quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
even gewacht tot topic vol is zodat ik niet een nieuwe hoef te openen.. te lui![]()
Gewacht waarmee?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
even gewacht tot topic vol is zodat ik niet een nieuwe hoef te openen.. te lui![]()
RR, helemaal vergeten dat het straks komtquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
Goede TT.
Alleen dan een maandag met voetbal en Rijdende Rechter. [ afbeelding ]
Aankondigen dat ik er ook ben.. Maar als dat niet belangrijk is dan ga ik weerquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewacht waarmee?Een zwaai-smilie?
Je zult je wel flink in hebben moeten houden, met zo'n zinnige opmerking.
Was dan ook op Ned2, dat helpt niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
Syrie helpenDie aflevering gister was ook al zo'n succes; 350 000 kijkers.
de meeste wisten niet dat er een actie was ( waaronder ik )quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
Nog steeds 1,2 miljoen opgehaald. Regering geeft er 4 bij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
Tsja, de regering heeft tenminste geld genoeg.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog steeds 1,2 miljoen opgehaald. Regering geeft er 4 bij.
Ondertussen hebben we ook al 100 jongeren als kanonnenvoer hulptroepen gestuurd.
Deze manquote:
Moslims die elkaar verrot knallen en dan bij ons de hand op houden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
We hebben er nog wel een stel in de aanbieding als het moet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ondertussen hebben we ook al 100 jongeren als kanonnenvoer hulptroepen gestuurd.
We sturen toch al vrijheidsstrijders?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moslims die elkaar verrot knallen en dan bij ons de hand op houden.
Kiloknallerrrrrrrquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef Latert het volgende:
De dikke van de plus is weer eens gaan zwemmen.
Die gaan voornamelijk wegens het weer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog steeds 1,2 miljoen opgehaald. Regering geeft er 4 bij.
Ik draaide wel door van de TV.quote:
Als je hem een condoom om doet is het een kapotjevis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Als je met een torpedo op zo'n beest schiet is het een Kapotvis.
En een mannelijke potvis is een pootvis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Als je met een torpedo op zo'n beest schiet is het een Kapotvis.
In Cambodja hebben ze de Pol Potvis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Als je hem een condoom om doet is het een kapotjevis.
Parfum van maken net als van bevergeil.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Een stinkend blokje, wat kun je ermee?
Nee dat is gewoon een hamerhaai.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een potvis met een kop als Kevin Strootman is een godvis.
Volgens mij wil je niet weten wat er allemaal in parfum zit.quote:
Je kunt er veel mee, je kan het tegen Claudia aangooien, je kan er op staan, je kan 'm kussen, je kan 'm in je badkuip neerleggen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Een stinkend blokje, wat kun je ermee?
Afscheiding van een of andere klier van een muskusrat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wil je niet weten wat er allemaal in parfum zit.
quote:
En vaginaal vocht van apen volgens mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Afscheiding van een of andere klier van een muskusrat.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
En vaginaal vocht van apen volgens mij.
Er zit ook bevergeil in.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]Ik koop maar geen parfum meer als ik dit zo allemaal hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |