Het is minimaal zes uur vroeger in de VS, dus doorgaans is de nieuwe aflevering rond vier of vijf uur online te vinden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:21 schreef borbit het volgende:
Ik ben deze serie ook aan eht volgen. En naar aanleiding van deze inmiddel ook jericho gekeken, ook leuk. Wat ik me afvraag is hoe laat wordt deze serie uitgezonden? Dus hij is gister (15 juli) uitgezonden. Maar hoe laat volgens onze tijd? Het is daar een aantal uur later denk ik? Als het eerder was geweest had de uitzending nu al wel op internet gestaan lijkt me?
Ik heb wel eens in een amerikaanse tv gids site gezocht maar ik snap niet wat het betekend als daar staat 9 uur 's avonds. Welke tijdzone is dat daar dan (er zijn er meerdere in USA).
Ow de nieuwe aflevering lijkt al in de "videotheek" te liggenDus zo rond 1 uur nederlandse tijd wordt het uitgezonden in de VS ongeveer.
Ik hoop wel dat ze snel iets meer over die dome gaan vertellen. Misschien dat deze aflevering iets meer prijs geeft. Verder vond ik Jericho wat meer om het lijf hebben. Atoombom aanval is ook wat realistischer als een dome die opeens uit het niets komt.
Ook een beetje lame dat ze zo afgesloten zijn maar de stroom wel aanblijft.
Verder vond ik het niet zo een geweldige aflevering. Die epidemie was nou niet echt spannend.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:04 schreef JimboSlice het volgende:
Getverderrie, dat was wel een spannende cliffhangert
Ja en het was eind goed al goed op een dag tijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Verder vond ik het niet zo een geweldige aflevering. Die epidemie was nou niet echt spannend.
Een einde dat totaal anders was dan het boek. Verder was de film wel gelijk aan het boek overigens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
The mist vond ik vooral sterk vanwege het zeer onconventionele (on-Amerikaanse) einde...
Denk dat die meid nog wel ff vast zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:04 schreef JimboSlice het volgende:
Hij laat die chick daar gewoon omdat z'n zoon net een beetje aan zijn verwachtingen begint te voldoenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:04 schreef JimboSlice het volgende:
Ze hebben geen elektriciteit maar wel stromend water?quote:Op woensdag 17 juli 2013 04:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij laat die chick daar gewoon omdat z'n zoon net een beetje aan zijn verwachtingen begint te voldoen
Dat, het zou me pas verrassen als hij haar vrijlaatquote:Op woensdag 17 juli 2013 04:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij laat die chick daar gewoon omdat z'n zoon net een beetje aan zijn verwachtingen begint te voldoen
Goeie!quote:Op woensdag 17 juli 2013 06:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze hebben geen elektriciteit maar wel stromend water?
In een eerdere ep lieten ze zien dat er wel water door de Dome heen kon gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 06:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze hebben geen elektriciteit maar wel stromend water?
Nee, dat is zijn nickname.quote:
Oh, makes sense.quote:
Ja er sijpelt wat door heen.. maar toch niet met 2 bar!quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
In een eerdere ep lieten ze zien dat er wel water door de Dome heen kon gaan.
Het is wel mogelijk, dat zie je toch.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja er sijpelt wat door heen.. maar toch niet met 2 bar!
De dome zou toch zeker de externe waterleidingen wel hebben doorboort?
Nee werd verder nog niet op ingegaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:45 schreef mujentas het volgende:
Weet iemand waarom het leger weg is gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |