SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, als je twaalf bent misschien.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef shaderon het volgende:
lapohunt hoort gewoon bij een sc.
topic kapen ook
Jij was de 1e die deze SC ging enterenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef shaderon het volgende:
en dan niet het AQ kapen. maar iemands lapo topic afpakken
Fysiek misschien. Al die TR's met kinderlijke opmerkingen laten anders blijkenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
gemiddelde leeftijd in de mcsc is ruim over de 20
Hoe vaak?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fysiek misschien. Al die TR's met kinderlijke opmerkingen laten anders blijkenHoe vaak die SC niet op het randje van sluiten hangt
It's over 9000!quote:
Zijn daar veel TR's jaquote:Op woensdag 3 april 2013 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fysiek misschien. Al die TR's met kinderlijke opmerkingen laten anders blijkenHoe vaak die SC niet op het randje van sluiten hangt
Ja, allemaal over jou en je dumpsquote:
Waarom wordt er nix aan gedaan?quote:
Ik bescherm je.quote:
Haha het zou tof zijn als het waar was Phenoquote:
Minecraft SC van binnenuit snipen. We hebben onze beste troll erop gezet!quote:
!!!!!!quote:
Blijf daar dan lekkerquote:Op woensdag 3 april 2013 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
Toch voel ik me wel thuis daar in die SC.
Ik heb weinig vertrouwen meer in het menselijk rasquote:
Als dit zo door gaat kun je nog een 4de generatie en een 5 bij op de foto krijgen.quote:
George had het kunnen weten, maar nee, hij moest het verkopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Fucking Disney, wat een stel hufters.
Fixed!quote:Op donderdag 4 april 2013 03:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen meer in het menselijk rasEngeland!
Onder George waren er sowieso geen films meer gekomen. Dus in hoeverre we er slechter mee zijn weet ik niet. En qua games is er de laatste tijd sowieso amper iets succesvols gebeurd. Een paar van mijn vrieNden hebben die MMO gekocht om er daarna nooit meer over te horen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:34 schreef Reintji het volgende:
[..]
George had het kunnen weten, maar nee, hij moest het verkopen.
shit is hard wessiejquote:
Correct! En waarom ook?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:18 schreef SpankmasterC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
De eerste MMO was best vermakelijk en het is jammer dat ze die uit de lucht hebben gehaald voor de nieuwe.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Onder George waren er sowieso geen films meer gekomen. Dus in hoeverre we er slechter mee zijn weet ik niet. En qua games is er de laatste tijd sowieso amper iets succesvols gebeurd. Een paar van mijn vrieNden hebben die MMO gekocht om er daarna nooit meer over te horen.
Wessiej!! Widdegij dat er bij de MM in Rotterdam ergens in April wat WWE poppetjes komen?quote:
logische zakelijke beslissing: LucasArts is al tijden niet meer wat het geweest is, waarom dan de boel niet gewoon uitbesteden, stuk goedkoper als een studio aanhoudenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Ahzo, achja kiek het al zo'n 2 joar niet meer. Ga wel naar de show though.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Wessiej!! Widdegij dat er bij de MM in Rotterdam ergens in April wat WWE poppetjes komen?
Ik ben ook gestopt met kijken endesow, kende ook geen een naam die op de poster stond.. Als stonden er plaatjes van Cena en Punk. Als die waren gekomen had ik er wel heen gegaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ahzo, achja kiek het al zo'n 2 joar niet meer. Ga wel naar de show though.
Tentdai en brodus ofzo zijn het waarschijnlijk. Niet de moeite waard dus.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met kijken endesow, kende ook geen een naam die op de poster stond.. Als stonden er plaatjes van Cena en Punk. Als die waren gekomen had ik er wel heen gegaan.
Ach ja, je keek ook naar ze.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:36 schreef Wessiej het volgende:
geen idee ook. Al kwamen alle bekende zou ik er nog steeds niet heengaan, dat boeit mij echt nooit heMeets met mensen, who cares.
Tegelijkertijd niet logisch dat ze niet gewoon First Assault uitbrengen, die game is af, BRENG DIE SHIT UIT!! Kan alleen maar geld opleveren.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
logische zakelijke beslissing: LucasArts is al tijden niet meer wat het geweest is, waarom dan de boel niet gewoon uitbesteden, stuk goedkoper als een studio aanhouden
Hehe , zag hem gisteren jaquote:
Dit vooral ja... goeie oude tijden..quote:Op donderdag 4 april 2013 13:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar zorg vooral dat er een nieuwe X-Wing vs TIE-Fighter komt....
Dat is niet de #1 star wars game spanky!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar zorg vooral dat er een nieuwe X-Wing vs TIE-Fighter komt....
Klopt, dat is Jedi Academyquote:Op donderdag 4 april 2013 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is niet de #1 star wars game spanky!
Haaaha Fout!!!quote:
Helemaal niet blaag, maar ja ik weet dat je een kotor-fappert bentquote:
Rotzak! Zoek maar op lijsten van beste star wars games ever en je zult zien dat KoTOR die plaats vaak pakt.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helemaal niet blaag, maar ja ik weet dat je een kotor-fappert bent
http://www.dedoimedo.com/life/guide-trolling.htmlquote:Op donderdag 4 april 2013 14:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rotzak! Zoek maar op lijsten van beste star wars games ever en je zult zien dat KoTOR die plaats vaak pakt.
Haha what are the oddsquote:Op donderdag 4 april 2013 14:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, Kotor, Jedi Academy zijn prachtige games die ik met veel liefde heb gespeeld en in het geval van Jedi Academy ook nog in een clan heb gezeten! Maar niets komt in de buurt van XvT
Trouwens, speaking of Jedi Academy: http://www.eurogamer.net/(...)-outcast-source-code
Ga niet in op die rare shiz van je!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.dedoimedo.com/life/guide-trolling.html
Je bent in elk geval fair spankmasterCquote:Op donderdag 4 april 2013 14:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, Kotor, Jedi Academy zijn prachtige games die ik met veel liefde heb gespeeld en in het geval van Jedi Academy ook nog in een clan heb gezeten! Maar niets komt in de buurt van XvT
Trouwens, speaking of Jedi Academy: http://www.eurogamer.net/(...)-outcast-source-code
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha what are the oddsAwesome nieuws!
DREDDquote:Op donderdag 4 april 2013 14:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
trouwens helemaal vergeten gisteren battlefield op te startenging even Dredd kijken, vette film! En toen was het weer in m'n rukbunker aan de scriptie
Kutding is echt een gebed zonder eind zeg
Is die echt goed goed die Dredd? Of zeg maar slecht goed?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
trouwens helemaal vergeten gisteren battlefield op te startenging even Dredd kijken, vette film! En toen was het weer in m'n rukbunker aan de scriptie
Kutding is echt een gebed zonder eind zeg
In Mercenaries 2 kon dat al op een toffe manier!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, ik wist dat hij jou wel kon bekoren!vond ook Judge Dredd zelf verbazingwekkend tof, vind Karl Urban een beetje niet heel tof, maar hierin is ie een badass
En Flosje: HOLY SHIT DAT GA IK OOK DOEN!!!![]()
![]()
heerlijk!
Ik vond hem echt goed, gewoon toffe actiefilm, klaar. Wel gewoon een actiefilm, dus niets wereldschokkends. Denk aan Riddick, dan heb je de juiste mindset te pakken!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is die echt goed goed die Dredd? Of zeg maar slecht goed?
Riddick was vet! Die game ook trouwens denk ik nu aan..quote:Op donderdag 4 april 2013 14:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vond hem echt goed, gewoon toffe actiefilm, klaar. Wel gewoon een actiefilm, dus niets wereldschokkends. Denk aan Riddick, dan heb je de juiste mindset te pakken!
Haha, ik heb niet voor niets een 3D TV!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, ik wist dat hij jou wel kon bekoren!vond ook Judge Dredd zelf verbazingwekkend tof, vind Karl Urban een beetje niet heel tof, maar hierin is ie een badass
En Flosje: HOLY SHIT DAT GA IK OOK DOEN!!!![]()
![]()
heerlijk! Moet nog wat mine-kills, makkelijk aan te komen zo!
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:09 schreef Poit het volgende:
Wie doet er hier aan 'Vadering' ?
http://knowyourmeme.com/memes/makankosappo-hadokening#vadering
Awesomequote:Op vrijdag 5 april 2013 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Fuck ja nieuwe UI, lang leve Far Cry 3: Blood Dragon!
[ afbeelding ]
Nieuwe baan? Doe dat al jaren!quote:Op vrijdag 5 april 2013 03:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit op z'n nieuwe baan:
[ afbeelding ]
quote:
het aanzetten van je telefoon?quote:
haha!quote:
Inderdaad gewoon goed de tutorial volgen, en als het niet lukt gaan schreeuwen, handen in de lucht, krijsen, handen in het haar, en met dingen gaan smijten. Oh en als je het filmt en het schreeuwen/krijsen in het Duits doet krijg je misschien genoeg youtube-bezoekers dat je een nieuwe telefoon kunt kopen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
haha!
Nee HSPL4 ofzo er op zetten is gelukt en nu ook de juiste radio update (?)
Nu moet ik nog die DFT LEO MAGLDR Bootloader en dan de daadwerkelijke Wp 7.8 Rom er op doen.
Ik hou alleen nooit van dit gekloot er mee dus heb geen idee hoe en wat maar volg maar een goeie youtube tut
Koop gewoon een nieuwe, daar heeft toch niemand zin in om zo te klooien..quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
haha!
Nee HSPL4 ofzo er op zetten is gelukt en nu ook de juiste radio update (?)
Nu moet ik nog die DFT LEO MAGLDR Bootloader en dan de daadwerkelijke Wp 7.8 Rom er op doen.
Ik hou alleen nooit van dit gekloot er mee dus heb geen idee hoe en wat maar volg maar een goeie youtube tut
Ik kan denk ik best goed duitse rage filmpjes inschreeuwenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon goed de tutorial volgen, en als het niet lukt gaan schreeuwen, handen in de lucht, krijsen, handen in het haar, en met dingen gaan smijten. Oh en als je het filmt en het schreeuwen/krijsen in het Duits doet krijg je misschien genoeg youtube-bezoekers dat je een nieuwe telefoon kunt kopen!
Ik wil die HD2 niet kwijt en een nieuwe telefoon is me veel te duur ik ga dat niet meer doen die gekke AQ Henkie tijden zijn voorbij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuwe, daar heeft toch niemand zin in om zo te klooien..
Wat een gast is dat die Kim Oenquote:
Koop je ergens een goedkope android telefoon van ¤100,- daar kan je vrijwel alles mee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil die HD2 niet kwijt en een nieuwe telefoon is me veel te duur ik ga dat niet meer doen die gekke AQ Henkie tijden zijn voorbij.
Jawel maja wil liever windows nog ff en dan heb ik alsnog mijn HD2 over.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Koop je ergens een goedkope android telefoon van ¤100,- daar kan je vrijwel alles mee.
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:58 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Far Cry 3 Blood Dragon maakt van paars het nieuwe bruin
Ja ben wel blij met Windows Phonr, werkt lekker!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
Hoppa nieuwe Activatiecode en we kunnen inloggen!
Ziet er vet uit die windows, nu kunnen we hopelijk nog een jaartje of 2 door
welke heb je? en welke tel?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ben wel blij met Windows Phonr, werkt lekker!
haha en zo terecht als je zo lijp doet!quote:
Neem gewoon lekker een android telefoonquote:
Bah!quote:
Kijk ergens voor een Galaxy S2 of Advance ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bah!
Alles werkt nu opzich goed op wat kleine dingen na alleen battery loopt heel snel leeg. dat is wel super kut1
Gewoon 2 weken wachten, dan draait hij sowieso ook in gewoon 3D. Overigens meestal vanaf het begin ook al bij grote releases (zoals bijv ook bij Oz). 3D zit je tegenwoordig helaas aan vast, maar Imax gelukkig nooit. Tenminste, in den haag dan...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:49 schreef mschol het volgende:
ik zal hem geheid ook gedwongen in imax moeten gaan zien.. terwijl het keer op keer zwaaar tegenvalt en het die 5 euro extra niet waard is...
ik zie (nu iig) alleen spui en scheveningen staan: scheveningen kost mij met vervoer meer t.o.v. spui met imax toeslagquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon 2 weken wachten, dan draait hij sowieso ook in gewoon 3D. Overigens meestal vanaf het begin ook al bij grote releases (zoals bijv ook bij Oz). 3D zit je tegenwoordig helaas aan vast, maar Imax gelukkig nooit. Tenminste, in den haag dan...
Wij gaan tegenwoordig weer met de auto naar de stad als we er minder dan 3 uur moeten zijn. Parkeergarage is dan goedkoper dan de tramquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie (nu iig) alleen spui en scheveningen staan: scheveningen kost mij met vervoer meer t.o.v. spui met imax toeslag
maar ik zie nu tevens dat op de 24ste er een hele rits alleen 3D voorstellingen zijn in spui.. denk dat ik daar maar een kaartje voor ga reserveren
ride the ponyquote:
Badboy going to workquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 10:56 schreef badboynova het volgende:
Hey AQ hoe is dit nou afgelopen, heeft de ezel je nou te pakken gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom had die kerel zijn broek uit in dat weilandquote:Op zondag 7 april 2013 10:56 schreef badboynova het volgende:
Hey AQ hoe is dit nou afgelopen, heeft de ezel je nou te pakken gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag het AQquote:Op zondag 7 april 2013 12:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Waarom had die kerel zijn broek uit in dat weiland
Even de boel een beetje luchtenquote:Op zondag 7 april 2013 12:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Beetje pissen, beetje schijten wellicht.quote:Op zondag 7 april 2013 12:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dan is de tram wel behoorlijk duur. Ik schrok laatst toen ik nog geen half uur in parkeergarage stond en natuurlijk het volle uur moest betalenquote:Op zondag 7 april 2013 01:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Wij gaan tegenwoordig weer met de auto naar de stad als we er minder dan 3 uur moeten zijn. Parkeergarage is dan goedkoper dan de tram
bijna 1.90 voor een enkeltje...quote:Op zondag 7 april 2013 16:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan is de tram wel behoorlijk duur. Ik schrok laatst toen ik nog geen half uur in parkeergarage stond en natuurlijk het volle uur moest betalen
Ik betaal 2,84 volgens mij, enkele reis. Vaak is een kaartje bij de automaat kopen nog goedkoper dan m'n ov chipkaart gebruiken. Of als ik naar de uithof moet gewoon niet uitchecken, dan kost het me maar 4 euro, en anders 4,50 ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:23 schreef Tain het volgende:
Ross?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik betaal 2,84 volgens mij, enkele reis. Vaak is een kaartje bij de automaat kopen nog goedkoper dan m'n ov chipkaart gebruiken. Of als ik naar de uithof moet gewoon niet uitchecken, dan kost het me maar 4 euro, en anders 4,50 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 8 april 2013 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Thanks lieverdsGratz kerel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Eigenlijk wel gek he, men praat nooit over seks in het openbaar, maar als het om baby's gaat: GOED GENEUKT JONGEN!!! LEKKER JE WIJF VOLGEPLOMPT MET LEKKER BEWEEGLIJK ZAAD, HEERLIJK!!quote:
huh?quote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek he, men praat nooit over seks in het openbaar, maar als het om baby's gaat: GOED GENEUKT JONGEN!!! LEKKER JE WIJF VOLGEPLOMPT MET LEKKER BEWEEGLIJK ZAAD, HEERLIJK!!
Of " ja we doen het echt supervaak en neuken als konijnen precies wanneer zij het meest vruchtbaar is weet je, en ik kheb echt reteveel productie, maar ze zwemmen niet zo hard enzo? En ook de standjes, man we doen alles zodat het er maar in blijft zitten en zo diep mogelijk komt!"
Beetje random
dan is je watermerk niet goedquote:Op maandag 8 april 2013 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Godver wat haat ik het als mensen je fotos jatten, watermerk eraf croppen en gewoon doen alsof het hun werk is
Maakt geen moer uit, ze moeten niet doen alsof het hun werk is. Al zou ik geen watermerk hebben horen ze nog steeds netjes neer te zetten dat de foto van mijn site afkomtquote:
Nouja misschien niet letterlijk, maar het is toch een beetje wat de ondertoon is af en toe...quote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
huh?
Ik weet niet in wat voor conversaties jij zit maar zelfs ik heb dat soort gesprekken niet..
Ik feliciteer Ross met dat hij een baby krijgt, niet met dat hij succesvolle seks heeft gehad. Als jij de hoofdprijs met een loterij wint dan feliciteer ik je met je prijs, niet met dat je een lot hebt gekochtquote:Op maandag 8 april 2013 16:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja misschien niet letterlijk, maar het is toch een beetje wat de ondertoon is af en toe...
Thanks, het was even hard werken, tegen het einde aan werd het even spannend, we wisten niet of het nog zou lukken, maar uiteindelijk met gejuich onthaaldquote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ik feliciteer Ross met dat hij een baby krijgt, niet met dat hij succesvolle seks heeft gehad. Als jij de hoofdprijs met een loterij wint dan feliciteer ik je met je prijs, niet met dat je een lot hebt gekochtde associatie met seks zit dus in jouw hoofd.
Maar Spank, jij gefeliciteerd met het hebben van seks!
Om wat voor foto's ging het? en heb je ze beide zodat we het kunnen beoordelenquote:Op maandag 8 april 2013 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Godver wat haat ik het als mensen je fotos jatten, watermerk eraf croppen en gewoon doen alsof het hun werk is
Kun jij dit tot op DEN BODEM uit gaan zoeken?quote:Op maandag 8 april 2013 18:17 schreef shaderon het volgende:
Gewoon een watermerk dwars door je foto heen. Mensen zijn nou eenmaal niet allemaal te vertrouwen
Weet je al meer?quote:
Uiteindelijk kreeg ze de smaak van de overwinning te pakken?quote:Op maandag 8 april 2013 16:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Thanks, het was even hard werken, tegen het einde aan werd het even spannend, we wisten niet of het nog zou lukken, maar uiteindelijk met gejuich onthaald
quote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek he, men praat nooit over seks in het openbaar, maar als het om baby's gaat: GOED GENEUKT JONGEN!!! LEKKER JE WIJF VOLGEPLOMPT MET LEKKER BEWEEGLIJK ZAAD, HEERLIJK!!
Of " ja we doen het echt supervaak en neuken als konijnen precies wanneer zij het meest vruchtbaar is weet je, en ik kheb echt reteveel productie, maar ze zwemmen niet zo hard enzo? En ook de standjes, man we doen alles zodat het er maar in blijft zitten en zo diep mogelijk komt!"
Beetje random
ze hebben nu link naar mijn website gezet maar nog steeds wel hun foto en niet degene die op mijn site staatquote:Op maandag 8 april 2013 17:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Om wat voor foto's ging het? en heb je ze beide zodat we het kunnen beoordelen
nee, vind ik lelijk staanquote:Op maandag 8 april 2013 18:17 schreef shaderon het volgende:
Gewoon een watermerk dwars door je foto heen. Mensen zijn nou eenmaal niet allemaal te vertrouwen
Das opzich wel netjesquote:Op maandag 8 april 2013 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze hebben nu link naar mijn website gezet maar nog steeds wel hun foto en niet degene die op mijn site staat
[..]
nee, vind ik lelijk staan
Correct.quote:
En het helpt toch niet, Content Aware Fill maakt er over het algemeen alsnog gehakt vanquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 18:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteindelijk kreeg ze de smaak van de overwinning te pakken?
quote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef koei het volgende:
Spank, dit lijkt me wel een topic voor jou!
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?
whequote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef koei het volgende:
Ik moest een beetje overgeven in mijn mondquote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef koei het volgende:
Ja daar hebben we laatst ook zo hard om moeten lachen in de andere sc, wat een topicquote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef koei het volgende:
Nee, ze moeten gewoon niet zo moeilijk doen en mijn originele foto neerzettenquote:
Dit is interwebs shar niemand doet iets zoals het moet helaas!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee, ze moeten gewoon niet zo moeilijk doen en mijn originele foto neerzetten
Ik ging stuk hierquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.whitelinefirm.(...)pilation-maart-2013/
Spank de maart editie is er weer!
10 min Fails
Zitten altijd wel een paar hele toffe bij, sommige spoel ik paar keer terugquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ging stuk hierergens ook gigantisch blij dat ik niemand herkende
Why ?quote:Op woensdag 10 april 2013 02:00 schreef SpankmasterC het volgende:
Goddamn the Walking DeadZit nu seizoen 3 te kijken, 4e aflevering, potverdomme..... Voel me rotjes
Is de aflevering met T-dog, Carol en Lori zeker?quote:Op woensdag 10 april 2013 02:00 schreef SpankmasterC het volgende:
Goddamn the Walking DeadZit nu seizoen 3 te kijken, 4e aflevering, potverdomme..... Voel me rotjes
Als dat niet zo is, heb je het zojuist hard verneukt voor hemquote:Op woensdag 10 april 2013 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is de aflevering met T-dog, Carol en Lori zeker?
Hou je vast, vanaf nu wordt het matigquote:Op woensdag 10 april 2013 02:00 schreef SpankmasterC het volgende:
Heel die serie is matig.. Al is seizoen 3 beter dan seizoen 2..quote:
Dan weet hij toch steeds niks joh?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, heb je het zojuist hard verneukt voor hem
Was inderdaad die aflevering, bah. Ben over het algemeen een goede mannelijke robot als he tom emoties gaat maar hierbij voelde ik me toch een beetje naar, dus heb ik daarna maar wat mensen door het hoofd geschoten en toen voelde ik me alweer stukken beterquote:Op woensdag 10 april 2013 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is de aflevering met T-dog, Carol en Lori zeker?
En de immersie van het niet weten wie, hoe, waar en wanneer dan? Je kunt je dan ook emotioneel gaan distantieren, wat voor een minder grote impact zorgtquote:Op woensdag 10 april 2013 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was inderdaad die aflevering, bah. Ben over het algemeen een goede mannelijke robot als he tom emoties gaat maar hierbij voelde ik me toch een beetje naar, dus heb ik daarna maar wat mensen door het hoofd geschoten en toen voelde ik me alweer stukken beter
Ik wist trouwens al dat dit eraan zat te komen, ben het helemaal eens met de wetenschap die zegt dat (lichte) spoilers je immersie alleen maar vergroten, dat je je af gaat vragen hoe het dan gaat gebeuren.
Archer is _B_A_A_S_quote:Op woensdag 10 april 2013 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Spanky heb je trouwens ooit Archer gezien? Ik ben echt helemaal fan van die serie en ik weet zeker dat jij hem ook ontzettend kan waarderen
Archer (TV Series 2009– ) - IMDb
Ga maar bij jezelf na, wat is enger: weten dat iemand gaat sterven maar je weet niet hoe of wanneer, of weten dat het een kutsituatie is en er van alles kan gebeuren? Emotioneel distantiëren kan ik trouwens toch al niet meer, T-Dog was m'n homie bro!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
En de immersie van het niet weten wie, hoe, waar en wanneer dan? Je kunt je dan ook emotioneel gaan distantieren, wat voor een minder grote impact zorgt
YES! Eindelijk nog een baas die Archer kijktquote:Op woensdag 10 april 2013 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Archer is _B_A_A_S_Net als de laatste New Girl trouwens, Winston HAAAYOOOOO!!!!
[..]
Ga maar bij jezelf na, wat is enger: weten dat iemand gaat sterven maar je weet niet hoe of wanneer, of weten dat het een kutsituatie is en er van alles kan gebeuren? Emotioneel distantiëren kan ik trouwens toch al niet meer, T-Dog was m'n homie bro!
Jouw geliefde psychologie ondersteunt me ook, heeft het niet over immersie maar over plezier wat mensen halen uit verhalen als ze gespoiled zijn, proefpersonen zeiden dat ze zich niet meer op het plot blindstaarden maar zich ook op de diepere laag konden gooien ed, zie http://www.slashfilm.com/spoilers-good-study/
Ja gek inderdaad, zo fucking droog, supermooi!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
YES! Eindelijk nog een baas die Archer kijktWaarom die serie niet populairder is in nederland is me een raadsel
Yeaaaah awesome seriequote:Op woensdag 10 april 2013 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Spanky heb je trouwens ooit Archer gezien? Ik ben echt helemaal fan van die serie en ik weet zeker dat jij hem ook ontzettend kan waarderen
Archer (TV Series 2009– ) - IMDb
Hmm, sterk punt, maar toch geloof ik dat het absoluut context-afhankelijk is. Jij zegt dat je wist dat het ging gebeuren, maar niet hoe, dus ben je wat dat betreft niet volledig gespoilerd (hoewel de spoiler die je wel kende natuurlijk de essentie omvat). Stel je voor dat je ook wist hoe en wanneer, blijft het dan even leuk? Ik weet hoe 127 hours afloopt, en enerzijds heeft het mijn nieuwsgierigheid getriggerd en wil ik de film wel eens gaan kijken. Anderzijds zal ik de hele film toch kijken met een gevoel van 'tja ach, ik weet toch al wat er gaat gebeuren...'. Maar goed, hier kunnen hele betogen aan gewijd worden, neemt niet weg dat dat stomme mens het gewoon verdiende!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Archer is _B_A_A_S_Net als de laatste New Girl trouwens, Winston HAAAYOOOOO!!!!
[..]
Ga maar bij jezelf na, wat is enger: weten dat iemand gaat sterven maar je weet niet hoe of wanneer, of weten dat het een kutsituatie is en er van alles kan gebeuren? Emotioneel distantiëren kan ik trouwens toch al niet meer, T-Dog was m'n homie bro!
Jouw geliefde psychologie ondersteunt me ook, heeft het niet over immersie maar over plezier wat mensen halen uit verhalen als ze gespoiled zijn, proefpersonen zeiden dat ze zich niet meer op het plot blindstaarden maar zich ook op de diepere laag konden gooien ed, zie http://www.slashfilm.com/spoilers-good-study/
Luffyquote:
quote:
IM YUST A BIRD IN THE SKYYYYYYYYYYYquote:
lolquote:Op donderdag 11 april 2013 12:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
En nu richting mijn ouders om weer eens de IT specialist te spelen. Foutmelding was: printer doet het niet. Laatste keer was de USB kabel eruit geschoten. Leverde mij toen mooi een maaltijd op, zal vandaag wel niet anders zijn
Ik hoef er gelukkig maar heel zelden heen dus ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:20 schreef Altron het volgende:
[..]
lol
Zo gaat dat bij m'n tante ook altijd :/
Begin daar wel een beetje moe van te worden..
JATOCH!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren trouwens ook Dredd gekekenMatige film, maar vette special effects en vooral verdomd lekkere muziek
heb nu de soundtrack opstaan
Die Mundus Theme!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef SuperFruitig het volgende:
DmC Devil May Cry (Original Game Soundtrack) [Bonus Version], an album by Noisia on Spotify.
Ermegerd
Watquote:
Petti hoeft niet bang te zijn, één druk op de knop en hij veranderd in de Pettinator "he will be back"quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
https://twitter.com/PolitieTwente/status/322762706258116608
PAS OP PETTI!
Hoeveel drank moet je ophebben om dit zo ff uit je mouw te schudden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Petti hoeft niet bang te zijn, één druk op de knop en hij veranderd in de Pettinator "he will be back"
Ik ben de BOX vanavond (bewust onbezopen xboxer)quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel drank moet je ophebben om dit zo ff uit je mouw te schudden.
HA!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ben de BOX vanavond (bewust onbezopen xboxer)
BOOM BOOM BOOM WHEOOquote:
Toch Blijft het lastig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:37 schreef shaderon het volgende:
BOOM BOOM BOOM WEEEHOOOOOO
de truc zit hem in de weee van de hooooo
Wtffffffffquote:
Die gastquote:
Dat moet staged zijn... echt wtfquote:
Dat zou je voor je houden weet je nog? Ik heb iedergeval al koffie gezet voor als ze langskomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Petti hoeft niet bang te zijn, één druk op de knop en hij veranderd in de Pettinator "he will be back"
Kan zo echt zijn, helaaschquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dat moet staged zijn... echt wtf![]()
zo niet: i weep for humanity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ik ga de clip niet eens aanklikkenquote:Op maandag 15 april 2013 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat hebben m'n bovenburen toch een slechte muzieksmaak... Ik hoorde net serieus "ik hou d'r zo van" van Gerard Joling. Niet sarcastisch bedoeld ofzo, nee ze vinden het mooie muziek
Tis al best zorgelijk dat je het nummer herkend...quote:Op maandag 15 april 2013 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat hebben m'n bovenburen toch een slechte muzieksmaak... Ik hoorde net serieus "ik hou d'r zo van" van Gerard Joling. Niet sarcastisch bedoeld ofzo, nee ze vinden het mooie muziek
quote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis al best zorgelijk dat je het nummer herkend...
Je mag nu weer uit je hoekje komenquote:Op maandag 15 april 2013 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]goed punt, ik ga naar m'n hoek om me te schamen
Thanks!quote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 15 april 2013 14:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Thanks!
In other news: ik ben bezig met iets uit m'n backlog te spelen ipv iets nieuws, Singularity is een leuke matige shooter! Ja het is allemaal een beetje stom en suffig enzo, maar toch vermaak ik me er wel mee. Echt zo'n game die een 6,5 verdient
Singularity was tof! Net als toen Time nogiets? Beide shooters leken wel op elkaar en waren ook tof.quote:Op maandag 15 april 2013 14:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Thanks!
In other news: ik ben bezig met iets uit m'n backlog te spelen ipv iets nieuws, Singularity is een leuke matige shooter! Ja het is allemaal een beetje stom en suffig enzo, maar toch vermaak ik me er wel mee. Echt zo'n game die een 6,5 verdient
Ja die uit 2006 ofzo, time...Timeshift! Yes! Nooit gespeeld, wilde hem in 2009 nog eens oppikken maar na het spelen van de demo leek de gameplay te verouderd...quote:Op maandag 15 april 2013 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Singularity was tof! Net als toen Time nogiets? Beide shooters leken wel op elkaar en waren ook tof.
Dat was voor mij een van de eerste games die ik ooit gespeeld heb op de xbox. Ik heb hem dus ook al in geen jaren in xbox gehad. Zal dan qua grafische nu vast vies tegenvallen. Multiplayer 1x opgestart en vond dat 3x niks.quote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja die uit 2006 ofzo, time...Timeshift! Yes! Nooit gespeeld, wilde hem in 2009 nog eens oppikken maar na het spelen van de demo leek de gameplay te verouderd...
En je neemt mij mee? Wat lief!quote:Op maandag 15 april 2013 19:55 schreef Tain het volgende:
Kaarten voor Daniel Arends en Theo Maassen besteld
Is toch het zelfdequote:
Timeshift is echt een gedrocht om nu nog te spelenquote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja die uit 2006 ofzo, time...Timeshift! Yes! Nooit gespeeld, wilde hem in 2009 nog eens oppikken maar na het spelen van de demo leek de gameplay te verouderd...
Yesh, daar was ik bij! Daarom heb ik hem ook ooit in een Steam-sale gehaald, kostte toch niets en ik kon me herinneren dat het wel ok wasquote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Timeshift is echt een gedrocht om nu nog te spelensingularity heb ik nog bij Activision gezien toen we op de gamescom waren. Die zag er best ok uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |