abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 april 2013 @ 14:17:49 #226
37769 erodome
Zweefteef
pi_125029565
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 14:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De maatschappij, indirect. Door deze vereniging te verbieden verdwijnt pedoseksualiteit niet, integendeel. Wellicht dat het op termijn zelfs toeneemt.
Alsof martijn de enige plek is waar pedofielen onder elkaar kunnen zijn en over hun probleem kunnen praten....
Martijn is wel de enige die zo opkomt voor het idee dat seks tussen volwassenen en kinderen helemaal niet slecht is. En die dan ook nogeens is opgezet door pedoseksuelen ipv door pedofielen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_125029588
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 14:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je denkt helemaal niet in het belang van 'de kinderen'.
En dat weet jij natuurlijk beter dan ikzelf. :D :D :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125029607
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2013 14:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik beweer ook niet dat het verdwijnt (zie 1e bericht van mij over dit onderwerp hier).
Wat wil je dan met een verbod bewerkstelligen?

quote:
Toeneemt? Omdat je niet een vereniging maar de individuen moet screenen? Dan maar wat meer werk. Het signaal mag duidelijk zijn. Pedo's zijn ongewenste idioten in een beschaafde maatschappij.
Ja, toeneemt. Het zou te kort door de bocht zijn om te stellen dat naarmate pedofielen minder ruimte krijgen - in de spreekwoordelijke zin - kindermisbruik daarmee stijgt, maar er is wel degelijk een verband.
pi_125029641
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat weet jij natuurlijk beter dan ikzelf. :D :D :D
Het is domweg een drogreden.
  maandag 8 april 2013 @ 14:20:51 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125029686
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 14:02 schreef El_Matador het volgende:
En nogmaals de vraag: "wie heeft er nu daadwerkelijk last van dat een vereniging voor pedofilie verboden wordt?!"
nou o.a. dat het compleet ondergronds gaat, en daarmee zullen veel haatroepers als jij best tevreden zijn, wat je immers niet ziet bestaat niet :Y)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_125029721
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:11 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wat dafuq snap jij nou niet aan de grondwet? Specifieke gevallen strafbaar stellen is een precedent wat ongrondwettelijk is...
Je bedoelt diezelfde "grondwet" die zelfs al in het 1e (!) artikel stelt "op basis van ras, geloof, geslacht, of op welke grond dan ook"? Welke waardeloze jurist heeft dat opgesteld? Eerst specifieke punten opnoemen en dan toch toevoegen dat het 'eigenlijk voor alles geldt'? :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 8 april 2013 @ 14:22:26 #232
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_125029749
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef El_Matador het volgende:
Uiteraard. Degene die niet meegaat met de salonretoriek "snapt het niet". Misschien moet je het "nog beter uitleggen". :r
Salonretoriek?

Snap je niet hoe gevaarlijk het is om iets/iemand te verbieden/veroordelen op grond van een gedachte?

quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 14:09 schreef El_Matador het volgende:
Nederland, het land vol verboden, maar kom niet aan de pedopartij! :')
Met chargeren kom je nergens.
Je zou natuurlijk ook op inhoud kunnen discussiëren, maar dat je dat niet kan maakt je eigenlijk direct ongeschikt om een oordeel over de gerechtelijke uitspraak te doen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Redactie Frontpage maandag 8 april 2013 @ 14:23:15 #233
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125029781
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bedoelt diezelfde "grondwet" die zelfs al in het 1e (!) artikel stelt "op basis van ras, geloof, geslacht, of op welke grond dan ook"? Welke waardeloze jurist heeft dat opgesteld? Eerst specifieke punten opnoemen en dan toch toevoegen dat het 'eigenlijk voor alles geldt'? :')
Ja, want de grondwet is door één jurist opgesteld... gast...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125029823
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Alsof martijn de enige plek is waar pedofielen onder elkaar kunnen zijn en over hun probleem kunnen praten....
Het zal vast niet de enige plek zijn, maar wat heeft dat ermee te maken?

quote:
Martijn is wel de enige die zo opkomt voor het idee dat seks tussen volwassenen en kinderen helemaal niet slecht is. En die dan ook nogeens is opgezet door pedoseksuelen ipv door pedofielen.
Tja, het staat ze vrij om dat idee te hebben. Punt is dat je met het verbieden van deze vereniging er voor zorgt dat er nauwelijks tot geen wisselwerking c.q. invloed is van de maatschappelijke opvattingen is op de leden van deze vereniging. Dat lijkt me een gevaarlijke ontwikkeling.
pi_125029855
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat wil je dan met een verbod bewerkstelligen?
Wat ik al zei; een duidelijk signaal dat wij pedofilie in geen enkele vorm accepteren.

quote:
Ja, toeneemt. Het zou te kort door de bocht zijn om te stellen dat naarmate pedofielen minder ruimte krijgen - in de spreekwoordelijke zin - kindermisbruik daarmee stijgt, maar er is wel degelijk een verband.
Dan zou je dat kunnen staven met cijfers die zeggen dat sinds Martijn bestaat het kindermisbruik is afgenomen. Zoniet, kan je onmogelijk het tegengestelde hardmaken.

maandag 8 april 2013 @ 14:26:07 #236
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125029899
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat ik al zei; een duidelijk signaal dat wij pedofilie in geen enkele vorm accepteren.

[..]

Dan zou je dat kunnen staven met cijfers die zeggen dat sinds Martijn bestaat het kindermisbruik is afgenomen. Zoniet, kan je onmogelijk het tegengestelde hardmaken.
je bedoelt waarschijnlijk kindermisbruik, pedofilie staat nergens in de wet en is ook niet strafbaar. net zo min als schizofrenie strafbaar is
  Redactie Frontpage maandag 8 april 2013 @ 14:27:26 #237
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125029956
quote:

[..]

[..]

Een vereniging is geen vorm van pedofilie, een vereniging is een door de grondwet beschermde rechtsvorm.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125029970
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 14:20 schreef Re het volgende:

[..]

nou o.a. dat het compleet ondergronds gaat, en daarmee zullen veel haatroepers als jij best tevreden zijn, wat je immers niet ziet bestaat niet :Y)
Drogreden (ondergronds) en een ongegronde beschuldiging.

Erg netjes voor een moderator (die als taak heeft een dicussie "in inhoudelijke banen te leiden" -de letterlijke betekenis van het woord modereren-).

pi_125029982
quote:

[..]

Ik denk dat dat signaal zonder een verbod op zich ook al wel voldoende duidelijk is. Kindermisbruik is immers ten strengste verboden, en de maatschappelijke verontwaardiging is over het algemeen behoorlijk groot te noemen als er een zaak in het nieuws komt waarbij kinderen misbruikt zijn.

quote:
Zoals gezegd; die stelregel gaat iets te kort door de bocht. Het is echter wel zo dat naarmate pedofielen meer op zichzelf komen te staan en letterlijk en figuurlijk een geïsoleerd leven leiden ze minder in staat zijn om hun gevoelens op een 'legale' c.q. geaccepteerde manier te kanaliseren.
pi_125030073
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef Re het volgende:

[..]

je bedoelt waarschijnlijk kindermisbruik, pedofilie staat nergens in de wet en is ook niet strafbaar. net zo min als schizofrenie strafbaar is
Nee ik bedoel wat ik zeg; pedofilie.

De vergelijking met andere geestesziekten gaat niet op omdat pedofilie immer kinderen schaadt en andere ziektes te behandelen zijn.

maandag 8 april 2013 @ 14:30:47 #241
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125030095
quote:
13s.gif Op maandag 8 april 2013 14:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Drogreden (ondergronds) en een ongegronde beschuldiging.

Erg netjes voor een moderator (die als taak heeft een dicussie "in inhoudelijke banen te leiden" -de letterlijke betekenis van het woord modereren-).
:?

ik geef alleen een reden aan waarom een verbod nergens op slaat, als dat een drogreden is dan vreet ik mijn kleur blauw op :)

en ja zeg nou niet dat je geen haatroeper bent, je rode lap die Martijn heet lijkt me erg evident
  maandag 8 april 2013 @ 14:31:11 #242
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_125030111
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 14:30 schreef El_Matador het volgende:
De vergelijking met andere geestesziekten gaat niet op omdat pedofilie immer kinderen schaadt en andere ziektes te behandelen zijn.
Wat is dat voor een onzin?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 8 april 2013 @ 14:32:08 #243
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125030153
quote:

[..]

pedofilie zelf schaadt kinderen niet hoor, net zo min als schizofrenie mensen doodt ...en verder ook alleen maar symptomatisch te behandelen
pi_125030161
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk dat dat signaal zonder een verbod op zich ook al wel voldoende duidelijk is. Kindermisbruik is immers ten strengste verboden, en de maatschappelijke verontwaardiging is over het algemeen behoorlijk groot te noemen als er een zaak in het nieuws komt waarbij kinderen misbruikt zijn.

[..]

Zoals gezegd; die stelregel gaat iets te kort door de bocht. Het is echter wel zo dat naarmate pedofielen meer op zichzelf komen te staan en letterlijk en figuurlijk een geïsoleerd leven leiden ze minder in staat zijn om hun gevoelens op een 'legale' c.q. geaccepteerde manier te kanaliseren.
Uitstekend! Dat laatste is exact wat ik voor ogen heb. Geef ze maar een zooi Drionpillen en laat ze zichzelf uit de samenleving verwijderen. Voorgoed.

maandag 8 april 2013 @ 14:34:11 #245
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_125030244
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 14:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uitstekend! Dat laatste is exact wat ik voor ogen heb. Geef ze maar een zooi Drionpillen en laat ze zichzelf uit de samenleving verwijderen. Voorgoed.
Ah! De aap komt uit de mouw, repressie is wat jij wilt. Of het op langere termijn er ook veiliger op wordt voor kinderen is niet van belang. Het gaat op het "hard aanpakken". :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_125030273
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 14:30 schreef Re het volgende:

[..]

:?

ik geef alleen een reden aan waarom een verbod nergens op slaat, als dat een drogreden is dan vreet ik mijn kleur blauw op :)

en ja zeg nou niet dat je geen haatroeper bent, je rode lap die Martijn heet lijkt me erg evident
De beschuldiging slaat op het laatste deel. Ik heb totaal de illusie niet dat wat je verbiedt, verdwijnt. Dat heb ik al 2 keer eerder aangegeven.

maandag 8 april 2013 @ 14:35:39 #247
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125030301
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 14:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De beschuldiging slaat op het laatste deel. Ik heb totaal de illusie niet dat wat je verbiedt, verdwijnt. Dat heb ik al 2 keer eerder aangegeven.
dan begrijp je de zinsconstructie ...als... niet
pi_125030312
Is "Martijn" een van de slachtoffers van de oprichter van de vereniging, of wat? Telkens als ik die over club hoor zie ik een hulpeloos jongetje voor me en krijg ik de kriebels.
pi_125030350
quote:

[..]

Pedofilie an sich schaadt geen kinderen.
  maandag 8 april 2013 @ 14:37:18 #250
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_125030373
Behandeling en ondersteuning bieden van pedofielen lijkt me op langere termijn een stuk meer resultaat leveren, vooral voor de veiligheid van kinderen.

Als je het enkel verbied en onzichtbaar maakt, dan krijg je katholieke toestanden...werkte fantastisch schijnt....voor de daders dan, de slachtoffers maakte niemand zich druk om. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')