Trusten, maar wat staat er eigenlijk in de fik ...quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Gorse, geen veen. Ik geloof dat de nederlandse naam Gaspeldoorn is.
Maar goed, ik ga dinnetje aangenaam bezig houden. Dus nogmaals, trutsen
Dit spulquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten, maar wat staat er eigenlijk in de fik ...
Nee, het is écht niet vies en het smaakt naar kroepoekquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Brrrrrrrr, lijkt me vies!! Ik hou het bij deze
[ afbeelding ]
Nu dat ik mniet meer rook ... Voorruit volgen... Wie weet gaan we ook nog veggie doennnquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, het is écht niet vies en het smaakt naar kroepoek![]()
CUL / Producten die 100% plantaardig en lekker zijn :)
Straks ga je nog sporten ook !quote:Op woensdag 3 april 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu dat ik mniet meer rook ... Voorruit volgen... Wie weet gaan we ook nog veggie doennn
Ja wie weet !! Trusten voor vandaagquote:Op woensdag 3 april 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Straks ga je nog sporten ook !
Cross gens? Maar poetsen kan geen kwaad .. En zeker nadat het melkgebit weg is ...!!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bijzonder toch, dat hij mij er op wijst dat ik z'n tanden nog niet gepoetst heb
Komt goed Leandra,,, Besosquote:Op woensdag 3 april 2013 01:12 schreef Leandra het volgende:
Hij is nog geen 2,5 dus voorlopig heeft hij nog wel een melkgebit.
Sterker nog; z'n melkgebit is nog niet eens compleet
Gaat goed, nog niets gerookt of gedownload.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef ElizabethR het volgende:
En?? Hoe gaat het met de stoppertjes vandaag? Hebben jullie al een appje gedownload waarop je kunt bijhouden hoeveel je NIET gerookt hebt, en hoeveel je gezondheid vooruit is gegaan? Ik heb zelf Quitnow! in de android store gehaald, en het is leuk om te zien hoe snel je bepaalde dingen bereikt! Zoals normalisatie van je bloeddruk en dergelijke.
Ik ga morgen of vrijdag weer even rennen. Over 3 weken heb ik mijn eerste heuze "wedstrijd" over 4 km...quote:
goed!! Brand onder controle en ze is weer thuis.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat goed, nog niets gerookt of gedownload.
Hoe gaat het met je dinnetje?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 3 april 2013 20:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
goed!! Brand onder controle en ze is weer thuis.
Ben jij ook een beginnende loper?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga morgen of vrijdag weer even rennen. Over 3 weken heb ik mijn eerste heuze "wedstrijd" over 4 km...![]()
Opgelucht zeker?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:18 schreef ElizabethR het volgende:
goed!! Brand onder controle en ze is weer thuis.
Beginnende loper mwa ik loop nu al iets van 1.5 jaar een beetje. Maar nu ben ik wel wat actiever bezig zeker toen ik in November in een lichte crisis zat en even mocht bijtanken op een PAAZ-afdeling, Daar ben ik wat meer gaan lopen wat dus nu resulteert in die loop (eerste keer inderdaad), waar ik wel al wat langere plannen had, om aan deel te nemen..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij ook een beginnende loper?
Is het de eerste loop die je doet?
Dat hoeft niet altijd een voordeel te zijn.quote:
I know ....quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd een voordeel te zijn.
Was tegen niemand in het bijzonder hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan doe ik ff niet meer mee, maar misschien is dat ook je bedoeling
Ik heb em zelf ff snel op mn Android gedownload,, free app stelt niet echt veel voor ... Wat algemene stats en zo ... Maar geen enkele hulp om het vol te houden of zo..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was tegen niemand in het bijzonder hoorgewoon weer een dom grapje van mij,
omdat ik het grappig vond dat ik alleen , goede morgen goede midden, en goeden avond
zag staan.
Ik haat het wanneer ik een grapje moet uitleggen![]()
![]()
Nee ER geen APS hier, ik zou niet eens weten hoe![]()
maar gaat goed
Nou dat ook weer nietquote:
Ik geloof je nietquote:
Jaquote:Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dat ook weer nietsoms is het gewoon moeilijk, eerlijk is eerlijk, na het eten,
bij de koffie en dat soort dingen, dus nu neem ik maar een koekkie bij mijn koffie,
dat helpt dan weer wel
Nou, kan ik een heel ellendig geintje gaan maken, maar dat doe ik nietquote:Op woensdag 3 april 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja
s avonds heb ik ook de meeste trek.. Dan grijp ik naar rechts op de tafek en dan ligt daar niets meer en dan denk van OK ja dat is niet meer
quote:
Dat bedoel ik en anders doen we dat wel offline ...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar we lullen er verder niet meer over, dat helpt ook
Iets in het macabers volgens mij nu ik mezelfs terugleesquote:Op woensdag 3 april 2013 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die snapt natuurlijk ook niemand, maar ik ga hem niet uitleggen
nah... viel wel mee. ik ga mijn aardappelen afgieten want ik moet nog eten.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets in het macabers volgens mij nu ik mezelfs teruglees
Smakelijk Fannn , alles smaakt meer, beter of slechterquote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... viel wel mee. ik ga mijn aardappelen afgieten want ik moet nog eten.
Dat gaan we ook bestrijden Gquote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef golfer het volgende:
Over een jaar zit er wel gemiddeld 10 kilo lichaamsgewicht bij de met roken gestopten.
Maar je moet er iets voor over hebben, nietwaar?
Dus je hebt het laatste tijd steeds meer opgebouwd, goed van je, lopen/sporten is dan ook heel goed voor je geest. Ik loop pas sinds 3 weken en ben met intervaltraining van Evy bezig.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beginnende loper mwa ik loop nu al iets van 1.5 jaar een beetje. Maar nu ben ik wel wat actiever bezig zeker toen ik in November in een lichte crisis zat en even mocht bijtanken op een PAAZ-afdeling, Daar ben ik wat meer gaan lopen wat dus nu resulteert in die loop (eerste keer inderdaad), waar ik wel al wat langere plannen had, om aan deel te nemen..
Als je de wilskracht hebt om te stoppen met roken heb je ook de wilskracht om niet teveel uit te dijenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef golfer het volgende:
Over een jaar zit er wel gemiddeld 10 kilo lichaamsgewicht bij de met roken gestopten.
Dat komt goed en een Adonis zal opstaan over zeg 3 maanden of zo ,,,,quote:Op woensdag 3 april 2013 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je de wilskracht hebt om te stoppen met roken heb je ook de wilskracht om niet teveel uit te dijen
Dan was je zeker broodmager?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb het al weer op, nu nog de afwasquote:
Deze keer in elk geval beterquote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk Fannn , alles smaakt meer, beter of slechter
Opgeknapt wel een beetje hoor. Ik had dat echt even nodig. Maar in die tussenliggende tijd is nogal het een en ander gebeurd. Onder andere een verhuizing, die niet meer afwendbaar werd door de opname (ik zat in huis met iemand die in principe wel okee is, maar met wie gewoon niet 24 per dag mee te leven is).quote:Op woensdag 3 april 2013 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je hebt het laatste tijd steeds meer opgebouwd, goed van je, lopen/sporten is dan ook heel goed voor je geest. Ik loop pas sinds 3 weken en ben met intervaltraining van Evy bezig.
Ik hoop dat je bent oogeknapt van het bijtanken
Ik woog altijd max. 70 kg. en ben sinds in gestopt ben met roken (en in combi met medicijnen) nu naar 84 gestegen en nu dus echt te dik.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dan was je zeker broodmager?Volgens mij was je toch niet zo dik?
Bij mij mogen er best een paar kilo bij en de rest train ik er gewoon weer vanaf
Is dat wat de regels vertellen pf wat je zelf vindt? Je bent niet 1 van de grootsten maar volgens mij valt dat met jouw leeftijd best wel mee... Eens kijk wat B dr mening hierover is ?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik woog altijd max. 70 kg. en ben sinds in gestopt ben met roken (en in combi met medicijnen) nu naar 84 gestegen en nu dus echt te dik.
Heftig zeg, Sterkte !quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Opgeknapt wel een beetje hoor. Ik had dat echt even nodig. Maar in die tussenliggende tijd is nogal het een en ander gebeurd. Onder andere een verhuizing, die niet meer afwendbaar werd door de opname (ik zat in huis met iemand die in principe wel okee is, maar met wie gewoon niet 24 per dag mee te leven is).
Ik zit nu wel weer een klein beetje in verval, De PAAZ heeft wel gezegd dat ik 4 maanden of later na mijn ontslag wel weer terug mag als er weer een time-out nodig lijkt. Maar ik wil niet snel naar die optie grijpen, het moet geen gewoonte worden, dus heb ik besloten toch maar op het werk een stapje terug te doen, en even kijken of ik binnenkort wat vrij kan nemen. Maar dat moet zeker lukken aangezien ik van een vrijwillige werkervaringsplek over ga stappen naar een echte betaalde baan binnen de sociale werkvoorziening, dus kan ik een paar weken voordat ik start bij het nieuwe werk even goed uitrusten en alles even op een rijtje zetten om ook even te kunnen gaan wennen aan deze verandering..
Ik kwam kilo's aan met een enkelbandquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat wat de regels vertellen pf wat je zelf vindt? Je bent niet 1 van de grootsten maar volgens mij valt dat met jouw leeftijd best wel mee... Eens kijk wat B dr mening hierover is ?
Dat klinkt alsof je een heftige periode achter de rug hebt, want de tijd die voorafging aan je opname zal ook best pittig gewest zijn en eigenlijk is het nu nog onrustig, daarbij gaat een verhuizing je ook niet in de koude kleren zitten. Ik hoop dat je nu wel ergens woont waar je je op je gemak voelt.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Opgeknapt wel een beetje hoor. Ik had dat echt even nodig. Maar in die tussenliggende tijd is nogal het een en ander gebeurd. Onder andere een verhuizing, die niet meer afwendbaar werd door de opname (ik zat in huis met iemand die in principe wel okee is, maar met wie gewoon niet 24 per dag mee te leven is).
Ik zit nu wel weer een klein beetje in verval, De PAAZ heeft wel gezegd dat ik 4 maanden of later na mijn ontslag wel weer terug mag als er weer een time-out nodig lijkt. Maar ik wil niet snel naar die optie grijpen, het moet geen gewoonte worden, dus heb ik besloten toch maar op het werk een stapje terug te doen, en even kijken of ik binnenkort wat vrij kan nemen. Maar dat moet zeker lukken aangezien ik van een vrijwillige werkervaringsplek over ga stappen naar een echte betaalde baan binnen de sociale werkvoorziening, dus kan ik een paar weken voordat ik start bij het nieuwe werk even goed uitrusten en alles even op een rijtje zetten om ook even te kunnen gaan wennen aan deze verandering..
mwa, viel wel mee, maar om het écht goed te kunnen zien zou ik je in je blote kont moeten zienquote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik woog altijd max. 70 kg. en ben sinds in gestopt ben met roken (en in combi met medicijnen) nu naar 84 gestegen en nu dus echt te dik.
Drie maanden.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Over je verleden gaan we het sowieso niet hebben... En ja hoelang blijft iet zitten?
Floeperdquote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Over je verleden gaan we het sowieso niet hebben... En ja hoelang blijft iet zitten?
Ik zeg niets maar voel al bijna iets tegen me aan kruipenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mwa, viel wel mee, maar om het écht goed te kunnen zien zou ik je in je blote kont moeten zien
natuurlijkmaar we vragen het wel even aan bluezz
![]()
Ik hou trouwens niet van die magere schriele mannetjes dus misschien vind ik het daarom
wel meevallen...
Geef mij maar een dikke kont om tegen aan te kruipen
Die Griek heeft ook een dikke kontquote:Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg niets maar voel al bijna iets tegen me aan kruipen
Ik was vanwege mijn autisme al onder behandeling van de GGZ en woonde al onder begeleiding.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je liever niet weer terug wilt vallen op weer een opname, maar soms is zoiets onafwendbaar. Heb je na je opname wel gedegen nazorg van de PAAZ of een andere instantie?
Je gaat bezig als postbezorger, toch?
Hoe kan dat nou ? Gewoon Nederlands meevreten zeker?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die Griek heeft ook een dikke kont
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ? Gewoon Nederlands meevreten zeker?
Wanneer ga je beginnen met je baan? Weet je dat al?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vanwege mijn autisme al onder behandeling van de GGZ en woonde al onder begeleiding.
Ja ik ga de postrondbrengen (en waarschijnlijk ook deels sorteren)
Bos .. Hoe voel je je nu met die nieuwe baan in het voor uitzicht? Zou je ook niet op je zelf gaan wonen of had ik dat verkeerd begrepen..?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vanwege mijn autisme al onder behandeling van de GGZ en woonde al onder begeleiding.
Ach ja, misschien ben ik wel gewoon heel zwaar geschapen.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mwa, viel wel mee, maar om het écht goed te kunnen zien zou ik je in je blote kont moeten zien
natuurlijkmaar we vragen het wel even aan bluezz
![]()
Ik hou trouwens niet van die magere schriele mannetjes dus misschien vind ik het daarom
wel meevallen...
Geef mij maar een dikke kont om tegen aan te kruipen
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja, misschien ben ik wel gewoon heel zwaar geschapen.
Dan ben je na je opname dus niet meteen weer in het diepe gegooid.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt nu zeggen dat ie 10 kilo is aan gepinokiood sinds je gestopt was met roken?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja, misschien ben ik wel gewoon heel zwaar geschapen.
En in 40 plus. Wat een debielen hierquote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je na je opname dus niet meteen weer in het diepe gegooid.
Was de opname alleen voor rust of had je ook behoefte aan een vorm van psycho-educatie?
Lekker dat je bezig kan bij de post
Ja psies, 14 kg extra gewichtquote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef golfer het volgende:
Ook zo zwaar geschapen plotseling na het stoppen met roken?quote:
quote:
Ik heb nog een leuke toekomst in mn pants als ik jou moet geloven ...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook zo zwaar geschapen plotseling na het stoppen met roken?
Doe je me na.quote:
Ik val af hier te lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |