SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heerlijk vuig mevrouwtje ben je toch ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahaha nohhhh
Nja ik vind t alleen maar sexy wanneer ik er bij nadenk dat iemand anders mij of degene waarmee ik bezig ben kan horen.. Vind ik wel leuk
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vuig mevrouwtje ben je toch ook.
Dat heb ik alleen bij enkele personen.
Maar dan raken mijn gedachten snel zoek en na een tijdje: owja, ik was seks aan het hebben
Hehe, al zie ik het je best doen hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
@ vinnie....zal wel meevallen... Grote bek... EnzoRoy ik zal ze mee brengen. Burgelijke vakantie roompot kaarten
![]()
En toen begon mn moeder op fbchat: wat voor tarzan wordt er bedoeld?quote:
Seks is genieten en dat mag je best laten horenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!
Hahaha "owja"![]()
Niks mis met voyeurism en mensen die je horen etc
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen begon mn moeder op fbchat: wat voor tarzan wordt er bedoeld?
Bedankt he, nee echt. Bedankt!!
wait wutquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, al zie ik het je best doen hoor
Dat is sowieso geen probleemquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Seks is genieten en dat mag je best laten horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Whahahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals... ? Vorige meet heb ik me ook.keurig gedragen .....quote:
Zijn er 2 die wel zo naar me hebben zitten kijken. Was wel erg plezant, moet ik bekennen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!
Hahaha "owja"![]()
Niks mis met voyeurism en mensen die je horen etc
Geen ideequote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals... Vorige meet heb ik me ook.keurig gedragen .....
Haha, sorry.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er 2 die wel zo naar me hebben zitten kijken. Was wel erg plezant, moet ik bekennen.
Zelden zo hard klaargekomen als bij de laatste.
Niks mis mee, helemaal niks. Alleen ben ik al enige tijd een seksuele non-entiteit.
Trustenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, en nu lig ik in bed dus ga ik nog even mn jointje roken en een spelletje spelen op mn ipad en dan pitten, ajuus mensen en Hups en Roy![]()
quote:
Trustenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, en nu lig ik in bed dus ga ik nog even mn jointje roken en een spelletje spelen op mn ipad en dan pitten, ajuus mensen en Hups en Roy![]()
Weltrustequote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben geen mens?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Komt wel goed
En verder proost ik op dit interessante gesprek![]()
Truste chickquote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Klootzak!!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, sorry.
Oh wacht, dat meen ik niet
Straks kun je helemaal niet meer slapenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Proost meisje.
Ik neem nog wat red bull.
En nu ga ik Tarzan kijkenquote:
Dat is het idee.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Straks kun je helemaal niet meer slapen
Jullie verpesten mijn Disneyfilmmarathonquote:
Mooi ditquote:Op woensdag 3 april 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie verpesten mijn Disneyfilmmarathon
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ga me ook even concentreren op 1 ding.. Multitasken, daar ben ik niet voor in den wieg gelegd gr gr xoxox gossip girl :$
Welterustenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi dit
Ik ga mijn foon uitzettenTruste
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met er naar kijken kom je niet ver hoor
Die kwam hier net voorbij geloof ik, maar hij sloeg mij overquote:
Ik denk dat hij mijn huis kwijt is.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die kwam hier net voorbij geloof ik, maar hij sloeg mij over.
ahhhwwwquote:Op woensdag 3 april 2013 04:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mijn huis kwijt is.
Veel vroeg opstaan, werk en studie combineren en vrijdag zelfs een dag van 7 's ochtends tot half 10 's avonds.quote:
Hmm, ja dat is kut, maar ja, heb je ook zelf voor gekozenquote:Op woensdag 3 april 2013 08:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel vroeg opstaan, werk en studie combineren en vrijdag zelfs een dag van 7 's ochtends tot half 10 's avonds.
Ja, iets is niet minder kut omdat je er voor gekozen hebt.... Bovendien had ik graag vrij gewild van werk vrijdag, maar dat was niet mogelijk dus het is absoluut niet alleen mijn keuze...quote:Op woensdag 3 april 2013 08:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja dat is kut, maar ja, heb je ook zelf voor gekozen
Proberen op tijd te gaan slapen
Deels welquote:Op woensdag 3 april 2013 08:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, iets is niet minder kut omdat je er voor gekozen hebt.... Bovendien had ik graag vrij gewild van werk vrijdag, maar dat was niet mogelijk dus het is absoluut niet alleen mijn keuze...
Jij hebt ervoor gekozen om te werken naast je studie (voor een x aantal uur, maar daar heb niet alleen jij invloed op).quote:
Het was in mijn geval geen keuze, of moet ik in de goot gaan leven?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt ervoor gekozen om te werken naast je studie (voor een x aantal uur, maar daar heb niet alleen jij invloed op).
Als je niet had gewerkt (of minder), had je niet zulke lange dagen hoeven te maken.
Jij moet 40? uur per week werken naast je studie om te kunnen leven?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het was in mijn geval geen keuze, of moet ik in de goot gaan leven?
Ben al teruggegaan naar 32 omdat ik nu net een jaar ouder ben geworden en dus meer ga verdienen, maar inderdaad. Ik woon op mezelf dus ik moet inderdaad veel werken ja, leven is niet gratis.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij moet 40? uur per week werken naast je studie om te kunnen leven?
Hehehe, wel eens aan gedacht maar helaas.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
Anders vraag je toch een bijstanduitkerinkje aan
Nee flauw ik weet het. Ik heb respect voor hoe je het doet Tam. Studie e.d tis allemaal zo fokking duur. Daarnaast je vaste lasten en je wilt ook leuke dingen blijven doen.
Genoeg mensen die er dan de brui.aangeven, of maximaal lenen of dat pappie of mammie bijschiet.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, wel eens aan gedacht maar helaas.Lief. Ik hoef ook niet alleen maar complimenten enzo te horen. Maar om nou te zeggen dat dit mijn eigen keuze is. Liever was ik blijven studeren, maar zelfs het feit dat ik studie vertraging heb is voor een groot deel de schuld van mijn school en kan moeilijk stagneren in de put.
zoveel waarheidquote:Op woensdag 3 april 2013 08:44 schreef Tamashii het volgende:
Al zeik ik gewoon graag op lange dagen omdat elk tijdstip voor 10 uur 's morgens volledig ruk is.![]()
Verdient dat dan zo bagger of zijn je lasten zo hoog? Heb namelijk nog nooit gehoord dat een student zoveel moest werken om te kunnen 'leven'.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben al teruggegaan naar 32 omdat ik nu net een jaar ouder ben geworden en dus meer ga verdienen, maar inderdaad. Ik woon op mezelf dus ik moet inderdaad veel werken ja, leven is niet gratis.
Hoppaquote:Op woensdag 3 april 2013 08:44 schreef Tamashii het volgende:
Al zeik ik gewoon graag op lange dagen omdat elk tijdstip voor 10 uur 's morgens volledig ruk is.![]()
Klopt, misschien had ik dat ook wel gedaan als ik niet had wat ik nu had. Mijn moeder heeft zelf een uitkering en mijn vader leent me af en toe wel geld, maar die is echt van het die-hard je moet het zelf leren qua financieen.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er dan de brui.aangeven, of maximaal lenen of dat pappie of mammie bijschiet.
Je wilt graag je studie afmaken en daarnaast moet je wel werken om de dingen te bekostigen.
In de put leven is geen optie, dan kan je nog beter in de bijstand gaan leven.... Oh wacht dat is zo'n beetje hetzelfde
wat denk jij dat vaste lasten je kosten in de maand? een huurtje of hypotheek.... denk je dat je voor 400 in de maand ergens kan wonen ofzo?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verdient dat dan zo bagger of zijn je lasten zo hoog? Heb namelijk nog nooit gehoord dat een student zoveel moest werken om te kunnen 'leven'.
En ik wist natuurlijk niet dat je studievertraging had. Dat is mooi klote
Wel respect dat je het vol weet te houden, maar jij kan dat
In de Randstad niet nee, hier kan dat prima. Excl. GWE uiteraardquote:Op woensdag 3 april 2013 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
wat denk jij dat vaste lasten je kosten in de maand? een huurtje of hypotheek.... denk je dat je voor 400 in de maand ergens kan wonen ofzo?
Beide denk ik, mijn lasten zijn niet heel erg hoog. Maar auto, huisje en een kat.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verdient dat dan zo bagger of zijn je lasten zo hoog? Heb namelijk nog nooit gehoord dat een student zoveel moest werken om te kunnen 'leven'.
En ik wist natuurlijk niet dat je studievertraging had. Dat is mooi klote
Wel respect dat je het vol weet te houden, maar jij kan dat
Helaas ja.quote:
Beste manier om het te leren imoquote:Op woensdag 3 april 2013 08:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, misschien had ik dat ook wel gedaan als ik niet had wat ik nu had. Mijn moeder heeft zelf een uitkering en mijn vader leent me af en toe wel geld, maar die is echt van het die-hard je moet het zelf leren qua financieen.
en dan moet je nog eten, kleding, naar school..... (dit lijstje gaat nog wel ff door)quote:Op woensdag 3 april 2013 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de Randstad niet nee, hier kan dat prima. Excl. GWE uiteraard
Hmm ja alles bij elkaar schiet het wel lekker op.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beide denk ik, mijn lasten zijn niet heel erg hoog. Maar auto, huisje en een kat.En ja het verdient ruk, maar goed daarom studeer ik verder.
[..]
Helaas ja.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
en dan moet je nog eten, kleding, naar school..... (dit lijstje gaat nog wel ff door)
en al zou je het wel voor 400 in de maand kunnen doen, dan moet je toch nog steeds werken
Minder dan dit werken is niet mogelijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik zeg ook nergens dat ze helemaal niet moet gaan werken.
Aftellen is het ergste wat je kan doenquote:Op woensdag 3 april 2013 09:04 schreef Tamashii het volgende:
Al is dat heul niet zo erg. Werk kan ook best ok zijn.Nog maar 7 uur.
Komt heus wel goedquote:Op woensdag 3 april 2013 08:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Minder dan dit werken is niet mogelijk.
Dit jaquote:Op woensdag 3 april 2013 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aftellen is het ergste wat je kan doen
Wel goed. Ik begin wel zenuwachtig te worden jaquote:Op woensdag 3 april 2013 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Beetje kunnen slapen? Zenuwachtig?
App je even als je het gehaald hebt?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel goed. Ik begin wel zenuwachtig te worden ja
Net nog 2 oefenexamens gedaan en 7/8 fout.
succes manquote:Op woensdag 3 april 2013 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel goed. Ik begin wel zenuwachtig te worden ja
Net nog 2 oefenexamens gedaan en 7/8 fout.
Zal ik doenquote:Op woensdag 3 april 2013 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
App je even als je het gehaald hebt?
place your bets please!quote:Op woensdag 3 april 2013 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen
Thanks mensen
Ik vertrek nu richting CBR
Succes mop! Zet em op!! Kan jijquote:Op woensdag 3 april 2013 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen
Thanks mensen
Ik vertrek nu richting CBR
Ik zeg 8quote:Op woensdag 3 april 2013 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
place your bets please!
ik zal mild zijn en ik zeg 5 fouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |