Sst.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:17 schreef mr-green het volgende:
Die imp wordt uiteindelijk koning van Westeros.
einde
Shit, heb het vast niet goed nagekeken. Excuses allen.quote:Op donderdag 25 april 2013 07:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat? Ik denk dat je die scene nog even terug moet kijken of youtube ofzo.
Over Rhaegar hoor je zelden slechte dingen geloof ik, itt zijn vader.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Al viel het me wel tegen dat hij Rhaegar zo de hemel in prees.
Maar ze is zo badass.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:44 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze is ook maar een sterveling.
Behalve dan dat hij de zus van Eddard doorgeneukt heeft en daarmee een oorlog begon waarin 90% van z'n familie is gestorven.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:00 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Over Rhaegar hoor je zelden slechte dingen geloof ik, itt zijn vader.
You know nothing Jon Snowquote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij de zus van Eddard doorgeneukt heeft en daarmee een oorlog begon waarin 90% van z'n familie is gestorven.
Yup, ik waardeer haar lef tot nu in ieder geval meer dan Joffrey. Weet wel dat Joffrey zich gaat ontplooien maar daar zeg ik niks over want (sst)quote:
Maar je bent wel lekker Ygritte.quote:
Yep. Genoeg naakte dames gezien in GoY...maar Ygritte staat met stipt bovenaan.quote:
Stoer manquote:Op donderdag 25 april 2013 16:26 schreef Zenato het volgende:
[..]
Weet wel dat Joffrey zich gaat ontplooien maar daar zeg ik niks over want (sst)
Dat zou me niets verbazenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:59 schreef Rabieluh het volgende:
Enige vermoeden wat ik heb over Joffrey is dat iedereen hem nu haat, hij is de enige zo'n beetje die van iedereen kapot mag vallen, dus gaat GRR Martin vast iets doen waardoor we hem in een ander licht gaan zien, we compassie voor hem krijgen en we allemaal met een dubbel gevoel zitten als hij echt sterft
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep. Genoeg naakte dames gezien in GoY...maar Ygritte staat met stipt bovenaan.
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef Funzel het volgende:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-4
Nu stil en lachen om die recap!
Mooi woord.quote:
Nou ja, het wordt nu al stukje bij beetje duidelijk dat het gewoon een beinvloedbaar kind is, eerst de speelbal van Cersei en nu van Margery.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:59 schreef Rabieluh het volgende:
Enige vermoeden wat ik heb over Joffrey is dat iedereen hem nu haat, hij is de enige zo'n beetje die van iedereen kapot mag vallen, dus gaat GRR Martin vast iets doen waardoor we hem in een ander licht gaan zien, we compassie voor hem krijgen en we allemaal met een dubbel gevoel zitten als hij echt sterft
Mij ook niet, maar ik hoop het eigenlijk niet. Ik vind het namelijk best lekker om iemand zo door en door, zonder enige nuance, te mogen/kunnen hatenquote:
Vind ik ook!quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is juist vet aan die serie. Ik hoop ook dat het vaker gaat gebeuren. Een karakter zo opbouwen dat ie heel belangrijk lijkt, of dat je er heel erg mee gaat meeleven (Ned). En ze dan afmaken
Die shock.. zo van "Ja maar dies toch belangrijk???"
Wat? Waarom? Vond je Viserys tof? :squote:Op donderdag 25 april 2013 18:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vind ik ook!Hoewel die scène an sich natuurlijk geweldig was, ben en blijf ik overigens nog wel steeds boos over de dood van Viserys
Tof is niet het juiste woord, maar ik vond het een heel boeiend karakter. Misschien wel de meest interessante "bad guy" tot nu toe imo. Hij was gewoon zo vreselijk slecht, maar toch ook wel weer zielig ergens. Echt helemaal `fucked up´ eigenlijk, tot het komische afquote:Op donderdag 25 april 2013 18:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat? Waarom? Vond je Viserys tof? :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |