quote:
"Het is een verbastering van jij+lui."quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wikipedia zegt het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jullie
Volgens mij is er nog niet zoiets. Wel een leuk idee. Al ben ik bang dat je na een poosje de informatie niet meer terug kan vinden.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
potverdorie, zomaar een rel in miniformaat gemist, terwijl het onderwerp mij ook opgevallen was
maar even iets anders:
is er al een review-topic over musea? (en dan in het byzonder gericht op het geschikt zijn voor kinderen)
aangezien, L. en ik nogal gek zijn op het bezoeken van musea en dat nog vaker willen gaan doen, want we gaan een museumjaarkaart aanschaffen, is een topic met tips en ervaringen misschien handig.
maar als het er al is, heb ik het waarschijnlijk gemist
Ow dat zekerquote:Op maandag 6 mei 2013 15:30 schreef Nijna het volgende:
Klopt ook natuurlijk, maar toch op zich wel leuk om ideeen op te doen enzo ook.
volgens mij heeft de site van museumjaarkaart zoiets. Nadeel vind ik dat musea nogal de neiging hebben slecht in te schatten wat wel of niet leuk is. (Of mijn kinderen zijn typisch, ik sluit t niet uitquote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow dat zekerMaar eigenlijk zou je een database achtig iets willen hebben, waar je zowel op leeftijd als op provincie zou kunnen zoeken enzo
Maar het kan ook zijn dat ik te veeleisend ben hoor
ik had zoiets in mijn hoofd als het sauna topic in LIFquote:Op maandag 6 mei 2013 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij heeft de site van museumjaarkaart zoiets. Nadeel vind ik dat musea nogal de neiging hebben slecht in te schatten wat wel of niet leuk is. (Of mijn kinderen zijn typisch, ik sluit t niet uit) echte ervaringen vind ik veel belangrijker in die zin.
Ik weet niet wat mijn collega-modjes ervan vinden maar ik vind het wel het proberen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |