Dit ja, deze was echt wel moeilijker dan die van 2012 en 2011 bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:02 schreef spacer730 het volgende:
[..]
Wat jij ervan vind doet er vrij weinig toe, het gaat erom hoe het is gemaakt. Natuurkunde ging bij mij heel goed en dat examen vond ik ook simpel, dat betekent echter niet dat de n-term daarom laag zal uitvallen. En dat je nu alleen maar mensen met een hoog aantal punten hoort, is vrij logisch aangezien zij dat natuurlijk graag willen delen om te laten zien dat het goed ging... Die n-term zal hoger uitvallen dan de 0,0-0,4 die mensen hier beweren
Ja, leg eens uit, wat is daar verkeerd aan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef Neraice het volgende:
Ben ik de enige die ervan overtuigd is dat 29 niet klopt?
Gelukkig mogen ze dat niet fout rekenen!quote:
in mijn woordenboek stond dat Tailor een kleermaker was. Toen maar voor A gegaan. Kut woordenboek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef Neraice het volgende:
Ik had 'm goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef Neraice het volgende:
"Your previous online behaviour, including social networking, might even be used to - 29 - search results. "quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Ja, leg eens uit, wat is daar verkeerd aan?
D klopt wel. Tailoring is iets als 'op maat maken'. Het ging erom dat de zoekresultaten gebaseerd werden op je zoekgeschiedenis en profiel, het werd dus 'op maat gemaakt'. Reject dacht ik eerst ook aan maar na aandachtig lezen kom je erachter dat dat hem niet is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef Neraice het volgende:
Als je eentje verder keek "op maat maken"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
in mijn woordenboek stond dat Tailor een kleermaker was. Toen maar voor A gegaan. Kut woordenboek.
Tailor betekent ook aanpassen, stond gelukkig wel in mijn woordenboekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
in mijn woordenboek stond dat Tailor een kleermaker was. Toen maar voor A gegaan. Kut woordenboek.
Even = zelfs. Dat geeft dus geen tegengesteld verband aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:07 schreef Neraice het volgende:
[..]
"Your previous online behaviour, including social networking, might even be used to - 29 - search results. "
Komt door de plaatsing van het woordje even. Door deze hier te plaatsen moet er bij 29 een tegengestelde betekenis staan, en tailor is overeenkomstig met wat ervoor komt. Dit zou een correcte zin zijn geweest met tailor:
"Even your previous online behaviour, including social networking, might be used to tailor search results. "
Hoe kom je erbij dat even een tegenstelling aangeeft? Het kan ook nadruk geven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:07 schreef Neraice het volgende:
[..]
"Your previous online behaviour, including social networking, might even be used to - 29 - search results. "
Komt door de plaatsing van het woordje even. Door deze hier te plaatsen moet er bij 29 een tegengestelde betekenis staan, en tailor is overeenkomstig met wat ervoor komt. Dit zou een correcte zin zijn geweest met tailor:
"Even your previous online behaviour, including social networking, might be used to tailor search results. "
Zal even een Nederlands voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef PowerData het volgende:
[..]
Even = zelfs. Dat geeft dus geen tegengesteld verband aan.
Dat stond er bij mij dus niet in. Er stond kleermaker , kleermakerijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Tailor betekent ook aanpassen, stond gelukkig wel in mijn woordenboek
Ja dat bedoelde ik sorry, iets overtreffends.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat even een tegenstelling aangeeft? Het kan ook nadruk geven.
Bij mij stond ook alleen kleren maken maar je kon zelf wel bedenken dat dat niet de betekenis is die zij bedoelden uiteraard..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef Neraice het volgende:
Ik heb ook 25 misschien 26 punten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:10 schreef Aarbei het volgende:
Voldoende met 25 punten! tussen de 5,6 en de 6,6. Ik had ook wel rond de 6 verwacht, tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |