Weet je wat de periode inhoudt en hoe je hem berekent?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:56 schreef Push. het volgende:
Kan iemand me 2011-II opgave 7 uitleggen. Zou heel simpel moeten zijn maar zie het gewoon niet
Ik zou die ene extra tussenstap gewoon opschrijven. x= (-b + √D) / 2a en x=(-b-√D) / 2aquote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef Nachojongen het volgende:
Moet je bij het gebruik van de ABC formule de formule helemaal uitschrijven? Of mag je bijvoorbeeld zeggen:
f(x) = 4x2+2x-3
a=4 b=2 c=-3
Uit ABC formule volgt dat x = 0,65 en x=-1,15
De primitieve is (-8x-8)e^(-x). Voor dit soort primitieves ken ik geen regels en zul je het puur op inzicht moeten doen vrees ik helaasquote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef kimm2013 het volgende:
he kan iemand my aub helpen:
wat is de primitieve van 8xe^(-x)
(dus 8x keer e tot de macht -x)
snap niet hoe he zulke producten moet primitiveren
Gebruik de productregelquote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef kimm2013 het volgende:
he kan iemand my aub helpen:
wat is de primitieve van 8xe^(-x)
(dus 8x keer e tot de macht -x)
snap niet hoe he zulke producten moet primitiveren
Oh okquote:Op maandag 20 mei 2013 10:09 schreef TanteSidonia het volgende:
scheelt dat je geen partieel hoeft voor het CE
Partieel?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:09 schreef TanteSidonia het volgende:
scheelt dat je geen partieel hoeft voor het CE
Nooit gehadquote:Op maandag 20 mei 2013 10:54 schreef remcoP het volgende:
[..]
Partieel integreren. Integreren, maar dan moeilijk.
Moet niet, maar mijn wiskundedocent raad het wel aan.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Nooit gehad
Moet je trouwens bij het bewijzen van een stelling een bewijsschema opschrijven?
Dus
Gegeven: bla
Te bewijzen: bla
Bewijs: bla
Zo moesten wij het altijd doen, maar in correctievoorschriften van examens kan ik hier niks over vinden.
Oke, is het dan bij Gegeven goed als je zegt "Zie figuur"?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef remcoP het volgende:
[..]
Moet niet, maar mijn wiskundedocent raad het wel aan.
Partieel integreren en de substitutiemethode zijn gewoon technieken. Die kun je inzetten als de functies niet zomaar te primitieveren zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:54 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dit is handig om voor jezelf alle te gebruiken gegevens te ordenen en eventueel te verwerken in een plaatje. Zit je vast met een bewijs? Dan heb je altijd een van de gegevens niet (volledig) benut.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Nooit gehad
Moet je trouwens bij het bewijzen van een stelling een bewijsschema opschrijven?
Dus
Gegeven: bla
Te bewijzen: bla
Bewijs: bla
Zo moesten wij het altijd doen, maar in correctievoorschriften van examens kan ik hier niks over vinden.
Ja, maar als je het al doet, is dat voor je eigen overzicht. Je kan er geen punten voor krijgen. Als je dus alleen "zie figuur" opschrijft heeft het geen nut.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:26 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Oke, is het dan bij Gegeven goed als je zegt "Zie figuur"?
Jup. Kom er nog steeds niet uit. Zie het gewoon echt nietquote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef HungryHippocrite het volgende:
[..]
Weet je wat de periode inhoudt en hoe je hem berekent?
Hoe ziet de periode eruit van y?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:27 schreef Push. het volgende:
[..]
Jup. Kom er nog steeds niet uit. Zie het gewoon echt niet. Kan de rest van dat examen wel vrij probleemloos maken. Vage boel haha.
Ik had een 8,5 voor dat examen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:46 schreef Miousana het volgende:
Net 2010-I gemaakt. Een 9,0 gehaald.Kom maar op met dat examen!
Is niet moeilijk, is gewoon een techniek om een integraal op te lossen.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:54 schreef remcoP het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |