Trusten, maar wat staat er eigenlijk in de fik ...quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Gorse, geen veen. Ik geloof dat de nederlandse naam Gaspeldoorn is.
Maar goed, ik ga dinnetje aangenaam bezig houden. Dus nogmaals, trutsen
Dit spulquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten, maar wat staat er eigenlijk in de fik ...
Nee, het is écht niet vies en het smaakt naar kroepoekquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Brrrrrrrr, lijkt me vies!! Ik hou het bij deze
[ afbeelding ]
Nu dat ik mniet meer rook ... Voorruit volgen... Wie weet gaan we ook nog veggie doennnquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, het is écht niet vies en het smaakt naar kroepoek![]()
CUL / Producten die 100% plantaardig en lekker zijn :)
Straks ga je nog sporten ook !quote:Op woensdag 3 april 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu dat ik mniet meer rook ... Voorruit volgen... Wie weet gaan we ook nog veggie doennn
Ja wie weet !! Trusten voor vandaagquote:Op woensdag 3 april 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Straks ga je nog sporten ook !
Cross gens? Maar poetsen kan geen kwaad .. En zeker nadat het melkgebit weg is ...!!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bijzonder toch, dat hij mij er op wijst dat ik z'n tanden nog niet gepoetst heb
Komt goed Leandra,,, Besosquote:Op woensdag 3 april 2013 01:12 schreef Leandra het volgende:
Hij is nog geen 2,5 dus voorlopig heeft hij nog wel een melkgebit.
Sterker nog; z'n melkgebit is nog niet eens compleet
Gaat goed, nog niets gerookt of gedownload.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef ElizabethR het volgende:
En?? Hoe gaat het met de stoppertjes vandaag? Hebben jullie al een appje gedownload waarop je kunt bijhouden hoeveel je NIET gerookt hebt, en hoeveel je gezondheid vooruit is gegaan? Ik heb zelf Quitnow! in de android store gehaald, en het is leuk om te zien hoe snel je bepaalde dingen bereikt! Zoals normalisatie van je bloeddruk en dergelijke.
Ik ga morgen of vrijdag weer even rennen. Over 3 weken heb ik mijn eerste heuze "wedstrijd" over 4 km...quote:
goed!! Brand onder controle en ze is weer thuis.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat goed, nog niets gerookt of gedownload.
Hoe gaat het met je dinnetje?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 3 april 2013 20:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
goed!! Brand onder controle en ze is weer thuis.
Ben jij ook een beginnende loper?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga morgen of vrijdag weer even rennen. Over 3 weken heb ik mijn eerste heuze "wedstrijd" over 4 km...![]()
Opgelucht zeker?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:18 schreef ElizabethR het volgende:
goed!! Brand onder controle en ze is weer thuis.
Beginnende loper mwa ik loop nu al iets van 1.5 jaar een beetje. Maar nu ben ik wel wat actiever bezig zeker toen ik in November in een lichte crisis zat en even mocht bijtanken op een PAAZ-afdeling, Daar ben ik wat meer gaan lopen wat dus nu resulteert in die loop (eerste keer inderdaad), waar ik wel al wat langere plannen had, om aan deel te nemen..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij ook een beginnende loper?
Is het de eerste loop die je doet?
Dat hoeft niet altijd een voordeel te zijn.quote:
I know ....quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd een voordeel te zijn.
Was tegen niemand in het bijzonder hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan doe ik ff niet meer mee, maar misschien is dat ook je bedoeling
Ik heb em zelf ff snel op mn Android gedownload,, free app stelt niet echt veel voor ... Wat algemene stats en zo ... Maar geen enkele hulp om het vol te houden of zo..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was tegen niemand in het bijzonder hoorgewoon weer een dom grapje van mij,
omdat ik het grappig vond dat ik alleen , goede morgen goede midden, en goeden avond
zag staan.
Ik haat het wanneer ik een grapje moet uitleggen![]()
![]()
Nee ER geen APS hier, ik zou niet eens weten hoe![]()
maar gaat goed
Nou dat ook weer nietquote:
Ik geloof je nietquote:
Jaquote:Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dat ook weer nietsoms is het gewoon moeilijk, eerlijk is eerlijk, na het eten,
bij de koffie en dat soort dingen, dus nu neem ik maar een koekkie bij mijn koffie,
dat helpt dan weer wel
Nou, kan ik een heel ellendig geintje gaan maken, maar dat doe ik nietquote:Op woensdag 3 april 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja
s avonds heb ik ook de meeste trek.. Dan grijp ik naar rechts op de tafek en dan ligt daar niets meer en dan denk van OK ja dat is niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |