mweh, zo gewoontjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben bang dat jij toch afkeurt, maar oké, voor jou:
[ afbeelding ]
Lekkere sideboob, if I may say so.
Alsof er daadwerkelijk iets episch aan de gang isquote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hier nergens last van? En alsnog 10 x minder erg dan wat er allemaal bij de ING gebeurt op dit moment.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
http://www.rabobank.nl/pa(...)ng_internetbankierenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hier nergens last van? En alsnog 10 x minder erg dan wat er allemaal bij de ING gebeurt op dit moment.
ik voel me zo uitgesloten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En ook al niet in in WAHRHEIT's lijstje, damn son.
hou eens op met die wyve, gooi t maar lekker op je tumblr meidquote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, vandaar. Gelukkig staat de bulk van mijn assets op Zwitserse accounts.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://www.rabobank.nl/pa(...)ng_internetbankieren
Is alleen voor de mensen met veel geld op hun rekening.
quote:
Ik heb alles in goud blokken geďnvesteerd.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Gelukkig staat de bulk van mijn assets op Zwitserse accounts.
Dan ga je toch gewoon vingeren, problem solved, kus.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hou eens op met die wyve, gooi t maar lekker op je tumblr meid
zit ik hier zo met een natte puna
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hou eens op met die wyve, gooi t maar lekker op je tumblr meid
zit ik hier zo met een natte puna
quote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Allure_ het volgende:
Wat moet je eigenlijk met een tumblr? Zetten chicks daar alleen maar plaatjes op van dingen die ze graag zouden willen, maar nooit doen/zullen krijgen?
Nee, moet kokahquote:Op woensdag 3 april 2013 18:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon vingeren, problem solved, kus.
Fine.quote:
Wat ga je koken?quote:
haha ga huile dan LOLquote:
Dat jij goed bent in het leggen van een vinger op de zere plekquote:Op woensdag 3 april 2013 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA WAT WIL JE NOU ZGGE MET DIE POST KURWA POLSKA
Request: spang chickie met een Motörheadshirt aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |