Gvd nog eisen stellen ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben niet van de grote tattoo's bij vrouwen. Zie haar liever naturel en nakend, of in een baggy shirt met los haar.
Wie is Jacob?quote:
Jawel gek, de jouwe is als 'ie nat is nog maar de helftquote:
Te groot om nog mooi te zijn, maar would def tap 8,02/10.quote:
Deze kont is wel kaololekker.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd nog eisen stellen ook.
[ afbeelding ]
Hier, and that's it.
twitter:AndyMilonakis twitterde op dinsdag 02-04-2013 om 23:03:44EVERY TIME I MEET SOMEONES MOM AND HUG THEM, EVEN IF THEY ARENT HOT I ALWAYS THINK MAN MY DICK AND HER VAGINA ARE SO CLOSE TO TOUCHING reageer retweet
Nice.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd nog eisen stellen ook.
[ afbeelding ]
Hier, and that's it.
ok bedankt gr grquote:Op woensdag 3 april 2013 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Ally.
(je doet het er maar mee, bitch.)
Die weerwolf van Twilight, godverdomme, moet ik het nog uit gaan leggen ook.quote:
GVD EN ALS JE ZELF ZULKE KONTEN POST IS HET WEL OK WAT WIL JE NOU OMG SO FURIEUS :Squote:Op woensdag 3 april 2013 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is Jacob?
[..]
Jawel gek, de jouwe is als 'ie nat is nog maar de helft![]()
.
[..]
Te groot om nog mooi te zijn, maar would def tap 8,02/10.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die weerwolf van Twilight, godverdomme, moet ik het nog uit gaan leggen ook._!
Deze ragequote:Op woensdag 3 april 2013 18:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GVD EN ALS JE ZELF ZULKE KONTEN POST IS HET WEL OK WAT WIL JE NOU OMG SO FURIEUS :S
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Deze rage. Hou van jullie
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOK TE GROOT ZEKER :sBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Was als de dood dat m'n gestackte chips iets zou overkomen, maar niks aan de hand. Alles kloptquote:
Niet gekeken om te voorkomen dat ik in de stress schiet.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was als de dood dat m'n gestackte chips iets zou overkomen, maar niks aan de hand. Alles klopt.
Jammer dat je niet kunt pinnen alleenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was als de dood dat m'n gestackte chips iets zou overkomen, maar niks aan de hand. Alles klopt.
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH [/Lil Jon voice]quote:Op woensdag 3 april 2013 18:14 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Weet zeker dat dWc dit wel lekker vindt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Nope, maar die vorm is raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOK TE GROOT ZEKER :s.
Net nog gepind in AH, of bedoel je als in geld opnemen?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kunt pinnen alleen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH [/Lil Jon voice]
[..]
Nope, maar die vorm is raar.
Verdomme, nu twijfel ik welquote:Op woensdag 3 april 2013 18:15 schreef VeerEli het volgende:
Bij mij 2 dingen dubbel afgeschreven![]()
Iets van 1,75 en iets van 6 euro30 maart afgeschreven, en vandaag nog een x. Whatever, komt vast wel weer goed
Oh geen idee, las net dat veel mensen daar problemen mee hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net nog gepind in AH, of bedoel je als in geld opnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |