SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heerlijk vuig mevrouwtje ben je toch ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahaha nohhhh
Nja ik vind t alleen maar sexy wanneer ik er bij nadenk dat iemand anders mij of degene waarmee ik bezig ben kan horen.. Vind ik wel leuk
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vuig mevrouwtje ben je toch ook.
Dat heb ik alleen bij enkele personen.
Maar dan raken mijn gedachten snel zoek en na een tijdje: owja, ik was seks aan het hebben
Hehe, al zie ik het je best doen hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
@ vinnie....zal wel meevallen... Grote bek... EnzoRoy ik zal ze mee brengen. Burgelijke vakantie roompot kaarten
![]()
En toen begon mn moeder op fbchat: wat voor tarzan wordt er bedoeld?quote:
Seks is genieten en dat mag je best laten horenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!
Hahaha "owja"![]()
Niks mis met voyeurism en mensen die je horen etc
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen begon mn moeder op fbchat: wat voor tarzan wordt er bedoeld?
Bedankt he, nee echt. Bedankt!!
wait wutquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, al zie ik het je best doen hoor
Dat is sowieso geen probleemquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Seks is genieten en dat mag je best laten horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Whahahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals... ? Vorige meet heb ik me ook.keurig gedragen .....quote:
Zijn er 2 die wel zo naar me hebben zitten kijken. Was wel erg plezant, moet ik bekennen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!
Hahaha "owja"![]()
Niks mis met voyeurism en mensen die je horen etc
Geen ideequote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals... Vorige meet heb ik me ook.keurig gedragen .....
Haha, sorry.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er 2 die wel zo naar me hebben zitten kijken. Was wel erg plezant, moet ik bekennen.
Zelden zo hard klaargekomen als bij de laatste.
Niks mis mee, helemaal niks. Alleen ben ik al enige tijd een seksuele non-entiteit.
Trustenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, en nu lig ik in bed dus ga ik nog even mn jointje roken en een spelletje spelen op mn ipad en dan pitten, ajuus mensen en Hups en Roy![]()
quote:
Trustenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, en nu lig ik in bed dus ga ik nog even mn jointje roken en een spelletje spelen op mn ipad en dan pitten, ajuus mensen en Hups en Roy![]()
Weltrustequote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben geen mens?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Komt wel goed
En verder proost ik op dit interessante gesprek![]()
Truste chickquote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Klootzak!!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, sorry.
Oh wacht, dat meen ik niet
Straks kun je helemaal niet meer slapenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Proost meisje.
Ik neem nog wat red bull.
En nu ga ik Tarzan kijkenquote:
Dat is het idee.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Straks kun je helemaal niet meer slapen
Jullie verpesten mijn Disneyfilmmarathonquote:
Mooi ditquote:Op woensdag 3 april 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie verpesten mijn Disneyfilmmarathon
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ga me ook even concentreren op 1 ding.. Multitasken, daar ben ik niet voor in den wieg gelegd gr gr xoxox gossip girl :$
Welterustenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi dit
Ik ga mijn foon uitzettenTruste
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met er naar kijken kom je niet ver hoor
Die kwam hier net voorbij geloof ik, maar hij sloeg mij overquote:
Ik denk dat hij mijn huis kwijt is.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die kwam hier net voorbij geloof ik, maar hij sloeg mij over.
ahhhwwwquote:Op woensdag 3 april 2013 04:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mijn huis kwijt is.
Veel vroeg opstaan, werk en studie combineren en vrijdag zelfs een dag van 7 's ochtends tot half 10 's avonds.quote:
Hmm, ja dat is kut, maar ja, heb je ook zelf voor gekozenquote:Op woensdag 3 april 2013 08:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel vroeg opstaan, werk en studie combineren en vrijdag zelfs een dag van 7 's ochtends tot half 10 's avonds.
Ja, iets is niet minder kut omdat je er voor gekozen hebt.... Bovendien had ik graag vrij gewild van werk vrijdag, maar dat was niet mogelijk dus het is absoluut niet alleen mijn keuze...quote:Op woensdag 3 april 2013 08:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja dat is kut, maar ja, heb je ook zelf voor gekozen
Proberen op tijd te gaan slapen
Deels welquote:Op woensdag 3 april 2013 08:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, iets is niet minder kut omdat je er voor gekozen hebt.... Bovendien had ik graag vrij gewild van werk vrijdag, maar dat was niet mogelijk dus het is absoluut niet alleen mijn keuze...
Jij hebt ervoor gekozen om te werken naast je studie (voor een x aantal uur, maar daar heb niet alleen jij invloed op).quote:
Het was in mijn geval geen keuze, of moet ik in de goot gaan leven?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt ervoor gekozen om te werken naast je studie (voor een x aantal uur, maar daar heb niet alleen jij invloed op).
Als je niet had gewerkt (of minder), had je niet zulke lange dagen hoeven te maken.
Jij moet 40? uur per week werken naast je studie om te kunnen leven?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het was in mijn geval geen keuze, of moet ik in de goot gaan leven?
Ben al teruggegaan naar 32 omdat ik nu net een jaar ouder ben geworden en dus meer ga verdienen, maar inderdaad. Ik woon op mezelf dus ik moet inderdaad veel werken ja, leven is niet gratis.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij moet 40? uur per week werken naast je studie om te kunnen leven?
Hehehe, wel eens aan gedacht maar helaas.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
Anders vraag je toch een bijstanduitkerinkje aan
Nee flauw ik weet het. Ik heb respect voor hoe je het doet Tam. Studie e.d tis allemaal zo fokking duur. Daarnaast je vaste lasten en je wilt ook leuke dingen blijven doen.
Genoeg mensen die er dan de brui.aangeven, of maximaal lenen of dat pappie of mammie bijschiet.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, wel eens aan gedacht maar helaas.Lief. Ik hoef ook niet alleen maar complimenten enzo te horen. Maar om nou te zeggen dat dit mijn eigen keuze is. Liever was ik blijven studeren, maar zelfs het feit dat ik studie vertraging heb is voor een groot deel de schuld van mijn school en kan moeilijk stagneren in de put.
zoveel waarheidquote:Op woensdag 3 april 2013 08:44 schreef Tamashii het volgende:
Al zeik ik gewoon graag op lange dagen omdat elk tijdstip voor 10 uur 's morgens volledig ruk is.![]()
Verdient dat dan zo bagger of zijn je lasten zo hoog? Heb namelijk nog nooit gehoord dat een student zoveel moest werken om te kunnen 'leven'.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben al teruggegaan naar 32 omdat ik nu net een jaar ouder ben geworden en dus meer ga verdienen, maar inderdaad. Ik woon op mezelf dus ik moet inderdaad veel werken ja, leven is niet gratis.
Hoppaquote:Op woensdag 3 april 2013 08:44 schreef Tamashii het volgende:
Al zeik ik gewoon graag op lange dagen omdat elk tijdstip voor 10 uur 's morgens volledig ruk is.![]()
Klopt, misschien had ik dat ook wel gedaan als ik niet had wat ik nu had. Mijn moeder heeft zelf een uitkering en mijn vader leent me af en toe wel geld, maar die is echt van het die-hard je moet het zelf leren qua financieen.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er dan de brui.aangeven, of maximaal lenen of dat pappie of mammie bijschiet.
Je wilt graag je studie afmaken en daarnaast moet je wel werken om de dingen te bekostigen.
In de put leven is geen optie, dan kan je nog beter in de bijstand gaan leven.... Oh wacht dat is zo'n beetje hetzelfde
wat denk jij dat vaste lasten je kosten in de maand? een huurtje of hypotheek.... denk je dat je voor 400 in de maand ergens kan wonen ofzo?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verdient dat dan zo bagger of zijn je lasten zo hoog? Heb namelijk nog nooit gehoord dat een student zoveel moest werken om te kunnen 'leven'.
En ik wist natuurlijk niet dat je studievertraging had. Dat is mooi klote
Wel respect dat je het vol weet te houden, maar jij kan dat
In de Randstad niet nee, hier kan dat prima. Excl. GWE uiteraardquote:Op woensdag 3 april 2013 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
wat denk jij dat vaste lasten je kosten in de maand? een huurtje of hypotheek.... denk je dat je voor 400 in de maand ergens kan wonen ofzo?
Beide denk ik, mijn lasten zijn niet heel erg hoog. Maar auto, huisje en een kat.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verdient dat dan zo bagger of zijn je lasten zo hoog? Heb namelijk nog nooit gehoord dat een student zoveel moest werken om te kunnen 'leven'.
En ik wist natuurlijk niet dat je studievertraging had. Dat is mooi klote
Wel respect dat je het vol weet te houden, maar jij kan dat
Helaas ja.quote:
Beste manier om het te leren imoquote:Op woensdag 3 april 2013 08:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, misschien had ik dat ook wel gedaan als ik niet had wat ik nu had. Mijn moeder heeft zelf een uitkering en mijn vader leent me af en toe wel geld, maar die is echt van het die-hard je moet het zelf leren qua financieen.
en dan moet je nog eten, kleding, naar school..... (dit lijstje gaat nog wel ff door)quote:Op woensdag 3 april 2013 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de Randstad niet nee, hier kan dat prima. Excl. GWE uiteraard
Hmm ja alles bij elkaar schiet het wel lekker op.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beide denk ik, mijn lasten zijn niet heel erg hoog. Maar auto, huisje en een kat.En ja het verdient ruk, maar goed daarom studeer ik verder.
[..]
Helaas ja.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
en dan moet je nog eten, kleding, naar school..... (dit lijstje gaat nog wel ff door)
en al zou je het wel voor 400 in de maand kunnen doen, dan moet je toch nog steeds werken
Minder dan dit werken is niet mogelijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik zeg ook nergens dat ze helemaal niet moet gaan werken.
Aftellen is het ergste wat je kan doenquote:Op woensdag 3 april 2013 09:04 schreef Tamashii het volgende:
Al is dat heul niet zo erg. Werk kan ook best ok zijn.Nog maar 7 uur.
Komt heus wel goedquote:Op woensdag 3 april 2013 08:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Minder dan dit werken is niet mogelijk.
Dit jaquote:Op woensdag 3 april 2013 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aftellen is het ergste wat je kan doen
Wel goed. Ik begin wel zenuwachtig te worden jaquote:Op woensdag 3 april 2013 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Beetje kunnen slapen? Zenuwachtig?
App je even als je het gehaald hebt?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel goed. Ik begin wel zenuwachtig te worden ja
Net nog 2 oefenexamens gedaan en 7/8 fout.
succes manquote:Op woensdag 3 april 2013 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel goed. Ik begin wel zenuwachtig te worden ja
Net nog 2 oefenexamens gedaan en 7/8 fout.
Zal ik doenquote:Op woensdag 3 april 2013 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
App je even als je het gehaald hebt?
place your bets please!quote:Op woensdag 3 april 2013 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen
Thanks mensen
Ik vertrek nu richting CBR
Succes mop! Zet em op!! Kan jijquote:Op woensdag 3 april 2013 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen
Thanks mensen
Ik vertrek nu richting CBR
Ik zeg 8quote:Op woensdag 3 april 2013 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
place your bets please!
ik zal mild zijn en ik zeg 5 fouten
Je mag er 12 fout hebben op verkeersinzicht. Dat vind ik belachelijk veelquote:
dan mocht je 5 fout hebben, vanaf 6 had je pechquote:Op woensdag 3 april 2013 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mag er 12 fout hebben op verkeersinzicht. Dat vind ik belachelijk veel
Ik ken die oude dingen niet
Dat had ik wel met de motorquote:Op woensdag 3 april 2013 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
dan mocht je 5 fout hebben, vanaf 6 had je pech
Ik heb mijn brommercertificaat en theorie voor de motor net op het randje gehaaldquote:Op woensdag 3 april 2013 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
en toen had ik die meteen met 3 fouten
daarna voor de auto had ik er 6 toen 8 en toen 5
Idd jaquote:Op woensdag 3 april 2013 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
dan mocht je 5 fout hebben, vanaf 6 had je pech
heb je er ook 2 dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd ja
eerste keer theorie had ik er 2 fout
die laatste weet ik niet meergeloof 9 ofzo
Ik heb op mijn 21e een poging gedaan tot autorijden.. 3 keer gezakt, theorie verlopenquote:
Mogguh Kookwonderquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 21e een poging gedaan tot autorijden.. 3 keer gezakt, theorie verlopen
in 2005 een auto ongeluk gehad
en op mijn 31e vond ik dat ik mijn angst voor autorijden (bijrijder) maar eens aan de kant moest gaan zitten
and so did I. en slaagde zowel voor theorie als voor praktijk in 1 keer
[..]
Mogguh Kookwonder
Lekkerquote:Op woensdag 3 april 2013 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vanavond ga ik zelf pannekoeken maken, en dan ook zelf het beslag enzo
Aha, jij hebt ook pannekoekendag?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
ik heb nog een pak mix staan ... maar vanavond moet even iets makkelijks en snel klaar
Neuh, die deed het gisteravond al weerquote:
Met je stalker gechat?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, die deed het gisteravond al weer![]()
Ik viel pas om 5 uur in slaap
Nee, naar het plafond liggen starenquote:
Vandaag niet hoor.. pannnekoeken bakken voor een heel gezin duurt ruim een uur. geen zin om om 4 uur al te beginnenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aha, jij hebt ook pannekoekendag?
Maar als je zo rond 3 uur niet kan slapen, dan zet je toch gewoon een film op ofzo? Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 3 april 2013 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, naar het plafond liggen staren
Allejesusquote:Op woensdag 3 april 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, die deed het gisteravond al weer![]()
Ik viel pas om 5 uur in slaap
En normaal val ik daar meteen van in slaap. Nu niet. Mijn hoofd had zoiets van "oe laten we deze helemaal kijken en nog wakkerder worden"quote:Op woensdag 3 april 2013 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar als je zo rond 3 uur niet kan slapen, dan zet je toch gewoon een film op ofzo? Dat doe ik altijd
Theeeeeeeeequote:Op woensdag 3 april 2013 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Allejesus
Goedemorgen dan maar* LovelyLady schuift kopje thee
Ja kloptquote:Op woensdag 3 april 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag niet hoor.. pannnekoeken bakken voor een heel gezin duurt ruim een uur. geen zin om om 4 uur al te beginnen
Dat krijg je met disney films zoals Tarzanquote:Op woensdag 3 april 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En normaal val ik daar meteen van in slaap. Nu niet. Mijn hoofd had zoiets van "oe laten we deze helemaal kijken en nog wakkerder worden"
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En normaal val ik daar meteen van in slaap. Nu niet. Mijn hoofd had zoiets van "oe laten we deze helemaal kijken en nog wakkerder worden"
gewaardeerdquote:Op woensdag 3 april 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja kloptMijn ma bleef dan altijd in de keuken staan bakken totdat iedereen uitgegeten was
en dan soms bood ik aan om er een paar te bakken, zodat zij kon zitten. Maar dat werd niet door het gezin gewaardeert
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tamzel![]()
zit je al aan de heiBe Schoco?
Vreselijkquote:Op woensdag 3 april 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Dat wordt de hele dag lopen op koffie en RedBull
vooruitquote:Op woensdag 3 april 2013 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ssssttthet is nog vroeg
[..]
lekker
Braavquote:Op woensdag 3 april 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vooruit(ik maak ook nog wel eens voutuh hoor)
goed dat je die stap nog hebt genomenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 21e een poging gedaan tot autorijden.. 3 keer gezakt, theorie verlopen
in 2005 een auto ongeluk gehad
en op mijn 31e vond ik dat ik mijn angst voor autorijden (bijrijder) maar eens aan de kant moest gaan zitten
and so did I. en slaagde zowel voor theorie als voor praktijk in 1 keer
Ja joh ik vind mezelf echt stoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trut, ik moest lachenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je met disney films zoals Tarzan
Oh bah!!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Dat wordt de hele dag lopen op koffie en RedBull
Op dat stuk van de A37 kan je makkelijk 150 rijdenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
En dat je blij bent na een ritje EMMEN - HOORNheelhuids bent thuis gekomen
He huppel?
hihi zelf rij ik dat nu ook wel eens op de A7quote:Op woensdag 3 april 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op dat stuk van de A37 kan je makkelijk 150 rijden![]()
Sorry, ik wist toch heul niet van je "angst"
Huppel:quote:Op woensdag 3 april 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op dat stuk van de A37 kan je makkelijk 150 rijden![]()
Sorry, ik wist toch heul niet van je "angst"
Nah het is maar goed dat ik altijd crappy auto's rijd. Ik vind snelheid veel te leukquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh ik vind mezelf echt stoer![]()
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huppel en Tams in de auto:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Huppel en Tams in de auto:Wat......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
WAT SLECHT DITquote:Op woensdag 3 april 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
RIVALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Kinderwens?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Huppel en Tams in de auto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
nee, en wat een lelijk dingquote:Op woensdag 3 april 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
RIVALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Kinderwens?
[ afbeelding ]
Maar het is BMW.quote:
quote:
quote:
Ik zit nooit naakt achter het stuur hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Zou serieus kunnen kloppen
Ja?quote:
Jij zit ook niet achter het stuur bij die fotoquote:Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nooit naakt achter het stuur hoor
Nee.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Zou serieus kunnen kloppen
Hmm.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zit ook niet achter het stuur bij die foto
nou en.. ik rij geen bmw omdat het bmw is... ik rij mijn wagen omdat dat altijd al mijn wagen is geweest. al toen ik een kleuter wasquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.
Ik zit zelden tot nooit naakt op de bijrijdersstoel hoor
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Jongetjes zijn bij voorbaat toch al stoer.....
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
nou en.. ik rij geen bmw omdat het bmw is... ik rij mijn wagen omdat dat altijd al mijn wagen is geweest. al toen ik een kleuter was
logisch ook, voordat je die vlekken uit je bekleding hebtquote:Op woensdag 3 april 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.
Ik zit zelden tot nooit naakt op de bijrijdersstoel hoor
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
logisch ook, voordat je die vlekken uit je bekleding hebt
[..]
[..]
mannen die niet weten hoe vaak ze moeten chatten zonder dat het creepy wordtquote:Op woensdag 3 april 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt 1 keer een verliefde bejaarde op je FB en meteen zit je de hele dag met teveel chats van rare single mannen open
Blocken die handel.. het kan zo simpel zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt 1 keer een verliefde bejaarde op je FB en meteen zit je de hele dag met teveel chats van rare single mannen open
Volgens mij ben jij er precies zo 1quote:Op woensdag 3 april 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mannen die niet weten hoe vaak ze moeten chatten zonder dat het creepy wordt
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er precies zo 1![]()
Ohja wat las ik? Je bent verliefd he?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Maar ja, ik moet mezelf soms ook bedwingen om niet te vaak tegen een zeker iemand te praten ja![]()
Ik moet gewoon even heel duidelijk gaan wordenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blocken die handel.. het kan zo simpel zijn
Ja, beetjequote:Op woensdag 3 april 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wat las ik? Je bent verliefd he?![]()
Pics!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, beetje![]()
Maarja, zij is dan ook echt super tof! Mij, maar dan vrouwelijkzelfde muzieksmaak, zelfde films, humor, wereldbeeld etc
![]()
En daarnaast ziet ze er ook echt
uit
dat kan ookquote:Op woensdag 3 april 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even heel duidelijk gaan worden
Awesomequote:Op woensdag 3 april 2013 10:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, beetje![]()
Maarja, zij is dan ook echt super tof! Mij, maar dan vrouwelijkzelfde muzieksmaak, zelfde films, humor, wereldbeeld etc
![]()
En daarnaast ziet ze er ook echt
uit
+1quote:
Ik was ook echt ziekelijk verbaasd toen ik erachter kwam dat ik een vrouwelijk evenbeeld hadquote:
Gaat goed!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik was ook echt ziekelijk verbaasd toen ik erachter kwam dat ik een vrouwelijk evenbeeld had![]()
paar dagen terug tot 6 uur s'ochtends op de FB chat gezeten enzulks
Wat schattigquote:Op woensdag 3 april 2013 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik was ook echt ziekelijk verbaasd toen ik erachter kwam dat ik een vrouwelijk evenbeeld had![]()
paar dagen terug tot 6 uur s'ochtends op de FB chat gezeten enzulks
Ze woont niet in Nederlandquote:
quote:
Niet zo boosquote:Op woensdag 3 april 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze woont niet in NederlandMaar we hebben al wel gezoend toen ik daar was
en er staat meer op het programma voor de volgende keer
[..]![]()
Weet ik, maar schattig klinkt altijd zo lamequote:Op woensdag 3 april 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo boosik bedoel het goed
Prille liefde is awesome
Wel kut dat ze niet in NL woont zeg
Engeland toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik, maar schattig klinkt altijd zo lame![]()
![]()
Ja,
Inderdaad heel frustrerend
Ach ze woont in het buitenland!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze woont niet in NederlandMaar we hebben al wel gezoend toen ik daar was
en er staat meer op het programma voor de volgende keer
[..]![]()
Klopt ook wel, maarja als je elkaar maar 1 dag echt hebt gezien en voor de rest alleen via FB is ook weer zo van ...quote:Op woensdag 3 april 2013 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engeland toch?
Daar ben je zo en valt qua prijs ook nog wel mee
Afstand is gewoon kut.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maarja als je elkaar maar 1 dag echt hebt gezien en voor de rest alleen via FB is ook weer zo van ...
Jepquote:
Nee hoor, het is wel iets moeilijker te doen maar niet onmogelijkquote:Op woensdag 3 april 2013 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jep![]()
Anders kon je gewoon eens op date gaan enzo, om te kijken wat het gaat worden. Nu is dat praktisch onmogelijk
Wat moet ik dan zeggen ...quote:Op woensdag 3 april 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik, maar schattig klinkt altijd zo lame![]()
![]()
Ja,
Inderdaad heel frustrerend
Klopt, maar ik wacht gewoon heel braaf tot juni als ik weer naar Engeland gaquote:Op woensdag 3 april 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel iets moeilijker te doen maar niet onmogelijk
haha thanks Lolaquote:Op woensdag 3 april 2013 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen ...
Wat leuk!!! klinkt ook zo cynisch en ongemeend
Vooral van je slaapkamer zeker?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wacht gewoon heel braaf tot juni als ik weer naar Engeland ga![]()
En als zij ooit eens besluit naar NL te komen ben ik natuurlijk een heel bekwame gids![]()
Dat plaatje is zo erg.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik laat haar alle hoeken van de slaapkamer zien
[ afbeelding ]
en dan ook het bed![]()
Lijkt me serieus vetquote:Op woensdag 3 april 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat plaatje is zo erg.
En het is niet grappig als een kerel dat echt doet_!
Ik moest er stiekem ook wel om lachen toenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lijkt me serieus vet![]()
Alleen niet bij haar
Ohquote:Op woensdag 3 april 2013 10:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha thanks Lolamannen vinden schattig nou eenmaal niet zo mooi, maar ik snap je wel hoor
Dat werd serieus bij jou gedaan?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest er stiekem ook wel om lachen toen
Ik zou er wel om lachenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat plaatje is zo erg.
Uhuhquote:Op woensdag 3 april 2013 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat werd serieus bij jou gedaan?![]()
Ik ook welquote:
Hoe de fuck kun je daar 4 keer zitten?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
Zaten al mensen voor de 4e keer
dat is altijd zo sneuquote:Op woensdag 3 april 2013 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
Zaten al mensen voor de 4e keer
lijkt wel op de rivalhuistoer hequote:Op woensdag 3 april 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Die was helemaal geniaalquote:
Gefeliciteerdquote:
Wasda?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Basler Leckerli
zit nu al een half zakje weg te vreten in een uur![]()
Oh uhm geniet ervanquote:
Ik ook niet hoorquote:
een hard kruidig speculaas biscuitje, met vruchten erin en gember enzoquote:
Hmm ik denk dat ik ook pasquote:Op woensdag 3 april 2013 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een hard kruidig speculaas biscuitje, met vruchten erin en gember enzoen een honing en glazuurlaagje
Meer voor Aldoquote:
Suddenly honger.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een hard kruidig speculaas biscuitje, met vruchten erin en gember enzoen een honing en glazuurlaagje
Mooi strak luchtjequote:Op woensdag 3 april 2013 11:28 schreef substep het volgende:
Prima. Lekker aan het werk. Nieuw kantoor, mooi uitzicht.
[ afbeelding ]
Ja dat wel... en die pleuriswindquote:Op woensdag 3 april 2013 11:29 schreef substep het volgende:
[..]
Best lekker zonnig hier idd.![]()
Nog wel wat frisjes, tho.
Waar is dat?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:28 schreef substep het volgende:
Prima. Lekker aan het werk. Nieuw kantoor, mooi uitzicht.
[ afbeelding ]
Dat verklaart meteen waarom er geen flats zijnquote:
Ik vraag me dan altijd af of ik hun wel op de weg wil hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is altijd zo sneu
bakken vol met geld dit dat
Ook dat jaquote:Op woensdag 3 april 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of ik hun wel op de weg wil hebben
Wat geen flats. Veel juist!quote:Op woensdag 3 april 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom er geen flats zijn
Nah, geen echte hoge grote flatquote:
Toen ik in Emmen woonde miste ik die hoogbouw zo erg, daar schrok ik zelf vanquote:
Why?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik in Emmen woonde miste ik die hoogbouw zo erg, daar schrok ik zelf van
Oh dat kan ik me echt niet voorstellen.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik in Emmen woonde miste ik die hoogbouw zo erg, daar schrok ik zelf van
Geen idee. Ik miste daar ook de herrie op straat van auto's enz als ik lag te slapen en file's, de file miste ik echt heel erg.quote:
Ja doei.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:32 schreef Tamashii het volgende:
Vinniieeeeee, gefeliciteerdddd!![]()
![]()
Dat wordt op gebak trakteren in het huys.
De file?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik miste daar ook de herrie op straat van auto's enz als ik lag te slapen en file's, de file miste ik echt heel erg.
Weird
Ik kan in principe altijd, maar moet wel komende twee weken op zaterdag werken.quote:
Ik ben juist verhuisd vanwege die redenen.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik miste daar ook de herrie op straat van auto's enz als ik lag te slapen en file's, de file miste ik echt heel erg.
Weird
Erg hequote:
GvsE wacht al bijna een jaar op haar chocoladetaart!quote:
Als ze jarig isquote:Op woensdag 3 april 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE wacht al bijna een jaar op haar chocoladetaart!
Dat was ze toen ookquote:
Je had het toen ook wel heel moeilijkquote:Op woensdag 3 april 2013 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom, maar ik had er toen niet op gerekend he.
En dan meenemen naar de weerwolven meet?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor volgende week wel wat lekkers ga makendat kan best
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:55 schreef substep het volgende:
[..]
En dan meenemen naar de weerwolven meet?
Er staan nu 2 kindjes op het plein te wachten?quote:
Nee hoor heb nog 10 minuten.. tijd ging ineens heel snel voorbijquote:Op woensdag 3 april 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staan nu 2 kindjes op het plein te wachten?
Oh gelukkigquote:Op woensdag 3 april 2013 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor heb nog 10 minuten.. tijd ging ineens heel snel voorbij
Ik geloof dat rival a.s. vrijdag iets wilde doen?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan in principe altijd, maar moet wel komende twee weken op zaterdag werken.
[..]
Ik ben juist verhuisd vanwege die redenen.
Was dat niet vorige vrijdag?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof dat rival a.s. vrijdag iets wilde doen?
Volgens mij wel, geen idee of hij het alsnog een weekje had verzet of nietquote:
Volgens mij kwam dat maandag of gisteren ter sprake toen jij films zat te kijken.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij wel, geen idee of hij het alsnog een weekje had verzet of niet
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef rival het volgende:
Ja en gisteren hadden we het ff over deze vrijdag toch......
PM van Rival, altijd leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |