quote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef kaasplankje het volgende:
Tja, ik sta er wel een soort van achter. Je kan hier andere reeksen afkraken maar als men elders de boel op afspraak gaat verstieren moet er ingegrepen worden.
Beetje puberaal gedrag.
quote:
quote:
waar is dit gebeurd dan; buiten de TT en een half-serieuze post in de gezond slank reeks van mij is er wmb niets gebeurd. de hele reeks ervoor sluiten is zwaar overdrevenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef kaasplankje het volgende:
Tja, ik sta er wel een soort van achter. Je kan hier andere reeksen afkraken maar als men elders de boel op afspraak gaat verstieren moet er ingegrepen worden.
Beetje puberaal gedrag.
goed bezig manquote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb gratie voor jullie aangevraagd.
pak ff een avatar danquote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef Awesome_ het volgende:
Hoi MTA,
Doe mij ff ik de OP.
Bedankt man.
Dit.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
goed bezig man
[..]
pak ff een avatar dan
Ga cyclenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:05 schreef Awesome_ het volgende:
Die heb ik! Ronde oogjes ipv de reguliere vierkante..
Je kan niet eens lezen idiootquote:Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Is dat zo? Zie je mij daar posts maken de afgelopen tijd?jij.....
Een vrouw zonder vrouwelijke vormen is als fiets zonder wielenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ga eens ergens anders vervelen gastje.
om maar even weer ontopic te gaan;
[ afbeelding ]
Nou, schuif maar door dan.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:13 schreef Zaran het volgende:
[..]
Een vrouw zonder vrouwelijke vormen is als fiets zonder wielen
goed fysiek wel; ziet er gezond uit en niet heel dun / juiced zoals veel chicks die hier langskomenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:13 schreef Zaran het volgende:
[..]
Een vrouw zonder vrouwelijke vormen is als fiets zonder wielen
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Iets meer heup en tiet had wel gemogen, maar op zich weinig mis mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
om maar even weer ontopic te gaan;
[ afbeelding ]
Vrij treurig idd.., waarom krijg je er niet even een reden bij?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Same here.
Wat een stel trieste nerdjes is het merendeel van die mods ook. Heb er serieus geen andere woorden voor, sorry.
Ik heb dus werkelijk geen idee.. Voor zover ik weet heb ik de laatste tijd alle obese faalhazen met rust gelaten...quote:
Nope, nergens op ingegaanquote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
veroorzaakt door die gasten die hier lif links zetten
Doe lekker zelf je haar in vlechtjes en buns!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso haar in een staartvorm = walgelijk. Moet los, in een vlecht of in een bun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |