Waarom lees ik dan zulke negatieve reacties hier?quote:Op maandag 8 april 2013 19:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er hordes vrijgezelle mensen. Net als hordes bezette mensen. tis maar net wat de boodschap van onderwerp is.
Nou ja, ze zijn er wel gewoon, maar je zult wel harder moeten zoeken dan als je 20 bent, logisch wel toch?quote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nah, laatst las ik hier nog dat er hordes 30+ mensen vrijgezel werden, omdat ze toch iets serieus zochten. I am confused![]()
Negatieve reacties over?quote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom lees ik dan zulke negatieve reacties hier?
Klopt, bij mij waren het zaterdag meisjes van een jaar of 17/18 in een discotheek. Daar kom je toch minder snel als 30-jarige.quote:Op maandag 8 april 2013 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn er wel gewoon, maar je zult wel harder moeten zoeken dan als je 20 bent, logisch wel toch?
Ja, dat probleem heb ik nu eigenlijkquote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Cue_ het volgende:
Dat men weinig vrijgezelle mensen tegen komt? Dan komt diegene in de verkeerde situaties / spreekt net de verkeerde mensen
Dat het lastiger is dan vroeger? Vroeger was je jonger, dus veel relaties zijn korstondiger, mensen zijn er meer mee mensen. Als 30+ wordt men kieskeuriger (vaak), omdat er dan ook nog gedacht moet worden aan eventuele kinderen.
De gemiddelde 30+er komt minder in de kroegen,d an de 20jarige. Maakt het ook lastiger om een neiuwe te leren kinderen.
Zeker als het eenoudergezinnen zijn.
'Hoi, heb je zin om komend weekend wat te gaan drinken?'quote:Op maandag 8 april 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
Nu heb ik z'n nummer en ik vind het een leuke jongen, maar wat moet ik dan in godsnaam sturen? Op de een of andere manier voel ik me opgelaten. Bang om een blauwtje te lopen denk ik...
Momenteel niets. Wel onlangs over nagedacht dat ik dus zelden nieuwe mensen tegenkom.quote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja, dat probleem heb ik nu eigenlijk
Ik geef hier wel eens tips over hoe je nieuwe mensen kan ontmoeten, maar wat doen jullie eigenlijk om nieuwe mensen te ontmoeten die hopelijk een beetje bij je passen?
één probleem, ik kan dit weekend nietquote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
'Hoi, heb je zin om komend weekend wat te gaan drinken?'
Dan een ander weekend of een andere dag voorstellenquote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
één probleem, ik kan dit weekend niet
quote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dan een ander weekend of een andere dag voorstellen
Oké en dat durf ik niet te vragen, we hebben pak hem beet een half uurtje 'samen' doorgebracht. Misschien kijk ik er ook wel veel te negatief naar, het idee dat ik niet leuk genoeg ben of iets dergelijks..quote:
Zoals je zegt.. je hebt maar een half uurtje doorgebracht, dus twijfelen over 'genoeg' voor iemand zijn slaat nergens op. Want dat weten jullie beiden nog nietquote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Kimberliedje het volgende:
Oké en dat durf ik niet te vragen, we hebben pak hem beet een half uurtje 'samen' doorgebracht. Misschien kijk ik er ook wel veel te negatief naar, het idee dat ik niet leuk genoeg ben of iets dergelijks..
Hij kent je nog maar nauwelijks. Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Oké en dat durf ik niet te vragen, we hebben pak hem beet een half uurtje 'samen' doorgebracht. Misschien kijk ik er ook wel veel te negatief naar, het idee dat ik niet leuk genoeg ben of iets dergelijks..
Wellicht ben je nu nog niet leuk genoeg maar wanneer je squat komt daar snel verandering inquote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals je zegt.. je hebt maar een half uurtje doorgebracht, dus twijfelen over 'genoeg' voor iemand zijn slaat nergens op. Want dat weten jullie beiden nog niet
Beide kanten niet op.
En waarom niet doen? het is een simpele vraag. De kans dat ie nee zegt, terwijl dat half uurtje leuk was, is zeer klein
Dat klopt.. Misschien moet ik niet zo veel nadenken en eens 'de stoute schoenen aantrekken' en het gewoon vragen. Tegelijkertijd bedenk ik nu ook heel veel excuses waarom ik het (nog) niet zou moeten vragen..quote:Op maandag 8 april 2013 20:31 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij kent je nog maar nauwelijks. Nee heb je, ja kun je krijgen
WHYYYYYYYquote:Op maandag 8 april 2013 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wellicht ben je nu nog niet leuk genoeg maar wanneer je squat komt daar snel verandering in
Trek de stoute schoenen aan en je hebt vanavond misschien nog wel antwoordquote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt.. Misschien moet ik niet zo veel nadenken en eens 'de stoute schoenen aantrekken' en het gewoon vragen. Tegelijkertijd bedenk ik nu ook heel veel excuses waarom ik het (nog) niet zou moeten vragen..
[..]
WHYYYYYYY
Hmm ja, ik ga toch maar eens actie ondernemen, dat word anders nooit iets zo met mijquote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Enige excuus kan zijn dat je een 'nee' kan krijgen. So what/ dan weet je dat tenminste gelijk. Vindt hij je een beetje interessant dan reageert ie wel positief.
Dan weet je meteen waarom ze single zijnquote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn wel singles van 30 plus. Alleen zijn het er weinig. En ze zitten vaker thuis.
Je komt ze dus niet snel tegen.
Ja? Waarom dan?quote:Op maandag 8 april 2013 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dan weet je meteen waarom ze single zijn
quote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn wel singles van 30 plus. Alleen zijn het er weinig. En ze zitten vaker thuis.
Je komt ze dus niet snel tegen.
Dawm, jij bent nog snel van begrip zo laat op de avondquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus ze zijn single omdat ze vaker thuis zitten?...
Alleen klopt dat naar mijn mening niet. Wat is dan de logica hierachter volgens jou?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dawm, jij bent nog snel van begrip zo laat op de avond
Je zult toch echt de deur uit moeten als je een leuk iemand wilt ontmoeten. Over het algemeen zijn de mensen met een druk sociaal leven sowieso 10 x aantrekkelijker dan mensen die thuis blijven plakken voor de TV.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen klopt dat naar mijn mening niet. Wat is dan de logica hierachter volgens jou?
Maar hoe leren mensen die van bankhangen en tv kijken houden andere mensen kennen die van bankhangen en tv kijken houden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:41 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je zult toch echt de deur uit moeten als je een leuk iemand wilt ontmoeten. Over het algemeen zijn de mensen met een druk sociaal leven sowieso 10 x aantrekkelijker dan mensen die thuis blijven plakken voor de TV.
Internet date, sporten, supermarkt, werk, via vrienden, verjaardagen, boodschappen doen, winkelen enz.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Maar hoe leren mensen die van bankhangen en tv kijken houden andere mensen kennen die van bankhangen en tv kijken houden?
meer met het OV gaan ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:51 schreef Kitlerrr het volgende:
Maar hoe leren mensen die van bankhangen en tv kijken houden andere mensen kennen die van bankhangen en tv kijken houden?
Stel dat je dan toch besluit om naar een discotheek gaat om iemand tegen het lijf te lopen; hoe klein is dan de kans dat dat iemand is met diezelfde interesse?
Het is natuurlijk niet zo dat mensen die daarvan houden nooit het huis uitgaan en mensen/vrienden ontmoeten hequote:Op dinsdag 9 april 2013 00:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Stel dat je dan toch besluit om naar een discotheek gaat om iemand tegen het lijf te lopen; hoe klein is dan de kans dat dat iemand is met diezelfde interesse?
Inderdaad. Wel lastig vind ik zelf. Maar die zin erin is wel belangrijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:12 schreef BenjaminLinus het volgende:
Als je dus echt graag wil dan moet je gewoon (even een open deur intrappen) veranderen van omgeving.. Maar dat moet je dan ook wel willen.
Ontbreekt hier ook.. En dan kom je in een cirkelredenering dat je jezelf forever alone vindt, maar ook geen zin hebt om nieuwe mensen te ontmoeten.... Schiet niet op danquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel lastig vind ik zelf. Maar die zin erin is wel belangrijk
Heb best zin om nieuwe mensen te ontmoeten, maar dan wel graag op de plekke waar ik reeds komquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:09 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ontbreekt hier ook.. En dan kom je in een cirkelredenering dat je jezelf forever alone vindt, maar ook geen zin hebt om nieuwe mensen te ontmoeten.... Schiet niet op dan
Als ze vooral thuis zitten gaan we elkaar waarschijnlijk nooit tegenkomen. Misschien met internetdating.. Dat schijnt helemaal in te zijn. Geen moeite meer doen, maar alles lekker van achter je computer regelen. Nog een reden om thuis te blijven zitten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:51 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Je zal er echt een keer vandaan moeten komen om echt te datenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Geen moeite meer doen, maar alles lekker van achter je computer regelen.
Je zegt dat je bezig bent met het opkrikken van je zelfvertrouwen, dat maakt je sowieso al een toffe gast. Wat doe jij er op dit moment aan om aan je zelfvertrouwen te werken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:48 schreef geenvetzak het volgende:
nog ff voor het slapen een post!
ben al een tijdje bezig met het opkrikken van m'n zelfvertrouwen, het gaat langzaam, maar gestaag beter... Ik hoor nu vaker van mensen dat ik gewoon gezellig ben, al weet ik niet of ze bang zijn om me te kwetsen, omdat ik zelf vraag hoe ze over me denken.
Ga oefenen zou ik zeggen. Spreek eens een random meisje aan in de trein/kroeg. Wat je moet zeggen? Ik ga geen layout geven, maar begin de eerste maanden eens met: (overdag)''Hey, jij ziet er echt leuk uit vandaag'' , ('s nachts): ''Jij bent fucking cute, hoe heet je''. Maak vervolgens een paar statements over haar uiterlijk, de vibe die ze uitstraalt, whatever.quote:Vrouwen versieren lukt nog niet, ik weet niet waar ik over moet praten als ik op daten/neuken uit ben, en hoe ik de aandacht vast kan houden van de dame in kwestie. Ik maak volgens mij door gebrek aan ervaring een a-sexuele/ongeïnteresseerde indruk op mensen, of misschien sijpelt de onzekerheid er gewoon teveel doorheen.
Balen... Shit happens. Bedenk wel dat hij maar 1 persoon is in je leven. Je hebt in ieder geval initiatief genomen, als je dit blijft doen ga je vanzelf nieuwe vrienden maken.quote:Zie het moeilijk contact krijgen ook wel een beetje terug in de rest van mijn leven, bijvoorbeeld nodigde ik pas een vriend van de basisschool uit om bij te praten en wat leuks te doen, ging een beetje ongemakkelijk, maar ik vond het wel weer leuk om een oude vriend te zien. Ik had hem wat advies over een PC bouwen gegeven, en zou hem daar later nog over spreken.
Helaas dacht hij er denk ik anders over, want hij heeft zich verder laten helpen door mijn broertje (we gingen vroeger allebei wel met hem om), die totaal niet op mij lijkt, al is hij misschien wat socialer ingesteld, en verder geen contact meer met mij gezocht :S Maar goed, daar gaat het topic niet over, dus whatever!
Het internet staat er vol mee, als je een paar leerzame filmpjes wilt zien, PM maarquote:Ik ga ondertussen gewoon verder met mijn leven, ook al ben ik constant op zoek naar antwoorden...
Zelfs dan zul je naar buiten moeten om af te sprekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als ze vooral thuis zitten gaan we elkaar waarschijnlijk nooit tegenkomen. Misschien met internetdating.. Dat schijnt helemaal in te zijn. Geen moeite meer doen, maar alles lekker van achter je computer regelen. Nog een reden om thuis te blijven zitten.
spuit 11quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:21 schreef ook_gek het volgende:
Zelfs dan zul je naar buiten moeten om af te spreken
Onze gedachtes zijn gewoon 1quote:
Thanks voor het antwoorden! Ik zit sinds een klein jaar bij een drakenbootvereniging, daarvoor sportte ik bijna niet, en nu doe ik dat 2 of 3 x per week. Op zich is het geen moeilijke sport, maar ik zie de voordelen zeker terug in alledaags leven. Een paar leeftijdsgenoten op de vereniging helpt in ieder geval!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 01:48 schreef geenvetzak het volgende:
nog ff voor het slapen een post!
ben al een tijdje bezig met het opkrikken van m'n zelfvertrouwen, het gaat langzaam, maar gestaag beter... Ik hoor nu vaker van mensen dat ik gewoon gezellig ben, al weet ik niet of ze bang zijn om me te kwetsen, omdat ik zelf vraag hoe ze over me denken.
Je zegt dat je bezig bent met het opkrikken van je zelfvertrouwen, dat maakt je sowieso al een toffe gast. Wat doe jij er op dit moment aan om aan je zelfvertrouwen te werken?
Oeh dit was een teken van hogere machten! Wij zijn voor elkaar gemaakt!quote:
Je hoeft je niet per se heterosexueel te profileren, doe ik ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:19 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Thanks voor het antwoorden! Ik zit sinds een klein jaar bij een drakenbootvereniging, daarvoor sportte ik bijna niet, en nu doe ik dat 2 of 3 x per week. Op zich is het geen moeilijke sport, maar ik zie de voordelen zeker terug in alledaags leven. Een paar leeftijdsgenoten op de vereniging helpt in ieder geval!
Ik probeer al een tijdje naar mijn eigen vrienden toe wat meer initiatief te tonen om dingen te doen. Het zijn af en toe een stel tamme konijnen, dus wat dat betreft is het niet zo moeilijk. Maar heb wel het idee dat ik er goed aan doe.
Verder probeer ik (voorzichtig) wat dichter bij kennissen te komen. Nu nog veel via skype, tijdens het gamen o.i.d., heb nog moeite om IRL ontmoetingen te bewerkstelligen.
En in de rest van m'n leven gewoon wat aandachtiger en enthousiaster proberen te zijn in gesprekken.
Grootste probleem is nog steeds dat ik nog niet goed kan of durf mezelf als heterosexueel te profileren. Voorbeeld: afgelopen zaterdag tijdens een buffet met de vereniging gingen er constact opmerkingen over de tafel over voorbij lopende dames ("daar zo ik wel mee wakker willen worden" etc.), overigens kwamen alle opmerkingen van gasten die al een vriendin/vrouw hadden. Ik kon er alleen niets over zeggen, eigenlijk puur uit angst dat ik een foute opmerking eruit zou flappen. Ik ben nog altijd veel bezig met het afwegen van wat ik denk, te zeggen. Gevolg is natuurlijk dat ik mezelf distantieer van de groep.
Ik bereid me in ieder geval voor op een lange periode van extreem gênante situaties... Wish me luck
Lekker belangrijk, als nou iets niet belangrijk is het dat welquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:19 schreef geenvetzak het volgende:
Grootste probleem is nog steeds dat ik nog niet goed kan of durf mezelf als heterosexueel te profileren.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hoeft je niet per se heterosexueel te profileren, doe ik ook niet
Thanks! Onthoud ik welquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als nou iets niet belangrijk is het dat wel
Lekker doen wat je zelf wilt, en niks aan trekken van labeltjes die anderen op je acties plakken! Doen ze uit pure onzekerheid en willen zich beter voelen door een ander voor lul te zetten
Ik vijl mijn vinger nagels, gebruik ik de winter hand crème. Genoeg stof om grapjes of opmerkingen over te maken.
Het leukste is dat je dan van hun vriendin hoort dat ze het zelf thuis stiekem ook doen
Aangeleerd gedrag komt onnatuurlijk over en werkt je meer tegen dan dat het in je voordeel werkt!
Voor de rest door gaan, je bent lekker goed en actief aan je zelf aan het werken! Je kan trots op je zelf zijn!
que?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:19 schreef geenvetzak het volgende:
Grootste probleem is nog steeds dat ik nog niet goed kan of durf mezelf als heterosexueel te profileren.
Nee joh, lekker op de chat lullen. ''Wat als ze me niet knap./rijk genoeg vinden''quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zelfs dan zul je naar buiten moeten om af te spreken
raar inderdaad. waarom haar niet aankijken, omdat je er wellicht brak uitzag?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:23 schreef The_Mole het volgende:
Weet niet of dit het goede topic is hiervoor, maar goed.
Tijd terug meisje leren kennen tijdens werk in alkmaar, gepraat etc en uiteindelijk iets gaan drinken. tijdje niet geweest daar, en twee weken later weer een week halve dagen met haar gewerkt. Toen gevraagd of we nog een keer wat gingen doen, en ja dat was goed. Ze had er nog zin in ook want ze kwam zelf met allemaal suggesties etc.
Dag erna moest ik weer met haar werken, had maar ongeveer een uur geslapen en vraag niet hoe. Hele dag was ik chagrijnig en afwezig als de pest, durfde niet eens iemand aan te kijken (waaronder haar).
en nu loopt ze dus heel afstandig te doen
is dit nou zo erg, of ben ik een raar figuur ofzo?
Gewoon vertellen wat er gebeurd is, wie weet valt de schade nog wel te repareren. Was trouwens wel beter geweest als je haar gewoon verteld had dat je brak was omdat je maar een uur geslapen had, kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:23 schreef The_Mole het volgende:
Weet niet of dit het goede topic is hiervoor, maar goed.
Tijd terug meisje leren kennen tijdens werk in alkmaar, gepraat etc en uiteindelijk iets gaan drinken. tijdje niet geweest daar, en twee weken later weer een week halve dagen met haar gewerkt. Toen gevraagd of we nog een keer wat gingen doen, en ja dat was goed. Ze had er nog zin in ook want ze kwam zelf met allemaal suggesties etc.
Dag erna moest ik weer met haar werken, had maar ongeveer een uur geslapen en vraag niet hoe. Hele dag was ik chagrijnig en afwezig als de pest, durfde niet eens iemand aan te kijken (waaronder haar).
en nu loopt ze dus heel afstandig te doen
is dit nou zo erg, of ben ik een raar figuur ofzo?
Sporten is baas man, daar word je blij van. Goed bezig dus!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:19 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Thanks voor het antwoorden! Ik zit sinds een klein jaar bij een drakenbootvereniging, daarvoor sportte ik bijna niet, en nu doe ik dat 2 of 3 x per week. Op zich is het geen moeilijke sport, maar ik zie de voordelen zeker terug in alledaags leven. Een paar leeftijdsgenoten op de vereniging helpt in ieder geval!
Ik probeer al een tijdje naar mijn eigen vrienden toe wat meer initiatief te tonen om dingen te doen. Het zijn af en toe een stel tamme konijnen, dus wat dat betreft is het niet zo moeilijk. Maar heb wel het idee dat ik er goed aan doe.
Verder probeer ik (voorzichtig) wat dichter bij kennissen te komen. Nu nog veel via skype, tijdens het gamen o.i.d., heb nog moeite om IRL ontmoetingen te bewerkstelligen.
En in de rest van m'n leven gewoon wat aandachtiger en enthousiaster proberen te zijn in gesprekken.
Grootste probleem is nog steeds dat ik nog niet goed kan of durf mezelf als heterosexueel te profileren. Voorbeeld: afgelopen zaterdag tijdens een buffet met de vereniging gingen er constact opmerkingen over de tafel over voorbij lopende dames ("daar zo ik wel mee wakker willen worden" etc.), overigens kwamen alle opmerkingen van gasten die al een vriendin/vrouw hadden. Ik kon er alleen niets over zeggen, eigenlijk puur uit angst dat ik een foute opmerking eruit zou flappen. Ik ben nog altijd veel bezig met het afwegen van wat ik denk, te zeggen. Gevolg is natuurlijk dat ik mezelf distantieer van de groep.
Ik bereid me in ieder geval voor op een lange periode van extreem gênante situaties... Wish me luck
's avonds een vent, 's ochtends uitslapen. In dat motto kan ik me prima vinden. Gewoon nooit dingen afspreken op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
raar inderdaad. waarom haar niet aankijken, omdat je er wellicht brak uitzag?
volgende keer niet zo aanstellen, 's avonds een grote vent, 's morgens ook een grote vent, zeiden ze vroeger altijd. toen er nog echte mannen waren.
mwoa wat ga ik dan vertellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon vertellen wat er gebeurd is, wie weet valt de schade nog wel te repareren. Was trouwens wel beter geweest als je haar gewoon verteld had dat je brak was omdat je maar een uur geslapen had, kan de beste overkomen
Naja, als ze echt helemaal op je afgeknapt is vanwege zo'n klein dingetje wat een ieder kan overkomen, dan was ze het verder ook niet waardquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:12 schreef The_Mole het volgende:
[..]
mwoa wat ga ik dan vertellen
was wel erg dom om de avond ervoor te gaan zuipen, had ook al gezegd dat ik superchagrijnig was en weinig slaap had gehad (dezelfde ochtend al), maar volgens mij was het kwaad al geschied
Is deze uitspraak je fataal geworden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, als ze echt helemaal op je afgeknapt is vanwege zo'n klein dingetje wat een ieder kan overkomen, dan was ze het verder ook niet waard![]()
ik ben al te maximale stalker om dit ook nog eens te smsenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, als ze echt helemaal op je afgeknapt is vanwege zo'n klein dingetje wat een ieder kan overkomen, dan was ze het verder ook niet waard![]()
'Wat ga je op *datum* doen?' Dan kun je daarna wel vragen of hij zin heeft om wat te gaan doen/drinken of wat dan ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef Kimberliedje het volgende:
Naast een simpele 'Hoi', hoe begin je nou leuk een gesprek via WhatsApp met in dit geval een jongen?
Welk punt probeer je nou precies te maken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nee joh, lekker op de chat lullen. ''Wat als ze me niet knap./rijk genoeg vinden''
Hey, denk je vaak aan me?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef Kimberliedje het volgende:
Naast een simpele 'Hoi', hoe begin je nou leuk een gesprek via WhatsApp met in dit geval een jongen?
en hoe je het brengt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt wel aan het contact wat je al met hem hebt denk ik.
En of je het als ontvanger kunt hebben en niet gelijk huizenhoog op de kast zitquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt wel aan het contact wat je al met hem hebt denk ik.
Ja dat ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En of je het als ontvanger kunt hebben en niet gelijk huizenhoog op de kast zit
ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En of je het als ontvanger kunt hebben en niet gelijk huizenhoog op de kast zit
Nee, ik ben wel de laatste om zulke berichten te sturen. Veel te bang dat ik iets verkeerds zegquote:
jij was toch de op de kast zittende ontvanger?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel de laatste om zulke berichten te sturen. Veel te bang dat ik iets verkeerds zeg
dit,.,.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel de laatste om zulke berichten te sturen. Veel te bang dat ik iets verkeerds zeg
Godsamme zeg, wat denk je wel niet?!?! Tering zeg, wat bekrompen enzo, ik zit nooit op de kast!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:30 schreef dawg het volgende:
[..]
jij was toch de op de kast zittende ontvanger?
Dat verleer je ontzettend snel, blijkbaar...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit,.,.ik snap niet hoe ik dit na n jaar of 8 compleet verleerd kan zijn.
god o god.. zoveelste gesprek wat in de soep liep![]()
Inkoppertje over uiterlijk, geef ik dat compliment eindelijk, wat echt terecht is! en wat ik anders nooit en te nimmer direct geef om geen verkeerde ideeën te geven, krijg ik een heel verhaal wat mooi wel niet is enz.. geeneens een dankjegodver...
en eentje wat een ongelofelijke sloooow chat is(2 dagen ertussen ofzo) met weliswaar de hoogste score ooit, dus ik geef t n kans. al ben ik meer van n live chat.
ik ga maar weer schuifjes knoeien_!
Conclusie: het is nooit goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verleer je ontzettend snel, blijkbaar...![]()
Hecht niet teveel waarde aan het gedrag van vrouwen op datingsites. Ik heb het zelf ondervonden, had op een gegeven moment belachelijk veel gesprekken tegelijkertijd.
Toen werd ik al snel arrogant gevonden, omdat ik niet antwoordde...
Precies! Ik ben verre van arrogant. Bitch, pleasequote:
Ik vind het jammer dat door de technologische ''ontwikkeling'' mensen steeds verder gedistancieerd raken van elkaar. Doordat niemand elkaar meer hoeft te zien om contact te hebben, worden mensen in het ''echte'' leven steeds verder afgestompt. Een steeds groter deel van mensen zoekt ''de vrouw van hun dromen'' op het internet, in plaats van de deur uit te gaan en dingen ondernemen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Welk punt probeer je nou precies te maken?
Dat is geen goede ontwikkelingquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat door de technologische ''ontwikkeling'' mensen steeds verder gedistancieerd raken van elkaar. Doordat niemand elkaar meer hoeft te zien om contact te hebben, worden mensen in het ''echte'' leven steeds verder afgestompt. Een steeds groter deel van mensen zoekt ''de vrouw van hun dromen'' op het internet, in plaats van de deur uit te gaan en dingen ondernemen.
Ze moeten het natuurlijk allemaal zelf weten, maar ik vraag me soms wel eens af of al die social media/internetdating wel zo'n goede ontwikkeling is.
Weinig game heb je.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Gosh, heb ik de hele dag nagedacht en waar kom ik mee; Hey
Maar het was een kort gesprekje, hij ging slapen helaas..
haha, was het de bedenktijd waard?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Jawel, hij kletste gelukkig terug en ga ik met een enigzins voldaan gevoel slapenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
haha, was het de bedenktijd waard?
Dat is dan maar zo, ik heb nog nooit zo het heft in handen genomen en dat vind ik toch best spannendquote:
Toch wel meer initiatief genomen hèquote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Zolang de gesprekken leuk en luchtig zijn, kan het bijna nooit kwaad om elke dag te whatsappen, bv voor het slapen gaan, maar zorg ervoor dat jij niet altijd degene ben die het contact opneemt.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:58 schreef The_Mole het volgende:
Gvd zal ik via what's app gaan stalken of wachten tot ik d'r weer zie volgende week?
Ik zie het probleem niet dat mensen kijken op internet voor een vriendin. Er zijn namelijk genoeg mensen die niet op stap willen of kunnen. Dan is hun vis vijver veel kleiner. Vergeet niet dat er een hele grote groep mensen zijn die financieel zeer krap zitten. Het uitgaan om mensen te ontmoeten is dus vaak niet mogelijk of kunnen het weinig doen. Dus voor de groep mensen die het of financieel niet kunnen, of niet van uitgaan houden is het een mooie uitkomst.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat door de technologische ''ontwikkeling'' mensen steeds verder gedistancieerd raken van elkaar. Doordat niemand elkaar meer hoeft te zien om contact te hebben, worden mensen in het ''echte'' leven steeds verder afgestompt. Een steeds groter deel van mensen zoekt ''de vrouw van hun dromen'' op het internet, in plaats van de deur uit te gaan en dingen ondernemen.
Ze moeten het natuurlijk allemaal zelf weten, maar ik vraag me soms wel eens af of al die social media/internetdating wel zo'n goede ontwikkeling is.
die luchtigheid is er wel een beetje af nadat ik haar de hele dag heb genegeerd..quote:Op woensdag 10 april 2013 09:33 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Zolang de gesprekken leuk en luchtig zijn, kan het bijna nooit kwaad om elke dag te whatsappen, bv voor het slapen gaan, maar zorg ervoor dat jij niet altijd degene ben die het contact opneemt.
Gewoon weer lekker een whatsappje sturen, de keren dat ik een kans heb gemist omdat ik dacht dat het vreemd zou zijn als ik een whatsappje zou sturen zijn niet meer te tellen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef The_Mole het volgende:
[..]
die luchtigheid is er wel een beetje af nadat ik haar de hele dag heb genegeerd..
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik praat vaak aan een stuk door.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:00 schreef geenvetzak het volgende:
jongens, noem eens wat dingen om over te praten als je stil valt. Ik zat vanmiddag weer met een klasgenoot in de auto naar huis, en ik wist niets te zeggen. Op zich geen probleem voor mij, ik ben nou eenmaal gewend aan stilte, ook omdat ik aan het stuur zat had ik ten minste wat te doen.
Nou ben ik wel mooi kansloos als ik op die manier een date ga doen, dus ik zie het nog niet echt zitten.
Ik weet best dat er nou eenmaal stiltes kunnen vallen in een gesprek, maar bij mij is dat eigenlijk meer de regel dan de uitzondering, gewoon omdat ik niet echt een verhalen man ben...
Ik hoef echt niet meteen als Brugman kunnen praten, maar ik wil graag van "Ik vind je niks want je zegt niks" indrukken naar "ik vind je niks want je bent m'n type niet/je bent lelijk" indrukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |