Die heb ik nog...oh nee toch niet.quote:
Ik heb wel dit album:quote:
1-0 voor jou...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel dit album:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb een lamme avond... Er komt weinig creatiefs uit mequote:Op woensdag 3 april 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je nog een goede ondertitel voor me?
Kop op kerel!! Misschien kruist er komend zomer weer een schone Griekse je padquote:
Op Pink- of Pukkelpopquote:Op woensdag 3 april 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Kop op kerel!! Misschien kruist er komend zomer weer een schone Griekse je pad
Misschien is ze wel verdwaald, je weet het maar nooit!!quote:
Timooooquote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Zet de stream aan, en wat hoor je? weer Kensington![]()
gaan ze m`n eerste keer Sziget verneuken
![]()
Gegarandeerd dat ik dat niet ga kijken
Prima.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
Knop op je radio.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
je zei iets van 'ik ga dit gezeik missen' oidquote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Waarom dacht je dat ik wegbleef hier?
Nee joh, ik gaf aan het te missen! Gebeurt niet zo vaak meerquote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je zei iets van 'ik ga dit gezeik missen' oid
Ik hoop alleen niet dat het de MH is, vind d'r niet zó veel aan...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef henkde_j het volgende:
Wat is die muziek van de Opposites altijd goed![]()
De rap vind ik altijd wat minder.
Instrumentale versies
haha ja dat is idd minder pijnlijk aan de orenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Knop op je radio.
En een satéprikker in je oor kan ook helpen
Je mag ook wel meteen zeggen dat Thicke-meneer met de geit en de naakte dames MH is hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat het de MH is, vind d'r niet zó veel aan...
Nee, die plaat met die naakte geit wordt MHquote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat het de MH is, vind d'r niet zó veel aan...
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:54 schreef minthy het volgende:
Gelukkig kan ik mezelf goed onder controle houden
dat zou ik niet durven te doenquote:
keek je dat vroeger ook?quote:
Uit ervaring weet ik dat de lucht van tzatziki de volgende ochtend nog steeds aanwezig isquote:Op woensdag 3 april 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik heb een lamme avond... Er komt weinig creatiefs uit me
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat de lucht van tzatziki de volgende ochtend nog steeds aanwezig is
Getver...quote:
Zegt me zo he-le-maal niks, sorryquote:Op woensdag 3 april 2013 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Liegebeest
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef SilentChaos het volgende:
Johnny Cash
Oh wachtSpamhoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef SilentChaos het volgende:
Johnny Cash
Oh wachtWanneer komt er weer een nieuwe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze piemel heb je al een paar keer uit je broek gehaald
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Slijmbalquote:Op woensdag 3 april 2013 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
Hee hallo allemaal lieve schatten
Wat is het nog netjes hier
Heeft hij een ninja edit gedaan? Ik zie gewoon een Cash gitaarfilmpjequote:Op woensdag 3 april 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer een nieuwe?
Figuurlijk Henk, figuurlijk!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft hij een ninja edit gedaan? Ik zie gewoon een Cash gitaarfilmpje
kijk je naar een schijtpot?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
Hee hallo allemaal lieve schatten
Wat is het nog netjes hier
Ben er mee bezigquote:Op woensdag 3 april 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer een nieuwe?
ik hou niet zo van kloppende eieren ontvangen hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Breek me de aars niet open bakkertjen
Tof!! Kijk er naar uitquote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben er mee bezig
Misschien morgen gitaar opnemen, dan steelguitar enzo en natuurlijk zo'n gare kutfilm maken zodat jullie wat te zien hebben
Ook al gezienquote:Op woensdag 3 april 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
Totaal wat anders, maar deze wil ik ook ff spammen
Mijn oude bandje
Zelfgeschreven nummer btw
Ik ben daar bijna 15kg lichterquote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!! Kijk er naar uit
[..]
Ook al gezien
Lief van je dat je me gelijk geeft, maar dat wist ik alquote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus BEN IK EEN SLIJMBAL VERDOMME?
... je hebt wel gelijk
Als er iemand niet over uiterlijk zeurt ben ik het... Dat je dat nu nog niet weet.quote:
Ja mooi, schijtjong dat ik was in m'n pubertijdquote:
15kg meer om van te houden bedoel ik nu te zeggenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Als er iemand niet over uiterlijk zeurt ben ik het... Dat je dat nu nog niet weet.
Niet iedereen is zo oppervlakkig
Geintje natuurlijk hequote:Op woensdag 3 april 2013 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja mooi, schijtjong dat ik was in m'n pubertijd(ja die kwam bij mij pas ver na m'n 18e en still going on)
quote:
Goedzo!!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
15kg meer om van te houden bedoel ik nu te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgenSlaap lekker, mien jong!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Nee hoor, geloof ik niks van. Je pruttelt alleen op de pot, bij voorkeur driemaal daagsquote:
Ja, jij houdt nog meer van maandagen dan ikquote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen dan maar?
Doe mij de maandag maar
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef minthy het volgende:
Dit klinkt ook gewoon als een fikse fluim...
VPRO opeens terwijl er afspraken waren gemaakt.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"3FMVid is verwijderd omdat we verschillende claims van derden hebben ontvangen over auteursrechtschendingen met betrekking tot materiaal dat de gebruiker heeft geplaatst."
Godver. Daar gaat mijn 3FM Uitzending Gemist.Wie heeft er nu weer geklaagd, Hole?
Wie is Hole?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"3FMVid is verwijderd omdat we verschillende claims van derden hebben ontvangen over auteursrechtschendingen met betrekking tot materiaal dat de gebruiker heeft geplaatst."
Godver. Daar gaat mijn 3FM Uitzending Gemist.Wie heeft er nu weer geklaagd, Hole?
Ja ik hoorde het ook net. Was de afgelopen 2 dagen niet aanwezig. Ik las dat de vpro of 3voor12 had geklaagdm Maar ik weet het niet zeker. Ik las het op twitter.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Godver dus gewoon het HELE archief weg. Dag SR, dag EkstraWeekend.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
VPRO opeens terwijl er afspraken waren gemaakt.
TwitWouter is ook pleite.
Als de claims worden ingetrokken komt het account terug lees ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Godver dus gewoon het HELE archief weg. Dag SR, dag EkstraWeekend.
De videos van de marathon zijn ook weg las ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Welkom in 2013. Alles taken we downquote:Op woensdag 3 april 2013 23:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
quote:
Jij klaagt graag over iets prehistorisch als "auteursrechten" ?quote:
Loop je te trollen of snap je het niet?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij klaagt graag over iets prehistorisch als "auteursrechten" ?
Ja alles. Paar jaar terug is 3FMVideo al eens verwijderd, maar bleef Twitwouter tenminste nog over als archief.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
De videos van de marathon zijn ook weg las ik.
Ok.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je trollt dus of je kan niet begrijpend lezen.
Eeeej Roel! Fijn dat je er weer bentquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eeeej Roel! Fijn dat je er weer bent
henk heb jij nog leuke ideeen voor een geanimeerde UI met een wolf en een boomstam?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eeeej Roel! Fijn dat je er weer bent
Pino krijgt echt voorrang. Zit nu in de conceptfase met zijn kerstUI. Even geduld dusquote:Op woensdag 3 april 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
henk heb jij nog leuke ideeen voor een geanimeerde UI met een wolf en een boomstam?
Of moet ik weer op Pino wachtenZolang hij die UI niet heeft komt die lente nooit!!!
![]()
![]()
Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!1111 Maak dan een tijdelijke ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pino krijgt echt voorrang. Zit nu in de conceptfase met zijn kerstUI. Even geduld dus
Een bikininimeisje met boomstam is al heel zomersquote:Op woensdag 3 april 2013 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!1111 Maak dan een tijdelijke ofzoDan gaat die kou weg
Daar heb je een donders sterk puntquote:Op woensdag 3 april 2013 23:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een bikininimeisje met boomstam is al heel zomers
Donders! Het wordt te weinig gebruiktquote:Op woensdag 3 april 2013 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar heb je een donders sterk punt
Shit!
Een paar vrienden van me uit regio Hoogeveen/Hardenberg gebruiken dat woord zo ongeveer in elke zinquote:Op woensdag 3 april 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Donders! Het wordt te weinig gebruikt
Donders mooi man!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een paar vrienden van me uit regio Hoogeveen/Hardenberg gebruiken dat woord zo ongeveer in elke zin
Donders mooi man!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een paar vrienden van me uit regio Hoogeveen/Hardenberg gebruiken dat woord zo ongeveer in elke zin
Onmeunig is nog zo'n woord dat je verder nergens hoortquote:
Twente!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onmeunig is nog zo'n woord dat je verder nergens hoort
Gers manquote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onmeunig goed te pas overquote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hee kijk een gebrachelde knerp!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... Je woont te ver weg
Niet meppen op een radiatorquote:Op woensdag 3 april 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
Typen met een zere hand is niet tof...
Geen idee waarom, maar ik mepte eerder vanavond keihard op een radiator. Er knapte iets![]()
Radiator kapot?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
Typen met een zere hand is niet tof...
Geen idee waarom, maar ik mepte eerder vanavond keihard op een radiator. Er knapte iets![]()
Niets rullevants.quote:
This is not a love song.quote:
geil he?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Anime Wolken Forum - AWF
forum.animewolken.nl/
Anime Forum, jouw Forum voor Anime! Pokémon, Dragonball, Digimon, Gundam .
Boh![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Anime Wolken Forum - AWF
forum.animewolken.nl/
Anime Forum, jouw Forum voor Anime! Pokémon, Dragonball, Digimon, Gundam .
Boh![]()
Ik was 12, spaar me.quote:
Had dat eerder gezegd...quote:
Nee, m'n hand welquote:
Ze zouden vaker classics moeten draaienquote:
Gewoon een 80's Request.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze zouden vaker classics moeten draaien
Nee, vanaf jaren 60 ofzoquote:
quote:
Alsof jouw voornaam 1000000x voorkomt. Was een eitjequote:Op donderdag 4 april 2013 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je wist wel mn nickname eruit te vissen
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op donderdag 4 april 2013 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof jouw voornaam 1000000x voorkomt. Was een eitje.
Eens!! Classicsquote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze zouden vaker classics moeten draaien
Ik wil niet dat mensen graag mijn naam online gebruiken - maar ze doen het tochquote:Op donderdag 4 april 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso raar dat allerlei info zo online staat.
Neen!!quote:
'Dit was een tijdelijk kanaal'.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Oja, helemaal vergeten. Er is nog een klein deel bewaard gebleven van de 3FM video's.![]()
http://www.youtube.com/user/TwitWouter3FM
Was in de tijd dat TwitWouter ook al eens was afgesloten.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Dit was een tijdelijk kanaal'.
400 video's
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 03-04-2013
01. 104 Pino112
02. 090 minthy
03. 049 SilentChaos
04. 039 henkde_j
05. 039 wolfrolf
Verdomme!!quote:
quote:
Ja, van 0 tot 1.30 niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomme!!
En ik heb nog wel gewerkt vandaag...
Oh ja... Da's waar ookquote:
Ja kloptquote:Op donderdag 4 april 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja... Da's waar ook![]()
Verder was ik donders rustig vandaag, ik begreep er al niks van
quote:Op donderdag 4 april 2013 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
slapen
en ik zal wel lekker dromen over pokemon he pienjo
Check die webcam.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:27 schreef FZN05 het volgende:
Dus Herman zit nu op de plaats van Lieke en doet alsof hij haar is met een hoog stemmetje?
EDIT: Ja dus. Mooi man.
quote:Op donderdag 4 april 2013 01:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Check die webcam.Met z'n tieten.
Ben benieuwd hoe lang ie dit vol gaat houdenquote:Op donderdag 4 april 2013 01:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En met zijn handje als een wijf.
hoezo vond? Ik vind het nog steeds.quote:
Vrouwen met gezichtsbeharing.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoezo vond? Ik vind het nog steeds.
Heb je al antwoord op je mail?quote:Op donderdag 4 april 2013 01:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoezo vond? Ik vind het nog steeds.
nee, het was al 16:00 geweest voordat ik de mail verstuurde en dan is iedereen al weg natuurlijk.quote:
Voor morgen moeten ze het intrekken voordat Youtube alles definitief in de shredder gooit?quote:Op donderdag 4 april 2013 02:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee, het was al 16:00 geweest voordat ik de mail verstuurde en dan is iedereen al weg natuurlijk.
Youtube gooit niks in de shredder.quote:Op donderdag 4 april 2013 02:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Voor morgen moeten ze het intrekken voordat Youtube alles definitief in de shredder gooit?
Ja, dus?quote:Op donderdag 4 april 2013 02:18 schreef hole1988 het volgende:
Pino is druk met iets anders http://www.hulpverlenings(...)pic=73460.msg1147259
Neen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:08 schreef Lamabal het volgende:
Gaan er nog leute van hier naar pinkpop?
ik heb ze met pensioen gestuurd!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:22 schreef henkde_j het volgende:
Komen de RHCP nog eens met een nieuw album? Laatste album is alweer een aantal jaar geleden
Ze hebben bomen shirts hoor!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb ze met pensioen gestuurd!
ja dus en?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze hebben bomen shirts hoor!![]()
[ afbeelding ]
quote:
Nieuwe plaat wordt door Timbaland geproduceerdquote:Op donderdag 4 april 2013 10:22 schreef henkde_j het volgende:
Komen de RHCP nog eens met een nieuw album? Laatste album is alweer een aantal jaar geleden
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nieuwe plaat wordt door Timbaland geproduceerd
Whoaahh!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nieuwe plaat wordt door Timbaland geproduceerd
Klopt. Ik moet goed uitgerust m'n weekend in natuurlijkquote:
Spannende weekendverhalen dusquote:Op donderdag 4 april 2013 11:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Ik moet goed uitgerust m'n weekend in natuurlijk
je mag wel met mijn mam en mij mee naar de lapjesmarkt op zondag.quote:
En dan Domien Open Radio? Neh.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:17 schreef henkde_j het volgende:
Kan Timur niet gewoon switchen met Domien?
Lief!! Maar ik heb een ontzettende afkeer van creatief doen met stof...quote:Op donderdag 4 april 2013 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je mag wel met mijn mam en mij mee naar de lapjesmarkt op zondag.
je houdt niet van naaien?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief!! Maar ik heb een ontzettende afkeer van creatief doen met stof...
Misschien ga ik thuis wel creatief doen met ander stof, aka het huishouden
Met stof niet, nee... De schunnige versie kan me wel bekoren op z'n tijdquote:
Seksquote:Op donderdag 4 april 2013 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Met stof niet, nee... De schunnige versie kan me wel bekoren op z'n tijd
Des te meer uren des te beter. Dat hij in het weekend wat in moet leveren is dan maar zoquote:
Dat schreeuw ik altijd heel hard, ja. Meen er geen zak vanquote:
Gedverdemme!quote:
Zo kut vind ik deze Kane plaat nietquote:
Stiekem heb ik een megacrush op Dinandtdtdtquote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo kut vind ik deze Kane plaat niet
Je zoekt een Haagse gitaarboy met lange haren?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een megacrush op Dinandtdtdt
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je zoekt een Haagse gitaarboy met lange haren?
Is het al officieel uit dan?quote:
Echt?quote:
het was mijn inspiratie om ooit aan vioolles te beginnequote:
Nooit gedacht dat ik klassieke muziek zo mooi zou vinden, maar ik zat net intens te genieten.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:36 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind Timur geweldig om dit soort acties
Peer Gynt Suite is ook geweldigquote:Op donderdag 4 april 2013 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik klassieke muziek zo mooi zou vinden, maar ik zat net intens te genieten.
Timur bedankt!
Ik meld me bij dezequote:Op donderdag 4 april 2013 11:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je zoekt een Haagse gitaarboy met lange haren?
Zie de reactie van Minthyquote:
Je meldt je. En nu?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze
[..]
Zie de reactie van Minthy
Je weet me te vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |