Haha ik had hem wel echt gedisstquote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
Ahw Al, dan moet het dus wel erg leuk geweest zijn.![]()
En toen alsnog afgesproken of?quote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ik had hem wel echt gedisst. Hij had de heeeele dag niks laten horen, aangezien hij altijd zo fucking traag smst. Dus toen dacht ik 'okay, fuck hem. Ik ga andere dingen doen'. Dus toen smste ie op de laatste seconde terwijl ik al andere plannen had gemaakt.
Ik dacht dat ie boos zou zijn, maar hij gaf me wel gelijk.
Ja, daarna was ik nog naar hem toe gegaan. Had ik 'm alsnog echt kort gezien, maar beter dan niksquote:
Er worden geen chickies gepost.quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Allure_ het volgende:
Waarom is het hier zo awkwardly stil. sukkels
ER POSTEN CHICKS, ONDANKBARE HONDquote:
Ja, maar jullie zijn alledrie onbereikbaar, dus totaal oninteressant.quote:
Ally valt niet meer onder de categorie chick?quote:
Je liegt zoooo hard ehquote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn alledrie onbereikbaar, dus totaal oninteressant.
Niet nu ze zo'n verliefd meisje is ipv stoere bitch.quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ally valt niet meer onder de categorie chick?
Het doet wel een beetje afbreuk aan haar image ja.quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet nu ze zo'n verliefd meisje is ipv stoere bitch.
OHHHHHH SHI-quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet nu ze zo'n verliefd meisje is ipv stoere bitch.
Meh, je image is kapot.quote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben nooit een stoere bitch geweest. Ik ben hard, maar rechtvaardig.
doe niet zo onverschillig. je cared wel.quote:
Tozzquote:
Klopt, ik ben liever een stoere bitch op internet dan dat ik 'verliefd' ben op iemand uit de realiteit waardoor mijn image wordt aangetast.quote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
doe niet zo onverschillig. je cared wel.
Je moet niet zo happen, schat.quote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt, ik ben liever een stoere bitch op internet dan dat ik 'verliefd' ben op iemand uit de realiteit waardoor mijn image wordt aangetast.
Gross. Andy kan niet opgevolgd worden.quote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Skylark. het volgende:
Dit is btw de opvolger van Andy Whitfield voor Spartacus.
[ afbeelding ]
Ik reageer gewoon op wat je zegt.quote:
Lucy Lawless en die andere chickquote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef moomoo het volgende:
SpartacusWat een saaie kutserie was dat. Heb het eerste seizoen een tijdje gevolgd maar uit pure desinteresse gestopt met kijken. Niet één boeiend karakter in die hele serie.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef moomoo het volgende:
SpartacusWat een saaie kutserie was dat. Heb het eerste seizoen een tijdje gevolgd maar uit pure desinteresse gestopt met kijken. Niet één boeiend karakter in die hele serie.
Past goed bij de moeder van m'n exquote:Op zondag 17 april 2011 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahaha dit verhaalik was zo gisterenavond op zo'n feest van zo'n meisje dat 17 werd, loopt haar pa daar ook rond
. komt ie zo praten over waar we uitgaan vanavond enzo, zegt hij ineens dit.
"ja ik ga straks ook nog ff de stad in, beetje drinken enzo"
reactie: "oh oke oke altijd leuk"
"ja als er nog wat te neuken valt wel ja"
iedereen zo van: wat
Zoiets had ik ook een keer met zo'n chickquote:Op zondag 17 april 2011 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahaha dit verhaalik was zo gisterenavond op zo'n feest van zo'n meisje dat 17 werd, loopt haar pa daar ook rond
wow dat dit kan in nederlandquote:Op zondag 17 april 2011 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Zo'n pa hebben moet gewoon baas zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
whahaquote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
in jouw achterbuurt gebeurt het wekelijks tog aha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |