Trusten, maar wat staat er eigenlijk in de fik ...quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Gorse, geen veen. Ik geloof dat de nederlandse naam Gaspeldoorn is.
Maar goed, ik ga dinnetje aangenaam bezig houden. Dus nogmaals, trutsen
Dit spulquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten, maar wat staat er eigenlijk in de fik ...
Nee, het is écht niet vies en het smaakt naar kroepoekquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Brrrrrrrr, lijkt me vies!! Ik hou het bij deze
[ afbeelding ]
Nu dat ik mniet meer rook ... Voorruit volgen... Wie weet gaan we ook nog veggie doennnquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, het is écht niet vies en het smaakt naar kroepoek![]()
CUL / Producten die 100% plantaardig en lekker zijn :)
Straks ga je nog sporten ook !quote:Op woensdag 3 april 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu dat ik mniet meer rook ... Voorruit volgen... Wie weet gaan we ook nog veggie doennn
Ja wie weet !! Trusten voor vandaagquote:Op woensdag 3 april 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Straks ga je nog sporten ook !
Cross gens? Maar poetsen kan geen kwaad .. En zeker nadat het melkgebit weg is ...!!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bijzonder toch, dat hij mij er op wijst dat ik z'n tanden nog niet gepoetst heb
Komt goed Leandra,,, Besosquote:Op woensdag 3 april 2013 01:12 schreef Leandra het volgende:
Hij is nog geen 2,5 dus voorlopig heeft hij nog wel een melkgebit.
Sterker nog; z'n melkgebit is nog niet eens compleet
Gaat goed, nog niets gerookt of gedownload.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef ElizabethR het volgende:
En?? Hoe gaat het met de stoppertjes vandaag? Hebben jullie al een appje gedownload waarop je kunt bijhouden hoeveel je NIET gerookt hebt, en hoeveel je gezondheid vooruit is gegaan? Ik heb zelf Quitnow! in de android store gehaald, en het is leuk om te zien hoe snel je bepaalde dingen bereikt! Zoals normalisatie van je bloeddruk en dergelijke.
Ik ga morgen of vrijdag weer even rennen. Over 3 weken heb ik mijn eerste heuze "wedstrijd" over 4 km...quote:
goed!! Brand onder controle en ze is weer thuis.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat goed, nog niets gerookt of gedownload.
Hoe gaat het met je dinnetje?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 3 april 2013 20:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
goed!! Brand onder controle en ze is weer thuis.
Ben jij ook een beginnende loper?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga morgen of vrijdag weer even rennen. Over 3 weken heb ik mijn eerste heuze "wedstrijd" over 4 km...![]()
Opgelucht zeker?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:18 schreef ElizabethR het volgende:
goed!! Brand onder controle en ze is weer thuis.
Beginnende loper mwa ik loop nu al iets van 1.5 jaar een beetje. Maar nu ben ik wel wat actiever bezig zeker toen ik in November in een lichte crisis zat en even mocht bijtanken op een PAAZ-afdeling, Daar ben ik wat meer gaan lopen wat dus nu resulteert in die loop (eerste keer inderdaad), waar ik wel al wat langere plannen had, om aan deel te nemen..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij ook een beginnende loper?
Is het de eerste loop die je doet?
Dat hoeft niet altijd een voordeel te zijn.quote:
I know ....quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd een voordeel te zijn.
Was tegen niemand in het bijzonder hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan doe ik ff niet meer mee, maar misschien is dat ook je bedoeling
Ik heb em zelf ff snel op mn Android gedownload,, free app stelt niet echt veel voor ... Wat algemene stats en zo ... Maar geen enkele hulp om het vol te houden of zo..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was tegen niemand in het bijzonder hoorgewoon weer een dom grapje van mij,
omdat ik het grappig vond dat ik alleen , goede morgen goede midden, en goeden avond
zag staan.
Ik haat het wanneer ik een grapje moet uitleggen![]()
![]()
Nee ER geen APS hier, ik zou niet eens weten hoe![]()
maar gaat goed
Nou dat ook weer nietquote:
Ik geloof je nietquote:
Jaquote:Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dat ook weer nietsoms is het gewoon moeilijk, eerlijk is eerlijk, na het eten,
bij de koffie en dat soort dingen, dus nu neem ik maar een koekkie bij mijn koffie,
dat helpt dan weer wel
Nou, kan ik een heel ellendig geintje gaan maken, maar dat doe ik nietquote:Op woensdag 3 april 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja
s avonds heb ik ook de meeste trek.. Dan grijp ik naar rechts op de tafek en dan ligt daar niets meer en dan denk van OK ja dat is niet meer
quote:
Dat bedoel ik en anders doen we dat wel offline ...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar we lullen er verder niet meer over, dat helpt ook
Iets in het macabers volgens mij nu ik mezelfs terugleesquote:Op woensdag 3 april 2013 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die snapt natuurlijk ook niemand, maar ik ga hem niet uitleggen
nah... viel wel mee. ik ga mijn aardappelen afgieten want ik moet nog eten.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets in het macabers volgens mij nu ik mezelfs teruglees
Smakelijk Fannn , alles smaakt meer, beter of slechterquote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... viel wel mee. ik ga mijn aardappelen afgieten want ik moet nog eten.
Dat gaan we ook bestrijden Gquote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef golfer het volgende:
Over een jaar zit er wel gemiddeld 10 kilo lichaamsgewicht bij de met roken gestopten.
Maar je moet er iets voor over hebben, nietwaar?
Dus je hebt het laatste tijd steeds meer opgebouwd, goed van je, lopen/sporten is dan ook heel goed voor je geest. Ik loop pas sinds 3 weken en ben met intervaltraining van Evy bezig.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beginnende loper mwa ik loop nu al iets van 1.5 jaar een beetje. Maar nu ben ik wel wat actiever bezig zeker toen ik in November in een lichte crisis zat en even mocht bijtanken op een PAAZ-afdeling, Daar ben ik wat meer gaan lopen wat dus nu resulteert in die loop (eerste keer inderdaad), waar ik wel al wat langere plannen had, om aan deel te nemen..
Als je de wilskracht hebt om te stoppen met roken heb je ook de wilskracht om niet teveel uit te dijenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef golfer het volgende:
Over een jaar zit er wel gemiddeld 10 kilo lichaamsgewicht bij de met roken gestopten.
Dat komt goed en een Adonis zal opstaan over zeg 3 maanden of zo ,,,,quote:Op woensdag 3 april 2013 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je de wilskracht hebt om te stoppen met roken heb je ook de wilskracht om niet teveel uit te dijen
Dan was je zeker broodmager?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb het al weer op, nu nog de afwasquote:
Deze keer in elk geval beterquote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk Fannn , alles smaakt meer, beter of slechter
Opgeknapt wel een beetje hoor. Ik had dat echt even nodig. Maar in die tussenliggende tijd is nogal het een en ander gebeurd. Onder andere een verhuizing, die niet meer afwendbaar werd door de opname (ik zat in huis met iemand die in principe wel okee is, maar met wie gewoon niet 24 per dag mee te leven is).quote:Op woensdag 3 april 2013 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je hebt het laatste tijd steeds meer opgebouwd, goed van je, lopen/sporten is dan ook heel goed voor je geest. Ik loop pas sinds 3 weken en ben met intervaltraining van Evy bezig.
Ik hoop dat je bent oogeknapt van het bijtanken
Ik woog altijd max. 70 kg. en ben sinds in gestopt ben met roken (en in combi met medicijnen) nu naar 84 gestegen en nu dus echt te dik.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dan was je zeker broodmager?Volgens mij was je toch niet zo dik?
Bij mij mogen er best een paar kilo bij en de rest train ik er gewoon weer vanaf
Is dat wat de regels vertellen pf wat je zelf vindt? Je bent niet 1 van de grootsten maar volgens mij valt dat met jouw leeftijd best wel mee... Eens kijk wat B dr mening hierover is ?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik woog altijd max. 70 kg. en ben sinds in gestopt ben met roken (en in combi met medicijnen) nu naar 84 gestegen en nu dus echt te dik.
Heftig zeg, Sterkte !quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Opgeknapt wel een beetje hoor. Ik had dat echt even nodig. Maar in die tussenliggende tijd is nogal het een en ander gebeurd. Onder andere een verhuizing, die niet meer afwendbaar werd door de opname (ik zat in huis met iemand die in principe wel okee is, maar met wie gewoon niet 24 per dag mee te leven is).
Ik zit nu wel weer een klein beetje in verval, De PAAZ heeft wel gezegd dat ik 4 maanden of later na mijn ontslag wel weer terug mag als er weer een time-out nodig lijkt. Maar ik wil niet snel naar die optie grijpen, het moet geen gewoonte worden, dus heb ik besloten toch maar op het werk een stapje terug te doen, en even kijken of ik binnenkort wat vrij kan nemen. Maar dat moet zeker lukken aangezien ik van een vrijwillige werkervaringsplek over ga stappen naar een echte betaalde baan binnen de sociale werkvoorziening, dus kan ik een paar weken voordat ik start bij het nieuwe werk even goed uitrusten en alles even op een rijtje zetten om ook even te kunnen gaan wennen aan deze verandering..
Ik kwam kilo's aan met een enkelbandquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat wat de regels vertellen pf wat je zelf vindt? Je bent niet 1 van de grootsten maar volgens mij valt dat met jouw leeftijd best wel mee... Eens kijk wat B dr mening hierover is ?
Dat klinkt alsof je een heftige periode achter de rug hebt, want de tijd die voorafging aan je opname zal ook best pittig gewest zijn en eigenlijk is het nu nog onrustig, daarbij gaat een verhuizing je ook niet in de koude kleren zitten. Ik hoop dat je nu wel ergens woont waar je je op je gemak voelt.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Opgeknapt wel een beetje hoor. Ik had dat echt even nodig. Maar in die tussenliggende tijd is nogal het een en ander gebeurd. Onder andere een verhuizing, die niet meer afwendbaar werd door de opname (ik zat in huis met iemand die in principe wel okee is, maar met wie gewoon niet 24 per dag mee te leven is).
Ik zit nu wel weer een klein beetje in verval, De PAAZ heeft wel gezegd dat ik 4 maanden of later na mijn ontslag wel weer terug mag als er weer een time-out nodig lijkt. Maar ik wil niet snel naar die optie grijpen, het moet geen gewoonte worden, dus heb ik besloten toch maar op het werk een stapje terug te doen, en even kijken of ik binnenkort wat vrij kan nemen. Maar dat moet zeker lukken aangezien ik van een vrijwillige werkervaringsplek over ga stappen naar een echte betaalde baan binnen de sociale werkvoorziening, dus kan ik een paar weken voordat ik start bij het nieuwe werk even goed uitrusten en alles even op een rijtje zetten om ook even te kunnen gaan wennen aan deze verandering..
mwa, viel wel mee, maar om het écht goed te kunnen zien zou ik je in je blote kont moeten zienquote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik woog altijd max. 70 kg. en ben sinds in gestopt ben met roken (en in combi met medicijnen) nu naar 84 gestegen en nu dus echt te dik.
Drie maanden.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Over je verleden gaan we het sowieso niet hebben... En ja hoelang blijft iet zitten?
Floeperdquote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Over je verleden gaan we het sowieso niet hebben... En ja hoelang blijft iet zitten?
Ik zeg niets maar voel al bijna iets tegen me aan kruipenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mwa, viel wel mee, maar om het écht goed te kunnen zien zou ik je in je blote kont moeten zien
natuurlijkmaar we vragen het wel even aan bluezz
![]()
Ik hou trouwens niet van die magere schriele mannetjes dus misschien vind ik het daarom
wel meevallen...
Geef mij maar een dikke kont om tegen aan te kruipen
Die Griek heeft ook een dikke kontquote:Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg niets maar voel al bijna iets tegen me aan kruipen
Ik was vanwege mijn autisme al onder behandeling van de GGZ en woonde al onder begeleiding.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je liever niet weer terug wilt vallen op weer een opname, maar soms is zoiets onafwendbaar. Heb je na je opname wel gedegen nazorg van de PAAZ of een andere instantie?
Je gaat bezig als postbezorger, toch?
Hoe kan dat nou ? Gewoon Nederlands meevreten zeker?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die Griek heeft ook een dikke kont
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ? Gewoon Nederlands meevreten zeker?
Wanneer ga je beginnen met je baan? Weet je dat al?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vanwege mijn autisme al onder behandeling van de GGZ en woonde al onder begeleiding.
Ja ik ga de postrondbrengen (en waarschijnlijk ook deels sorteren)
Bos .. Hoe voel je je nu met die nieuwe baan in het voor uitzicht? Zou je ook niet op je zelf gaan wonen of had ik dat verkeerd begrepen..?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vanwege mijn autisme al onder behandeling van de GGZ en woonde al onder begeleiding.
Ach ja, misschien ben ik wel gewoon heel zwaar geschapen.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mwa, viel wel mee, maar om het écht goed te kunnen zien zou ik je in je blote kont moeten zien
natuurlijkmaar we vragen het wel even aan bluezz
![]()
Ik hou trouwens niet van die magere schriele mannetjes dus misschien vind ik het daarom
wel meevallen...
Geef mij maar een dikke kont om tegen aan te kruipen
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja, misschien ben ik wel gewoon heel zwaar geschapen.
Dan ben je na je opname dus niet meteen weer in het diepe gegooid.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt nu zeggen dat ie 10 kilo is aan gepinokiood sinds je gestopt was met roken?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja, misschien ben ik wel gewoon heel zwaar geschapen.
En in 40 plus. Wat een debielen hierquote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je na je opname dus niet meteen weer in het diepe gegooid.
Was de opname alleen voor rust of had je ook behoefte aan een vorm van psycho-educatie?
Lekker dat je bezig kan bij de post
Ja psies, 14 kg extra gewichtquote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef golfer het volgende:
Ook zo zwaar geschapen plotseling na het stoppen met roken?quote:
quote:
Ik heb nog een leuke toekomst in mn pants als ik jou moet geloven ...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook zo zwaar geschapen plotseling na het stoppen met roken?
Doe je me na.quote:
Ik val af hier te lezenquote:
Nou het is goed voor de lijnquote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al
[..]
Blijf dan weg zou ik zeggen
Stik, ik zit hier met een biertje in mijn hand te denken om zo naar mijn bed te gaan en jij begint over afwassen wat dus hier ook nog moet gebeuren.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... zal wel weer gezopen hebben, ik ga effe afwassen.
Nou ja gezond gedoe enzo. Ik rook nog welquote:
Proostquote:Op woensdag 3 april 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
Zo gauw Soury moet lachen of moet huilen ... Geeft ze haar lichaam de ruimte om dat gewoel te beleven en dan bost dat energie// punt
De Bossasoury zal ik maar zeggen of zo ietsquote:Op woensdag 3 april 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
Zo gauw Soury moet lachen of moet huilen ... Geeft ze haar lichaam de ruimte om dat gewoel te beleven en dan bost dat energie// punt
Je praat in telegramstijl vanavond.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja gezond gedoe enzo. Ik rook nog wel
Ik ga maar afwassenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
De Bossasoury zal ik maar zeggen of zo iets
Zo is datquote:Op woensdag 3 april 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je praat in telegramstijl vanavond.
Iedereen moet voor zichzelf weten of bij stopt met roken, het lukt sowieso alleen maar om te stoppen als je dat zelf wilt.
Nee nog niet. Over 3 weken heb ik een kennisgesprek met de werkbegeleiders van de afdeling dan zullen er meer afspraken worden gemaakt en aan de hand daarvan zal er een contract worden opgesteld, dus het zal ergens halverwege mei/begin juni zijn..quote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wanneer ga je beginnen met je baan? Weet je dat al?
Ik woon nu in mijn eentje, maar nog wel onder de AWBZ (dus woonachtig in een woning van een instelling)quote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Bos .. Hoe voel je je nu met die nieuwe baan in het voor uitzicht? Zou je ook niet op je zelf gaan wonen of had ik dat verkeerd begrepen..?
Het was voor rust en ook om even te kijken hoe anderen deskundigen denken over mijn "situatie" cq "gesteldheid"quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je na je opname dus niet meteen weer in het diepe gegooid.
Was de opname alleen voor rust of had je ook behoefte aan een vorm van psycho-educatie?
Lekker dat je bezig kan bij de post
De vaat mag wel hier hoorquote:
Ik wens je sterkte Bos, ik denk als je eenmaal aan het werk bent dat dat al veel zal helpen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Over 3 weken heb ik een kennisgesprek met de werkbegeleiders van de afdeling dan zullen er meer afspraken worden gemaakt en aan de hand daarvan zal er een contract worden opgesteld, dus het zal ergens halverwege mei/begin juni zijn..
[..]
Ik woon nu in mijn eentje, maar nog wel onder de AWBZ (dus woonachtig in een woning van een instelling)
[..]
Het was voor rust en ook om even te kijken hoe anderen deskundigen denken over mijn "situatie" cq "gesteldheid"
De vaat doe je lekker zelf!!! maar Boursin serrano en foie gras camenbert... Is wel weer lekkerquote:
Stinkerdquote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
De vaat doe je lekker zelf!!! maar Boursin serrano en foie gras camenbert... Is wel weer lekker
Mag ie niet dunner dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jouw kont is al dik heh...
Nou niet helemaal hoor!quote:
foie grasquote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
De vaat doe je lekker zelf!!! maar Boursin serrano en foie gras camenbert... Is wel weer lekker
Je had wel dikke dijen want ik zat op het puntje van die bankquote:Op woensdag 3 april 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo goed heb ik hem nou ook weer niet bekeken hoor![]()
Je zat, remember...?
We zaten Fannquote:Op woensdag 3 april 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo goed heb ik hem nou ook weer niet bekeken hoor![]()
Je zat, remember...?
Zat vogels,genietquote:
We doen het nog eens een keer over en dan vieren we ons resultaat van 3 maand zonder !!??? En dansen we een sirtaki of een jota...quote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben de enige die heeft gedanst!
met die dronken Brit
Wat is een jota?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
We doen het nog eens een keer over en dan vieren we ons resultaat van 3 maand zonder !!??? En dansen we een sirtaki of een jota...
Doe eens een toepje danquote:Op woensdag 3 april 2013 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een dansje , maar zonder kapot goooien van borden of zo
en leeftijdquote:
Kik hierquote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe eens een toepje dan
leeftijd geloof ik niet zo, brede bouw kan wel, dan is het ook niet mooi als je te dun bentquote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
en leeftijd
mijn moeder had ook een "brede" bouw, helaas heb ik dat van haar!
godsamme doe dan de sirtaki maar !quote:
De ING had storing, dus zoon belde me ineens in paniek op at zijn saldo niet kloptequote:
Il kon inlogen maar scherm verscheen niet''quote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ING had storing, dus zoon belde me ineens in paniek op at zijn saldo niet klopte
Zijn saldo en dat van tig anderen
Meteen gechecktquote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ING had storing, dus zoon belde me ineens in paniek op at zijn saldo niet klopte
Zijn saldo en dat van tig anderen
Dat van hem klopte eind van de avond ook weer, maar het heeft uren geduurd.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Meteen gechecktmaar het klopt bij mij wel.
Ah, ja ik kijk ook niet elke dag, maar het klopt, dus zal wel goed zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat van hem klopte eind van de avond ook weer, maar het heeft uren geduurd.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We zijn aan het dansen !![]()
![]()
Gelukkig maar weer Dees : ) Fijn je weer te zien .... Moixxx Mijn Deesjequote:Op woensdag 3 april 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Godsamme kan je niet terug naar de RLS je bent ergens blijven steken in je zuurgraad
Het stond gewoon op de site.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Godsamme kan je niet terug naar de RLS je bent ergens blijven steken in je zuurgraad
volgens mij loop je de verkeerde te kwotenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar weer Dees : ) Fijn je weer te zien .... Moixxx Mijn Deesje
Hi chufi, ik was er vanavond al hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar weer Dees : ) Fijn je weer te zien .... Moixxx Mijn Deesje
Ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 3 april 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij loop je de verkeerde te kwoten
quote:
foei!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik gooi nu met een zucht mijn ballen in de lucht".
Mijn God, ik ken de tekst
Ik ookquote:Op woensdag 3 april 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik gooi nu met een zucht mijn ballen in de lucht".
Mijn God, ik ken de tekst
Pinaquote:Op woensdag 3 april 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kreeg en fles Pia Colada van mijn vriendin, ik denk dat ik een een glasie ga proberen
Niet roken he? Proostquote:Op woensdag 3 april 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kreeg en fles Pia Colada van mijn vriendin, ik denk dat ik een een glasie ga proberen
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kreeg en fles Pia Zadorra van mijn vriendin, ik denk dat ik een een glasie ga proberen
Mar goed tis toch een lekker plaatjequote:
Gelukkig ben je niet eenkennig dat scheeltquote:Op woensdag 3 april 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar altijd fijn je weer te zien .... and again and again ...
Ik ben een soort Hans de Booiquote:Op woensdag 3 april 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet eenkennig dat scheelt
Dat geloof ik ook wel jah..quote:
En mn billen , wanneer jullie willenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel jah..
Nah.. dat is te vroegquote:Op woensdag 3 april 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
Fann volgens mij moeten wij op antierook sessie komend weekend ... Doen?
Denk dat je dat verkeerd ziet Fann .. Ik denk just gezien mn verleden nu zeker trouw zou zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik denk dat jij nooit trouw zal kunnen zijn
zelf al zou je het willen
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nu? of voel je je serieus ook wel een zo...
Dat zou kunnen, mensen kunnen veranderenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je dat verkeerd ziet Fann .. Ik denk just gezien mn verleden nu zeker trouw zou zijn
nee niet nu, als ik mensen vraag of ik poep praat voel ik mij zoquote:Op woensdag 3 april 2013 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nu? of voel je je serieus ook wel een zo...
Of bedoel je als mensen aan jou vragen of je poep praat? ik snap je niet helemaalquote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
nee niet nu, als ik mensen vraag of ik poep praat voel ik mij zo
Jij ook das nu natuurlijk de vraag ..?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, mensen kunnen veranderen
Dan zou ik nu ontrouw moeten worden?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook das nu natuurlijk de vraag ..?
Poep de poep...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of bedoel je als mensen aan jou vragen of je poep praat? ik snap je niet helemaal![]()
Ik was serieusvoor een keertje...
ja, wordt te ingewikkeld nuquote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Poep de poep...
Stomme discussie. Kappen nu
/ Niet persoonlijk bedoelt
Harige aap?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:42 schreef sacha het volgende:
ingewikkeld is een mummy zou mij Aap zeggen
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:42 schreef sacha het volgende:
ingewikkeld is een mummy zou mij Aap zeggen
als broccoliquote:Op woensdag 3 april 2013 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Groeit vast en zeker als kool dan
toch weer 60 piekenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:59 schreef APK het volgende:
Anyways, weer 60 euro terug bij de ING![]()
Geen idee of het het juiste saldo is
Mwah, niet echt want ze waren al van mij en misschien mis ik wel meerquote:
Ik heb ook wel eens een achterstand in mijn verwerkingenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, niet echt want ze waren al van mij en misschien mis ik wel meer
Het kwam blijkbaar door 'een achterstand in verwerkingen' maar dan had ik juist een hoger saldo verwacht
[Insert] Boze Griek [/insert]quote:Op donderdag 4 april 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ook wel eens een achterstand in mijn verwerkingen![]()
mijn favoriet is dezequote:
Die vind ik ook mooi jaquote:
Mwah, dat lukt mij ook wel tijdens een Karaoke-avondjequote:
Die was ik vergetenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet je daar van poepen
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, dat lukt mij ook wel tijdens een Karaoke-avondje
quote:
Ik wil Frankkiequote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Ik wil Frankkie![]()
nog een keertje
Jah... daar knap je van op ! moet je vooral niet doen dus dooiequote:Op donderdag 4 april 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ik luister alleen maar treurige shit joh.
Tis zo mooiquote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... daar knap je van op ! moet je vooral niet doen dus dooie
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ik luister alleen maar treurige muziek.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had trouwens gisternacht een afschuwelijke droom waarin iedereen werd afgeslacht
ik hoop dat ik vannacht niet droom gewoon,
Even luisteren !quote:
Nee was niet tof, echt niet en heel ingewikkeld ik snap er zelf geen snars van als ik die moet gaan vertellenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Tof vertel meer, hoe ging die droom precies?
Ach je hoeft het niet uit te printen, probeer het eens samen te vatten?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee was niet tof, echt niet en heel ingewikkeld ik snap er zelf geen snars van als ik die moet gaan vertellen
ben ik 6 a viertjes verder
Jij kwam er niet in voorquote:Op donderdag 4 april 2013 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
En belangrijk: Werd ik ook afgeslacht?
Ik rende een heuvel op.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jij kwam er niet in voorhelemaal geen fokkers trouwens, vroeger droomde ik wel vaak over
FOK nu niet meer
Dat is je bed niet uit kunnen komen. Bij slaapverlamming kun je je echt niet bewegen.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:32 schreef sorcees het volgende:
Wat is slaapverlamming?
Ik ken alleen een soort verlamming als de wekker te vroeg herrie maakt en ik hem wel uityzet maar niet opsta.
Naarmate je ouder wordt heb je steeds meer slaap nodig, ik nu al zo'n 7 uur per nacht (was 6 uur).
Wekker gaat ALTIJD om 06:00 uur.
Naarmate je ouder wordt heb je juist minder slaap nodig.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:32 schreef sorcees het volgende:
Naarmate je ouder wordt heb je steeds meer slaap nodig, ik nu al zo'n 7 uur per nacht (was 6 uur).
Wekker gaat ALTIJD om 06:00 uur.
Ik ben een andere mening toegedaan!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt heb je juist minder slaap nodig.
Misschien ben ik nog niet oud genoeg.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt heb je juist minder slaap nodig.
Ik ben echt geen puber meer, maar wel meer slaap nodig.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is je bed niet uit kunnen komen. Bij slaapverlamming kun je je echt niet bewegen.
Overigens hebben pubers veel slaap nodig en wordt het minder als je ouder wordt.
Ik had je echt 14 geschat!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:21 schreef sorcees het volgende:
[..]
Ik ben echt geen puber meer, maar wel meer slaap nodig.
Misschien slaap ik wel niet goed, ik rust misschien niet genoeg uit.
Oh, ik dacht dat je het tegen mij had en wou iets onaardigs over mezelf zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee die van jou is volwassenmaar wel leuk
Bah.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht
die van jou is ook wel leuk, zeker met die oogjes nu, zo zie ik jou ook wel een beetje voor mequote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het tegen mij had en wou iets onaardigs over mezelf zeggen.
Kan ook een plezierige oorzaak hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht
Neh... dat was niet het geval.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef sorcees het volgende:
[..]
Kan ook een plezierige oorzaak hebben.
(Ontwenning van de nicotine?)quote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... dat was niet het geval.
Kweetnietwaarom...
Ik denk dat je zeker de eerste week nog wel wat rare dingen kunt merken.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet eens aan gedacht, kan ook ! Ik heb liggen zweten als een otter
Dat wordt een moeilijk weekje danquote:Op donderdag 4 april 2013 15:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker de eerste week nog wel wat rare dingen kunt merken.
Daarom zei ik het ookquote:Op donderdag 4 april 2013 14:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee die van jou is volwassenmaar wel leuk
Ah!quote:Op donderdag 4 april 2013 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook![]()
Ik denk dat je ontwenningsverschijnselen hebt Fann.
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:15 schreef golfer het volgende:
Nicotine-ontwenningsverschijnselen en de overgang. Tsja...wat wil je nog meer.
Over een à twee weken heb je qua lichamelijke ontwenning het ergste echt wel achter de rug.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat wordt een moeilijk weekje danmaar goed, als dat het is is het minder erg, want dat zal
het daarna wel beter gaan.
Neu, dokter is niet nodig! Komt wel weer goed !quote:Op donderdag 4 april 2013 15:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Over een à twee weken heb je qua lichamelijke ontwenning het ergste echt wel achter de rug.
(Maar als je je echt zorgen maakt, wel even je dokter bellen.)
Ik voel overdag op mn werk zo moe dat ik soms achter mn beeldscherm bijna in slaap val.. Dan ga ik ff naar buiten of even iets anders doen en dan gaat het weer... Nou is mijn werkplek ook niet echt ARBO waardig ...quote:Op donderdag 4 april 2013 15:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Over een à twee weken heb je qua lichamelijke ontwenning het ergste echt wel achter de rug.
(Maar als je je echt zorgen maakt, wel even je dokter bellen.)
Mijn werkplek ook nietquote:Op donderdag 4 april 2013 17:24 schreef chufi het volgende:
. Nou is mijn werkplek ook niet echt ARBO waardig ...
Zoek een andere baan.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn werkplek ook nietgeen cv, wel electrische verwarming die stinkt en niet goed te regelen is. Niet zeuren, als het ooit nog zomer gaat worden is het ook niet koel te krijgen!
Weet jij alles van, niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:15 schreef golfer het volgende:
Nicotine-ontwenningsverschijnselen en de overgang. Tsja...wat wil je nog meer.
Van het stoppen met roken bedoel je? Zou goed kunnen. Zou dan ook over moeten gaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voel overdag op mn werk zo moe dat ik soms achter mn beeldscherm bijna in slaap val.. Dan ga ik ff naar buiten of even iets anders doen en dan gaat het weer... Nou is mijn werkplek ook niet echt ARBO waardig ...
Laten we het hopen, ik dacht eens kijken wat een nico kauwgumpje doet.. Mn eerste maar ik had wel het idee dat het verschil maakte.. Voelde me gelijk wakkerder.. Maar verder geen kauwgum meer gehad....quote:Op donderdag 4 april 2013 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van het stoppen met roken bedoel je? Zou goed kunnen. Zou dan ook over moeten gaan.
wtf????quote:
Herkenbaar! En het komt nu bijna niet meer voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Jaren geleden gebeurde het mij 's nachts regelmatig dat ik 'vast' lag, ik droomde dan iets naars en op het moment dat ik me wilde gaan bewegen lukte dat niet, ik kon me dan echt niet verroeren en lag vast en ook roepen om hulp lukte niet.
Op een bepaald moment werd ik dan wakker en kon ik me nog steeds niet bewegen, dat was heel beangstigend. Als ik me dan weer terug liet zakken in mijn slaap en daarna wakker werd was het over.
Ik ben in ieder geval blij dat het me de laatste jaren niet meer overkomt.
ik niet snap... had een heel verhaal getypt over uren slapen en ouder zijn. Na gepost te hebben nog een zin aan toegevoegd en nu is alles wegquote:
Nou, in deze tijd....quote:
ik dacht dat je iets neergezet had waar je spijt van kreegquote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ik niet snap... had een heel verhaal getypt over uren slapen en ouder zijn. Na gepost te hebben nog een zin aan toegevoegd en nu is alles weg
De overgang? Ja, daar ben ik gelukkig al vanaf.quote:
Opvliegers zijn wel lekker in de winter, toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De overgang? Ja, daar ben ik gelukkig al vanaf.
Ik kan 'em wel voor je terughalen hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef ElizabethR het volgende:
ik niet snap... had een heel verhaal getypt over uren slapen en ouder zijn. Na gepost te hebben nog een zin aan toegevoegd en nu is alles weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |