Ik ken jouw smaak gewoon, kus mijn voeten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH [/Lil Jon voice]
[..]
Nope, maar die vorm is raar.
Niet een Mont Blanc moneyclip met >1k erin hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net nog gepind in AH, of bedoel je als in geld opnemen?
Hehehe die twijfelsquote:Op woensdag 3 april 2013 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verdomme, nu twijfel ik wel. Heb niet gekeken of dingen dubbel zijn afgeschreven
.
Maar zal inderdaad wel goedkomen. ING is baws.
Is dat die bank die momenteel een storing bij internetbankieren heeftquote:
BAAAANKKKRUUUUNNNquote:Op woensdag 3 april 2013 18:17 schreef Allure_ het volgende:
ING OVER DE KOP ALES GEJAT DOOR CYPRUS DIE VUILE SOUFLAKIS HEBBE DE ING OVERVALLE PIN SNEL AL JE GELD VOORDAT HET WEGH ISSSS
Hell no, die cocopuff sweet bitches-shit mag krio doenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken jouw smaak gewoon, kus mijn voeten.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niet een Mont Blanc moneyclip met >1k erin hebben.
Hier nergens last vanquote:Op woensdag 3 april 2013 18:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat die bank die momenteel een storing bij internetbankieren heeft?
mweh, zo gewoontjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben bang dat jij toch afkeurt, maar oké, voor jou:
[ afbeelding ]
Lekkere sideboob, if I may say so.
Alsof er daadwerkelijk iets episch aan de gang isquote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hier nergens last van? En alsnog 10 x minder erg dan wat er allemaal bij de ING gebeurt op dit moment.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
http://www.rabobank.nl/pa(...)ng_internetbankierenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hier nergens last van? En alsnog 10 x minder erg dan wat er allemaal bij de ING gebeurt op dit moment.
ik voel me zo uitgesloten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En ook al niet in in WAHRHEIT's lijstje, damn son.
hou eens op met die wyve, gooi t maar lekker op je tumblr meidquote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, vandaar. Gelukkig staat de bulk van mijn assets op Zwitserse accounts.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://www.rabobank.nl/pa(...)ng_internetbankieren
Is alleen voor de mensen met veel geld op hun rekening.
quote:
Ik heb alles in goud blokken geïnvesteerd.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Gelukkig staat de bulk van mijn assets op Zwitserse accounts.
Dan ga je toch gewoon vingeren, problem solved, kus.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hou eens op met die wyve, gooi t maar lekker op je tumblr meid
zit ik hier zo met een natte puna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |