Sorry nee idd, was even snel een berichtje in m'n pauzequote:Op woensdag 3 april 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij had Cindy niet door dat ze 'm sloot
Aanpassingen voor de OP?
nog geen dag bekend? Ik zet je er bij!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:46 schreef RanTheMan het volgende:
Cool ik sta in de OPDatum is juli 2014 overigens
een dinsdag is qua planning het meest logisch.. ik verwacht 23 juli.. maar dat heb ik als man niet voor het zeggen .........quote:Op woensdag 3 april 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog geen dag bekend? Ik zet je er bij!
Ik lees altijd heel neurotisch het vorige topic door als ik een nieuwe OP maak zodat ik niemand oversla
ik zal de optie nog even open laten voor jequote:Op woensdag 3 april 2013 15:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
een dinsdag is qua planning het meest logisch.. ik verwacht 23 juli.. maar dat heb ik als man niet voor het zeggen .........
is goed johquote:Op woensdag 3 april 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal de optie nog even open laten voor je
Dat klinkt goed zeg! En duur...quote:Op woensdag 3 april 2013 15:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is goed joh
Zoals het nu lijkt gaan we een heel dorp/gehucht huren 4 authentieke huizen met een zwembad en een prachtig landgoed er omheen en dan de "ceremonie" in de tuin, onder het rozen prieeltje.. Eind mei gaan we daar even een weekendje kijken
Oh, ik denk dat ie goedkoper uit is dan wij. Onderschat de prijzen van de Hollandsche Horeca nietquote:
mwoah, hangt er vanaf wat je duurt vindt.. weet niet of je het gelezen hebt, maar we nemen in totaal 18 mensen mee voor een bruiloft van een week in frankrijk.. Als ik nu alles ga optellen dan zitten we rond de 7,5K veel geld, maar voor een bruiloft valt dat best mee heb ik mij door mijn toekomstige vrouw laten wijs makenquote:
Dan ben je goedkoper uit dan ik jaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mwoah, hangt er vanaf wat je duurt vindt.. weet niet of je het gelezen hebt, maar we nemen in totaal 18 mensen mee voor een bruiloft van een week in frankrijk.. Als ik nu alles ga optellen dan zitten we rond de 7,5K veel geld, maar voor een bruiloft valt dat best mee heb ik mij door mijn toekomstige vrouw laten wijs maken
och jah, ieder zijn eigen he.. Als je er zelf maar van geniet, dan is het toch goed?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ben je goedkoper uit dan ik ja
Ik wilde daarmee eigenlijk zeggen dat dat heel voordelig is voor zoiets - ik velde er geen oordeel meequote:Op woensdag 3 april 2013 16:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
och jah, ieder zijn eigen he.. Als je er zelf maar van geniet, dan is het toch goed?
Erg mooiquote:
Ik wilde ook totaal niet insinueren dat jij je oordeel over iets uitsprak.. Ik wilde alleen aangeven dat of je nu 20K uitgeeft of voor 400 euro klaar bent, het uiteindelijk allemaal niks uit maakt, zolang je maar gelukkig bent met het momentquote:Op woensdag 3 april 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wilde daarmee eigenlijk zeggen dat dat heel voordelig is voor zoiets - ik velde er geen oordeel mee
Dat sowieso!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik wilde ook totaal niet insinueren dat jij je oordeel over iets uitsprak.. Ik wilde alleen aangeven dat of je nu 20K uitgeeft of voor 400 euro klaar bent, het uiteindelijk allemaal niks uit maakt, zolang je maar gelukkig bent met het moment
Dat valt dan inderdaad reuze meequote:Op woensdag 3 april 2013 16:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mwoah, hangt er vanaf wat je duurt vindt.. weet niet of je het gelezen hebt, maar we nemen in totaal 18 mensen mee voor een bruiloft van een week in frankrijk.. Als ik nu alles ga optellen dan zitten we rond de 7,5K veel geld, maar voor een bruiloft valt dat best mee heb ik mij door mijn toekomstige vrouw laten wijs maken
klopt, het is net als een paspoort aanvragen bijnaquote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef Dwoezel het volgende:
Wauw, dat is inderdaad een heel mooi budget voor een hele week. Wij hopen in totaal met onze ene dag ook rond de 7000 euro te zitten.
Wij hebben trouwens een dag! Het wordt 5 september voor ons. Gemeentehuis, kerk, avondlocatie én de jurk zijn geregeld. Volgende week afspraak met een fotograaf, morgen afspraak met een goudsmid voor de ringen, auto wordt geregeld via mijn broertje die automonteur is.. Volgens mij hebben we de belangrijkste dingen wel staan.
En morgen gaan we in ondertrouw! Mijn omgeving doet er allemaal nogal hyped over, maar volgens mij stelt het echt helemaal niks voor?
tsja ik hou er rekening mee dat het uitloopt tot 10k. we hebben nog 15 maanden en mijn eega kennende komt er nog van alles bij.. en mocht de accomodatie tegen vallen dan wordt het zeker 10k ivm met de kosten van optie 2..quote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef Dwoezel het volgende:
Wauw, dat is inderdaad een heel mooi budget voor een hele week. Wij hopen in totaal met onze ene dag ook rond de 7000 euro te zitten.
Het lijkt wel of t deze laatste weken alleen maar erger wordt, nog ff dit, nog ff dat, mijn bankrekening gaat tegenwoordig huilem als de pas weer tevoorschijn komtquote:
Das erg netjes! En die 7,5k voor een week (!) Frankrijk helemaal.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef Dwoezel het volgende:
Oeh nicequote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, goedkoop is anders maar ach, wat je zegt, je doet het niet wekelijksWaar gaat de reis heen, JK?
Morgen dress fitting
Mexico, Playa del Carmen. Een luxe hotel met 8 restaurants, 'ultra' all-inclusive, een jacuzi op de kamer... erg luxe. Minibar die je elke dag helemaal leeg mag trekken zonder extra te betalen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, goedkoop is anders maar ach, wat je zegt, je doet het niet wekelijksWaar gaat de reis heen, JK?
Morgen dress fitting
16K dat zijn verdomde veel clickjes JKquote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef JK het volgende:
[..]
Das erg netjes! En die 7,5k voor een week (!) Frankrijk helemaal.
Denk dat we hier zo rond de 15 a 16k zitten voor een middag en avond met iets van.. ik denk 100 gasten. Maar die mogen wel alles drinken, binnenlands en buitenlands. Overdags een gast of 20-22.
Overigens wel incl. vakantie van bijna 5k (excl. de dingen die we nog gaan doen en kopen natuurlijk).
Hoop geld, maarja, als het goed is trouw je maar één keer.
Oh jeetje! Ook een leuke schoonmoeder dus?!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Komt wel goed, hoop alleen dat schoonma m niet afkraakt![]()
t is absoluut een schat hoor! Maar ze is altijd erg eerlijk en vrij negatief van aardquote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh jeetje! Ook een leuke schoonmoeder dus?!
Ik heb geen schoonmoeder maar m schoonloeder!
Nee hij haat zijn moeder niet, het contact is gewoon heel moeizaam, zij heeft borderline en hem jarenlang genegeerd en gekleineerd terwijl zn broertje verafgood werdt!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe kun je daar over twijfelen? Haat hij zijn moeder zelf dan?
Heul niet! Wij zitten met alles bijna onder wat we gepland haddenquote:
ik verheug me nu al op de blikken lauwe schultenbrauquote:Op donderdag 4 april 2013 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet! Wij zitten met alles bijna onder wat we gepland hadden
Wij zijn de koninginnen van cheapExtreme cheapskate bruiloft!!
Neem dat ook weer niet
Je zal er van genietenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op de blikken lauwe schultenbrau
Bel TLC! Die hebben een cheapskate programma.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet! Wij zitten met alles bijna onder wat we gepland hadden
Wij zijn de koninginnen van cheapExtreme cheapskate bruiloft!!
Het is bijna allemaal al betaaldquote:Op donderdag 4 april 2013 23:54 schreef JK het volgende:
[..]
Bel TLC! Die hebben een cheapskate programma.Misschien willen ze dan je hele bruiloft wel betalen.
Ja, die mensen sporen echt niet!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:03 schreef JK het volgende:
Dan dien je de rekening in, als ze komen filmen.
Maar dan moet je eigenlijk wel taart uit de vuilnisbak serveren en in oude kloffies rondlopen van 15 jaar oud waar de gaten in vallen. Wat een show..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |