Baby's!quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:37 schreef Catnip het volgende:
Grrrr volwassene zijn soms net eigenwijze KLEUTERS.
Ben ik iets aan het proberen uit te praten lukt het niet want, nee ik doe alles weer fout, gelukkig snappen mijn ouders me wel..maar die mevrouw dus niet.
Maargoed..goedemiddag allemaal!!
nietussssquote:Op woensdag 3 april 2013 15:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]Een regelrechte belediging van kleuters.
Wellussssquote:
Haha klopt, maar broertje heeft af en toe van die geniale opmerkingenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wellussss
Kleuters zijn soms net volwassenen, dat dan weer wel
Sorry hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 17:24 schreef R0N1N het volgende:
"Geweldige" TT overigens.
Nu is het de hele dag: "Bieber, Bieber en nog 's Bieber" voor m'n ogen.![]()
![]()
Dus, speciaal voor jou (TS) :
Ach, ook tussen de volwassenen zitten hopeloze gevallen. Trek het je niet aanquote:Op woensdag 3 april 2013 14:37 schreef Catnip het volgende:
Grrrr volwassene zijn soms net eigenwijze KLEUTERS.
Ben ik iets aan het proberen uit te praten lukt het niet want, nee ik doe alles weer fout, gelukkig snappen mijn ouders me wel..maar die mevrouw dus niet.
Maargoed..goedemiddag allemaal!!
Neeuh, doe ik denk ook niet meer..sommige mensen zijn gewoon raaarrrquote:Op woensdag 3 april 2013 19:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ach, ook tussen de volwassenen zitten hopeloze gevallen. Trek het je niet aan
en die aap gaat naar stichting aap in nederland ,quote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef Natalie het volgende:
Aggut Justin Bieber (die achternaam alleen al...) is z'n aapje kwijt.
Wie heeft er dan ook een aapje als huisdier. Ik bedoel: hallo, een aap is geen huisdierDie jongen is echt volledig van 't padje af.
Wat is dat toch met iedereen vandaag ?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:28 schreef Dance99Vv het volgende:
en die aap gaat naar stichting aap in nederland ,
zitten we dus met die aap van een bieber opgescheept
straks zeg je nog dat we kapucijn-ers beledigenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wat is dat toch met iedereen vandaag ?
Eerst worden kleuters beledigt en nu weer de apen.![]()
Stelletje eikels!
Oh, wacht ...
Te erg dit..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_naar_Almere__.html
Is ook een aap, toch, dus ...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:36 schreef Dance99Vv het volgende:
straks zeg je nog dat we kapucijn-ers beledigen
Dit: "Het asiel in München ontving al bedreigingen van zogeheten 'Beliebers'."quote:
Ik bedoelde die ronde dingetjes van de orde bruine bonen en kapucijners, die je eten kan.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Is ook een aap, toch, dus ...
Bieber een aap noemen is gewoon een belediging voor apen. Dus ook kapucijners
Ook dat las ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_naar_Almere__.html
Uhuh...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik bedoelde die ronde dingetjes van de orde bruine bonen en kapucijners, die je eten kan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapucijner
Toeval zeker ?quote:ALMERE - Stichting AAP in Almere zal vermoedelijk het in beslag genomen kapucijnaapje Mally van tieneridool Justin Bieber gaan opvangen.
... en een kind ...quote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef MissVanity het volgende:
Michael Jackson had ook een aapje. En een tijger en een olifant
Ja, wat willen ze bereiken? Het aapje terug naar Bieber? Zonder dat ie boven de wet denkt te staan is al arrogant genoeg + dat het gewoon niet goed is voor dat aapje. Die hoort nog veilig bij zijn moeder te zittenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dit: "Het asiel in München ontving al bedreigingen van zogeheten 'Beliebers'."
... iserg ja.
Heerlijk dit!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:24 schreef R0N1N het volgende:
"Geweldige" TT overigens.
Nu is het de hele dag: "Bieber, Bieber en nog 's Bieber" voor m'n ogen.![]()
![]()
Dus, speciaal voor jou (TS) :
Maar die had tenminste talent!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef MissVanity het volgende:
Michael Jackson had ook een aapje. En een tijger en een olifant
Precies! Ik ben bijvoorbeeld U2-fan (absoluut geen Bono fan trouwens), maar Bono maakt er ook een potje van af en toe. Zie bijvoorbeeld dit fragment (ongeveer op 0.40):quote:Op donderdag 4 april 2013 10:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, wat willen ze bereiken? Het aapje terug naar Bieber? Zonder dat ie boven de wet denkt te staan is al arrogant genoeg + dat het gewoon niet goed is voor dat aapje. Die hoort nog veilig bij zijn moeder te zitten
En hoe gek zijn die 'beliebers' eigenlijk? Je gaat je idool toch niet verafgoden? Als iemand die ik erg goed vindt - laten we zeggen Roger Waters - iets doet wat echt niet kan ga ik hem tegen beter weten in ook niet verdedigen.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2013 10:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Heerlijk dit!
[..]
Maar die had tenminste talent!
tja, van de idealist Bono is weinig meer overgebleven. Ik heb ook begrepen dat ze hun inkomsten via NL laten lopen. Dat is wel even iets anders dan de man die om gerechtigheid in Z-Afrika schreeuwde...quote:Op donderdag 4 april 2013 10:45 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Precies! Ik ben bijvoorbeeld U2-fan (absoluut geen Bono fan trouwens), maar Bono maakt er ook een potje van af en toe. Zie bijvoorbeeld dit fragment (ongeveer op 0.40):
Echt een geval 'de roem is te erg naar mijn hoofd gestegen'!
In de jaren '80 had The Edge eens een meningsverschil met Bono. Toen gaf Edge Bono een rechtse.
Te zien in dit fragment:
En goedemorgen!
Altijd leuk om te kijken hoe een ander pijn lijdtquote:Op donderdag 4 april 2013 12:36 schreef Catnip het volgende:
Net foto workshop gehad, was echt super leuk!!
Heb net ook een SO nederlands gehad, verwacht wel een goed cijfer...
Vanmiddag gaat een vriendin van me een piercing laten zetten (tenminste dat zegt ze nu) dus ik ga mee haha..gelukkig mag ik er nog geen een van mijn ouders..ben ik stiekem wel wel blij mee..
Goedemiddag allemaal!!
Waarom ben je blij dat je er nog geen mag? Je zult er toch niet één laten zetten als je het toch niet wilt?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:36 schreef Catnip het volgende:
Net foto workshop gehad, was echt super leuk!!
Heb net ook een SO nederlands gehad, verwacht wel een goed cijfer...
Vanmiddag gaat een vriendin van me een piercing laten zetten (tenminste dat zegt ze nu) dus ik ga mee haha..gelukkig mag ik er nog geen een van mijn ouders..ben ik stiekem wel wel blij mee..
Goedemiddag allemaal!!
Vind je? Ik kan daar echt niet tegen .quote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Altijd leuk om te kijken hoe een ander pijn lijdtIk heb een vriendin die helemaal vol zit met piercings en ik ben er bijna altijd bij geweest als ze er 1 liet zetten. Ik heb er zelf ook wel veel gehad. De kick van het piercen zelf en dan naar huis en kijken hoe lang ik het kon verbergen
Ik mocht ook geen piercings. Nu heb ik alles eruit. Ik heb er nog eentje en die is wel onschuldig. Halverwege mijn oor.
en dat was de 2 de voorspelling die niet helemaal kloptequote:Op donderdag 4 april 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan daar echt niet tegen .
Btw, Atmo heeft geen gelijk gekregen met zijn voorspelling van woensdag op donderdag.
Je beebje zit nog lekker warm en heeft geen zin die kou vermoed ik.
Het wordt spannend. We leven allemaal mee met Miss V.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en dat was de 2 de voorspelling die niet helemaal klopte![]()
en we lieten ons leiden door een pendel-waarzegger, mischien maar eens een nieuwe kopenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt spannend. We leven allemaal mee met Miss V.
Nou ik wil het wel heel graag, maar ik ben wel blij dat mijn ouders zeggen van nu nog even niet. En mij wel erover aan het denken zetten. Want je zit er wel je hele leven aan vast.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom ben je blij dat je er nog geen mag? Je zult er toch niet één laten zetten als je het toch niet wilt?
Ja, het is maar een sneue baas tegenwoordig vind ik...quote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
tja, van de idealist Bono is weinig meer overgebleven. Ik heb ook begrepen dat ze hun inkomsten via NL laten lopen. Dat is wel even iets anders dan de man die om gerechtigheid in Z-Afrika schreeuwde...
Ben jij toevallig ook een Brabander?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:37 schreef Catnip het volgende:
@MissVanity
Hoop dat de baby er snel is, zou kei leuk zijn
Dat was sowieso niet de voorspelling. De voorspelling was van dinsdag op woensdag.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Btw, Atmo heeft geen gelijk gekregen met zijn voorspelling van woensdag op donderdag.
Hihihihihihihi LOL!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en we lieten ons leiden door een pendel-waarzegger, mischien maar eens een nieuwe kopen
goede pendels zijn duur he, evenals een goeie waarzegger![]()
Nee, maar zit vastgeschroeid in bepaald taalgebruik.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:07 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, het is maar een sneue baas tegenwoordig vind ik...
[..]
Ben jij toevallig ook een Brabander?
[..]
Dat was sowieso niet de voorspelling. De voorspelling was van dinsdag op woensdag.
[..]
Hihihihihihihi LOL!!!
Ik dacht dat een piercing veel minder definitief was dan een tattoo..Tenzij je een keilbout door je enkel laat slaan, ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef Catnip het volgende:
[..]
Nou ik wil het wel heel graag, maar ik ben wel blij dat mijn ouders zeggen van nu nog even niet. En mij wel erover aan het denken zetten. Want je zit er wel je hele leven aan vast.
Nauwelijks meer.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik dacht dat een piercing veel minder definitief was dan een tattoo..Tenzij je een keilbout door je enkel laat slaan, ofzo
Het is ergens natuurlijk ook wel awesome
Ligt eraan wat voor pijn natuurlijk. Iemand een arm zien breken of erger vind ik niet leuk hoor!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ach, een tattoo kan je tegenwoordig gelukkig ook verwijderen.. (toch?)quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik dacht dat een piercing veel minder definitief was dan een tattoo..Tenzij je een keilbout door je enkel laat slaan, ofzo
Het is ergens natuurlijk ook wel awesome
Die kun je tegenwoordig laten weglaseren ja. 100% is het niet al wordt de techniek steeds beter.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Catnip het volgende:
Ja ach, een tattoo kan je tegenwoordig gelukkig ook verwijderen.. (toch?)
Krant ? Welke krant ?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef Dance99Vv het volgende:
nou heb het meest interresante uit de krant wel weer gehad voor vandaag.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:48 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Krant ? Welke krant ?
Je hebt enkel het foutste roddelblad uit NL gequote ...
Het resoneert wel lekker zo he die TTquote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef Dance99Vv het volgende:
bieber en tattoo's
![]()
'Justin Bieber krijgt boete voor tattoo' (stoute jongen)
Het tieneridool zette in juni een muis en het woord 'swaggy' op het onderbeen van zijn tatoeërder. Bieber heeft hier echter geen vergunning voor en daarom zou het New York City Health Department hem een boete van maximaal 1500 euro kunnen opleggen.
Bieber is gek op tatoeages. In februari liet hij zijn twaalfde plaatje zetten.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_voor_tattoo___.html
Tja, bezuinigen is voor het gepeupel natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Ja de rest stond alleen maar bol van 520 miljoen extra naar brussel
Mij nog minderquote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef Dance99Vv het volgende:
Tis dat Catnip erover begon (piercings/tattoo's) en de TT dat ik het artikel aanhaal want echt die bieber interreseert me geen zak.
Thats TRUquote:Op donderdag 4 april 2013 20:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Mij nog minder
Echter, de TT schreeuwt er om![]()
En ook wel weer frapant dat uitgerekend de 2 onderwerpen van dit topic tot dusver, (op de 3de - babies, na dan) dan weer samen in een televaag artikel staan. (vandaar het woord: resoneert)
Beter dat dan in de zak.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:05 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen!
SpreekwoordenIk gebruik ze vaak en mijn vriend kent ze niet. Die denkt altijd dat ik gewoon raar zit te lullen. Hij heeft het wel vaak over een kat die uit een mouw komt
Maar we wachten nog steeds op een aapje dat ergens anders uitkomt.quote:
Zolang je dat aapje maar niet gaat slaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:14 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar we wachten nog steeds op een aapje dat ergens anders uitkomt.
Nee ik gooi alleen knuppels in het hoenderhokquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:17 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zolang je dat aapje maar niet gaat slaan.
Daar komt de Bieber uit de ZOO...quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:59 schreef Dance99Vv het volgende:
zak......
aapjes.....
[TRU OH] #6040 Geen Bieber please!
vervelende resonantie![]()
Ik denk ook Zondag of Maandagquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar we wachten nog steeds op een aapje dat ergens anders uitkomt.
Nou waag ik mij ook aan een voorspelling ....ik voorspel dat dat in het weekende gebeurd ,zondag is mijn gevoel![]()
Spanking the Bieberquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Daar komt de Bieber uit de ZOO...
Die spanked 'm ook ?quote:
Had vroeger posters van Robbie aan m'n muur hangenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die spanked 'm ook ?![]()
Oh, and It's friday ...
Ik heb alle cd'squote:Op vrijdag 5 april 2013 13:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Had vroeger posters van Robbie aan m'n muur hangen
Zal dan wel s'nachts gebeuren, had hetzelfde idee zondag of maandag.quote:
Awesomeeequote:Op vrijdag 5 april 2013 13:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Zal dan wel s'nachts gebeuren, had hetzelfde idee zondag of maandag.
Erg laag bij de grond, die grap.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Spaties op laag-water aan het zoeken ?
Ik heb nog een best of cd ergens volgens mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heb maar 1 cd van Take That, voornamelijk om dit liedje
Oh meis, wat een een dag!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal!
Wat een wilde voorspellingen. Maar jullie zitten zeker in de buurt. Ik ben vandaag de hele dag in het ziekenhuis geweest. Morgenochtend word ik opgenomen en gaan ze van alles doen in de hoop dat ik zondag kan worden ingeleid. Mijn bloeddruk is enorm hoog en is nu wel een risico geworden.
Ik baal ontzettend dat ik niet thuis kan bevallen. Maar ja, je kan niet alles hebben.
Als alles een beetje meezit ben ik dinsdag weer thuis. Compleet met baby.
Wow!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal!
Wat een wilde voorspellingen. Maar jullie zitten zeker in de buurt. Ik ben vandaag de hele dag in het ziekenhuis geweest. Morgenochtend word ik opgenomen en gaan ze van alles doen in de hoop dat ik zondag kan worden ingeleid. Mijn bloeddruk is enorm hoog en is nu wel een risico geworden.
Ik baal ontzettend dat ik niet thuis kan bevallen. Maar ja, je kan niet alles hebben.
Spaaaanneeeendquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal!
We duimen voor je!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal!
Whut!?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:13 schreef MissVanity het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik weet niet of er internet is. En of ik daar zin/tijd voor heb. Ik heb ook altijd sowieso mijn telefoon nog. Al vind ik internetten op een telefoon echt onhandig![]()
Iedereen in elk geval een fijn weekend gewenst!
Justinquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:36 schreef Natalie het volgende:
Superspannend! Overmorgen om deze tijd heb je misschien je jochie al in je armen
Waaaaaaaaahquote:
Als ze nog heel klein zijn vind ik het altijd zo eng om ze vast te houdenquote:
Ja dat vond ik eerst ook engquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ze nog heel klein zijn vind ik het altijd zo eng om ze vast te houden
Zijn ze nog zo... slapjes.
Tot nog toe gaat ie prima ja. Moge het voor jou ook zo zijn.quote:
Vind ze wel altijd heel cute, maar vasthouden? Uhmmm effies niet.quote:
Mwah, klein ruzietje met ouders gehad. Maar ach, dat laat ik mijn avond niet verpestenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:02 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Tot nog toe gaat ie prima ja. Moge het voor jou ook zo zijn.
Totdat ik ze moet vershonen vind ik ze heel lief....quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vind ze wel altijd heel cute, maar vasthouden? Uhmmm effies niet.
(Ben benieuwd hoe dat gaat als ik ooit zelf een kind krijg. Hahaha)
Yesssss!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:05 schreef Natalie het volgende:
Maarre, binnenkort dus een kraammeet bij MissV?
WagakB.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waaaaaaaaah
Nee, volgens mij heet hij anders. Volgens mij heeft MissV zijn namen al eens laten vallen in dit topic.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 07:04 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! Vannacht rond half 3 zijn de weeën begonnen. Zit nu in het Zh. Inleiden is dus niet meer nodig. De babykleertjes liggen klaar in de wieg. Zo vreemd. Over een paar uur is de baby er gewoon! Spannend!!!
Jaaaaaa!! Superquote:Op zaterdag 6 april 2013 07:04 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! Vannacht rond half 3 zijn de weeën begonnen. Zit nu in het Zh. Inleiden is dus niet meer nodig. De babykleertjes liggen klaar in de wieg. Zo vreemd. Over een paar uur is de baby er gewoon! Spannend!!!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
dus je bevalt toch thuis? <snip>
En ook goedemorgen!
Zh = Ziekenhuis, denk ik zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 07:04 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! Vannacht rond half 3 zijn de weeën begonnen. Zit nu in het Zh. <snip>
Ze zou de volgende dag worden opgenomen en ze wist niet of ze vanuit daar kon internetten..quote:
Jammer, ben ik dat niet meer..als ik überhaupt de jongste wasquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er inmiddels al is, ja...
De jongste Truth-er
Agossie!quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef Catnip het volgende:
[..]
Jammer, ben ik dat niet meer..als ik überhaupt de jongste was
Heb jij al wat gehoord dan? Is alles goedgegaan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er inmiddels al is, ja...
De jongste Truth-er
Awesomequote:Op zaterdag 6 april 2013 18:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Agossie!
Wel de jongste actieve user iig.
Genoeg over deze gast alsjeblieft...quote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef Dance99Vv het volgende:
bieber en tattoo's
![]()
'Justin Bieber krijgt boete voor tattoo' (stoute jongen)
Het tieneridool zette in juni een muis en het woord 'swaggy' op het onderbeen van zijn tatoeërder. Bieber heeft hier echter geen vergunning voor en daarom zou het New York City Health Department hem een boete van maximaal 1500 euro kunnen opleggen.
Bieber is gek op tatoeages. In februari liet hij zijn twaalfde plaatje zetten.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_voor_tattoo___.html
In dit geval is het juist: nieuws is goed nieuws!quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:44 schreef Gray het volgende:
Laten we er maar vanuit gaan dat 'geen nieuws is goed nieuws'.
Super! Beetje moe, dus ik ben niet ingegaan op het verzoek van m'n baas om vannacht in te vallen voor iemand, ook omdat ik morgenvroeg weer de hele dag aan de slag moet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef Catnip het volgende:
....en we wachten allemaal in spanning af.....
Goedenavond allemaal!!
Alles goed met iedereen??
Meeeh, ben ook moe..quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Super! Beetje moe, dus ik ben niet ingegaan op het verzoek van m'n baas om vannacht in te vallen voor iemand, ook omdat ik morgenvroeg weer de hele dag aan de slag moet.
Jij bent opgewekt zo te zien, top!
Vond het wel lullig, maar wil zelf ook niet breken onder de vermoeidheid. Daar wordt niemand beter van. Had hij eerder geweest met vragen, dan had ik nog even gaan rusten om hem te helpen. Was nu een beetje laat voor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:48 schreef Catnip het volgende:
[..]
Meeeh, ben ook moe..
En ja logisch!! Zou ik dan ook niet doen
quote:Op zondag 7 april 2013 10:23 schreef Catnip het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Zal jullie besparen wat een of andere ouwe graftak nu weer tegen me zegt![]()
Denk dat ik het contact toch maar verbreek..en dit keer helemaal..
Jaaaa daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 7 april 2013 08:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen!
Nou ben ik toch wel razend benieuwd.. Heeft Miss V al haar babytje in haar armen kunnen sluiten?
Oma?quote:Op zondag 7 april 2013 10:23 schreef Catnip het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Nounou jongedame, wat een taal tegen een ouderequote:Op zondag 7 april 2013 10:23 schreef Catnip het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Neeee gelukkig niet zeg!!!quote:
Werk je nog steeds ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Vond het wel lullig, maar wil zelf ook niet breken onder de vermoeidheid. Daar wordt niemand beter van. Had hij eerder geweest met vragen, dan had ik nog even gaan rusten om hem te helpen. Was nu een beetje laat voor.
Wat is dat?quote:Op zondag 7 april 2013 11:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werk je nog steeds ?
En je hebt een nieuwe ui! Moet even goed kijken wat het voorstelt hoor.
Ben nu weer aan het werk.quote:Op zondag 7 april 2013 11:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werk je nog steeds ?
En je hebt een nieuwe ui! Moet even goed kijken wat het voorstelt hoor.
Ohhquote:Op zondag 7 april 2013 11:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Usericon oftewel je plaatje onder je naam .
Waarom niet nu?quote:Op zondag 7 april 2013 11:53 schreef Catnip het volgende:
Ben eigenlijk niet naar de kerk geweest..
Ga ik vanavond maaar
Lekker uitgeslapen?quote:Op zondag 7 april 2013 11:53 schreef Catnip het volgende:
Ben eigenlijk niet naar de kerk geweest..
Ga ik vanavond maaar
Relaxt.quote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ja, was moe lol.
@gray vanavond ga ik met mijn tante
Daar is een heel topic over volgeschreven op TRU of BNW, zal eens zoeken waar dat ook weer stond.quote:
In TRU volgens mij. En zelfs aangemaakt door mijzelf dacht ik.quote:Op zondag 7 april 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar is een heel topic over volgeschreven op TRU of BNW, zal eens zoeken waar dat ook weer stond.
Oh, ik dacht door ToT.quote:Op zondag 7 april 2013 13:30 schreef Gray het volgende:
[..]
In TRU volgens mij. En zelfs aangemaakt door mijzelf dacht ik.
Kan me best vergissen hoor! Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht door ToT.
Oh wacht, die werd er boos om omdat niemand het geloofde.
Ja, dat had ik ook al eens gezien. Het blijft wel verbazingwekkend., als het tenminste waar is. Ik zal dat topic ook eens nazoeken.quote:Op zondag 7 april 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar is een heel topic over volgeschreven op TRU of BNW, zal eens zoeken waar dat ook weer stond.
Die vriend verdient een biertje! Of een frisje, als hij nog met de auto moet.quote:Op zondag 7 april 2013 16:34 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al eens gezien. Het blijft wel verbazingwekkend., als het tenminste waar is. Ik zal dat topic ook eens nazoeken.
@ Catnip: vertel toch eens over die 'oude graftak' als je wilt, ik ben nu toch wel benieuwd hoor!![]()
Vandaag was ik met een vriend naar een piano van een bandgenoot van mij gaan kijken. Die bandgenoot speelt gitaar in een koor, ik bas. Ik stond eigenlijk al op het punt die piano te gaan kopen, maar die vriend van mij is pianostemmer en die opende hem en wat bleek: verschillende afdempertjes waren kapot en de halve piano zat vol kaarsvet!Zijn ex-vrouw zette nogal eens kaarsen op de piano. Niet te filmen dit!
Het was sowieso een tweedehands piano die op Marktplaats was gekocht (eigenlijk derdehands want zijn dochter had er al op gespeeld) en hij vroeg
250 euro, met mogelijkheid tot vermindering van de prijs.
Ik heb maar gelijk besloten hem niet te nemen. Die vriend van mij zei op de terugreis in de auto: 'elke euro die je hier aan zou besteden is er één teveel!'
Toch jammer, nu ga ik me dan maar oriënteren op een groot keyboard denk ik...
Ja, dat ga ik hem alsnog wel geven, zeker!quote:Op zondag 7 april 2013 16:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Die vriend verdient een biertje! Of een frisje, als hij nog met de auto moet.
Wat ik me altijd al heb afgevraagd... is piano leren spelen een beetje te doen?
Oh op die manier! Is dat dan een vriendin van je (of was)? Viool is ook leuk lijkt me! Moeilijk zeker?quote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef Catnip het volgende:
Nou atmosphere..
Leerde een vrouw kennen op een site, het klikte erg goed. Had altijd wel moeite om haar reacties te interpreteren, maar dat was niet zo'n ramp. Totdat het een tijdje gelden ineens minder goed klikte, nadat ze bepaalde dingen zei..blijkbaar is ze niet van mening veranderd..Is ook niet zo'n ramp, maar ik krijg wel steeds weer te horen dat ik brutaal ben. (nou sta ik er ook niet om bekend dat ik zo'n lief meisje ben) Dat ik mij aan moet passen thuis, dat ik niet goed genoeg mijn best doe om alles goed te laten lopen. Toen knapte er wel even iets van binnen..Dat maakte mij wel echt heel boos. Want ik doe juist heel erg mijn best..En nog wat dingen, en nu ben ik het dus zat..een volwassene van ergens in de 50 die zich zelf nog als een puber gedraagt..en dan op een negatieve manier. Dat vind ik not done.
Trouwens wil zelf ook piano leren spelen haha! Speel nu viool
Nouja vriendin..ben zelf pas 15. dus weet niet of ik het een vriendin kan noemen. Meer een soort kennis denk ik, ook omdat ik haar alleen van internet ken.quote:Op zondag 7 april 2013 17:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik hem alsnog wel geven, zeker!Ik ben zelf al jaren af en toe keyboard aan het spelen, en een andere vriend geeft me soms pianoles (als ik daar thuis ben). Ik vind het zelf lastiger dan gitaar- en basgitaar spelen, dat moet ik wel zeggen...
[..]
Oh op die manier! Is dat dan een vriendin van je (of was)? Viool is ook leuk lijkt me! Moeilijk zeker?
Neuh, tonijnsalade. Maar ik vind dat plaatje grappig. Ik heb wel nog m'n lievelingssoep in de koelkast staan:quote:
Met spek ipv gehakt, en snijbonen, broccoli en champignons.quote:Hellevuursoep
Pan water (liter), bouillonblokjes naar smaak toevoegen.
100g gehakt toevoegen en rullen in de pan ('losmaken')
1 a 2 rode uien in groffe stukken toevoegen
2 a 3 teentjes knoflook versnipperen en toevoegen
Wanneer het gehakt bruingekleurd is groenten naar keuze toevoegen (let op de bereidingstijden van elke groente!). Zo kan je bijvoorbeeld een handje sperziebonen enkele minuten laten garen tot het beetgaar is, en eventueel later een handje (diepvries)spinazie toevoegen.
Voeg net voordat de laatste groente klaar is 2 a 3 eetlepels sambal oelek toe, laat het nog een minuutje borrelen en voila!
Prima te combineren met mie, dat je 2 a 3 minuten voor het einde toevoegt, zodat het lekker zacht is en je een maaltijdsoep hebt. Zet er wat kroepoek naturel naast.
Ook kan je het serveren met geroosterd stokbrood ernaast en een schaaltje droge witte rijst, om de pittige smaak van sambal te blussen en wat extra vulling mee te geven.
Gezellig.quote:Op zondag 7 april 2013 20:33 schreef Catnip het volgende:
Net naar de kerk geweest, waren zo'n 30 tot 40 man, was echt geweldig!!
Hai!quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef MrTommygun het volgende:
Hopelijk met Miss alles goed ben zo beneiuwd
Fijne avond allemaal
Tis dat iemand hier op dit forum het erover had.quote:Op zondag 7 april 2013 21:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb altijd al een hekel aan de Telegraaf gehad Dance99Vv...Met hun sensatie artikeltjes...
Eigenaardig, op mij maak je juist de indruk dat je wel lief en gevoelig bent enzo. Vergeet niet dat je niet je problemen bent, he?quote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef Catnip het volgende:
Nou atmosphere..
Leerde een vrouw kennen op een site, het klikte erg goed. Had altijd wel moeite om haar reacties te interpreteren, maar dat was niet zo'n ramp. Totdat het een tijdje gelden ineens minder goed klikte, nadat ze bepaalde dingen zei..blijkbaar is ze niet van mening veranderd..Is ook niet zo'n ramp, maar ik krijg wel steeds weer te horen dat ik brutaal ben. (nou sta ik er ook niet om bekend dat ik zo'n lief meisje ben) Dat ik mij aan moet passen thuis, dat ik niet goed genoeg mijn best doe om alles goed te laten lopen. Toen knapte er wel even iets van binnen..Dat maakte mij wel echt heel boos. Want ik doe juist heel erg mijn best..En nog wat dingen, en nu ben ik het dus zat..een volwassene van ergens in de 50 die zich zelf nog als een puber gedraagt..en dan op een negatieve manier. Dat vind ik not done.
Trouwens wil zelf ook piano leren spelen haha! Speel nu viool
Hey! Hoe is het met jou dan?quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef MrTommygun het volgende:
Hopelijk met Miss alles goed ben zo beneiuwd
Fijne avond allemaal
Ja, best wel.quote:
Hoop ik ook.quote:Op maandag 8 april 2013 07:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Al heeft ze natuurlijk wel iets beters te doen dan internetten als er zo'n klein wezentje in de buurt is.
Toch hoop ik dat ze snel meldt dat idd alles oké is met haar en de kleine
Haha, ja. Das druk zo'n kleine. Schijnt het. Ik heb het zelf nooit meegemaakt. Mijn pleegkinderen waren het zuigelijngenstadium al ontgroeid.quote:Op maandag 8 april 2013 07:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Al heeft ze natuurlijk wel iets beters te doen dan internetten als er zo'n klein wezentje in de buurt is.
Toch hoop ik dat ze snel meldt dat idd alles oké is met haar en de kleine
Heb jij pleegkinderen gehad? Wat gaaaaaf!!quote:Op maandag 8 april 2013 12:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Haha, ja. Das druk zo'n kleine. Schijnt het. Ik heb het zelf nooit meegemaakt. Mijn pleegkinderen waren het zuigelijngenstadium al ontgroeid.
Ik heb 2 keer een partner gehad die al kinderen had. Het was zo leuk om voor ze te zorgen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef Catnip het volgende:
[..]
Heb jij pleegkinderen gehad? Wat gaaaaaf!!
Heb je nog contact met ze?quote:Op maandag 8 april 2013 12:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer een partner gehad die al kinderen had. Het was zo leuk om voor ze te zorgen.Dat het mijn eigen kinderen niet waren, maakte me helemaal niets uit.
Nee, helaas niet.. Dat is het rare van die situatie. Als je relatie over is, ben je ineens niets meer van elkaar dus gaat de band met je pleegkinderen ook verloren. Daar komt bij dat, hoewel het in het begin een pré was, de goede band met de kinderen van je ex je niet in dank wordt afgenomen. Want dan denken de natuurlijke ouders opeens dat ze tekort schieten.quote:
Jammer is dat.quote:Op maandag 8 april 2013 12:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.. Dat is het rare van die situatie. Als je relatie over is, ben je ineens niets meer van elkaar dus gaat de band met je pleegkinderen ook verloren. Daar komt bij dat, hoewel het in het begin een pré was, de goede band met de kinderen van je ex je niet in dank wordt afgenomen. Want dan denken de natuurlijke ouders opeens dat ze tekort schieten.
Dank je wel.quote:Op maandag 8 april 2013 12:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Jammer is dat.
Eigenlijk zijn we allemaal één grote familie, dat is een feit. Of mijn mening.
Maar heb er geen spijt van, dat is geheel niet nodig.
Meer kan je niet doen en dus is het voldoende.quote:Op maandag 8 april 2013 12:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dank je wel.
Spijt heb ik niet, jammer vind ik het wel en ik hoop dat het goed met ze gaat.
Hopelijk ligt er dan geen ergelijke krant in de wachtruimte....quote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Gatverdamme, morgen krijg ik het 'voorbereidend onderzoek' voor m'n narcose. Wéér naar dat ziekenhuis, de zoveelste vragenlijst ingevuld...![]()
Ik word er toch allemaal zo agressief van zeg!
Ik loop wat achter wellicht, maar je was toch onlangs aan een ontsteking geholpen?quote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Gatverdamme, morgen krijg ik het 'voorbereidend onderzoek' voor m'n narcose. Wéér naar dat ziekenhuis, de zoveelste vragenlijst ingevuld...![]()
Ik word er toch allemaal zo agressief van zeg!
eerst moest die onsteking weg , iets met een drain en antibiotica. daarna zou het (deze week) operatief verwijdert wordenquote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik loop wat achter wellicht, maar je was toch onlangs aan een onsteking geholpen?
Gaan ze nog meer doen?
Ja, bedankt!quote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hopelijk ligt er dan geen ergelijke krant in de wachtruimte....
Maare ...sterkte kerel
Vindt dat eigenlijk best bizar lang duren voor twee kiesjes eruit te laten halen. Zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Nou, ik moet ergens half mei onder narcose om die twee gevallen weg te laten halen. Die ontsteking woekert nog een beetje door, maar ik heb er bijna geen last meer van. Dat is nog wel een maandje vol te houden!
Had iets te doen met het formaat, de groote en pixels.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
Haha, dat had ik echt niet verwacht hoor!Waarom heb je eigenlijk geen UI als ik vragen mag?
Dat vraag ik me ook al heel lang af...!
Goeieavond!quote:
Well done!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:32 schreef Catnip het volgende:
Goedemorgen!!
Heb eindelijk 3 artikelen gevonden voor mijn examen Maatschappijleer
Je komt een stuk jonger overquote:
Da's wel lekker rap. Hoe eerder hoe beter, toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedemiddag! Ik blijk nu al woensdag 24 april terecht te kunnen in het ziekenhuis. Wel snel zeg...
Maar goed, ik kan er maar vanaf zijn. Ik heb nu nog een wat lamme linkerarm na het bloeddruk meten van vanochtend.
Zit ook al steeds te kijken.quote:
? een JPeG van 60x60.quote:Op maandag 8 april 2013 22:33 schreef Dance99Vv het volgende:
Had iets te doen met het formaat, de groote en pixels.
Dus is ie zo neutraal mogelijk
Haha, jij blij! Maar toch kom je hier helemaal niet over als een moeilijk iemand.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Catnip het volgende:
Toch om af en toe gek van te worden die ouders van me..
Heb het weer gefliktMag vanavond niet thuis eten!! Nou we zouden toch macaronie eten, niet te vreten..
Dat kan kloppen, maar ik heb wel bepaalde problemen. En daar worstel ik mee. hier kan ik dat nog met gemak vertellen, omdat ik jullie toch niet persoonlijk ken. Maar in het echte leven, schaam ik mer er wel heel erg voor..quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Haha, jij blij! Maar toch kom je hier helemaal niet over als een moeilijk iemand.
ja dat is vervelend....quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:37 schreef Catnip het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, maar ik heb wel bepaalde problemen. En daar worstel ik mee. hier kan ik dat nog met gemak vertellen, omdat ik jullie toch niet persoonlijk ken. Maar in het echte leven, schaam ik mer er wel heel erg voor..
Tja, een mini-boerenbedrijfjequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik ben nu de trotse huurder van een moestuintje........![]()
Tering wat een werk...omheining...gaas ,palen krammetjes.
Gamma, Praxis Oxallis Hel-e-lu-a en dan gaat het nog regenen ook![]()
Waar ben ik aan begonnen?
ja een wortelfarm, bedankt voor de opbeurende woordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tja, een mini-boerenbedrijfje
Dat is nu juist goed voor het tuintjequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik ben nu de trotse huurder van een moestuintje........![]()
Tering wat een werk...omheining...gaas ,palen krammetjes.
Gamma, Praxis Oxallis Hel-e-lu-a en dan gaat het nog regenen ook![]()
Waar ben ik aan begonnen?
Ja onze lieve heer werkt ook mee (op zijn manier), alleen staat er nog niks in mijn tuintjequote:
Jij toch ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Dance99Vv het volgende:
Ja onze lieve heer werkt ook mee (op zijn manier), alleen staat er nog niks in mijn tuintje
Komt vast goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef Dance99Vv het volgende:
Wel het mooie van dit is dat het werkelijk zoiets is van wie zaait zal oogsten, dingen zien groeien (of niet) en dan de vruchten ervan plukken.
Zal een hele nieuwe ervaring voor me zijn,
daar normaal iedere huiskamerplant het niet lang bij mij uithoud
... en dan aan de slag met er aan werkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:54 schreef Dance99Vv het volgende:
ja iets met geloof en er vertrouwen in hebben
Waaauwww gefeliciteerd!!!! Super johquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal! Ik heb niet alles gelezen maar ik heb goed nieuws. Zaterdag 6 april om 21.25 is Robert Adam via een keizersnede ter wereld gekomen. Ik ben vandaag thuisgekomen uit het ziekenhuis en super super druk met de kleine man. Alles gaat goed met ons beiden.
Ik heb uiteindelijk 20 uur weeën gehad. Maar omdat Robert verkeerd lag vorderde de ontsluiting niet. Vandaar dat is gekozen voor een keizersnede.
Ik ben superblij en trots en heel erg moe
Van harte gefeliciteerd! En nu lekker genieten van de kleine man!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal! Ik heb niet alles gelezen maar ik heb goed nieuws. Zaterdag 6 april om 21.25 is Robert Adam via een keizersnede ter wereld gekomen. Ik ben vandaag thuisgekomen uit het ziekenhuis en super super druk met de kleine man. Alles gaat goed met ons beiden.
Ik heb uiteindelijk 20 uur weeën gehad. Maar omdat Robert verkeerd lag vorderde de ontsluiting niet. Vandaar dat is gekozen voor een keizersnede.
Hey! zowaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef MissVanity het volgende:
Jaa echt super awesomee nieuws!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef Dance99Vv het volgende:
ik waag mij niet meer aan voorspellingen voorlopig.![]()
Maar gefeliciteert met dit nieuwe lichtpuntje op deze wereld,Miss Vanity en aanhang.![]()
Keizerlijk toch
Wow! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef MissVanity het volgende:
Dat is fijn! En leuk dat je aan boogschieten hebt gedaan. Heb ik ook. Mooie sportquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef Catnip het volgende:
Ik wil een nieuwe, want die ik nu heb vind ik stom. Allhoewel ik Kaniss Everdeen wel awesome vind. Kan net als Katniss ook wel een beetje boogschieten..
Heb net echt lekker gegeten bij mijn oma, beetje gepraat..over hoe we deze situatie hadden kunnen voorkomen enz. Heel handig!
Ja, dwz te vroegquote:
Ga mee op kraamvistie, tzt. Gezellig!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Catnip het volgende:
[..]
Jaa echt super awesomee nieuws!!
Vind kleine kinderen zo lief en leuk
Hangt af van een aantal dingen. Maarja, het lijkt me opzich wel leukquote:Op woensdag 10 april 2013 04:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ga mee op kraamvistie, tzt. Gezellig!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef MissVanity het volgende:
van harte gefeliciteerd met jequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef MissVanity het volgende:
witte kool?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd met je
[ afbeelding ]
* Enneacanthus_Obesus vlucht onder het bureauquote:Op woensdag 10 april 2013 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook niks aan doen he
Kom er maar weer onder vandaan hoor .quote:Op woensdag 10 april 2013 12:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
* Enneacanthus_Obesus vlucht onder het bureau
Ah wat lief!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom er maar weer onder vandaan hoor .
*aai over bolletje geeft
Ik wil niet stoken ofzo, maar ik zou 'm neerschieten.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook niks aan doen he
Zij gelooft in mij.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken ofzo, maar ik zou 'm neerschieten.
Indeed. Moet wel een kwestie van geloof zijn.quote:
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Indeed. Moet wel een kwestie van geloof zijn.
Rationeel valt het niet te verklaren.
Wat is er zo bijzonder aan de geur van haar ? En dan ook nog in je mond ...quote:Op woensdag 10 april 2013 12:34 schreef Gray het volgende:
Hemelse geschenken
Wakker worden met haar geur op je lippen.
Meestal willen ze dan wat van je ...quote:
Gefeliciteerd!!!!! Wel wat late reactiequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef MissVanity het volgende:
Als je lekkere shampoo gebruikt ..quote:Op woensdag 10 april 2013 13:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan de geur van haar ? En dan ook nog in je mond ...
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:34 schreef Gray het volgende:
Hemelse geschenken
Wakker worden met haar geur op je lippen.
Omdat het haar geur is.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan de geur van haar ? En dan ook nog in je mond ...
Stop dan ook wat okselhaar in je mond en dan even diep inademen.quote:
Vergeet het maar!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Stop dan ook wat okselhaar in je mond en dan even diep inademen.
Schijnt geweldig te werken.
Ja precies!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef Natalie het volgende:
Da's wel lekker rap. Hoe eerder hoe beter, toch?
Hartelijk gefeliciteerd zeg!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef MissVanity het volgende:
Daar is ze!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef MissVanity het volgende:
ja zemel nog even verder, bijna poezie.quote:
lolquote:Op woensdag 10 april 2013 23:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ah, gossie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis al goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ah, gossie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar is m'n love interest van nu. Geur: haar lippen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja zemel nog even verder, bijna poezie.
Wie is haar ? welke geur?(merk)
gedimt licht ,glas wijn ,lekker muziekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |