met roest en belastieng vrij!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
km stand 3km![]()
huhhuh
uhhh nee. Ben tevreden met m'n Volvo
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:24 schreef Soempie het volgende:
Is dit nou wel of niet een baby-gerelateerde TT?
In beide gevallen: niet doorspoelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:24 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
In beide gevallen: niet doorspoelen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:24 schreef Soempie het volgende:
Ik las over de tweede 'in' heen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
om even in de stemming te blijven: ik zit me een potje in te kakken hier op kantoor.
Dat ga ik niet live streamen hoorquote:
Het was me al eens opgevallen ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je lijk Red wel
(zie zijn favoriete topic in ABO)
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het was me al eens opgevallen ja.
Oh f*ck wacht, ik leerde net in OUD dat lekken uit privéfora banwaardig is.![]()
Waarschijnlijk Holmt hij dan meteen hierheenquote:
ik vind dit niet onder lekken vallenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het was me al eens opgevallen ja.
Oh f*ck wacht, ik leerde net in OUD dat lekken uit privéfora banwaardig is.![]()
Ik vergat de PI:quote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik vind dit niet onder lekken vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
whehehe, krijg daar nog steeds mail vanGa je gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de Consul mijn vliegticket betaald wel jaquote:
In Sampa ook gratis, behalve dan dat Inhuldigingsbal Daar betaal je R$ 90 voor, wel alles inclusief.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaaf man, Heineken, bitterballen, oude kaas en haring...
Heb ik ook wel eens gedaan met koninginnedag bij de consul
alleen dat was gratis.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alle steken uitgeprobeerd. De machine doet het dus wel.![]()
Foto toevoegen lukt even niet.
Bij steken onder water rijst toevoegen...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef wyccie het volgende:
Verdomdquote:Op woensdag 3 april 2013 17:31 schreef MaJo het volgende:
Doe eens even een linkje naar een zekere FB-pagina?
En ik denk dat de kleine van LB op 7 april wordt geboren, dan zit ze precies 9 maanden in de buik
De mijne graag rare, als het kan met gebakken champignons als bijgerechtquote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef wyccie het volgende:
Die datum vergeet ik niet snelquote:Op woensdag 3 april 2013 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verdomdda's wel waar
![]()
En hier het wespennest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |