Ik drink nu inderdaad geen koffie nee, daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 3 april 2013 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij drinkt geen koffie, derhalve kutsmiley
Lust het je wel dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 01:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik drink nu inderdaad geen koffie nee, daar heb je gelijk in
Ja, het zou zo maar eens kunnen dat ik dat daarom dachtquote:
Volgende keer maar een bak koffie dusquote:Op woensdag 3 april 2013 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, het zou zo maar eens kunnen dat ik dat daarom dacht
Altijd goed. Koffiequote:Op woensdag 3 april 2013 01:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgende keer maar een bak koffie dus
Oh ja, dat is waar ook... Vergeet ik dat toch zo weer!!quote:
Toch niet dusquote:Op woensdag 3 april 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook... Vergeet ik dat toch zo weer!!![]()
Ik duik m'n nest in, Pien! Het is weer welletjes voor nu![]()
Slaap lekker, jong!
Bovenstaande post is in zeer slaperige toestand getiks, dus je hebt deels gelijkquote:
We lullen langs elkaar heenquote:
Sloap'n iej.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Bovenstaande post is in zeer slaperige toestand getiks, dus je hebt deels gelijk
Ja wegwezen nuquote:Op woensdag 3 april 2013 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
We lullen langs elkaar heen![]()
Tot over een paar uurtjes!![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:47 schreef minthy het volgende:
Vandaag Q hier, 3fm werkt nog steeds niet op de kabel
Je baaldag is voorbij?quote:
Dat nog niet. Maar dit is een mooie opstekerquote:
Hier ook weer Kjoew vandaag...quote:Op woensdag 3 april 2013 09:47 schreef minthy het volgende:
Vandaag Q hier, 3fm werkt nog steeds niet op de kabel
ben blij dat ik nergens heen hoef.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dit die nieuwe Thicke?
*onder steen geleefd heeft afgelopen week
Is al meerdere keren erop gezet en er weer af gegooid. Zal er in de komende dagen vast wel weer opnieuw op worden gezetquote:Op woensdag 3 april 2013 10:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al? Gisteren pas bedoel je. Vond 't al opvallend hoe lang 'ie erop bleef staan.
Fijne plaat zegquote:
Opnieuw. Ze hebben hem er weer op gezetquote:Op woensdag 3 april 2013 10:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al? Gisteren pas bedoel je. Vond 't al opvallend hoe lang 'ie erop bleef staan.
Wat.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Vogels moet je neer knallen, zeker als ze zo klinken!
Maar jij bent een supervogel, dus jij wordt niet neergeknald. Jij bent liefquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Inderdaad.
In april met een lama in bed. Wat wil je nou nog meer.
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Inderdaad.
In april met een lama in bed. Wat wil je nou nog meer.
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jij bent een supervogel, dus jij wordt niet neergeknald. Jij bent lief
SCquote:Op woensdag 3 april 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk altijd als m'n vaste contactpersoon met de fabriek in Zweden op vakantie isdan krijg ik haar vervanger en die is van Kroatische afkomst
Kan ik mijn beste Kroatisch er weer uitgooien
Dat betekent dat ik 2 bier heb besteld, de rekening krijg en netjes bedankt en goedemorgen heb gezegd
Dat wordt een leuke factuurquote:Op woensdag 3 april 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk altijd als m'n vaste contactpersoon met de fabriek in Zweden op vakantie isdan krijg ik haar vervanger en die is van Kroatische afkomst
Dat betekent dat ik 2 bier heb besteld, de rekening krijg en netjes bedankt en goedemorgen heb gezegd
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
Lummelquote:Op woensdag 3 april 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
Vindt ze hartstikke leuk dat ik m'n best doe in het kroatisch te bedanken en hall0n te zeggenquote:
Voorzie ik hier een nieuwe episode op liefdesgebied?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vindt ze hartstikke leuk dat ik m'n best doe in het kroatisch te bedanken en hall0n te zeggen
Aan de telefoon klinkt ze ook aantrekkelijk
Onmogelijk, m'n wekker staat 5 meter buiten m'n bed. Dit om te voorkomen dat ik er in m'n slaap mee ga pielenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Of doe zoals ik: gewoon de wekker uitdrukken in je slaap.
Nee, ik ga niet helemaal naar Zwedenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Voorzie ik hier een nieuwe episode op liefdesgebied?
Daarom heb ik een "back-up wekker" verderop staanquote:Op woensdag 3 april 2013 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Of doe zoals ik: gewoon de wekker uitdrukken in je slaap.
Je zou ook gek zijn, laat haar maar verhuizenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet helemaal naar Zweden
Ik blijf wel gewoon in Den Haag hangen
Sowieso, alleen dan geloof ik dat het echte liefde isquote:Op woensdag 3 april 2013 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zou ook gek zijn, laat haar maar verhuizen
Nee hoor, hij staat al uit, ik dacht misschien gaat hij twee uur goede requests draaien maar helaas.quote:
Zweden man!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet helemaal naar Zweden
Ik blijf wel gewoon in Den Haag hangen
Helaas voor jou ja. Voor iemand anders kunnen het best goede requests zijn hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, hij staat al uit, ik dacht misschien gaat hij twee uur goede requests draaien maar helaas.
Dat klopt jaquote:Op woensdag 3 april 2013 12:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zweden man!![]()
Ultiem land als je van Amerikaanse oldtimers/cultuur houdt
Naakte muizenquote:
Niets lieverquote:
mss moet je een naakte Kroaat proberenquote:
Geprobeerd, ging er met m'n beste vriend vandoorquote:Op woensdag 3 april 2013 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mss moet je een naakte Kroaat proberen
er is vast wel iemand in Den Haag eo die voor jou naakt wil gaan. Plaats een oproep in de plaatselijke krant.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geprobeerd, ging er met m'n beste vriend vandoor
Volgende tip graag
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er is vast wel iemand in Den Haag eo die voor jou naakt wil gaan. Plaats een oproep in de plaatselijke krant.
gewoon storten op je hobbyquote:Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neuh, ik sluit mezelf voorlopig op in m'n eigen huislekker muziek maken
Of zoals m'n lieve kleine nichtje van bijna 3 altijd zegt als ze een foto van mij ziet:
Muziekjes maken
Raar dat ze niet echt bij jouw foto 'Chickies hosselen'.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neuh, ik sluit mezelf voorlopig op in m'n eigen huislekker muziek maken
Of zoals m'n lieve kleine nichtje van bijna 3 altijd zegt als ze een foto van mij ziet:
Muziekjes maken
Is ze nog niet oud genoeg voorquote:Op woensdag 3 april 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Raar dat ze niet echt bij jouw foto 'Chickies hosselen'.
Juistquote:
Nee, dat zeg ik altijd.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Raar dat ze niet echt bij jouw foto 'Chickies hosselen'.
laatste tijd niet zoveel gedaan, steeds druk met andere dingen.quote:
Ach, mijn oma, toen ze nog goed bij geest was (toen was ze 91/92 ofzo, nu 95) vroeg altijd:quote:
Ik heb ook geen vrienin.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, mijn oma, toen ze nog goed bij geest was (toen was ze 91/92 ofzo, nu 95) vroeg altijd:
En, heb je al een vriendin?
- Nee oma, ik heb nog geen vrienin
Het wil niet zo lukken he?
Bedankt oma
Knopquote:
Zoek een kerel die niet bang is voor muizen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn moeder zegt altijd: Muis krijgt geen vriend, want ze doet haar best niet. Ze verwacht gewoon dat haar prins een keertje aanbelt.
sla je stagiair!quote:Op woensdag 3 april 2013 13:42 schreef JaneDoe het volgende:
de stagiair: staat de radio op 538?
ik: nee, hoe zo?
de stagiair: dat is toch jeroen nieuwenhuize die nu aan te woord is of niet?
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn moeder zegt altijd: Muis krijgt geen vriend, want ze doet haar best niet. Ze verwacht gewoon dat haar prins een keertje aanbelt.
ik heb wel een vriendje, maar daar kan ik niet mee trouwen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn andere oma zei altijd: Blijf maar lekker alleen! Veel beter!
(maar die kant zegt wel meer gekke dingen zoals haar reactie op dat m'n nichtje zwanger was "je kan het weg laten halen..." WTF OMA!![]()
)
Mijn moeder reageert tegenwoordig altijd met: ja hij heeft meerdere vrouwen...
Zijn ze meteen stil
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren een foto van beth ditto laten zien, daar is hij nog niet van bekomen
ik denk dat ie het kruisje rechtsboven in de hoek bedoeltquote:
Ik heb daar geen kruisje.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik denk dat ie het kruisje rechtsboven in de hoek bedoelt
Mac gebruikerquote:
het sluit venster knopje op je hippe Apple, waar dat ook mag zijnquote:
Zet jij nooit een raam open dan?quote:
Doen meestal anderen voor me.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zet jij nooit een raam open dan?
Whehe bazenomaquote:Op woensdag 3 april 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn andere oma zei altijd: Blijf maar lekker alleen! Veel beter!
(maar die kant zegt wel meer gekke dingen zoals haar reactie op dat m'n nichtje zwanger was "je kan het weg laten halen..." WTF OMA!![]()
)
Mijn moeder reageert tegenwoordig altijd met: ja hij heeft meerdere vrouwen...
Zijn ze meteen stil
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe bazenoma![]()
Een vriend van me had ook zo'n oma.
Toen hij uit de kast was gekomen kreeg hij een beterschapskaart met de tekst:
"Ik hoop dat je snel weer beter wordt"
[..]
Whehe bazenoma![]()
[..]
Whehe bazenoma![]()
[..]
Whehe bazenoma![]()
[..]
Whehe bazenoma![]()
Eens, zolang ze in het Engels zingenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:53 schreef Lamabal het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk.
Racoon is mijn ogen wel 1 van de beste Nederlandse bands.
Veenstra heeft wel een raar figuurquote:Op woensdag 3 april 2013 15:11 schreef henkde_j het volgende:
Veenstra![]()
http://go.3fm.nl/effe-ekd(...)thicke-blurred-lines
Nogal ja, dat hoofd lijkt er ook niet op te passenquote:
Waar?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
zo boodschappen zijn gedaan
nu lekker chocoladetaart bakken en later een quiche
je mag jezelf uitnodigen door vanmiddag rond een uur of 6 aan te bellen
Wageningen duh. Ik woon hier al jaren.quote:
Op de uni?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wageningen duh. Ik woon hier al jaren.
ik vind het wel mooiquote:
Ik heb altijd mijn klopfluit bij mequote:Op woensdag 3 april 2013 15:40 schreef Againzender het volgende:
Tof trouwens, zo'n harp. Secretaresse bij ons speelt het.
Wel een beetje lastig instrument om mee te nemen in de tram.
QFTquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn klopfluit bij me
Mijn moeder kwam laatst een kennis tegen waarvan ze dacht dat hij dood was, dus ze zeggen elkaar gedag, flapt m'n moeder eruit: jij was toch dood?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef Againzender het volgende:
Ik zeg nu sterf. Vandaag was ik bij een begrafenis, zegt mijn moeder op de begraafplaats: 'het is stervenskoud hier!' Om direct beschaamd een hand voor haar mond te slaan. Daar kunnen wij gelukkig altijd wel om lachen dat soort onbedoelde opmerkingen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam laatst een kennis tegen waarvan ze dacht dat hij dood was, dus ze zeggen elkaar gedag, flapt m'n moeder eruit: jij was toch dood?
Bleek z'n vrouw 2 weken ervoor te zijn overleden en had ze wat dingen door elkaar gegooid... auw
Duitstaligquote:
quote:
zijn slaperig?quote:
Vind het altijd wat triest wanneer dat gezongen wordtquote:
ja, daar heb je wel weer een punt. ik schoot even in mijn infantiele oranje-supporter rol. waarvoor excuses.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het altijd wat triest wanneer dat gezongen wordt
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, daar heb je wel weer een punt. ik schoot even in mijn infantiele oranje-supporter rol. waarvoor excuses.
Daarom, Duitsers zijn zo gek nietquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Againzender het volgende:
Want Duitsers zijn eigenlijk gewoon OK.
Wordt dat vaak gezongen? "Alle Duitsers zijn …"quote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het altijd wat triest wanneer dat gezongen wordt
Volgens mij kan dit nummer niet meer gedraaid/gespeeld worden zonder dat tokkie Nederland dat meent te moeten brullenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wordt dat vaak gezongen? "Alle Duitsers zijn …"
tijdens een cursus in Duitsland bij een Max Planck instituut met een Duitser hele discussie gehad over het Nederlandse voetbal. Wat nou toch elke keer dat gedoe met Cruyff was. Werd een lange avondquote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Daarom, Duitsers zijn zo gek niet
Je moet het ook niet draaien op een concert van René Frogerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit nummer niet meer gedraaid/gespeeld worden zonder dat tokkie Nederland dat meent te moeten brullen
Voetbalquote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit nummer niet meer gedraaid/gespeeld worden zonder dat tokkie Nederland dat meent te moeten brullen
En homo's niet dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Againzender het volgende:
Mats Hummels vooral jaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Againzender het volgende:
Roos 1 tot 4 dus.twitter:roos3fm twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:51:17En of de vrijdag #freaknacht een feestje gaat worden. Met @MozesATF, @Guerillaz en @FlowenCO zitten we wel snor toch? #3fm reageer retweet
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Pino112 het volgende:
Roos 1 tot 4 dus.twitter:roos3fm twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:51:17En of de vrijdag #freaknacht een feestje gaat worden. Met @MozesATF, @Guerillaz en @FlowenCO zitten we wel snor toch? #3fm reageer retweet
Wat is dit voor obvious vraag?twitter:bartjancune twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:58:54@INGnl_webcare ik sta in de min op een rekening waarop ik niet in de min kan staan. Hoe kan dat en is dit saldo juist? reageer retweet
Die kan nog wel een Serious Request gebruikenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:11 schreef henkde_j het volgende:
Veenstra![]()
http://go.3fm.nl/effe-ekd(...)thicke-blurred-lines
Inzamelingsactie voor Veenstra?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die kan nog wel een Serious Request gebruiken
quote:
Wat is er?quote:
Duidelijk afspraken gemaakt met alles en iedereen en dan denkt de VPRO opeen laten we claims indienen. TwitWouter is ook verwijderd BTW.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is er?
Ah, goede edit.
Neem aan dat je al waarschuwingen had voordat ze definitief je account hebben verwijderd?
Mooi kut!!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Duidelijk afspraken maken met alles en iedereen en dan denkt de VPRO opeen laten we claims indienen. TwitWouter is ook verwijderd BTW
homo's zijn ook okquote:
Heel veel video's weg dusquote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Duidelijk afspraken maken met alles en iedereen en dan denkt de VPRO opeen laten we claims indienen. TwitWouter is ook verwijderd BTW
Al (op een normale manier) contact opgenomen met de VPRO dat ze hun claims in willen trekken oid?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Duidelijk afspraken gemaakt met alles en iedereen en dan denkt de VPRO opeen laten we claims indienen. TwitWouter is ook verwijderd BTW.
Waarschuwingen heb ik niet echt gehad. 1e schending werd gemeld om 10:57 2e om 13:32 en de 3e (en dus de laatste) om 14:11
ik heb een mail de deur uitgedaan naar 1 iemand van de VPRO die er meer van zou moeten weten en ik heb ook HENRI (de video afdeling) en Kris (de internet afdeling) benaderd. Nu maar hopen mocht het niet baten dan kap ik ermee.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al (op een normale manier) contact opgenomen met de VPRO dat ze hun claims in willen trekken oid?
Is het nog weer te herstellen?
en dus?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef henkde_j het volgende:
Zo enorm goed vind ik Blurred lines niet. Volgens mij alleen maar wat gehyped om de clip
Trendsettersquote:Op woensdag 3 april 2013 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dus?
maak je ook een hit met geiten.
Geiten scoren tegenwoordig
ik kreeg spontaan zin in bierquote:
Deze als megahit:quote:Op woensdag 3 april 2013 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dus?
maak je ook een hit met geiten.
Geiten scoren tegenwoordig
iets met geldquote:
da's ook goedquote:
Hebben ze geen inspraak in helaas. Ekdom stond van de week ook al flink te balenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat lopen ze nou te zeuren op Train dan? Draai het dan niet.
Ik zou het MH maken. Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef henkde_j het volgende:
Sander
[..]
Hebben ze geen inspraak in helaas. Ekdom stond van de week ook al flink te balen
Ah de muziekredactie is omgekocht?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef henkde_j het volgende:
Sander
[..]
Hebben ze geen inspraak in helaas. Ekdom stond van de week ook al flink te balen
Ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef Evertjan het volgende:
hey is het YT account van Hole1988 geblokkeerd?
En de muziekredactie het maar door de strot van de luisteraar duwen.quote:Op
[b]Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat lopen ze nou te zeuren op Train dan? Draai het dan niet.
Dat is natuurlijk de vernieuwende en alternatieve muziek die Wilbert bedoelt.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de muziekredactie het maar door de strot van de luisteraar duwen.
Zal wel weer eens ingekocht zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de muziekredactie het maar door de strot van de luisteraar duwen.
Gecorrigeerd.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de muziekredactiepolitie het maar door de strot van de luisteraar duwen.
NOOOOOOquote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef Evertjan het volgende:
hey is het YT account van Hole1988 geblokkeerd?
Nóg erger dan hun vorige idd... en nog steeds even misleidend want die iPad is helemáál niet gratis, maar simpelweg op afbetaling met 50% rente.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit nou weer voor nieuwe baggerreclame van Oxxio?
jij zoekt het ook wel graag op he?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef minthy het volgende:
Ik ga het haast missen, dat gezeik hier. Meer graag!!
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nóg erger dan hun vorige idd... en nog steeds even misleidend want die iPad is helemáál niet gratis, maar simpelweg op afbetaling met 50% rente.
Nou, de iPad is gratis... maar dan wel alleen bij een speciaal 'iPad-abonnement' waarbij alle vaste en variabele kosten hoger liggen, met een behoorlijk lange looptijd (dacht 2,5 jaar). Uiteindelijk is het afhankelijk van je verbruik, maar als dat redelijk gemiddeld ligt betaal je in de looptijd van het contract 670 euro extra t.o.v. Oxxio Budget... en da's dus flink meer dan een iPad.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef alors het volgende:
[..]Mag dat wel? Dat is toch gewoon bedrog...
Dit komt vast in Radar.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, de iPad is gratis... maar dan wel alleen bij een speciaal 'iPad-abonnement' waarbij alle vaste en variabele kosten hoger liggen, met een behoorlijk lange looptijd (dacht 2,5 jaar). Uiteindelijk is het afhankelijk van je verbruik, maar als dat redelijk gemiddeld ligt betaal je in de looptijd van het contract 670 euro extra t.o.v. Oxxio Budget... en da's dus flink meer dan een iPad.
Nu pas gelanceerd in Nederland, dus wel 'nieuw'.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
De ''nieuwe'' van Imagine Dragons... Flikker toch op man die luisterde ik al maanden geleden
Ja voor de muziekcomputer van de Nederlandse radioquote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu pas gelanceerd in Nederland, dus wel 'nieuw'.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja voor de muziekcomputer van de Nederlandse radioMaar ze komen altijd met ''gloednieuwe plaat'' etc.
Ik ergeren daar aan.quote:
Omdat ie niet eerder als single is uitgebracht in Nederland, dat zei ik toch.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ergeren daar aan.
Gewoon Can't pretend als gloednieuw presenteren terwijl die even oud is als another love.
Netzo als Andy Burrows met zo'n plaat.
Het worden hits en alarmschijfen wanneer ik ze al plat heb gedraaid potverdikkeme.
Ja snap ik maar sommige DJ's komen wel met de termen ''gloedje nieuwe muziek'' etc. Hoorde paul dat laatst doen. Michiel doet het nu wel goed door te zeggen dat het album al een hele tijd uit is, lijkt wel of ie meeleest hierquote:Op woensdag 3 april 2013 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ie niet eerder als single is uitgebracht in Nederland, dat zei ik toch.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |