Waarom lees ik dan zulke negatieve reacties hier?quote:Op maandag 8 april 2013 19:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er hordes vrijgezelle mensen. Net als hordes bezette mensen. tis maar net wat de boodschap van onderwerp is.
Nou ja, ze zijn er wel gewoon, maar je zult wel harder moeten zoeken dan als je 20 bent, logisch wel toch?quote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nah, laatst las ik hier nog dat er hordes 30+ mensen vrijgezel werden, omdat ze toch iets serieus zochten. I am confused![]()
Negatieve reacties over?quote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom lees ik dan zulke negatieve reacties hier?
Klopt, bij mij waren het zaterdag meisjes van een jaar of 17/18 in een discotheek. Daar kom je toch minder snel als 30-jarige.quote:Op maandag 8 april 2013 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn er wel gewoon, maar je zult wel harder moeten zoeken dan als je 20 bent, logisch wel toch?
Ja, dat probleem heb ik nu eigenlijkquote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Cue_ het volgende:
Dat men weinig vrijgezelle mensen tegen komt? Dan komt diegene in de verkeerde situaties / spreekt net de verkeerde mensen
Dat het lastiger is dan vroeger? Vroeger was je jonger, dus veel relaties zijn korstondiger, mensen zijn er meer mee mensen. Als 30+ wordt men kieskeuriger (vaak), omdat er dan ook nog gedacht moet worden aan eventuele kinderen.
De gemiddelde 30+er komt minder in de kroegen,d an de 20jarige. Maakt het ook lastiger om een neiuwe te leren kinderen.
Zeker als het eenoudergezinnen zijn.
'Hoi, heb je zin om komend weekend wat te gaan drinken?'quote:Op maandag 8 april 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
Nu heb ik z'n nummer en ik vind het een leuke jongen, maar wat moet ik dan in godsnaam sturen? Op de een of andere manier voel ik me opgelaten. Bang om een blauwtje te lopen denk ik...
Momenteel niets. Wel onlangs over nagedacht dat ik dus zelden nieuwe mensen tegenkom.quote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja, dat probleem heb ik nu eigenlijk
Ik geef hier wel eens tips over hoe je nieuwe mensen kan ontmoeten, maar wat doen jullie eigenlijk om nieuwe mensen te ontmoeten die hopelijk een beetje bij je passen?
één probleem, ik kan dit weekend nietquote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
'Hoi, heb je zin om komend weekend wat te gaan drinken?'
Dan een ander weekend of een andere dag voorstellenquote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
één probleem, ik kan dit weekend niet
quote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dan een ander weekend of een andere dag voorstellen
Oké en dat durf ik niet te vragen, we hebben pak hem beet een half uurtje 'samen' doorgebracht. Misschien kijk ik er ook wel veel te negatief naar, het idee dat ik niet leuk genoeg ben of iets dergelijks..quote:
Zoals je zegt.. je hebt maar een half uurtje doorgebracht, dus twijfelen over 'genoeg' voor iemand zijn slaat nergens op. Want dat weten jullie beiden nog nietquote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Kimberliedje het volgende:
Oké en dat durf ik niet te vragen, we hebben pak hem beet een half uurtje 'samen' doorgebracht. Misschien kijk ik er ook wel veel te negatief naar, het idee dat ik niet leuk genoeg ben of iets dergelijks..
Hij kent je nog maar nauwelijks. Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Oké en dat durf ik niet te vragen, we hebben pak hem beet een half uurtje 'samen' doorgebracht. Misschien kijk ik er ook wel veel te negatief naar, het idee dat ik niet leuk genoeg ben of iets dergelijks..
Wellicht ben je nu nog niet leuk genoeg maar wanneer je squat komt daar snel verandering inquote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals je zegt.. je hebt maar een half uurtje doorgebracht, dus twijfelen over 'genoeg' voor iemand zijn slaat nergens op. Want dat weten jullie beiden nog niet
Beide kanten niet op.
En waarom niet doen? het is een simpele vraag. De kans dat ie nee zegt, terwijl dat half uurtje leuk was, is zeer klein
Dat klopt.. Misschien moet ik niet zo veel nadenken en eens 'de stoute schoenen aantrekken' en het gewoon vragen. Tegelijkertijd bedenk ik nu ook heel veel excuses waarom ik het (nog) niet zou moeten vragen..quote:Op maandag 8 april 2013 20:31 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij kent je nog maar nauwelijks. Nee heb je, ja kun je krijgen
WHYYYYYYYquote:Op maandag 8 april 2013 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wellicht ben je nu nog niet leuk genoeg maar wanneer je squat komt daar snel verandering in
Trek de stoute schoenen aan en je hebt vanavond misschien nog wel antwoordquote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt.. Misschien moet ik niet zo veel nadenken en eens 'de stoute schoenen aantrekken' en het gewoon vragen. Tegelijkertijd bedenk ik nu ook heel veel excuses waarom ik het (nog) niet zou moeten vragen..
[..]
WHYYYYYYY
Hmm ja, ik ga toch maar eens actie ondernemen, dat word anders nooit iets zo met mijquote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Enige excuus kan zijn dat je een 'nee' kan krijgen. So what/ dan weet je dat tenminste gelijk. Vindt hij je een beetje interessant dan reageert ie wel positief.
Dan weet je meteen waarom ze single zijnquote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn wel singles van 30 plus. Alleen zijn het er weinig. En ze zitten vaker thuis.
Je komt ze dus niet snel tegen.
Ja? Waarom dan?quote:Op maandag 8 april 2013 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dan weet je meteen waarom ze single zijn
quote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn wel singles van 30 plus. Alleen zijn het er weinig. En ze zitten vaker thuis.
Je komt ze dus niet snel tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |