SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker op. Meestal moet ik wel lachen om jouw PM's. Mag toch welquote:
Morgen: natte sneeuw. Problem solved... (sorry...)quote:Op woensdag 3 april 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Gisteren op het nieuws: temperatuur omhoog... waardoor meer kans op pollen
vandaag: zere ogen
daar staat al iets anders, slijmbal!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker op. Meestal moet ik wel lachen om jouw PM's. Mag toch wel
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Morgen: natte sneeuw. Problem solved... (sorry...)
Ik mag hopen dat het niet waar is.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Meestal moet ik wel lachen om jouw PM's.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Altijd wel leuk is iets anders dan om jouw pm's moeten lachen?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]nee staat exact hetzelfde
altijd leuk <> meestal moet ik wel lachenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd wel leuk is iets anders dan om jouw pm's moeten lachen?
Mierenneukerquote:Op woensdag 3 april 2013 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
altijd leuk <> meestal moet ik wel lachen
daar staat iets totaal anders
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Een getrouwd stel is er niks bij
Mooi leesvoer, dat wel
Ik wil al niet eens meer PM van jou.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
dat is ook een goed woord om iemand gelijk te geven ja
ahhhh, verzuurde klootzakkie heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil al niet eens meer PM van jou.
Verzuurde klootzak
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Een getrouwd stel is er niks bij
Mooi leesvoer, dat wel
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ahhhh, verzuurde klootzakkie heeft gewoon gelijk.
Je bent gewoon vervelend en kinderachtig bezig nuquote:Op woensdag 3 april 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ahhhh, verzuurde klootzakkie heeft gewoon gelijk.
Is het echt zo ergquote:
Tell me about it.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Gisteren op het nieuws: temperatuur omhoog... waardoor meer kans op pollen
vandaag: zere ogen
Nee zwart. Kreeg een enorme korting van de belastingdienst waardoor het gewoon niet meer op te hoesten is. Ga nu netto 1500,- minder betalen.....quote:
ik reageer op de posts die voor mij staan, ik reageer inhoudelijk. ik reageer naar waarheid.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent gewoon vervelend en kinderachtig bezig nu
Soms haat ik je zo erg hequote:Op woensdag 3 april 2013 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik reageer op de posts die voor mij staan, ik reageer inhoudelijk. ik reageer naar waarheid.
Als ik iemand zou moeten bestempelen als kinderachtig dan kom ik op een andere naam uit
Vroegâh.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms haat ik je zo erg he_!
Maar het punt was dus gewoon dat ik VROEGER best wel moest lachen om PM's van jou
klinkt als een logische keuzequote:Op woensdag 3 april 2013 13:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee zwart. Kreeg een enorme korting van de belastingdienst waardoor het gewoon niet meer op te hoesten is. Ga nu netto 1500,- minder betalen.....
Proestquote:Op woensdag 3 april 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk!!
Bij het aanvragen van een ov-chip mag je zelf een foto kiezen. Ook zelf 1 maken. Mijn zoon gaat op zeker wel zorgen dat ie deze pas nooit kwijtraakt want stel je voor dat iemand die foto te zien krijgt
Ja hij is al 3 anonieme kaarten kwijtgeraakt (elk ¤7,50 in de aanschaf) en er stond in totaal ongeveer ¤40 aan saldo op.quote:
Ik zie het niet gebeurenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een spinoff of een film.
Ik "moet" ook nog steeds een persoonlijke OV weer aanvragen, gezien de laatste 2 DOA's waren (dead on arrival).quote:Op woensdag 3 april 2013 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij is al 3 anonieme kaarten kwijtgeraakt (elk ¤7,50 in de aanschaf) en er stond in totaal ongeveer ¤40 aan saldo op.
Ik moet toch op een of andere manier zorgen dat ie ze niet meer kwijt raakt
Via de site gaat dat best wel makkelijk hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:19 schreef substep het volgende:
[..]
Ik "moet" ook nog steeds een persoonlijke OV weer aanvragen, gezien de laatste 2 DOA's waren (dead on arrival).
Maar dat moet ik al twee jaar lang. Iets met luiheid.
Gewoon ook in het Engels laten kijkenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nederlands he?
Mijn uk van 4 zegt alleen nog maar goodmorning en hello
Zo heb ik vroegah wel Engels geleerd. Cartoon Network kijken, wat toentertijd nog in het Engels (en leuk) was.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nederlands he?
Mijn uk van 4 zegt alleen nog maar goodmorning en hello
SKY en SUP|ER channel hierquote:Op woensdag 3 april 2013 14:22 schreef substep het volgende:
[..]
Zo heb ik vroegah wel Engels geleerd. Cartoon Network kijken, wat toentertijd nog in het Engels (en leuk) was.
Altijd 10en tijdens Engels op school, etc.![]()
En games in het engels.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon ook in het Engels laten kijken![]()
Leren ze het toch het snelst van
Het komt niet in het engels op tvquote:Op woensdag 3 april 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voicemailquote:
Dat doen ze al met scooby dooquote:Op woensdag 3 april 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh het is op tv, my bad. Ik dacht een dvdquote:Op woensdag 3 april 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het komt niet in het engels op tv
[..]
Voicemail
Ik ga zo even een rollator kopenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook. Zijn wij wat ouder denk ik.
Verdommequote:Op woensdag 3 april 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het komt niet in het engels op tv
[..]
Voicemail
Massage nodig?quote:
Goede opvoedingquote:Op woensdag 3 april 2013 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ik ben trouwens supertrots op Y.!!
Van de week toen dat rare whatsapp spelletje voorbij kwam. Zoonlief moest ook zn foto veranderen want ook hij had het fout. Roept ie opeens: WOAH!! VET GAAF HE-MAN!!
Ik was zo trots dat ie He-man herkende![]()
![]()
Wat moet je daar dan weer doen?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar moet nu dadelijk eerst naar Groningen.
quote:
Presentatie geven.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan weer doen?
[..]
Naisquote:
Hoe om te gaan met vervelende hupsels en eviltjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef muhahaha het volgende:
Mag ik de presentatie ook bijwonen?Het onderdeel "hoe zorg ik dat Hups mijn luchtkasteel niet laat leeglopen" wordt vandaag niet behandeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
wie zijn de eviltjes in dit verhaal?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe om te gaan met vervelende hupsels en eviltjes!
Hey, dat was nou net het onderwerp waar ik meer informatie over zocht.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het onderdeel "hoe zorg ik dat Hups mijn luchtkasteel niet laat leeglopen" wordt vandaag niet behandeld
GvsEquote:Op woensdag 3 april 2013 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wie zijn de eviltjes in dit verhaal?
Dat is jammer. Roy aanspreken dan maarquote:Op woensdag 3 april 2013 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, dat was nou net het onderwerp waar ik meer informatie over zocht.
Ik dibs voortaan de bank wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is jammer. Roy aanspreken dan maar
Verstandigquote:
Ik heb wel een hele fijne bankquote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef muhahaha het volgende:
Bij deze dibs ik elke bank op elke meet die ik bezoek. Behalve die van mezelf natuurlijk.
Dibs!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pff, was op de bank in slaap gevallen
quote:
Ik behandel vanavond: hoe niet uit je eigen bed gewerkt te worden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is jammer. Roy aanspreken dan maar
Daar heb ik geen interesse in want ik slaap altijd alleen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik behandel vanavond: hoe niet uit je eigen bed gewerkt te worden.
forever-alone.jpgquote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar heb ik geen interesse in want ik slaap altijd alleen.
Lekker rustigquote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar heb ik geen interesse in want ik slaap altijd alleen.
Jouw luchtbed is een goede tweede he?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wel en mijn bed slaapt echt heerlijk.
Nee, mijn bank is een goede 2e.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jouw luchtbed is een goede tweede he?
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik behandel vanavond: hoe niet uit je eigen bed gewerkt te worden.
Al doende leert menquote:Op woensdag 3 april 2013 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Want daar was je zo succesvol in
Ik ga je de hele nacht wakker houden.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk geen reet uit waar ik volgende week slaap ALS ik maar slaap
Kloptquote:
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga je de hele nacht wakker houden.
Oja, jij zou mijn luchtbed lenen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk geen reet uit waar ik volgende week slaap ALS ik maar slaap
Ik was op tijd wakker, maar weer in slaap gesukkeld op de bankquote:Op woensdag 3 april 2013 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de koffie nu
Beetje verslapen wel...
Zorgen dat een vrouw haar schoonheidsslaapje niet kan doen. Dapper en dom welquote:
Maar ik ga toch gezellig doenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen dat een vrouw haar schoonheidsslaapje niet kan doen. Dapper en dom wel
Schoonheidsslaapje?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen dat een vrouw haar schoonheidsslaapje niet kan doen. Dapper en dom wel
Ik heb mijn luchtbed voor jou gereserveerd.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh anders moet je het even zeggen dan regel ik namelijk nog even wat
Zonde van de aardbeiquote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog!!!!
OE WIL IK UITPROBEREN!!
[ afbeelding ]
En beter schiet mn zoon op, ga voor hem naar de stad
Ik zit half te overwegen om mijn complete tent mee te nemen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn luchtbed voor jou gereserveerd.
Je hebt gelijk!!quote:
Lekkerquote:Op woensdag 3 april 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!!
Ik kan de aardbei beter in de fles strawberry daiquiri die ik van Rival heb gehad maar welke nog steeds van Rival is doen
Kan maar waar wil je die opzetten dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:13 schreef substep het volgende:
[..]
Ik zit half te overwegen om mijn complete tent mee te nemen.
Gewoon, omdat het kan.
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:13 schreef substep het volgende:
[..]
Ik zit half te overwegen om mijn complete tent mee te nemen.
Gewoon, omdat het kan.
In de woonkamerquote:Op woensdag 3 april 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan maar waar wil je die opzetten dan?
Wat een baasquote:Op woensdag 3 april 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik: can I kick your ass?
Zoonlief: I would like to see you try butt we all know it'll end up with you crying and begging for mercy!
Dat gaat niet passen hier en het zou een beetje zonde van de vloer zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
In de woonkamer
Echt ik lig vlak hier.. whahaha
Haringen zo de houten vloer in.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat gaat niet passen hier en het zou een beetje zonde van de vloer zijn.
In de woonkamer idd. Of op het dak. Alleen ik ben niet verantwoordelijk voor daaruit voort'vloeiende' lekkages.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
In de woonkamer
Echt ik lig vlak hier.. whahaha
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat mij nou hier schik hebben johquote:Op woensdag 3 april 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me wel erg knus.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat mij nou hier schik hebben joh
Niet in de achtertuin? Of op de oprit?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag de tent wel in het park hier opzetten.
Ik woon 2 hoog.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef substep het volgende:
[..]
Niet in de achtertuin? Of op de oprit?
Heb je een lift?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik woon 2 hoog.
Dakterras mag wel trouwens, haringen kun je wel tussen de tegels proppen.
Oh ik dacht aan op een andere manier een tent maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zelf een tent maken van lakens en handdoeken![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan op een andere manier een tent maken.
Ik ben echt toe aan koffie nuquote:Op woensdag 3 april 2013 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan op een andere manier een tent maken.
Ah jij dus ook alquote:Op woensdag 3 april 2013 15:23 schreef Fera het volgende:
Het lijkt nog winter, maar toch last van hooikoorts.
Ja, helaas. Ik vroeg me al af waarom m'n neus dicht zat en ik de hele tijd moest niezen.quote:
Nope.quote:
Als kind gedaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zelf een tent maken van lakens en handdoeken![]()
Dat mag nog niet, ik wil haar eerst een keer ontmoeten.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:25 schreef substep het volgende:
Arme LovelyLady. Volgens mij gaat ze helemaal stuk.
Ja dat laatste vooralquote:Op woensdag 3 april 2013 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, helaas. Ik vroeg me al af waarom m'n neus dicht zat en ik de hele tijd moest niezen.En m'n ogen doen zeer.
Ik en stuk gaanquote:Op woensdag 3 april 2013 15:25 schreef substep het volgende:
Arme LovelyLady. Volgens mij gaat ze helemaal stuk.
Oh. Oke.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat mag nog niet, ik wil haar eerst een keer ontmoeten.
nog 13 minuten voor cup a soupquote:Op woensdag 3 april 2013 15:47 schreef fietsie het volgende:
Koffie... illegaal bakje na 12:00.... tempting...
Die heb ik hier niet, dan moet ik een hele freaking pan soep koken voor alleen 1 kopjequote:Op woensdag 3 april 2013 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog 13 minuten voor cup a soup
Dan nog 12 minuten voor een cuba libre?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die heb ik hier niet, dan moet ik een hele freaking pan soep koken voor alleen 1 kopje
Dus ik moet nog ff gauw een scharrel opduiken zie ikquote:Op woensdag 3 april 2013 16:01 schreef fietsie het volgende:
Ze hebben weer komkommertijd op de Frontpage geloofik:
'Vier de lente met dagelijks orale seks'
Die heb jij toch bij bosjes ?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus ik moet nog ff gauw een scharrel opduiken zie ik
Die heb je toch al?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus ik moet nog ff gauw een scharrel opduiken zie ik
Ik bedoel iemand die gewoon in Nederland woont en dus elke dag kan zienquote:
spaghetti!quote:
Idemquote:
doe je dat voor je zelf en soep voor Lotusss, beterschap voor je meissiequote:Op woensdag 3 april 2013 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem![]()
Wilde eerst ciabatta maken met carpaccio, maar Lotusss heeft koorts, dus maar wat anders bedenken.
Een soepie voor Lotusss ja, dat is een goed plan, haar "feel good soep"quote:Op woensdag 3 april 2013 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe je dat voor je zelf en soep voor Lotusss, beterschap voor je meissie
Jeetje dan maak je een halvequote:Op woensdag 3 april 2013 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een soepie voor Lotusss ja, dat is een goed plan, haar "feel good soep"![]()
Voor mijzelf een heel ciabatta met carpacio maken, dat krijg ik niet op
dat is zonde, dan weet ik dat ik de andere helft weg kan gooienquote:Op woensdag 3 april 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje dan maak je een halve
Doemdenker
ciabatta kan je invriezen?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is zonde, dan weet ik dat ik de andere helft weg kan gooien
Flikker wel een pizza of zo in de oven.
Eens gedaan, nooit weer. Is dan hard en taai.quote:
IN DEN OVEN ff oppiepenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eens gedaan, nooit weer. Is dan hard en taai.
Ik verzin wel wat.quote:
vette jus? gatverquote:Op woensdag 3 april 2013 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik verzin wel wat.
Voor jou wellicht Indisch eten?
Of gewoon een stamppot met vette jus en een bal gehakt?
Vette jusquote:Op woensdag 3 april 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vette jus? gatver
nee het moet makkelijk zijn en snel klaar want ik moet weg vanavond
goed plan welquote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vette jus![]()
Maar goed: maaltijdsalade dan aangevuld met toast, kipfilet ?
Wat voor ballen gebruik je, soort van soepballen?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef fietsie het volgende:
Nah dan maak ik wel alleen spaghetti met ballen
Heb jij ballen ja?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef fietsie het volgende:
Nah dan maak ik wel alleen spaghetti met ballen
Nee zelfgemaakte van rundergehakt, uitje, verse kruiden, eitje, gekruimde beschuiten, kruiden uit pot en dan balletjes maken.....quote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat voor ballen gebruik je, soort van soepballen?
Maaltijd salade kun je ook nog verrijken met wat gebakken pijnboompitjes, en geraspte kaas met honing mosterd dressingquote:
En dat laat je dan garen in de spaghetti saus?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee zelfgemaakte van rundergehakt, uitje, verse kruiden, eitje, gekruimde beschuiten, kruiden uit pot en dan balletjes maken.....
Ik weet hoe je een lekkere maaltijd salade maakt hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maaltijd salade kun je ook nog verrijken met wat gebakken pijnboompitjes, en geraspte kaas met honing mosterd dressing
Whahahahahahahaahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WhahahahahahahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 3 april 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet hoe je een lekkere maaltijd salade maakt hoor
Maar bedankt voor de tip
Nee apart.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat laat je dan garen in de spaghetti saus?
Ahh, duidelijk. Zal ik van de week eens proberen, mits Lotusss beter is.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee apart.
Spaghettisaus maak ik los, en dan beiden bijelkaar als alles klaar is.
lekkerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had maandag wel soep met balletjes op.
ik houd ervan als de balletjes krokant zijn aan de buitenkant.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, duidelijk. Zal ik van de week eens proberen, mits Lotusss beter is.
Daar ben ik idd ook wel een liefhebber van dat de balletjes "krokant" zijn. Geen slappe hap dus.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
ik houd ervan als de balletjes krokant zijn aan de buitenkant.
dus soms serveer ik spaghetti, dan saus, en dan de ballen los erop....
In de saus gegaard lukt dat dus nietquote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ben ik idd ook wel een liefhebber van dat de balletjes "krokant" zijn. Geen slappe hap dus.
kan wel, al zul je het ff snel moeten opbakken in hete olie.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de saus gegaard lukt dat dus niet
ik moet eerlijk zeggen, lijkt alsof ie het bewust doetquote:Op woensdag 3 april 2013 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHA
http://www.vkmag.com/magazine/crashen_op_een_lege_parkeerplaats/
Wat een sukkel!! Als je niet kan driften (ik gok dat dat is wat hij probeert te doen) doe het dan ook niet
hij doet niet heel veel moeite om het te voorkomen iig neequote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen, lijkt alsof ie het bewust doet
hij gaat echt recht die muur in jaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hij doet niet heel veel moeite om het te voorkomen iig nee
Ahw, arme jongen toch.quote:
Dat idee had ik ook wel jaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen, lijkt alsof ie het bewust doet
Le Facebookquote:
Sexy hequote:
kijk dat zijn leuke prijsjesquote:Op woensdag 3 april 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sexy he![]()
En flink in de uitverkoop dus maar 7.50
Dat vond ik ookquote:
Hij heeft een levenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al de hele dag niks van mn stalker gehoord
Misschien moet ie werken.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al de hele dag niks van mn stalker gehoord
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft een leven
Ofhet is duidelijk
Dat dusquote:
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 3 april 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar de volgende staat alweer klaar geloof ik
* Huppelmuts gaat snel naar de ING en rabo facebooksitesquote:Op woensdag 3 april 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
Faal, ING en Rabobank hebben vandaag storing
Het ligt dus niet aan mij, het viel jou ook al opquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat snel naar de ING en rabo facebooksites
Die gozer die reageerde op je schoen-fotoquote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij, het viel jou ook al op![]()
Echt he
Uhuh die zit ook al sinds gisteren in mn fb-chatquote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die gozer die reageerde op je schoen-foto
Zwaar leven heb jijquote:Op woensdag 3 april 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh die zit ook al sinds gisteren in mn fb-chat
Jeej... ofzo... ZUCHT
Soms wel jaquote:
Ik eet bij thuisbezorgd.nlquote:
Dat is een beter idee, maar duurt zo langquote:Op woensdag 3 april 2013 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms wel ja
[..]
Ik eet bij thuisbezorgd.nl
Uhuhquote:Op woensdag 3 april 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had best wel geluk bedenk ik me nu. Was naast het CBR aan het tanken maar had te weinig saldo. Even snel overmakenAls er dan storing was geweest was ik de Sjaak
Hmm geen idee even checken.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Klopt je saldo wel trouwens? Ik zie net op het nieuws dat vooral ING klanten last hebben van opeens saldo erbij of juist opeens saldo eraf.
Hou het maar even in de gatenquote:
Gelukkigquote:
Bluh.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar had ik ook al op gehoopt maar alles is in orde.
dan is het niet goed klaargemaaktquote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een halve wrap op van de 2, maar ik vind het nergens naar smaken
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mexicaanse wrapmeet op 21-6 met Spaanse muziek en cocktails
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan is het niet goed klaargemaakt
Mijn Mexicaanse wraps
Meh, te zoetquote:Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
En zelfgemaakte sangria ala miranda
gehakt, ui, rode en gele paprika.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Wat zat er bij jou allemaal in?
ALDO HOUDT NU EEN FEESTJE!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
10.000 erbij op de ING
Beter laten ze dat gewoon lekker staan
Serieus?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
10.000 erbij op de ING
Beter laten ze dat gewoon lekker staan
Dat klinkt al veel lekkerderquote:Op woensdag 3 april 2013 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gehakt, ui, rode en gele paprika.
Eventueel sla en prei.
En kaas erover
Ik had serieus wel ff een blij momentje jaquote:
Jaquote:
he bahquote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt al veel lekkerder
Dit was iets met kip en champignons of zo
Misschien even proeven danquote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die van mij is goddelijk, al zeg ik hetzelf
Er klopt ook geen zak van, maar er staat serieus ineens een saldo wat meer dan 10k hoger is dan mijn oudequote:
Is het ook bijgeschreven of alleen je saldo hoger?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Er klopt ook geen zak van, maar er staat serieus ineens een saldo wat meer dan 10k hoger is dan mijn oude
kan wel een aparte kan voor hem maken met een scheutje whiskeyquote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef muhahaha het volgende:
Vin zit liever aan de whiskey.
Doe mij die sangria maar c_a.
alleen mijn saldoquote:Op woensdag 3 april 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het ook bijgeschreven of alleen je saldo hoger?
Laatste tijd niet zo'n zin in whiskeyquote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef muhahaha het volgende:
Vin zit liever aan de whiskey.
Doe mij die sangria maar c_a.
Ik vrees dat hij de wijn zelf ook niet lust.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan wel een aparte kan voor hem maken met een scheutje whiskey
Dat komt omdat je zeker moest kitsen de laatste keer.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste tijd niet zo'n zin in whiskey
Whiskey verkrachtingquote:Op woensdag 3 april 2013 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan wel een aparte kan voor hem maken met een scheutje whiskey
Meestal komt het daar wel door jaquote:Op woensdag 3 april 2013 18:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zeker moest kitsen de laatste keer.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben daardoor genezen van mijn Malibu misbruik.
Ik van de sambucaquote:Op woensdag 3 april 2013 18:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben daardoor genezen van mijn Malibu misbruik.
Ik hoef sambuca maar te ruiken en dan ga ik al over mn nekquote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef muhahaha het volgende:
Dat is overigens ook de laatste keer dat ik moest kitsen.
Echt NOOOIT meer Malibu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |