quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
even gewacht tot topic vol is zodat ik niet een nieuwe hoef te openen.. te lui![]()
Gewacht waarmee?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
even gewacht tot topic vol is zodat ik niet een nieuwe hoef te openen.. te lui![]()
RR, helemaal vergeten dat het straks komtquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
Goede TT.
Alleen dan een maandag met voetbal en Rijdende Rechter. [ afbeelding ]
Aankondigen dat ik er ook ben.. Maar als dat niet belangrijk is dan ga ik weerquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewacht waarmee?Een zwaai-smilie?
Je zult je wel flink in hebben moeten houden, met zo'n zinnige opmerking.
Was dan ook op Ned2, dat helpt niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
Syrie helpenDie aflevering gister was ook al zo'n succes; 350 000 kijkers.
de meeste wisten niet dat er een actie was ( waaronder ik )quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
Nog steeds 1,2 miljoen opgehaald. Regering geeft er 4 bij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
Tsja, de regering heeft tenminste geld genoeg.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog steeds 1,2 miljoen opgehaald. Regering geeft er 4 bij.
Ondertussen hebben we ook al 100 jongeren als kanonnenvoer hulptroepen gestuurd.
Deze manquote:
Moslims die elkaar verrot knallen en dan bij ons de hand op houden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
We hebben er nog wel een stel in de aanbieding als het moet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ondertussen hebben we ook al 100 jongeren als kanonnenvoer hulptroepen gestuurd.
We sturen toch al vrijheidsstrijders?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moslims die elkaar verrot knallen en dan bij ons de hand op houden.
Kiloknallerrrrrrrquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef Latert het volgende:
De dikke van de plus is weer eens gaan zwemmen.
Die gaan voornamelijk wegens het weer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog steeds 1,2 miljoen opgehaald. Regering geeft er 4 bij.
Ik draaide wel door van de TV.quote:
Als je hem een condoom om doet is het een kapotjevis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Als je met een torpedo op zo'n beest schiet is het een Kapotvis.
En een mannelijke potvis is een pootvis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Als je met een torpedo op zo'n beest schiet is het een Kapotvis.
In Cambodja hebben ze de Pol Potvis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Als je hem een condoom om doet is het een kapotjevis.
Parfum van maken net als van bevergeil.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Een stinkend blokje, wat kun je ermee?
Nee dat is gewoon een hamerhaai.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een potvis met een kop als Kevin Strootman is een godvis.
Volgens mij wil je niet weten wat er allemaal in parfum zit.quote:
Je kunt er veel mee, je kan het tegen Claudia aangooien, je kan er op staan, je kan 'm kussen, je kan 'm in je badkuip neerleggen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Een stinkend blokje, wat kun je ermee?
Afscheiding van een of andere klier van een muskusrat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wil je niet weten wat er allemaal in parfum zit.
quote:
En vaginaal vocht van apen volgens mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Afscheiding van een of andere klier van een muskusrat.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
En vaginaal vocht van apen volgens mij.
Er zit ook bevergeil in.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]Ik koop maar geen parfum meer als ik dit zo allemaal hoor.
Het kwam er ook zo vloeiend uit allemaal.quote:
Vind je niet, parels worden tegenwoordig bijna altijd gekweekt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Ik hoop altijd een parel te vinden in een oester, maar ja, helaas.
Laat me nou dromen van rijkdom man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je niet, parels worden tegenwoordig bijna altijd gekweekt.
Matthijs' Mattie.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik ben zeker weer de enige die hem wel leuk vind?
Ikvraag me bij hem altijd af, zal jhij thuis die baard en dat rare haar afzetten?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:41 schreef alors het volgende:
Blaudzun lijkt me echt zo'n pretentieuze gast zonder zelfspot.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
ik vind de clip ook wel aardigquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Ja, plus je gaat spelfouten maken als je zoiets zegt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik ben laagopgeleid, dan krijg je dat he?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, plus je gaat spelfouten maken als je zoiets zegt.
Nee, hoeft ook niet perse.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef snellejelle het volgende:
Is het meisje achter Blaudzun al besproken?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Felagund het volgende:
Dat meisje achter die man heeft een beetje een snor.
Nee en laten we dat maar zo houden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef snellejelle het volgende:
Het lijkt wel een getraumatiseerd slachtoffer. Alleen haar lippen bewegen een beetje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef snellejelle het volgende:
laten we het eens hebben over leuke kerels die in de uitzending zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef snellejelle het volgende:
Welke, die blonde of de brunette?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef snellejelle het volgende:
Inderdaad, maar weten doe ik het niet. Herinner me nog altijd zijn antwoord op een vraag in de Volkskrant: 'Hoe bedoel je, er vreemd uitzien'?'quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:41 schreef alors het volgende:
Blaudzun lijkt me echt zo'n pretentieuze gast zonder zelfspot.
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
laten we het eens hebben over leuke kerels die in de uitzending zijn
Dit...overigens wel lekker om zo af en toe naar te luisterenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:46 schreef SwiffMeister het volgende:
Nirvana...
Als je het overgewaardeerde muziek hebt...
Beetje make-up had ook geen kwaad gekund.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die met de 2 grote puisten op haar voorhoofd?
doe mij maar Pixies.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:46 schreef SwiffMeister het volgende:
Nirvana...
In Utero is gewoon een goed albumquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:46 schreef SwiffMeister het volgende:
Nirvana...
quote:
en snor. Heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die met de 2 grote puisten op haar voorhoofd?
Beter dan Queen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:46 schreef SwiffMeister het volgende:
Nirvana...
quote:
Ze moet wat meer scrubben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Maar serieus, een Blaudzun kiest voor zo'n look, maar voor acne kiest niemand, dat is gewoon sneu voor haar.
blijkbaar de knapste in de studio. Ik neem aan dat de knapste daar worden neergezet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje make-up had ook geen kwaad gekund.
Hij lijkt wel een beetje op de jonge Demis Roussos..quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Maar serieus, een Blaudzun kiest voor zo'n look, maar voor acne kiest niemand, dat is gewoon sneu voor haar.
Maar dan wel vol in de camera gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Waarom denk je dat wij op het balkon zatenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
blijkbaar de knapste in de studio. Ik neem aan dat de knapste daar worden neergezet.
Is gewoon volgorde van binnenkomst.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
blijkbaar de knapste in de studio. Ik neem aan dat de knapste daar worden neergezet.
Alles verstopt laten zitten is veel beter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nee juist niet, dat is helemaal niet goed voor je gezicht.
Jullie waren zo knap, jullie zouden afleiden van Mattijsquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij op het balkon zaten
Alsof er maar 2 opties zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles verstopt laten zitten is veel beter.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij op het balkon zaten
puisten uitknijpenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles verstopt laten zitten is veel beter.
Hoor ik een roep om Adriaan?quote:
er zit daar ALTIJD een meisje. Vast geen toeval!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gewoon volgorde van binnenkomst.
Dan kom je morgen wel in dtvdd.quote:
Vrouwen zijn grotere aandachtshoeren. *walks away slowly*quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er zit daar ALTIJD een meisje. Vast geen toeval!
En ook al geen wax.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Soulwax? Ik hoor niet echt soul geloof ik.
volgens mij had de laatste clip ook weinig met muziek te makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef SwiffMeister het volgende:
Dit heeft toch niks meer met voetbal te maken?!
Ja matigjes idd. Ik verwachtte een lekkere soulkneiter met een dansende karate kid.quote:
Komt hij ook?quote:
Is electrohouse en rockquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Soulwax? Ik hoor niet echt soul geloof ik.
Bij het NOS journaal jaquote:
Deden ze dan met Claudia ook maar.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef wdn het volgende:
VVV Venlo valt niemand op daar?
Het is VV Venlo
Maar deze maand staat in het teken van de kroning...quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
dit was er toch al een keer bijgeweest
quote:
ahumquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar deze maand staat in het teken van de kroning...
Net als afgelopen 2 maanden...quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar deze maand staat in het teken van de kroning...
Nee hoor: VVV-Venlo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef wdn het volgende:
Het is VV Venlo
http://nl.wikipedia.org/wiki/VVV-Venloquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef wdn het volgende:
Het is VV Venlo
quote:
Venlose Voetbal Vereniging - Venlo dus?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/VVV-Venlo
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef padlarf het volgende:
Precies zoveel intelligentie als je van een Amsterdamse zou verwachten.
Die zocht ik dus ook al.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef tralalala het volgende:
Ik vond dat "Uhm, dat was een grapje" fragment met Harry zo grappig, kan hem alleen niet meer vinden.
Ping pang pongquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat mopje bij Harry is ook zo leuk.
Dat is echt zoooooo fout zegquote:
Le-gen-da-risch!quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef OProg het volgende:
Het is weer gieren net Nico maar niet heus.
Alleen Claudia giechelt als een bakvis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef OProg het volgende:
Het is weer gieren net Nico maar niet heus.
Deze ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef tralalala het volgende:
Ik vond dat "Uhm, dat was een grapje" fragment met Harry zo grappig, kan hem alleen niet meer vinden.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
Zijn columns bij VI zijn wel vaak goed.
Hier moet ie mee gaan stoppen.
Claudia is ook een bakvis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alleen Claudia giechelt als een bakvis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |