zo ingewikkeld was het einde toch niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef AmaninFull het volgende:
Deze film gaat aan z'n eigen ambitie ten onder. Hij is heel groots opgezet, met veel gelul over wormholes, zwarte gaten, vierde en vijfde dimensies enz, maar de plot en karakterontwikkeling leidt hieronder. Ook de cast is ongelukkig gekozen met Anne Hathaway, sowieso een afgrijselijk irritante actrice en Michael Cain die je niet echt serieus neemt. En het helpt het niet dat er wel twee á drie keer zeker een kwartier wordt uitgetrokken om naar een climax toe te werken, met altijd dezelfde aanzwellende orgelmuziek. Die scène waarin het schip ternauwernood koppelt, je wist al lang dat het zou lukken, is daar een voorbeeld van.
Ik betwijfel ook of mensen nog daadwerkelijk snappen hoe de vork in de steel zit op het einde.
3/5
Het wordt zelfs net iets te nadrukkelijk uitgelegd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zo ingewikkeld was het einde toch niet?
Ik had het einde beter gevonden als hij was geëindigd met het shot va Cooper ergens in de ruimte en Brand kijkende over haar nieuwe planeet. De scene met de dochter in het ziekenhuis was awkward. Een poging om de Transformers generatie iets van een einde te geven, maar geen echt einde waardoor het ruk was.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het wordt zelfs net iets te nadrukkelijk uitgelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de hele crux van de film ook een beetje. De moeilijkheidsgraad van de film is niet vanwege het plot (dat was redelijk simpel) maar vanwege wetenschappelijke concepten en - laten we wel wezen - pseudowetenschap. (Gebaseerd op wetenschappelijke theorieën maar wel precies zo dat het perfect in 't plot past.) Het is in principe een vrij simpele film maar als je niet te hard zoekt naar plotholes (wormholes) is 't een goede film.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik vind het een leuke film maar ik begreep er geen reet van. Is het stukje waar Matthew door de zwarte gat gaat en het overleefd en zijn dochters kamer ziet op echte wetenschap gebaseerd? Ik dacht dat een zwarte gaat een zodanig hoge dichtheid had dat niets het kan overleven?
Want je snapte er niets van?quote:Op maandag 17 november 2014 23:33 schreef yvonne het volgende:
3 uur naar Mathew mogen staren, ik vond het geen straf
Nee, het was eenfilm, ik ga 'm nog een keer kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echte bazen laten zich de les niet lezen en gaan dan soloquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:42 schreef jogy het volgende:
Ik heb mijn vriendin overgehaald om mee te gaan in ruil daarvoor scheer ik mijn zwerversbaardje af en ga ik mee naar een vrouwenfilm met haar.. Mijn normale bioscoopgenoten konden niet/hadden geen zin maar ik moet en zal deze in de bioscoop zien
.
Had ik ook niet erg gevonden overigens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
echte bazen laten zich de les niet lezen en gaan dan solo
Dat zwarte gat en dat ie zn dochters kamer ziet zijn gemaakt door 'ze' (wordt geinsineeurd dat het andere wezens of mensen uit de toekomst zijn)quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik vind het een leuke film maar ik begreep er geen reet van. Is het stukje waar Matthew door de zwarte gat gaat en het overleefd en zijn dochters kamer ziet op echte wetenschap gebaseerd? Ik dacht dat een zwarte gaat een zodanig hoge dichtheid had dat niets het kan overleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:27 schreef Giester het volgende:
Wat ik eigenlijk denk is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:18 schreef Giester het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:32 schreef Giester het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:42 schreef Giester het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:04 schreef Giester het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ontzettend bedankt als er op sommige van deze vragen een antwoord komt!
Overigens vond ik de muziek cq geluidseffecten echt onovertroffen bij deze film. Ook al houd je niet van dit genre, is de muziek al een reden op zich om hier naar toe te gaan.
Acteerwerk van meneer Matty is trouwens ook echt fenomenaal, werd af en toe bijna emotioneel terwijl ik dat nooit heb met films.
quote:Op maandag 24 november 2014 11:38 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik ben met enige tegenzin naar deze film gegaan omdat ik niet echt houd van het genre. Nou is dus precies gebeurd waar ik bang voor was: in principe vond ik het prettig om naar te kijken maar nu zit ik weer met allerlei vragen opgescheept die ik nergens concreet beantwoord kan vinden (ook niet op IMDB message boards waar ik normaliter m'n informatie vandaan haal).
Misschien ben ik te nuchter voor mindfuck sci-fi films maar ik kan het nooit laten om toch maar te gaan.OK, here we go:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ontzettend bedankt als er op sommige van deze vragen een antwoord komt!
Overigens vond ik de muziek cq geluidseffecten echt onovertroffen bij deze film. Ook al houd je niet van dit genre, is de muziek al een reden op zich om hier naar toe te gaan.
Acteerwerk van meneer Matty is trouwens ook echt fenomenaal, werd af en toe bijna emotioneel terwijl ik dat nooit heb met films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK, here we go:Enorm bedankt! Veel dingen zijn nu duidelijker. Denk dat ik het ook beter "snapte" dan dat ik dacht dat ik deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 16:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Het is die pretentie. Het grote publiek zit ademloos te kijken maar om ook mensen die net iets meer van de materie (al dan niet zwart) weten ook volledig te boeien, zou je die fouten, die vermijdbaar zijn, er niet in moeten hebben. Zeker niet met dat budget.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik sta daar toch altijd wat minder kritisch in. Kom op, het is een film. Logisch dat niet alles helemaal logisch en coherent met de wetenschappelijke werkelijkheid is. Dan zou het een documentaire heten.![]()
Ik zie dergelijke dingen ook wel maar kan ze makkelijk negeren. I'm just on board for the ride.
The Lord of the Rings kraak ik ook niet af op basis van dergelijke zaken die in het echt niet kunnen. En natuurlijk pretendeert Interstellar wetenschappelijk te zijn, maar het is en blijft een film. Eentje waar ik voor het eerst ooit voor een tweede keer naartoe ben gegaan in de bios, waarna ik hem een dikke vette 10 geef, vanwege ultiem vermaak. En daar kom ik voor naar de bioscoop.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is die pretentie. Het grote publiek zit ademloos te kijken maar om ook mensen die net iets meer van de materie (al dan niet zwart) weten ook volledig te boeien, zou je die fouten, die vermijdbaar zijn, er niet in moeten hebben. Zeker niet met dat budget.
En hij duurde te lang, het einde is echt jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra spoiler voor diegenen die niet alle James Bond films van haver tot gort kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de 9 op IMDB naar mijn mening niet waard. Een 8,5 als absolute max, en dan heb je wat bonuspunten voor de special effects.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de 9 op IMDB naar mijn mening niet waard. Een 8,5 als absolute max, en dan heb je wat bonuspunten voor de special effects.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 01:21 schreef d1ce het volgende:
Even over plan BHier wil ik nog wel even op in gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |