abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 april 2013 @ 17:11:21 #176
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_124993514
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 16:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Die vriend verdient een biertje! Of een frisje, als hij nog met de auto moet. ;)

Wat ik me altijd al heb afgevraagd... is piano leren spelen een beetje te doen?
Ja, dat ga ik hem alsnog wel geven, zeker! :Y Ik ben zelf al jaren af en toe keyboard aan het spelen, en een andere vriend geeft me soms pianoles (als ik daar thuis ben). Ik vind het zelf lastiger dan gitaar- en basgitaar spelen, dat moet ik wel zeggen... Maar goed, mijn plannen voor een echte piano doe ik nu financieel-technisch even de ijskast in helaas...

quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef Catnip het volgende:
Nou atmosphere..
Leerde een vrouw kennen op een site, het klikte erg goed. Had altijd wel moeite om haar reacties te interpreteren, maar dat was niet zo'n ramp. Totdat het een tijdje gelden ineens minder goed klikte, nadat ze bepaalde dingen zei..blijkbaar is ze niet van mening veranderd.. :') Is ook niet zo'n ramp, maar ik krijg wel steeds weer te horen dat ik brutaal ben. (nou sta ik er ook niet om bekend dat ik zo'n lief meisje ben) Dat ik mij aan moet passen thuis, dat ik niet goed genoeg mijn best doe om alles goed te laten lopen. Toen knapte er wel even iets van binnen..Dat maakte mij wel echt heel boos. Want ik doe juist heel erg mijn best..En nog wat dingen, en nu ben ik het dus zat..een volwassene van ergens in de 50 die zich zelf nog als een puber gedraagt..en dan op een negatieve manier. Dat vind ik not done.

Trouwens wil zelf ook piano leren spelen haha! Speel nu viool :D
Oh op die manier! Is dat dan een vriendin van je (of was)? Viool is ook leuk lijkt me! Moeilijk zeker? :o
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_124993634
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 17:11 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ja, dat ga ik hem alsnog wel geven, zeker! :Y Ik ben zelf al jaren af en toe keyboard aan het spelen, en een andere vriend geeft me soms pianoles (als ik daar thuis ben). Ik vind het zelf lastiger dan gitaar- en basgitaar spelen, dat moet ik wel zeggen...

[..]

Oh op die manier! Is dat dan een vriendin van je (of was)? Viool is ook leuk lijkt me! Moeilijk zeker? :o
Nouja vriendin..ben zelf pas 15. dus weet niet of ik het een vriendin kan noemen. Meer een soort kennis denk ik, ook omdat ik haar alleen van internet ken.

Ja zeker leuk! Speel pas 6 (bijna 7 jaar) jaar..dus ben niet super goed ofzo. Vind het zelf niet heel moeilijk..ja alleen aan het begin. Maar het begin in altijd lastig denk ik.
  zondag 7 april 2013 @ 17:15:05 #178
341900 Atmosphere82
pi_124993697
Oh zo. Leuk! Ik ken zelf maar twee of drie mensen die viool spelen. Maar die zijn wel goed allemaal denk ik! :)
pi_124997825
Etenstijd! :9
  zondag 7 april 2013 @ 19:18:35 #180
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_124999266
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 18:44 schreef Gray het volgende:
Etenstijd! :9
[ afbeelding ]
instant soepje?
There is only one religion
pi_124999915
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:18 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

instant soepje?
Neuh, tonijnsalade. Maar ik vind dat plaatje grappig. Ik heb wel nog m'n lievelingssoep in de koelkast staan:
quote:
Hellevuursoep

Pan water (liter), bouillonblokjes naar smaak toevoegen.

100g gehakt toevoegen en rullen in de pan ('losmaken')

1 a 2 rode uien in groffe stukken toevoegen

2 a 3 teentjes knoflook versnipperen en toevoegen

Wanneer het gehakt bruingekleurd is groenten naar keuze toevoegen (let op de bereidingstijden van elke groente!). Zo kan je bijvoorbeeld een handje sperziebonen enkele minuten laten garen tot het beetgaar is, en eventueel later een handje (diepvries)spinazie toevoegen.

Voeg net voordat de laatste groente klaar is 2 a 3 eetlepels sambal oelek toe, laat het nog een minuutje borrelen en voila!

Prima te combineren met mie, dat je 2 a 3 minuten voor het einde toevoegt, zodat het lekker zacht is en je een maaltijdsoep hebt. Zet er wat kroepoek naturel naast.

Ook kan je het serveren met geroosterd stokbrood ernaast en een schaaltje droge witte rijst, om de pittige smaak van sambal te blussen en wat extra vulling mee te geven.
Met spek ipv gehakt, en snijbonen, broccoli en champignons. :9
  zondag 7 april 2013 @ 19:40:19 #182
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_125000244
Nog geen nieuws van MissV? :)
(Un)masking for the greater good.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 19:47:36 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_125000610
quote:
3s.gif Op zondag 7 april 2013 19:40 schreef Natalie het volgende:
Nog geen nieuws van MissV? :)
Duurt lang he?
pi_125003007
Net naar de kerk geweest, waren zo'n 30 tot 40 man, was echt geweldig!!
pi_125003362
Hopelijk met Miss alles goed ben zo beneiuwd
Fijne avond allemaal
Het leven is soms als een berg , maar als je eenmaal op de top zit kan je lekker naar beneden roetsjen.
pi_125003463
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 20:33 schreef Catnip het volgende:
Net naar de kerk geweest, waren zo'n 30 tot 40 man, was echt geweldig!!
Gezellig. :)

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef MrTommygun het volgende:
Fijne avond allemaal
Hai! :W
  zondag 7 april 2013 @ 20:52:23 #187
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_125004121
Nou vandaag was het dan zover.......

Koe-in-de-wei-dag

MIDWOUD -
Vele blije koeien sprongen zondag in de wei tijdens de jaarlijkse Koe-in-de-wei-dag. Vanwege de kou hadden de meeste koeien iets langer in de stal gestaan dan normaal, maar zondag was het dan eindelijk zo veer: naar buiten. De koeien waren dolblij dat ze de stal mochten verlaten en haalden de gekste capriolen uit.

http://www.telegraaf.nl/t(...)in-de-wei-dag__.html
met filmpje *O*

Vandaag werd tijdens de Koe-in-de-wei-dag in Midwoud een overeenkomst getekend om samen weidevogels en beplanting op het boerenerf te beschermen.
Met dit duurzaamheidsprogramma hopen de beide partijen te zorgen voor
blije koeien,
blije boeren
en blije aarde.
w/

fijne avond toegewenst :W
  zondag 7 april 2013 @ 21:52:54 #188
341900 Atmosphere82
pi_125007978
Ik heb altijd al een hekel aan de Telegraaf gehad Dance99Vv... }:| Met hun sensatie artikeltjes...
  zondag 7 april 2013 @ 21:57:25 #189
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_125008309
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb altijd al een hekel aan de Telegraaf gehad Dance99Vv... }:| Met hun sensatie artikeltjes...
Tis dat iemand hier op dit forum het erover had.
Dat de koe in de wei dag niet door ging vanwege het slechte weer (te koud).
Vandaar dat ik het hier effe neerkwak dat dat dus vandaag is.
iedereen blij toch. ^O^ (ongeacht de boodschapper (krant) :@ )
  zondag 7 april 2013 @ 21:59:05 #190
341900 Atmosphere82
pi_125008434
Ja, het is verder ook wel leuk! :) Het is alleen dat als ik al het woord 'telegraaf' zie ik me al direct erger. ;)
pi_125011044
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef Catnip het volgende:
Nou atmosphere..
Leerde een vrouw kennen op een site, het klikte erg goed. Had altijd wel moeite om haar reacties te interpreteren, maar dat was niet zo'n ramp. Totdat het een tijdje gelden ineens minder goed klikte, nadat ze bepaalde dingen zei..blijkbaar is ze niet van mening veranderd.. :') Is ook niet zo'n ramp, maar ik krijg wel steeds weer te horen dat ik brutaal ben. (nou sta ik er ook niet om bekend dat ik zo'n lief meisje ben) Dat ik mij aan moet passen thuis, dat ik niet goed genoeg mijn best doe om alles goed te laten lopen. Toen knapte er wel even iets van binnen..Dat maakte mij wel echt heel boos. Want ik doe juist heel erg mijn best..En nog wat dingen, en nu ben ik het dus zat..een volwassene van ergens in de 50 die zich zelf nog als een puber gedraagt..en dan op een negatieve manier. Dat vind ik not done.

Trouwens wil zelf ook piano leren spelen haha! Speel nu viool :D
Eigenaardig, op mij maak je juist de indruk dat je wel lief en gevoelig bent enzo. Vergeet niet dat je niet je problemen bent, he? :P
pi_125011099
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef MrTommygun het volgende:
Fijne avond allemaal
Hey! Hoe is het met jou dan?
  maandag 8 april 2013 @ 07:17:10 #193
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_125019594
goede morgen c_/
  maandag 8 april 2013 @ 07:38:41 #194
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_125019702
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Duurt lang he?
Ja, best wel.
Al heeft ze natuurlijk wel iets beters te doen dan internetten als er zo'n klein wezentje in de buurt is.
Toch hoop ik dat ze snel meldt dat idd alles oké is met haar en de kleine :)
(Un)masking for the greater good.
  Moderator maandag 8 april 2013 @ 12:25:49 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_125025538
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 07:38 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ja, best wel.
Al heeft ze natuurlijk wel iets beters te doen dan internetten als er zo'n klein wezentje in de buurt is.
Hoop ik ook.
pi_125025568
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 07:38 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ja, best wel.
Haha, ja. Das druk zo'n kleine. Schijnt het. Ik heb het zelf nooit meegemaakt. Mijn pleegkinderen waren het zuigelijngenstadium al ontgroeid.
pi_125025637
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Haha, ja. Das druk zo'n kleine. Schijnt het. Ik heb het zelf nooit meegemaakt. Mijn pleegkinderen waren het zuigelijngenstadium al ontgroeid.
Heb jij pleegkinderen gehad? Wat gaaaaaf!!
pi_125025683
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef Catnip het volgende:

[..]

Heb jij pleegkinderen gehad? Wat gaaaaaf!!
Ik heb 2 keer een partner gehad die al kinderen had. Het was zo leuk om voor ze te zorgen. :) Dat het mijn eigen kinderen niet waren, maakte me helemaal niets uit.
pi_125025718
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb 2 keer een partner gehad die al kinderen had. Het was zo leuk om voor ze te zorgen. :) Dat het mijn eigen kinderen niet waren, maakte me helemaal niets uit.
Heb je nog contact met ze? :P
pi_125025814
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2013 12:30 schreef Catnip het volgende:

[..]

Heb je nog contact met ze? :P
Nee, helaas niet.. Dat is het rare van die situatie. Als je relatie over is, ben je ineens niets meer van elkaar dus gaat de band met je pleegkinderen ook verloren. Daar komt bij dat, hoewel het in het begin een pré was, de goede band met de kinderen van je ex je niet in dank wordt afgenomen. Want dan denken de natuurlijke ouders opeens dat ze tekort schieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')