met roest en belastieng vrij!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
km stand 3km![]()
huhhuh
uhhh nee. Ben tevreden met m'n Volvo
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:24 schreef Soempie het volgende:
Is dit nou wel of niet een baby-gerelateerde TT?
In beide gevallen: niet doorspoelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:24 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
In beide gevallen: niet doorspoelen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:24 schreef Soempie het volgende:
Ik las over de tweede 'in' heen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
om even in de stemming te blijven: ik zit me een potje in te kakken hier op kantoor.
Dat ga ik niet live streamen hoorquote:
Het was me al eens opgevallen ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je lijk Red wel
(zie zijn favoriete topic in ABO)
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het was me al eens opgevallen ja.
Oh f*ck wacht, ik leerde net in OUD dat lekken uit privéfora banwaardig is.![]()
Waarschijnlijk Holmt hij dan meteen hierheenquote:
ik vind dit niet onder lekken vallenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het was me al eens opgevallen ja.
Oh f*ck wacht, ik leerde net in OUD dat lekken uit privéfora banwaardig is.![]()
Ik vergat de PI:quote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik vind dit niet onder lekken vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
whehehe, krijg daar nog steeds mail vanGa je gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de Consul mijn vliegticket betaald wel jaquote:
In Sampa ook gratis, behalve dan dat Inhuldigingsbal Daar betaal je R$ 90 voor, wel alles inclusief.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaaf man, Heineken, bitterballen, oude kaas en haring...
Heb ik ook wel eens gedaan met koninginnedag bij de consul
alleen dat was gratis.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alle steken uitgeprobeerd. De machine doet het dus wel.![]()
Foto toevoegen lukt even niet.
Bij steken onder water rijst toevoegen...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef wyccie het volgende:
Verdomdquote:Op woensdag 3 april 2013 17:31 schreef MaJo het volgende:
Doe eens even een linkje naar een zekere FB-pagina?
En ik denk dat de kleine van LB op 7 april wordt geboren, dan zit ze precies 9 maanden in de buik
De mijne graag rare, als het kan met gebakken champignons als bijgerechtquote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef wyccie het volgende:
Die datum vergeet ik niet snelquote:Op woensdag 3 april 2013 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verdomdda's wel waar
![]()
En hier het wespennest
Jouw soepie staat op, jij gaat enkel rusten zodra je thuis bentquote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef Lotusss het volgende:
Ben helemaal klaar met vandaag.
Compleet gaar vanwege 6 zieken op 20 mensen en een shitload aan telefoontjes terwijl ik zelf oook totaal niet fit ben.
En als klap op de vuurpijl natuurlijk op 1 minuut mijn bus missen
Geeft niks joh, de stofzuiger gaat nergens heen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef Lotusss het volgende:
Ben helemaal klaar met vandaag.
Compleet gaar vanwege 6 zieken op 20 mensen en een shitload aan telefoontjes terwijl ik zelf oook totaal niet fit ben.
En als klap op de vuurpijl natuurlijk op 1 minuut mijn bus missen
Ik zeg ff niksquote:Op woensdag 3 april 2013 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks joh, de stofzuiger gaat nergens heen.
WGR / Tijd voor de maandelijkse ING-storingquote:Op woensdag 3 april 2013 18:09 schreef MaJo het volgende:
Jullie ook last van de ING-storing? Viel me vanmiddag al op dat er 170 euro van mijn rekening was afgeschreven waarvan ik geen idee had wat dat moest zijn en op de huishoudrekening stonden we rood terwijl we dat helemaal niet kunnenNu zijn alle rekeningen onbereikbaar, hopelijk komt het allemaal goed en krijgen we hier geen Cyprus toestanden!
De "ING expert" in het geenstijl artikeltje is mijn exquote:Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
WGR / Tijd voor de maandelijkse ING-storing
Datquote:Op woensdag 3 april 2013 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks joh, de stofzuiger gaat nergens heen.
Hier exact hetzelfde verhaal!quote:Op woensdag 3 april 2013 18:09 schreef MaJo het volgende:
Jullie ook last van de ING-storing? Viel me vanmiddag al op dat er 170 euro van mijn rekening was afgeschreven waarvan ik geen idee had wat dat moest zijn en op de huishoudrekening stonden we rood terwijl we dat helemaal niet kunnenNu zijn alle rekeningen onbereikbaar, hopelijk komt het allemaal goed en krijgen we hier geen Cyprus toestanden!
Ex Pert?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
De "ING expert" in het geenstijl artikeltje is mijn ex![]()
![]()
Nope, alles staat er prima...quote:Op woensdag 3 april 2013 18:09 schreef MaJo het volgende:
Kun jij überhaupt je rekeningen zien dan? Bij zowel de site als de app krijg ik de melding dat ze niet bereikbaar zijn...quote:
Ik ben net ingelogd, eerst via mijn tablet en nu via mijn laptop.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun jij überhaupt je rekeningen zien dan? Bij zowel de site als de app krijg ik de melding dat ze niet bereikbaar zijn...
Ik krijg op de site deze storing:quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net ingelogd, eerst via mijn tablet en nu via mijn laptop.
Gecheckt met mijn administratie-spreadsheet en ik zie geen vreemde dingen.
Wel voor de zekerheid even een printscreen nu gemaakt...
Het is altijd wat met de ING, zoveel storingen en onbereikbaar zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Die foutmelding kreeg ik eerst ook 3 keer, maar de 4e keer kwam ik er door...
Ik ben er ook doorheenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Die foutmelding kreeg ik eerst ook 3 keer, maar de 4e keer kwam ik er door...
Dat zijn de betere berichtenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
Bij sommigen schijnt het positief uit te pakken. Op twitter al een bericht van iemand die nu ¤500.000 rijker is dan een paar uur geleden.
Gaat lekker.
Ja, dat soort berichten krijg je dan ook...quote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
Bij sommigen schijnt het positief uit te pakken. Op twitter al een bericht van iemand die nu ¤500.000 rijker is dan een paar uur geleden.
Gaat lekker.
En een onafhankelijke creditcard.quote:
Laat ik nou net bij de ING en de Rabo zitten en die hebben allebei vandaag een grote storingquote:
Mwa, als hun helpdesk blijft roepen dat het getoonde saldo toch echt wel correct is vind ik het niet echt raar dat er bij sommigen wat paniek ontstaat.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Ach, elke bank heeft wel eens wat.
Ik vind de paniek wat overdreven...
Dat is ook niet juist, maar vroegah kreeg je 1 keer per maand een papieren afschrift en had je ook geen idee wat er tussendoor met je saldo gebeurde...quote:Op woensdag 3 april 2013 18:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, als hun helpdesk blijft roepen dat het getoonde saldo toch echt wel correct is vind ik het niet echt raar dat er bij sommigen wat paniek ontstaat.
Mensen diequote:Op woensdag 3 april 2013 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Mensen die nog papieren afschriften gebruiken
Ga er maar vanuit dat er niks aan de hand is en dat morgen alles weer op orde isquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik zit hier een beetje te paniekeren nu
Je wordt er vast vanzelf handiger in!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:18 schreef wyccie het volgende:
ABN hier, niks aan de hand denk ik. Ik ga het niet controleren.
Poeh, mijn eerste project is een speldenkussen. Met de hand was het sneller en netter geweest.
Het plan om mijn eigen kleren te verstellen laat ik maar varen.
Bij mij lijkt het aardig overeen te komen met mijn saldo van vlak voor de storing. Er zit in elk geval minder dan 100 euro verschil inquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Ha, heb nu spontaan ¤280 meer op één van de ING rekeningen dan een uur geleden...![]()
![]()
Ik ben weer 80 euro rijker dan net maar dan is er nog steeds 90 euro spoorloos. Op de huishoudrekening is er 100 euro verdwenen. Ze houden het spannendquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Ha, heb nu spontaan ¤280 meer op één van de ING rekeningen dan een uur geleden...![]()
![]()
Ik vind m ook netjes!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
Het oefenlapje voor alle steken en het kussentje.
Ondanks dat het echt een heel slordig ding is ben ik er toch op de één of andere manier trots op omdat het mijn eerste naaisel is.![]()
[ afbeelding ]
jezus, wat een suf klotedingetje zeg, ziet er niet uitquote:Op woensdag 3 april 2013 19:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet gaan liegen, hè. Dit is namelijk de 'voorkant'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |