SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Frey het volgende:
Ondertussen denkt iemand op zijn geheime eilandje nog even na over hoe geweldig de serie vroeger was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat was pas echt een goede tijdelijke exit toen, midden in een spannende verhaallijn. En die terugkeer.quote:
Ditquote:Op woensdag 10 april 2013 20:41 schreef Kyubey het volgende:
Dat met die lift was wel heel erg goedkoop
Dat was ook onzin die Negerin die met haar familie illegaal bij Laura zat dat was de echte liefde van Benjamin en de persoon die hem van badboy naar goodguy veranderde. Maar dat waren ze toen al weer vergeten.quote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De allerlaatste scène van Benjamin, met Pascale die als engel Benjamin meenam voor de ogen van meneer Harmsen... Dát vond ik wel touching.
Volgens mij is dat eigenlijk ook voor mij het einde van GTST.
Neh, Daantje & Benjamin waren veel leuker samen. Dat was een van de weinige pluspunten aan Daantje, haar chemie met Benjamin en Robin.quote:Dat was ook onzin die Negerin die met haar familie illegaal bij Laura zat dat was de echte liefde van Benjamin en de persoon die hem van badboy naar goodguy veranderde. Maar dat waren ze toen al weer vergeten.
Die avatarquote:Op donderdag 11 april 2013 00:21 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Neh, Daantje & Benjamin waren veel leuker samen. Dat was een van de weinige pluspunten aan Daantje, haar chemie met Benjamin en Robin.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Frey het volgende:
Ondertussen denkt iemand op zijn geheime eilandje nog even na over hoe geweldig de serie vroeger was.Inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blijf het geweldig vinden, hoe Daniel bijna elk personage door lijkt te hebben in seizoen 1,2 en 3.
En bijna elk personage zijn verhaal bij hem kwijt kan!
Alhoewel, hij in zijn laatste seizoenen wel een beetje begon te veranderen meen ik!![]()
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:26 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Mogelijk de beste scene van de afgelopen seizoenen, de exit van Nick
Zelfs eind seizoen 7 als hij vreselijk in de problemen zit, hoort hij nog andermans problemen aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Ik blijf het geweldig vinden, hoe Daniel bijna elk personage door lijkt te hebben in seizoen 1,2 en 3.
En bijna elk personage zijn verhaal bij hem kwijt kan!
Alhoewel, hij in zijn laatste seizoenen wel een beetje begon te veranderen meen ik!
Ik kijk er naar uit!quote:Op donderdag 11 april 2013 01:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Zelfs eind seizoen 7 als hij vreselijk in de problemen zit, hoort hij nog andermans problemen aan.
Zijn grootste problemen komen natuurlijk pas in seizoen 8. Wel een geweldige verhaallijn.quote:
Dat kan ik mij nog deels herinneren! Jij heel goed geloof ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Zijn grootste problemen komen natuurlijk pas in seizoen 8. Wel een geweldige verhaallijn.![]()
![]()
In grote lijnen, maar voor mij is het natuurlijk ook erg lang geleden.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nog deels herinneren! Jij heel goed geloof ik.
Dit, alsof je niet direct je hand tussen die dichtgaande deur stopt.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:41 schreef Kyubey het volgende:
Dat met die lift was wel heel erg goedkoop
Idd & PREZIES!!quote:Op maandag 8 april 2013 18:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig is dit maar een soap en dus nep, maar wel een voorbeeld voor hoe het niet moet
Nog een keer: PREZIES!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef Heaven7 het volgende:
[..]
Dit, alsof je niet direct je hand tussen die dichtgaande deur stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |