quote:Op donderdag 20 november 2014 10:27 schreef Giester het volgende:
Wat ik eigenlijk denk is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:18 schreef Giester het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:32 schreef Giester het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:42 schreef Giester het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:04 schreef Giester het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ontzettend bedankt als er op sommige van deze vragen een antwoord komt!
Overigens vond ik de muziek cq geluidseffecten echt onovertroffen bij deze film. Ook al houd je niet van dit genre, is de muziek al een reden op zich om hier naar toe te gaan.
Acteerwerk van meneer Matty is trouwens ook echt fenomenaal, werd af en toe bijna emotioneel terwijl ik dat nooit heb met films.
quote:Op maandag 24 november 2014 11:38 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik ben met enige tegenzin naar deze film gegaan omdat ik niet echt houd van het genre. Nou is dus precies gebeurd waar ik bang voor was: in principe vond ik het prettig om naar te kijken maar nu zit ik weer met allerlei vragen opgescheept die ik nergens concreet beantwoord kan vinden (ook niet op IMDB message boards waar ik normaliter m'n informatie vandaan haal).
Misschien ben ik te nuchter voor mindfuck sci-fi films maar ik kan het nooit laten om toch maar te gaan.OK, here we go:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ontzettend bedankt als er op sommige van deze vragen een antwoord komt!
Overigens vond ik de muziek cq geluidseffecten echt onovertroffen bij deze film. Ook al houd je niet van dit genre, is de muziek al een reden op zich om hier naar toe te gaan.
Acteerwerk van meneer Matty is trouwens ook echt fenomenaal, werd af en toe bijna emotioneel terwijl ik dat nooit heb met films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK, here we go:Enorm bedankt! Veel dingen zijn nu duidelijker. Denk dat ik het ook beter "snapte" dan dat ik dacht dat ik deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 16:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Het is die pretentie. Het grote publiek zit ademloos te kijken maar om ook mensen die net iets meer van de materie (al dan niet zwart) weten ook volledig te boeien, zou je die fouten, die vermijdbaar zijn, er niet in moeten hebben. Zeker niet met dat budget.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik sta daar toch altijd wat minder kritisch in. Kom op, het is een film. Logisch dat niet alles helemaal logisch en coherent met de wetenschappelijke werkelijkheid is. Dan zou het een documentaire heten.![]()
Ik zie dergelijke dingen ook wel maar kan ze makkelijk negeren. I'm just on board for the ride.
The Lord of the Rings kraak ik ook niet af op basis van dergelijke zaken die in het echt niet kunnen. En natuurlijk pretendeert Interstellar wetenschappelijk te zijn, maar het is en blijft een film. Eentje waar ik voor het eerst ooit voor een tweede keer naartoe ben gegaan in de bios, waarna ik hem een dikke vette 10 geef, vanwege ultiem vermaak. En daar kom ik voor naar de bioscoop.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is die pretentie. Het grote publiek zit ademloos te kijken maar om ook mensen die net iets meer van de materie (al dan niet zwart) weten ook volledig te boeien, zou je die fouten, die vermijdbaar zijn, er niet in moeten hebben. Zeker niet met dat budget.
En hij duurde te lang, het einde is echt jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra spoiler voor diegenen die niet alle James Bond films van haver tot gort kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de 9 op IMDB naar mijn mening niet waard. Een 8,5 als absolute max, en dan heb je wat bonuspunten voor de special effects.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de 9 op IMDB naar mijn mening niet waard. Een 8,5 als absolute max, en dan heb je wat bonuspunten voor de special effects.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 01:21 schreef d1ce het volgende:
Even over plan BHier wil ik nog wel even op in gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |