Ja, dat ga ik hem alsnog wel geven, zeker!quote:Op zondag 7 april 2013 16:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Die vriend verdient een biertje! Of een frisje, als hij nog met de auto moet.
Wat ik me altijd al heb afgevraagd... is piano leren spelen een beetje te doen?
Oh op die manier! Is dat dan een vriendin van je (of was)? Viool is ook leuk lijkt me! Moeilijk zeker?quote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef Catnip het volgende:
Nou atmosphere..
Leerde een vrouw kennen op een site, het klikte erg goed. Had altijd wel moeite om haar reacties te interpreteren, maar dat was niet zo'n ramp. Totdat het een tijdje gelden ineens minder goed klikte, nadat ze bepaalde dingen zei..blijkbaar is ze niet van mening veranderd..Is ook niet zo'n ramp, maar ik krijg wel steeds weer te horen dat ik brutaal ben. (nou sta ik er ook niet om bekend dat ik zo'n lief meisje ben) Dat ik mij aan moet passen thuis, dat ik niet goed genoeg mijn best doe om alles goed te laten lopen. Toen knapte er wel even iets van binnen..Dat maakte mij wel echt heel boos. Want ik doe juist heel erg mijn best..En nog wat dingen, en nu ben ik het dus zat..een volwassene van ergens in de 50 die zich zelf nog als een puber gedraagt..en dan op een negatieve manier. Dat vind ik not done.
Trouwens wil zelf ook piano leren spelen haha! Speel nu viool
Nouja vriendin..ben zelf pas 15. dus weet niet of ik het een vriendin kan noemen. Meer een soort kennis denk ik, ook omdat ik haar alleen van internet ken.quote:Op zondag 7 april 2013 17:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik hem alsnog wel geven, zeker!Ik ben zelf al jaren af en toe keyboard aan het spelen, en een andere vriend geeft me soms pianoles (als ik daar thuis ben). Ik vind het zelf lastiger dan gitaar- en basgitaar spelen, dat moet ik wel zeggen...
[..]
Oh op die manier! Is dat dan een vriendin van je (of was)? Viool is ook leuk lijkt me! Moeilijk zeker?
Neuh, tonijnsalade. Maar ik vind dat plaatje grappig. Ik heb wel nog m'n lievelingssoep in de koelkast staan:quote:
Met spek ipv gehakt, en snijbonen, broccoli en champignons.quote:Hellevuursoep
Pan water (liter), bouillonblokjes naar smaak toevoegen.
100g gehakt toevoegen en rullen in de pan ('losmaken')
1 a 2 rode uien in groffe stukken toevoegen
2 a 3 teentjes knoflook versnipperen en toevoegen
Wanneer het gehakt bruingekleurd is groenten naar keuze toevoegen (let op de bereidingstijden van elke groente!). Zo kan je bijvoorbeeld een handje sperziebonen enkele minuten laten garen tot het beetgaar is, en eventueel later een handje (diepvries)spinazie toevoegen.
Voeg net voordat de laatste groente klaar is 2 a 3 eetlepels sambal oelek toe, laat het nog een minuutje borrelen en voila!
Prima te combineren met mie, dat je 2 a 3 minuten voor het einde toevoegt, zodat het lekker zacht is en je een maaltijdsoep hebt. Zet er wat kroepoek naturel naast.
Ook kan je het serveren met geroosterd stokbrood ernaast en een schaaltje droge witte rijst, om de pittige smaak van sambal te blussen en wat extra vulling mee te geven.
Gezellig.quote:Op zondag 7 april 2013 20:33 schreef Catnip het volgende:
Net naar de kerk geweest, waren zo'n 30 tot 40 man, was echt geweldig!!
Hai!quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef MrTommygun het volgende:
Hopelijk met Miss alles goed ben zo beneiuwd
Fijne avond allemaal
Tis dat iemand hier op dit forum het erover had.quote:Op zondag 7 april 2013 21:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb altijd al een hekel aan de Telegraaf gehad Dance99Vv...Met hun sensatie artikeltjes...
Eigenaardig, op mij maak je juist de indruk dat je wel lief en gevoelig bent enzo. Vergeet niet dat je niet je problemen bent, he?quote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef Catnip het volgende:
Nou atmosphere..
Leerde een vrouw kennen op een site, het klikte erg goed. Had altijd wel moeite om haar reacties te interpreteren, maar dat was niet zo'n ramp. Totdat het een tijdje gelden ineens minder goed klikte, nadat ze bepaalde dingen zei..blijkbaar is ze niet van mening veranderd..Is ook niet zo'n ramp, maar ik krijg wel steeds weer te horen dat ik brutaal ben. (nou sta ik er ook niet om bekend dat ik zo'n lief meisje ben) Dat ik mij aan moet passen thuis, dat ik niet goed genoeg mijn best doe om alles goed te laten lopen. Toen knapte er wel even iets van binnen..Dat maakte mij wel echt heel boos. Want ik doe juist heel erg mijn best..En nog wat dingen, en nu ben ik het dus zat..een volwassene van ergens in de 50 die zich zelf nog als een puber gedraagt..en dan op een negatieve manier. Dat vind ik not done.
Trouwens wil zelf ook piano leren spelen haha! Speel nu viool
Hey! Hoe is het met jou dan?quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef MrTommygun het volgende:
Hopelijk met Miss alles goed ben zo beneiuwd
Fijne avond allemaal
Ja, best wel.quote:
Hoop ik ook.quote:Op maandag 8 april 2013 07:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Al heeft ze natuurlijk wel iets beters te doen dan internetten als er zo'n klein wezentje in de buurt is.
Toch hoop ik dat ze snel meldt dat idd alles oké is met haar en de kleine
Haha, ja. Das druk zo'n kleine. Schijnt het. Ik heb het zelf nooit meegemaakt. Mijn pleegkinderen waren het zuigelijngenstadium al ontgroeid.quote:Op maandag 8 april 2013 07:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Al heeft ze natuurlijk wel iets beters te doen dan internetten als er zo'n klein wezentje in de buurt is.
Toch hoop ik dat ze snel meldt dat idd alles oké is met haar en de kleine
Heb jij pleegkinderen gehad? Wat gaaaaaf!!quote:Op maandag 8 april 2013 12:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Haha, ja. Das druk zo'n kleine. Schijnt het. Ik heb het zelf nooit meegemaakt. Mijn pleegkinderen waren het zuigelijngenstadium al ontgroeid.
Ik heb 2 keer een partner gehad die al kinderen had. Het was zo leuk om voor ze te zorgen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef Catnip het volgende:
[..]
Heb jij pleegkinderen gehad? Wat gaaaaaf!!
Heb je nog contact met ze?quote:Op maandag 8 april 2013 12:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer een partner gehad die al kinderen had. Het was zo leuk om voor ze te zorgen.Dat het mijn eigen kinderen niet waren, maakte me helemaal niets uit.
Nee, helaas niet.. Dat is het rare van die situatie. Als je relatie over is, ben je ineens niets meer van elkaar dus gaat de band met je pleegkinderen ook verloren. Daar komt bij dat, hoewel het in het begin een pré was, de goede band met de kinderen van je ex je niet in dank wordt afgenomen. Want dan denken de natuurlijke ouders opeens dat ze tekort schieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |