Exactly. En maar roepen dat het belang van de kinderen voorop moet worden gesteld.quote:Op maandag 8 april 2013 14:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah! De aap komt uit de mouw, repressie is wat jij wilt. Of het op langere termijn er ook veiliger op wordt voor kinderen is niet van belang. Het gaat op het "hard aanpakken".
Repressie? Wat bedoel je met dat algemene woord in dit geval?quote:Op maandag 8 april 2013 14:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah! De aap komt uit de mouw, repressie is wat jij wilt. Of het op langere termijn er ook veiliger op wordt voor kinderen is niet van belang. Het gaat op het "hard aanpakken".
Ga je nog in op inhoudelijke argumenten die je zijn gegeven?quote:
Typische reactie weer. Dat het je niet om de discussie te doen is maar je gewoon wat komt trollen wordt wel weer duidelijk gemaakt zo.quote:Op maandag 8 april 2013 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uitstekend! Dat laatste is exact wat ik voor ogen heb. Geef ze maar een zooi Drionpillen en laat ze zichzelf uit de samenleving verwijderen. Voorgoed.
Valt wel mee, volgens mij is het er maar 1.quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Bangerhart het volgende:
Volgens mij begrijpen een paar mensen het verschil tussen pedofilie en pedoseksualiteit niet.
Ik zie dat het maar niet wil lukken met inhoudelijk blijven. Beschuldig anderen van "trollen" en 'het bestaat niet meer' (ik leen even een beschuldigende quote van Re).quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Typische reactie weer. Dat het je niet om de discussie te doen is maar je gewoon wat komt trollen wordt wel weer duidelijk gemaakt zo.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie dat het maar niet wil lukken met inhoudelijk blijven.
ik denk meer dat sommigen (ik noem geen namen) niet het verschil weten tussen kindermisbruik (een strafbaar feit) en pedofilie (een niet strafbaar feit)quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Bangerhart het volgende:
Volgens mij begrijpen een paar mensen het verschil tussen pedofilie en pedoseksualiteit niet.
Goeie man.quote:Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie dat het maar niet wil lukken met inhoudelijk blijven.
Dat begrijp ik prima, dank voor je zorgen. Wil niet zeggen dat ik het in leven blijven van pedofielen (die gemakkelijk pedoseksueel kunnen worden) goedkeur. En zich verenigen al helemaal niet.quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Bangerhart het volgende:
Ja en oh zo realistisch.quote:Op maandag 8 april 2013 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Repressie? Wat bedoel je met dat algemene woord in dit geval?
Ik wil dat pedoseksuelen door de staat en pedoseksuelen door zichzelf worden opgeruimd. Da's al.
Dat is direct in het belang voor kinderen.
Zijn er cijfers die het tegendeel bewijzen dan?quote:Dat "op termijn veiliger worden" is volledig uit de lucht gegrepen; dezelfde roep van min aan Xa1pt om cijfers dat sinds Martijn bestaat kindermisbruik aantoonbaar is afgenomen.
Wat volgens de Bijbel der Rechtsstaatjihadisten wel of niet verboden is, is net zo'n sterk argument als in een sharia stellen dat iets goed is omdat het in de koran staat.quote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk meer dat sommigen (ik noem geen namen) niet het verschil weten tussen kindermisbruik (een strafbaar feit) en pedofilie (een niet strafbaar feit)
da's wel een erg groot hellend vlak... homofilie is ook schadelijk voor het menselijk bestaan weet je...quote:Op maandag 8 april 2013 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat begrijp ik prima, dank voor je zorgen. Wil niet zeggen dat ik het in leven blijven van pedofielen (die gemakkelijk pedoseksueel kunnen worden) goedkeur. En zich verenigen al helemaal niet.
Schadelijk hoe?quote:Op maandag 8 april 2013 14:47 schreef Re het volgende:
[..]
da's wel een erg groot hellend vlak... homofilie is ook schadelijk voor het menselijk bestaan weet je...
ja een klok heeft ook een klepel nodig, wacht even... volgens mij is tie kwijt ')quote:Op maandag 8 april 2013 14:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat volgens de Bijbel der Rechtsstaatjihadisten wel of niet verboden is, is net zo'n sterk argument als in een sharia stellen dat iets goed is omdat het in de koran staat.
In mijn ogen nul waarde.
nou vertel mij maar hoe homofilie de mensheid in stand houdt (je snapt toch wel wat het eigenlijke argument is he... zo niet dan zou ik dat eerst maar eens proberen te begrijpen)quote:
Behandeling is niet mogelijk; een ongeneeslijke aangeboren aandoening verhelp je niet.quote:Op maandag 8 april 2013 14:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja en oh zo realistisch.
Van mij mag je fantasieën hebben over grootschalige "eind-oplossingen" zoals vereniging martijn fantasieën hebben over een maatschappij waar hun ideaal mogelijk is. (Ik zou zeggen begin een vereniging ofzo) Ik kijk liever naar wat meer praktijk gerichte oplossingen en behandelingen.
[..]
Zijn er cijfers die het tegendeel bewijzen dan?
Ik twijfel zelfs of er überhaupt cijfers zijn, maar wat wel algemeen zo is, is dat als een probleem realistisch wordt aangepakt dit probleem ook minder groot wordt. Kijk voor de gein maar eens naar de aanpak en behandeling van heroïne verslaafden in Amsterdam.
Jij mag met voorbeelden komen waar repressie en "jouw idee" van behandeling problemen echt heeft verholpen in het verleden....kom en nou je zelf niet verstoppen achter excuses hè.
En de volgende lage beschuldiging.quote:Op maandag 8 april 2013 14:47 schreef Re het volgende:
[..]
da's wel een erg groot hellend vlak... homofilie is ook schadelijk voor het menselijk bestaan weet je...
bedankt voor het maken van mijn puntquote:Op maandag 8 april 2013 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En de volgende lage beschuldiging.
Je zal homo zijn hier en door een moderator gesteld zien worden dat pedo- en homoseksualiteit "eigenlijk helemaal niet zoveel verschillen".
Dat heb ik nou met stierenvechters.quote:Op maandag 8 april 2013 14:45 schreef El_Matador het volgende:
Wil niet zeggen dat ik het in leven blijven van pedofielen (die gemakkelijk pedoseksueel kunnen worden) goedkeur. En zich verenigen al helemaal niet.
Oh, nog zo'n heerlijke dooddoener in argumenten. Met een onderbuikkwalificatie een bepaalde groep proberen zwart te maken.quote:Op maandag 8 april 2013 14:47 schreef El_Matador het volgende:
Wat volgens de Bijbel der Rechtsstaatjihadisten wel of niet verboden is, is net zo'n sterk argument als in een sharia stellen dat iets goed is omdat het in de koran staat.
Dat geldt dus voor héél veel geestesaandoeningen.quote:Op maandag 8 april 2013 14:51 schreef El_Matador het volgende:
Behandeling is niet mogelijk; een ongeneeslijke aangeboren aandoening verhelp je niet.
Vertel dat eens aan iedereen die in A'dam zijn fiets door een junkie gejat heeft zien worden>quote:Drugsgebruik is niet schadelijk voor anderen, heroine geeft juist overlast door de hoge prijzen en het verbod erop.
Eens.quote:Op maandag 8 april 2013 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
pedo- en homoseksualiteit "eigenlijk helemaal niet zoveel verschillen".
Als je de gevolgtrekkingen van El_Matador een beetje volgt, kom je erachter dat dat wel beter is voor de veiligheid van bezoekers van winkelcentra.quote:Op maandag 8 april 2013 14:54 schreef Worteltjestaart het volgende:
Tristan v/d V. was toch schizofreen? Waarom niet meteen alle schizofrenen doodschieten?
Ach veel geestesziekten zijn aangeboren en niet te genezen, maar daar zijn behandelingen voor. Behandeling heeft niet noodzakelijk genezing als doel.quote:Op maandag 8 april 2013 14:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Behandeling is niet mogelijk; een ongeneeslijke aangeboren aandoening verhelp je niet.
Zeg dat eens tegen degene die wel eens door een heroïne junk zijn berooft?quote:Drugsgebruik is niet schadelijk voor anderen, heroine geeft juist overlast door de hoge prijzen en het verbod erop.
Nou ja dan kan ik enkel wijzen naar de katholieke kerk, waar het misbruik bizarre vormen heeft kunnen aannemen toen het niet bespreekbaar was, stiekem gebeurde en men niet ingreep.quote:"jullie" stellen dat als je Martijn verbiedt, het misbruik toeneemt. Dan zouden diezelfde jullie dus moeten bewijzen dat Martijn een positieve bijdrage heeft geleverd aan het beperken van pedoseksualiteit. Succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |