Sst.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:17 schreef mr-green het volgende:
Die imp wordt uiteindelijk koning van Westeros.
einde
Shit, heb het vast niet goed nagekeken. Excuses allen.quote:Op donderdag 25 april 2013 07:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat? Ik denk dat je die scene nog even terug moet kijken of youtube ofzo.
Over Rhaegar hoor je zelden slechte dingen geloof ik, itt zijn vader.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Al viel het me wel tegen dat hij Rhaegar zo de hemel in prees.
Maar ze is zo badass.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:44 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze is ook maar een sterveling.
Behalve dan dat hij de zus van Eddard doorgeneukt heeft en daarmee een oorlog begon waarin 90% van z'n familie is gestorven.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:00 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Over Rhaegar hoor je zelden slechte dingen geloof ik, itt zijn vader.
You know nothing Jon Snowquote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij de zus van Eddard doorgeneukt heeft en daarmee een oorlog begon waarin 90% van z'n familie is gestorven.
Yup, ik waardeer haar lef tot nu in ieder geval meer dan Joffrey. Weet wel dat Joffrey zich gaat ontplooien maar daar zeg ik niks over want (sst)quote:
Maar je bent wel lekker Ygritte.quote:
Yep. Genoeg naakte dames gezien in GoY...maar Ygritte staat met stipt bovenaan.quote:
Stoer manquote:Op donderdag 25 april 2013 16:26 schreef Zenato het volgende:
[..]
Weet wel dat Joffrey zich gaat ontplooien maar daar zeg ik niks over want (sst)
Dat zou me niets verbazenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:59 schreef Rabieluh het volgende:
Enige vermoeden wat ik heb over Joffrey is dat iedereen hem nu haat, hij is de enige zo'n beetje die van iedereen kapot mag vallen, dus gaat GRR Martin vast iets doen waardoor we hem in een ander licht gaan zien, we compassie voor hem krijgen en we allemaal met een dubbel gevoel zitten als hij echt sterft
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep. Genoeg naakte dames gezien in GoY...maar Ygritte staat met stipt bovenaan.
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef Funzel het volgende:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-4
Nu stil en lachen om die recap!
Mooi woord.quote:
Nou ja, het wordt nu al stukje bij beetje duidelijk dat het gewoon een beinvloedbaar kind is, eerst de speelbal van Cersei en nu van Margery.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:59 schreef Rabieluh het volgende:
Enige vermoeden wat ik heb over Joffrey is dat iedereen hem nu haat, hij is de enige zo'n beetje die van iedereen kapot mag vallen, dus gaat GRR Martin vast iets doen waardoor we hem in een ander licht gaan zien, we compassie voor hem krijgen en we allemaal met een dubbel gevoel zitten als hij echt sterft
Mij ook niet, maar ik hoop het eigenlijk niet. Ik vind het namelijk best lekker om iemand zo door en door, zonder enige nuance, te mogen/kunnen hatenquote:
Vind ik ook!quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is juist vet aan die serie. Ik hoop ook dat het vaker gaat gebeuren. Een karakter zo opbouwen dat ie heel belangrijk lijkt, of dat je er heel erg mee gaat meeleven (Ned). En ze dan afmaken
Die shock.. zo van "Ja maar dies toch belangrijk???"
Wat? Waarom? Vond je Viserys tof? :squote:Op donderdag 25 april 2013 18:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vind ik ook!Hoewel die scène an sich natuurlijk geweldig was, ben en blijf ik overigens nog wel steeds boos over de dood van Viserys
Tof is niet het juiste woord, maar ik vond het een heel boeiend karakter. Misschien wel de meest interessante "bad guy" tot nu toe imo. Hij was gewoon zo vreselijk slecht, maar toch ook wel weer zielig ergens. Echt helemaal `fucked up´ eigenlijk, tot het komische afquote:Op donderdag 25 april 2013 18:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat? Waarom? Vond je Viserys tof? :s
Met jou kan ik praten,, Ygrittequote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep. Genoeg naakte dames gezien in GoY...maar Ygritte staat met stipt bovenaan.
Ik deed eigenlijk een klein vreugdedansje toen hij stierf.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Tof is niet het juiste woord, maar ik vond het een heel boeiend karakter. Misschien wel de meest interessante "bad guy" tot nu toe imo. Hij was gewoon zo vreselijk slecht, maar toch ook wel weer zielig ergens. Echt helemaal `fucked up´ eigenlijk, tot het komische afHad er erg graag nog wel meer van gezien
(maar ook wel van Ned, Jaqen (in zijn voorlaatste verschijning) en Jeor
).
Velen met jou denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik deed eigenlijk een klein vreugdedansje toen hij stierf.
Ja maar natuurlijk nog veel waar te maken, ze begonnen het sterkst met seizoen 1 vond ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef So_Surreal het volgende:
Echt een geniale serie dit
Zo'n stuk beter dan The walking dead!
Dat is ook niet zo moeilijk :pquote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef So_Surreal het volgende:
Echt een geniale serie dit
Zo'n stuk beter dan The walking dead!
Beetje als die Hobbit (Charlie) in Lost.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:59 schreef Rabieluh het volgende:
Wacht nou maar af...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk nog veel waar te maken, ze begonnen het sterkst met seizoen 1 vond ik.
Had meer spanning dan dit en vorig seizoen.
Ik zie hem uiteindelijk wel weer hand of the king oid worden.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:17 schreef mr-green het volgende:
Die imp wordt uiteindelijk koning van Westeros.
einde
Charlie was toch vanaf het begin al een favoriet van het publiek?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beetje als die Hobbit (Charlie) in Lost.
En Tweener in Prison Break.
Hij had een dal halverwege seizoen 2, maar verder was hij inderdaad erg populair.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:02 schreef Tanin het volgende:
[..]
Charlie was toch vanaf het begin al een favoriet van het publiek?
Nja die setting vind ik tofquote:
Inderdaad niet. Walking dead is GTST met zombies.quote:
Dan was ik de enige die een hekel aan hem had blijkbaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:02 schreef Tanin het volgende:
[..]
Charlie was toch vanaf het begin al een favoriet van het publiek?
Mjah, hij was niet mijn favoriet (quote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan was ik de enige die een hekel aan hem had blijkbaar.![]()
Tot zijn bazendaad in The Looking Glass uiteraard
Over Prison Break gesproken:quote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beetje als die Hobbit (Charlie) in Lost.
En Tweener in Prison Break.
Dat dusquote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Zihuatanejo het volgende:
Inderdaad niet. Walking dead is GTST met zombies.
zijn er good guys in game of thronesquote:Op donderdag 25 april 2013 22:43 schreef Vlindur het volgende:
Hoi ik ben bij![]()
Wie is nou eigenlijk the good Guy, Vyseris of Littlefinger? Ik ben het even kwijt. Vertrouw ze beide voor geen meter eigenlijk.
En Dany
Je bedoelt Varys?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:43 schreef Vlindur het volgende:
Hoi ik ben bij![]()
Wie is nou eigenlijk the good Guy, Vyseris of Littlefinger? Ik ben het even kwijt. Vertrouw ze beide voor geen meter eigenlijk.
En Dany
Ben wel benieuwd wat ie met die tovenaar gaat uitspoken.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je bedoelt Varys?
Ik vind Varys veel beter te pruimen dan Littlefinger, persoonlijk.
Aan hem weet je tenminste wat je hebt...
Oh sorry...quote:Op donderdag 25 april 2013 22:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat ie met die tovenaar gaat uitspoken.
En Varys idd, had m'n post al aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |