abonnement Unibet Coolblue
pi_125637203
Nog maar een keer:

Heeft 1 van de moderators in OUD mij een note gegeven?
Zo ja, wat is de reden daarvan ,zo nee, dan is de vraag niet gesteld.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:42:36 #77
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_125637287
Ik heb je in een topic gevraagd of je kinderen hebt omdat je wel post alsof je ze hebt. Daar zou ik nog graag antwoord op willen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_125671241
Ik heb die vraag allang beantwoord in het topic waar jij dit vroeg.
Sterker nog, ik heb toen ook aangegeven dat het raar is dat je dan (jouw/jullie denkwijze) schijnbaar niet mee mag doen/praten in OUD en de daarvoor bedoelde topics.

Ik neem aan dat je dat van stal zal halen om je Note goed te praten?
  woensdag 24 april 2013 @ 10:10:26 #79
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_125671665
ik heb in dat topic helemaal geen antwoord van je gezien anders Iwanius. ik was namelijk ook wel benieuwd over wie je het had.
in de haak.
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 10:12:42 #80
5428 crew  miss_sly
pi_125671726
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef trui het volgende:
ik heb in dat topic helemaal geen antwoord van je gezien anders Iwanius. ik was namelijk ook wel benieuwd over wie je het had.
Ik krijg er ook een niet zo prettig gevoel bij, dat iemand hier komt vertellen over andermans kinderen. Voelt toch niet helemaal netjes aan op de een of andere manier.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 april 2013 @ 10:24:37 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_125672019
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:54 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb die vraag allang beantwoord in het topic waar jij dit vroeg.
Sterker nog, ik heb toen ook aangegeven dat het raar is dat je dan (jouw/jullie denkwijze) schijnbaar niet mee mag doen/praten in OUD en de daarvoor bedoelde topics.

Ik neem aan dat je dat van stal zal halen om je Note goed te praten?
dat is niet zo. Kijk maar naar de link in de post van Trui. Daar wil ik graag antwoord. Tuurlijk is iedereen van harte welkom om in OUD mee te posten. Het bespreken van andermans kinderen vind ik persoonlijk niet zo netjes. ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je nu zelf op doelt want volgens mij heb ik verder nooit een vraag aan je gesteld. (behalve de onbeantwoorde)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 10:28:41 #82
5428 crew  miss_sly
pi_125672138
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

dat is niet zo. Kijk maar naar de link in de post van Trui. Daar wil ik graag antwoord. Tuurlijk is iedereen van harte welkom om in OUD mee te posten. Het bespreken van andermans kinderen vind ik persoonlijk niet zo netjes. ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je nu zelf op doelt want volgens mij heb ik verder nooit een vraag aan je gesteld. (behalve de onbeantwoorde)
Volgens mij is het in het kinderfototopic ook al eens aan bod gekomen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 april 2013 @ 10:31:04 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_125672208
Maar: we hebben zelfs trotse ooms/tante topics en er zijn ook regelmatig mensen geweest die hier spraken over hun belevenissen als pedagogisch medewerker. Ok, misschien niet helemaal wenselijk, maar er zijn dingen die echt wel bruikbaar zijn geweest. En mogen opa's en oma's dan ook niet meer de kleinkinderen posten? En de peetmensen hun peetkinderen en dergelijke? Want dan moet je denk ik ook de lijn heel recht gaan trekken? Stiefvaders en stiefmoeders met hun stiefkinderen?

(overigens dacht ik dat Iwanius wel kinderen had, juist omdat hij zo meepraatte, maar zo zie je maar weer :D )

(ik zou het trouwens niet op prijs stellen als iemand ongevraagd mijn kinderen zou posten, maar ik kan me voorstellen dat er best ouders zijn die hier afspraken over hebben met anderen)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:20 schreef Sam1993 het volgende:
Welkom in het kinderfototopic waar iedereen foto's van zijn kinderen kan spammen.

Geen idee hoe ik foto's mee moet nemen uit het vorige topic kan iemand dit misschien aanpassen?
LOL, de dames mogen er officieel hun kinderen niet eens posten, aangezien enkel zijn kinderen gepost mogen worden. Dat is overigens niet door een mod bedacht, maar door een user en is pas twee topics zo? Is dus eerder gewoon een ongelukkig beschreven OP dan dat het de regel van het topic is lijkt me?

[ Bericht 18% gewijzigd door Troel op 24-04-2013 10:40:11 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 24 april 2013 @ 10:56:42 #84
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_125672899
dat vind ik heel wat anders dan dat je zomaar over kinderen praat waarbij het niet duidelijk is wat je relatie is met het kind. meestal zijn de door jou genoemde voorbeelden om een mening te onderbouwen of om tips te geven of om te pronken. Met een functie dus. je hoeft absoluut geen ouder te zijn om mee te praten maar ik vind het prettig (en zo te merken anderen ook) dat je rol of functie waaruit je meespreekt wel duidelijk is. Dit ontbrak er naar mijn mening aan in die posts.

Buiten dat vind ik ongevraagd foto's van andermans kinderen posten absoluut nog done.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_125710139
Allereerst heb ik uitgelegd in mijn antwoord (topic kan ik niet meer terugvinden) dat ik (wij = vriendin en ik) geen kinderen hebben. Ten tweede dat ik zelf al peetoom,suikeroom o.i.d. van 3 schitterende neven en nichtjes ben en daar een hele hechte en bijna vaderlijke band mee heb. Ten derde heb ik zelf wel genoeg fatsoen en inschatting voordat ik foto's van andere kinderen ergens plaats en sowieso altijd foto's gebruik van kinderen wiens ouders daar toestemming voor geven of ervan op de hoogte zijn. Laten we wel zijn: Ik hoef eigenlijk geen verantwoording af te leggen aan wie dan ook,van wie de foto's zijn en of ik er wel toestemming voor heb, en dus de selectieve verontwaardiging erg overtrokken vind, zeker als ik de op en aanmerkingen van sommigen hier lees.

Maar als het een groot probleem is om mee te lezen en mee te doen in OUD, dan staak ik met alle liefde mijn bijdrages hier. Zeg het maar, want om nu het gevoel te hebben dat je omdat je zelf (nog) geen kinderen hebt en als een veredelde kinderlokker o.i.d. wordt gezien gaat mij te ver.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 08:29:21 ]
  donderdag 25 april 2013 @ 10:19:16 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125710382
quote:
7s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:31 schreef Troel het volgende:
Maar: we hebben zelfs trotse ooms/tante topics en er zijn ook regelmatig mensen geweest die hier spraken over hun belevenissen als pedagogisch medewerker. Ok, misschien niet helemaal wenselijk, maar er zijn dingen die echt wel bruikbaar zijn geweest. En mogen opa's en oma's dan ook niet meer de kleinkinderen posten? En de peetmensen hun peetkinderen en dergelijke? Want dan moet je denk ik ook de lijn heel recht gaan trekken? Stiefvaders en stiefmoeders met hun stiefkinderen?

(overigens dacht ik dat Iwanius wel kinderen had, juist omdat hij zo meepraatte, maar zo zie je maar weer :D )

(ik zou het trouwens niet op prijs stellen als iemand ongevraagd mijn kinderen zou posten, maar ik kan me voorstellen dat er best ouders zijn die hier afspraken over hebben met anderen)

[..]

LOL, de dames mogen er officieel hun kinderen niet eens posten, aangezien enkel zijn kinderen gepost mogen worden. Dat is overigens niet door een mod bedacht, maar door een user en is pas twee topics zo? Is dus eerder gewoon een ongelukkig beschreven OP dan dat het de regel van het topic is lijkt me?
Dat van het fototopic is ook nieuw voor mij. Ik heb het meteen even aangepast:

quote:
Welkom in het Kinderfoto-topic. :)
Bezint eer ge begint, de moderators van OUD halen geen foto's weg.
Tenzij er natuurlijk ongevraagd foto's van andermans kinderen, of andere tegen de policy ingaande dingen, geplaatst worden.

***
  donderdag 25 april 2013 @ 13:39:47 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_125716881
Da's beter :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125763987
Ik heb ineens 21 pm's van diverse afzenders (ook veel van dezelfde afzenders) over de financiėle vergoedingen/beloningen van de admins van fok!
Zijn er meer die dit hebben en wat moet ik ermee? Heb ze nog niet geopend uit voorzorg.
  vrijdag 26 april 2013 @ 15:40:42 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_125764098
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 15:38 schreef danic het volgende:
Ik heb ineens 21 pm's van diverse afzenders (ook veel van dezelfde afzenders) over de financiėle vergoedingen/beloningen van de admins van fok!
Zijn er meer die dit hebben en wat moet ik ermee? Heb ze nog niet geopend uit voorzorg.
Ik heb ze zojuist weggegooid...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 april 2013 @ 15:41:26 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125764129
Gewoon deleten, in FB werden topics geopend en die zijn ook gewoon gesloten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 26 april 2013 @ 15:46:58 #91
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_125764352
Ik heb er ook 20+. Zo te zien zijn er meerdere 'lijntjes' uitgezet. Ik zie bijv BE staan in mijn lijst maar jou niet Danic.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_125764440
Ik heb er geen een.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 26 april 2013 @ 15:50:12 #93
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_125764483
30+ inmiddels.....

Ik wil ze wel doorsturen Vicky :P
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_125764533
Neuhhh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_125764612
Ik had echt een megalijst met mensen waar hetnaartoe is gegestuurd.
Vicky, je mist er niks aan hoor (heb ze toch gelezen, wat een stomme onzin zeg. Waar je je druk over maakt 8)7 )
pi_125765274
Ik heb ook zo'n vage pm gekregen. Ik dacht echt van huh?!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:48:03 #97
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_125809728
Gewoon weggooien dan maar. :)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 27 april 2013 @ 23:23:24 #98
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_125814814
Ik kan ze helaas niet weggooien, dat lijkt al voor mij gedaan te zijn. Alleen is het verwijderen in 1 opzicht niet compleet gelukt; ik zie nog steeds bovenaan bij het berichten icoontje staan dat ik tig nieuwe berichten heb...
in de haak.
  zondag 28 april 2013 @ 00:24:43 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_125817140
Even gezocht en wat ik lees is even je 'verwijderde berichten' leegmaken,
Anders even vragen in FB
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 28 april 2013 @ 00:27:24 #100
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_125817251
kijk aan, dat ik daar zelf niet op kwam! :D tnx! :*
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')