreef zuurtjuuh het volgende:
[..]
[..]
Zuidlaardermeer, Geen Bos, Bij Meerwijck wel een beetje, maar daar zijn we vorig jaar weggestuurd omdat we moesten betalen.
Baggelhuizerplas: Weinig gras
Dan kan nou ook weer, alleen zit er nou een chinees in.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Pruim Zevenhuizen had ook een snackbar en bij C'est Bon in Gieten kon je ook een vette bek halen.
Emmen >>>>>>> Assen.quote:
En zanddorpenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Het mooiste aan Drenthe zijn dan ook niet de steden, maar de natuur.
Assen is gewoon het Almere van Groningen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
emmen is gewoon een dorp dat veel te graag een stad wil zijn en assen is gewoon!
meppel is nog wel chill, daar zou ik best kunnen wonen
maar platteland blijft het mooiste natuurlijk
dan is dat nog een compliment voor Assen, wat een godvergeten achterlijke stad is dat zegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Assen is gewoon het Almere van Groningen.
Over Drentse steden gesproken: Grunn
Fout, dat moet namelijk Limburg zijn. Nergens wonen zoveel PVV-stemmersquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Trebo het volgende:
Drenthe.. het afvoerputje van Nederland. Daar wonen echt de domste mensen van het land.
Friesland is het afvoerputje van NLquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Fout, dat moet namelijk Limburg zijn. Nergens wonen zoveel PVV-stemmers
Mijn vrouw heeft tien jaar in Groningen gewoond, maar vindt Assen mooier dan Groningen. Niet zo massaal, mensen groeten elkaar nog op straat etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ach, hoe mooi drenthe ook is er gaat niets boven groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |