SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker op. Meestal moet ik wel lachen om jouw PM's. Mag toch welquote:
Morgen: natte sneeuw. Problem solved... (sorry...)quote:Op woensdag 3 april 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Gisteren op het nieuws: temperatuur omhoog... waardoor meer kans op pollen
vandaag: zere ogen
daar staat al iets anders, slijmbal!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker op. Meestal moet ik wel lachen om jouw PM's. Mag toch wel
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Morgen: natte sneeuw. Problem solved... (sorry...)
Ik mag hopen dat het niet waar is.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Meestal moet ik wel lachen om jouw PM's.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Altijd wel leuk is iets anders dan om jouw pm's moeten lachen?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]nee staat exact hetzelfde
altijd leuk <> meestal moet ik wel lachenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd wel leuk is iets anders dan om jouw pm's moeten lachen?
Mierenneukerquote:Op woensdag 3 april 2013 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
altijd leuk <> meestal moet ik wel lachen
daar staat iets totaal anders
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Een getrouwd stel is er niks bij
Mooi leesvoer, dat wel
Ik wil al niet eens meer PM van jou.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
dat is ook een goed woord om iemand gelijk te geven ja
ahhhh, verzuurde klootzakkie heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil al niet eens meer PM van jou.
Verzuurde klootzak
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Een getrouwd stel is er niks bij
Mooi leesvoer, dat wel
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ahhhh, verzuurde klootzakkie heeft gewoon gelijk.
Je bent gewoon vervelend en kinderachtig bezig nuquote:Op woensdag 3 april 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ahhhh, verzuurde klootzakkie heeft gewoon gelijk.
Is het echt zo ergquote:
Tell me about it.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Gisteren op het nieuws: temperatuur omhoog... waardoor meer kans op pollen
vandaag: zere ogen
Nee zwart. Kreeg een enorme korting van de belastingdienst waardoor het gewoon niet meer op te hoesten is. Ga nu netto 1500,- minder betalen.....quote:
ik reageer op de posts die voor mij staan, ik reageer inhoudelijk. ik reageer naar waarheid.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent gewoon vervelend en kinderachtig bezig nu
Soms haat ik je zo erg hequote:Op woensdag 3 april 2013 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik reageer op de posts die voor mij staan, ik reageer inhoudelijk. ik reageer naar waarheid.
Als ik iemand zou moeten bestempelen als kinderachtig dan kom ik op een andere naam uit
Vroegâh.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms haat ik je zo erg he_!
Maar het punt was dus gewoon dat ik VROEGER best wel moest lachen om PM's van jou
klinkt als een logische keuzequote:Op woensdag 3 april 2013 13:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee zwart. Kreeg een enorme korting van de belastingdienst waardoor het gewoon niet meer op te hoesten is. Ga nu netto 1500,- minder betalen.....
Proestquote:Op woensdag 3 april 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk!!
Bij het aanvragen van een ov-chip mag je zelf een foto kiezen. Ook zelf 1 maken. Mijn zoon gaat op zeker wel zorgen dat ie deze pas nooit kwijtraakt want stel je voor dat iemand die foto te zien krijgt
Ja hij is al 3 anonieme kaarten kwijtgeraakt (elk ¤7,50 in de aanschaf) en er stond in totaal ongeveer ¤40 aan saldo op.quote:
Ik zie het niet gebeurenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een spinoff of een film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |