SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heerlijk vuig mevrouwtje ben je toch ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahaha nohhhh
Nja ik vind t alleen maar sexy wanneer ik er bij nadenk dat iemand anders mij of degene waarmee ik bezig ben kan horen.. Vind ik wel leuk
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vuig mevrouwtje ben je toch ook.
Dat heb ik alleen bij enkele personen.
Maar dan raken mijn gedachten snel zoek en na een tijdje: owja, ik was seks aan het hebben
Hehe, al zie ik het je best doen hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
@ vinnie....zal wel meevallen... Grote bek... EnzoRoy ik zal ze mee brengen. Burgelijke vakantie roompot kaarten
![]()
En toen begon mn moeder op fbchat: wat voor tarzan wordt er bedoeld?quote:
Seks is genieten en dat mag je best laten horenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!
Hahaha "owja"![]()
Niks mis met voyeurism en mensen die je horen etc
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen begon mn moeder op fbchat: wat voor tarzan wordt er bedoeld?
Bedankt he, nee echt. Bedankt!!
wait wutquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, al zie ik het je best doen hoor
Dat is sowieso geen probleemquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Seks is genieten en dat mag je best laten horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Whahahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals... ? Vorige meet heb ik me ook.keurig gedragen .....quote:
Zijn er 2 die wel zo naar me hebben zitten kijken. Was wel erg plezant, moet ik bekennen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!
Hahaha "owja"![]()
Niks mis met voyeurism en mensen die je horen etc
Geen ideequote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals... Vorige meet heb ik me ook.keurig gedragen .....
Haha, sorry.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er 2 die wel zo naar me hebben zitten kijken. Was wel erg plezant, moet ik bekennen.
Zelden zo hard klaargekomen als bij de laatste.
Niks mis mee, helemaal niks. Alleen ben ik al enige tijd een seksuele non-entiteit.
Trustenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, en nu lig ik in bed dus ga ik nog even mn jointje roken en een spelletje spelen op mn ipad en dan pitten, ajuus mensen en Hups en Roy![]()
quote:
Trustenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, en nu lig ik in bed dus ga ik nog even mn jointje roken en een spelletje spelen op mn ipad en dan pitten, ajuus mensen en Hups en Roy![]()
Weltrustequote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben geen mens?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Komt wel goed
En verder proost ik op dit interessante gesprek![]()
Truste chickquote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Klootzak!!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, sorry.
Oh wacht, dat meen ik niet
Straks kun je helemaal niet meer slapenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Proost meisje.
Ik neem nog wat red bull.
En nu ga ik Tarzan kijkenquote:
Dat is het idee.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Straks kun je helemaal niet meer slapen
Jullie verpesten mijn Disneyfilmmarathonquote:
Mooi ditquote:Op woensdag 3 april 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie verpesten mijn Disneyfilmmarathon
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ga me ook even concentreren op 1 ding.. Multitasken, daar ben ik niet voor in den wieg gelegd gr gr xoxox gossip girl :$
Welterustenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi dit
Ik ga mijn foon uitzettenTruste
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met er naar kijken kom je niet ver hoor
Die kwam hier net voorbij geloof ik, maar hij sloeg mij overquote:
Ik denk dat hij mijn huis kwijt is.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die kwam hier net voorbij geloof ik, maar hij sloeg mij over.
ahhhwwwquote:Op woensdag 3 april 2013 04:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mijn huis kwijt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |