abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125056864
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dus ze zijn single omdat ze vaker thuis zitten?...
  dinsdag 9 april 2013 @ 00:21:18 #227
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_125056874
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus ze zijn single omdat ze vaker thuis zitten?...
Dawm, jij bent nog snel van begrip zo laat op de avond :D
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_125056898
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dawm, jij bent nog snel van begrip zo laat op de avond :D
Alleen klopt dat naar mijn mening niet. Wat is dan de logica hierachter volgens jou? :)
  dinsdag 9 april 2013 @ 00:41:55 #229
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_125057358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alleen klopt dat naar mijn mening niet. Wat is dan de logica hierachter volgens jou? :)
Je zult toch echt de deur uit moeten als je een leuk iemand wilt ontmoeten. Over het algemeen zijn de mensen met een druk sociaal leven sowieso 10 x aantrekkelijker dan mensen die thuis blijven plakken voor de TV.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_125057558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:41 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je zult toch echt de deur uit moeten als je een leuk iemand wilt ontmoeten. Over het algemeen zijn de mensen met een druk sociaal leven sowieso 10 x aantrekkelijker dan mensen die thuis blijven plakken voor de TV.
Maar hoe leren mensen die van bankhangen en tv kijken houden andere mensen kennen die van bankhangen en tv kijken houden?
Stel dat je dan toch besluit om naar een discotheek gaat om iemand tegen het lijf te lopen; hoe klein is dan de kans dat dat iemand is met diezelfde interesse?
pi_125058252
nog ff voor het slapen een post! :)

ben al een tijdje bezig met het opkrikken van m'n zelfvertrouwen, het gaat langzaam, maar gestaag beter... Ik hoor nu vaker van mensen dat ik gewoon gezellig ben, al weet ik niet of ze bang zijn om me te kwetsen, omdat ik zelf vraag hoe ze over me denken.

Vrouwen versieren lukt nog niet, ik weet niet waar ik over moet praten als ik op daten/neuken uit ben, en hoe ik de aandacht vast kan houden van de dame in kwestie. Ik maak volgens mij door gebrek aan ervaring een a-sexuele/ongeïnteresseerde indruk op mensen, of misschien sijpelt de onzekerheid er gewoon teveel doorheen.

Volgens mij houden normale mensen dit soort dingen maar weinig bezig, want voor de meeste mensen gaat versieren/daten gewoon vanzelf, terwijl ik al een eeuwigheid bezig ben om mijn draai te vinden. Ik ben altijd op zoek naar concrete verbeterpunten, terwijl de meesten zeggen "gewoon jezelf zijn, gewoon je ding doen" etc.

Zie het moeilijk contact krijgen ook wel een beetje terug in de rest van mijn leven, bijvoorbeeld nodigde ik pas een vriend van de basisschool uit om bij te praten en wat leuks te doen, ging een beetje ongemakkelijk, maar ik vond het wel weer leuk om een oude vriend te zien. Ik had hem wat advies over een PC bouwen gegeven, en zou hem daar later nog over spreken.

Helaas dacht hij er denk ik anders over, want hij heeft zich verder laten helpen door mijn broertje (we gingen vroeger allebei wel met hem om), die totaal niet op mij lijkt, al is hij misschien wat socialer ingesteld, en verder geen contact meer met mij gezocht :S Maar goed, daar gaat het topic niet over, dus whatever!

Ik ga ondertussen gewoon verder met mijn leven, ook al ben ik constant op zoek naar antwoorden...
  dinsdag 9 april 2013 @ 07:11:03 #232
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125059000
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:51 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Maar hoe leren mensen die van bankhangen en tv kijken houden andere mensen kennen die van bankhangen en tv kijken houden?

Internet date, sporten, supermarkt, werk, via vrienden, verjaardagen, boodschappen doen, winkelen enz.

Tal van mogelijkheden. Kennelijk zijn er mensen die denken dat je alleen kan versieren in een kroeg of disco.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 9 april 2013 @ 07:56:05 #233
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_125059286
quote:
Stel dat je dan toch besluit om naar een discotheek gaat om iemand tegen het lijf te lopen; hoe klein is dan de kans dat dat iemand is met diezelfde interesse?
meer met het OV gaan ?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:00:10 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125059323
quote:

[..]

Het is natuurlijk niet zo dat mensen die daarvan houden nooit het huis uitgaan en mensen/vrienden ontmoeten he ;) Genoeg andere plekken dus waar je eventueel nieuwe mensen kunt leren kennen.

Daarbij, ook als kroegganger kan je houden van de bank O+
pi_125059410
Meestal is het lang single zijn ook een gevolg van te weinig in een nieuwe omgeving komen..

Zelf ben ik niet echt een drama met vrouwen, maar ik heb al een jaar geen vrouw meer aangeraakt :') Simpelweg omdat ik met mijn vrienden alleen maar in het dorpscafe kom waar allemaal ouwe lullen zitten en een paar meiden van mijn leeftijd maar dat is voornamelijk nageslacht van tokkie volk..

Vorig jaar zat ik nog bij een studentenvereniging, en als je er dan eningszins normaal uitziet dan komen de uitnodigingen voor gala's/date-dinners en dat soort onzin vanzelf op je af, hoef je niet eens iets voor te doen..

Als je dus echt graag wil dan moet je gewoon (even een open deur intrappen) veranderen van omgeving.. Maar dat moet je dan ook wel willen. Bij mij is kennelijk de drang naar een relatie nog niet zo groot dat ik speciaal daarvoor vrijwilligerswerk/een andere sport of wat dan ook ga aanpakken..
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:07:31 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125060168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:12 schreef BenjaminLinus het volgende:
Als je dus echt graag wil dan moet je gewoon (even een open deur intrappen) veranderen van omgeving.. Maar dat moet je dan ook wel willen.
Inderdaad. Wel lastig vind ik zelf. Maar die zin erin is wel belangrijk :+
pi_125060210
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Wel lastig vind ik zelf. Maar die zin erin is wel belangrijk :+
Ontbreekt hier ook.. En dan kom je in een cirkelredenering dat je jezelf forever alone vindt, maar ook geen zin hebt om nieuwe mensen te ontmoeten.... Schiet niet op dan :P
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:12:05 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125060249
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:09 schreef BenjaminLinus het volgende:

Ontbreekt hier ook.. En dan kom je in een cirkelredenering dat je jezelf forever alone vindt, maar ook geen zin hebt om nieuwe mensen te ontmoeten.... Schiet niet op dan :P
Heb best zin om nieuwe mensen te ontmoeten, maar dan wel graag op de plekke waar ik reeds kom ;)
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:09:45 #239
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_125065122
quote:

[..]

Als ze vooral thuis zitten gaan we elkaar waarschijnlijk nooit tegenkomen. Misschien met internetdating.. Dat schijnt helemaal in te zijn. Geen moeite meer doen, maar alles lekker van achter je computer regelen. Nog een reden om thuis te blijven zitten.
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:23:25 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125065562
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Geen moeite meer doen, maar alles lekker van achter je computer regelen.
Je zal er echt een keer vandaan moeten komen om echt te daten ;)
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:32:54 #241
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_125065822
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 01:48 schreef geenvetzak het volgende:

ben al een tijdje bezig met het opkrikken van m'n zelfvertrouwen, het gaat langzaam, maar gestaag beter... Ik hoor nu vaker van mensen dat ik gewoon gezellig ben, al weet ik niet of ze bang zijn om me te kwetsen, omdat ik zelf vraag hoe ze over me denken.
Je zegt dat je bezig bent met het opkrikken van je zelfvertrouwen, dat maakt je sowieso al een toffe gast. Wat doe jij er op dit moment aan om aan je zelfvertrouwen te werken?
quote:
Vrouwen versieren lukt nog niet, ik weet niet waar ik over moet praten als ik op daten/neuken uit ben, en hoe ik de aandacht vast kan houden van de dame in kwestie. Ik maak volgens mij door gebrek aan ervaring een a-sexuele/ongeïnteresseerde indruk op mensen, of misschien sijpelt de onzekerheid er gewoon teveel doorheen.
Ga oefenen zou ik zeggen. Spreek eens een random meisje aan in de trein/kroeg. Wat je moet zeggen? Ik ga geen layout geven, maar begin de eerste maanden eens met: (overdag)''Hey, jij ziet er echt leuk uit vandaag'' , ('s nachts): ''Jij bent fucking cute, hoe heet je''. Maak vervolgens een paar statements over haar uiterlijk, de vibe die ze uitstraalt, whatever.

Volgens mij houden normale mensen dit soort dingen maar weinig bezig, want voor de meeste mensen gaat versieren/daten gewoon vanzelf, terwijl ik al een eeuwigheid bezig ben om mijn draai te vinden. Ik ben altijd op zoek naar concrete verbeterpunten, terwijl de meesten zeggen "gewoon jezelf zijn, gewoon je ding doen" etc.[/quote]

Op dit moment leef ik in een wereld waar het mensen zeker bezighoudt.. :P Er zijn hele community's voor, je bent echt niet de enige die wil leren vrouwen versieren. ''Gewoon jezelf zijn en je ding doen'', haha. Al bedoelen ze het zeker goed, luister hier niet naar! Als jij iets wilt veranderen aan jezelf, zul je dingen moeten doen die ''jijzelf'' niet zou doen. Dat houdt in: stap eens een keer op die mooie vrouw af, neem eens een keer initiatief, toon leiderschap, neem risico. Als je het maar vaak genoeg oefent, gaan deze dingen op een gegeven moment automatisch, en zijn ze een deel van je geworden.
quote:
Zie het moeilijk contact krijgen ook wel een beetje terug in de rest van mijn leven, bijvoorbeeld nodigde ik pas een vriend van de basisschool uit om bij te praten en wat leuks te doen, ging een beetje ongemakkelijk, maar ik vond het wel weer leuk om een oude vriend te zien. Ik had hem wat advies over een PC bouwen gegeven, en zou hem daar later nog over spreken.

Helaas dacht hij er denk ik anders over, want hij heeft zich verder laten helpen door mijn broertje (we gingen vroeger allebei wel met hem om), die totaal niet op mij lijkt, al is hij misschien wat socialer ingesteld, en verder geen contact meer met mij gezocht :S Maar goed, daar gaat het topic niet over, dus whatever!
Balen... Shit happens. Bedenk wel dat hij maar 1 persoon is in je leven. Je hebt in ieder geval initiatief genomen, als je dit blijft doen ga je vanzelf nieuwe vrienden maken.
quote:
Ik ga ondertussen gewoon verder met mijn leven, ook al ben ik constant op zoek naar antwoorden...
Het internet staat er vol mee, als je een paar leerzame filmpjes wilt zien, PM maar ;)
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:34:24 #242
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_125065856
- ik faal met die quote knop.
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:21:10 #243
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125067154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als ze vooral thuis zitten gaan we elkaar waarschijnlijk nooit tegenkomen. Misschien met internetdating.. Dat schijnt helemaal in te zijn. Geen moeite meer doen, maar alles lekker van achter je computer regelen. Nog een reden om thuis te blijven zitten.
Zelfs dan zul je naar buiten moeten om af te spreken :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:22:43 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125067202
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:21 schreef ook_gek het volgende:
Zelfs dan zul je naar buiten moeten om af te spreken :D
spuit 11 :6
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:34:37 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125067569
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

spuit 11 :6
Onze gedachtes zijn gewoon 1 :{w
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:41:33 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125067852
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef ook_gek het volgende:

Onze gedachtes zijn gewoon 1 :{w
Doe niet zo eng :{w
pi_125069134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 01:48 schreef geenvetzak het volgende:

Je zegt dat je bezig bent met het opkrikken van je zelfvertrouwen, dat maakt je sowieso al een toffe gast. Wat doe jij er op dit moment aan om aan je zelfvertrouwen te werken?
Thanks voor het antwoorden! Ik zit sinds een klein jaar bij een drakenbootvereniging, daarvoor sportte ik bijna niet, en nu doe ik dat 2 of 3 x per week. Op zich is het geen moeilijke sport, maar ik zie de voordelen zeker terug in alledaags leven. Een paar leeftijdsgenoten op de vereniging helpt in ieder geval!

Ik probeer al een tijdje naar mijn eigen vrienden toe wat meer initiatief te tonen om dingen te doen. Het zijn af en toe een stel tamme konijnen, dus wat dat betreft is het niet zo moeilijk. Maar heb wel het idee dat ik er goed aan doe.

Verder probeer ik (voorzichtig) wat dichter bij kennissen te komen. Nu nog veel via skype, tijdens het gamen o.i.d., heb nog moeite om IRL ontmoetingen te bewerkstelligen.

En in de rest van m'n leven gewoon wat aandachtiger en enthousiaster proberen te zijn in gesprekken.

Grootste probleem is nog steeds dat ik nog niet goed kan of durf mezelf als heterosexueel te profileren. Voorbeeld: afgelopen zaterdag tijdens een buffet met de vereniging gingen er constact opmerkingen over de tafel over voorbij lopende dames ("daar zo ik wel mee wakker willen worden" etc.), overigens kwamen alle opmerkingen van gasten die al een vriendin/vrouw hadden. Ik kon er alleen niets over zeggen, eigenlijk puur uit angst dat ik een foute opmerking eruit zou flappen. Ik ben nog altijd veel bezig met het afwegen van wat ik denk, te zeggen. Gevolg is natuurlijk dat ik mezelf distantieer van de groep.

Ik bereid me in ieder geval voor op een lange periode van extreem gênante situaties... Wish me luck :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:38:38 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125069824
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe niet zo eng :{w
Oeh dit was een teken van hogere machten! Wij zijn voor elkaar gemaakt!

Wat is je 06 nummer :o
pi_125070753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:19 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Thanks voor het antwoorden! Ik zit sinds een klein jaar bij een drakenbootvereniging, daarvoor sportte ik bijna niet, en nu doe ik dat 2 of 3 x per week. Op zich is het geen moeilijke sport, maar ik zie de voordelen zeker terug in alledaags leven. Een paar leeftijdsgenoten op de vereniging helpt in ieder geval!

Ik probeer al een tijdje naar mijn eigen vrienden toe wat meer initiatief te tonen om dingen te doen. Het zijn af en toe een stel tamme konijnen, dus wat dat betreft is het niet zo moeilijk. Maar heb wel het idee dat ik er goed aan doe.

Verder probeer ik (voorzichtig) wat dichter bij kennissen te komen. Nu nog veel via skype, tijdens het gamen o.i.d., heb nog moeite om IRL ontmoetingen te bewerkstelligen.

En in de rest van m'n leven gewoon wat aandachtiger en enthousiaster proberen te zijn in gesprekken.

Grootste probleem is nog steeds dat ik nog niet goed kan of durf mezelf als heterosexueel te profileren. Voorbeeld: afgelopen zaterdag tijdens een buffet met de vereniging gingen er constact opmerkingen over de tafel over voorbij lopende dames ("daar zo ik wel mee wakker willen worden" etc.), overigens kwamen alle opmerkingen van gasten die al een vriendin/vrouw hadden. Ik kon er alleen niets over zeggen, eigenlijk puur uit angst dat ik een foute opmerking eruit zou flappen. Ik ben nog altijd veel bezig met het afwegen van wat ik denk, te zeggen. Gevolg is natuurlijk dat ik mezelf distantieer van de groep.

Ik bereid me in ieder geval voor op een lange periode van extreem gênante situaties... Wish me luck :')
Je hoeft je niet per se heterosexueel te profileren, doe ik ook niet ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:18:54 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125071177
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:19 schreef geenvetzak het volgende:

Grootste probleem is nog steeds dat ik nog niet goed kan of durf mezelf als heterosexueel te profileren.
Lekker belangrijk, als nou iets niet belangrijk is het dat wel :D

Lekker doen wat je zelf wilt, en niks aan trekken van labeltjes die anderen op je acties plakken! Doen ze uit pure onzekerheid en willen zich beter voelen door een ander voor lul te zetten :)

Ik vijl mijn vinger nagels, gebruik ik de winter hand crème. Genoeg stof om grapjes of opmerkingen over te maken.
Het leukste is dat je dan van hun vriendin hoort dat ze het zelf thuis stiekem ook doen ;)

Aangeleerd gedrag komt onnatuurlijk over en werkt je meer tegen dan dat het in je voordeel werkt!

Voor de rest door gaan, je bent lekker goed en actief aan je zelf aan het werken! Je kan trots op je zelf zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')