Ik heb er na dat debacle met DWD ook een hard hoofd in. VIJF jaar voor een boek waarvan hij zelf aan het begin van die vijf jaar nog beweerde dat het eigenlijk al af was.quote:
Hij heeft ook gezegt dat in boek 6 & 7 we écht gaan weten wat er in het verre noorden ligt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind het zo ergerlijk dat die met allemaal prequels bezig is enzo. Schrijf verdomme eerst je levensepos af.
Of zou die een writers block hebben.
Die zit in een andere serie toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef IrfieJ het volgende:
Vinden jullie trouwens dat penny erin moet blijven voor de tvserie of niet?
nee niet die met de boot of die naast die nerds woont. ik bedoel penny de dwerg http://awoiaf.westeros.org/index.php/Pennyquote:Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef Young_David het volgende:
[..]
Die zit in een andere serie toch?
nee we hebben haar nog niet gezien, bij de bruiloft van joffrey zal de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:33 schreef Angelof9 het volgende:
Maar die hebben we toch nog helemaal niet gezien? Maar nee, die verhaallijn van Tyrion is belachelijk en ik hoop dat ze dat veranderen.
Ik erger me dood aan haar. Liever nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef IrfieJ het volgende:
Vinden jullie trouwens dat penny erin moet blijven voor de tvserie of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door IrfieJ op 25-04-2013 16:25:46 ]'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
"Many think of Rhaegar with respect, even Robert's best friend, Ned Stark. "quote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij de zus van Eddard doorgeneukt heeft en daarmee een oorlog begon waarin 90% van z'n familie is gestorven.
Wat raar, want de Starks waren juist ontzettend pissig toen ze ontvoerd werd. Lijkt me sterk dat het dan een vrijwillige relatie was. Sowieso apart dat iemand die als zo nobel en tof en fantastisch gezien wordt zoiets doet.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef Nic1 het volgende:
[..]
"Many think of Rhaegar with respect, even Robert's best friend, Ned Stark. "
Het is toch nog onduidelijk wat er toen precies is gebeurd? Volgens mij hadden ze gewoon een relatie met elkaar.
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:59 schreef IrfieJ het volgende:
KUT IK ZIT HELEMAAL IN HET VERKEERDE TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
ik dacht al dit is toch het boek spoiler topic?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
KUT IK ZIT HELEMAAL IN HET VERKEERDE TOPIC
De Starks denken dat het een ontvoering was. Maar het zit er dik in dat ze gewoon verliefd waren en dat dus niet zo was.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat raar, want de Starks waren juist ontzettend pissig toen ze ontvoerd werd. Lijkt me sterk dat het dan een vrijwillige relatie was. Sowieso apart dat iemand die als zo nobel en tof en fantastisch gezien wordt zoiets doet.
Ja, sorry, ik ben een enorme mongool.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:26 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
ik dacht al dit is toch het boek spoiler topic?
Yep.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:34 schreef Kirov het volgende:
Jon is gewoon een bastaard van Rhaegar en dat Stark mensHet kan gewoon niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |