Hoezo kul?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders feesten met je kulargumenten, aandachttrekkertjr.
Jaaaaaaaaaaaaren geleden al toen ik er wel eens kwam om een wedstrijdje te kijken en er ook al geen kip op af kwam. Treurigheid troef daar in Veendam.quote:
is hier niet van toepassing die opmerking. gemeente heeft er al meerdere seizoenen geen geld meer ingestoken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:43 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Nee, elk jaar tonnen aan gemeenschapsgeld in die bodemloze put dumpen is wensbaar.
let maar niet op mien-moeke, is niet helemaal 100%. ik kan het weten hahaha. the biggest mistake of my life. ik wens sc veendam het beste en hoop dat ze over een tijd weer promoveren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders feesten met je kulargumenten, aandachttrekkertjr.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
Is een doorstart in de hoofdklasse mogelijk voor Veendam? Zoals RBC eigenlijk ook wilde.
Geen idee hoe die inzamelingsactie juridisch in elkaar zat maar als het geld rechtstreeks aan Veendam is overgemaakt denk ik dat de curator zegt dat de donateurs in de rij aan mogen sluiten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
Iedereen zou geld terug krijgen als ze niet genoeg zouden ophalen, wordt nog veel werk..
Is naar een stichting overgemaakt, dus niet naar veendam zelf.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee hoe die inzamelingsactie juridisch in elkaar zat maar als het geld rechtstreeks aan Veendam is overgemaakt denk ik dat de curator zegt dat de donateurs in de rij aan mogen sluiten.
En er dus niks van weerzien, want de belastingdienst gaat voor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee hoe die inzamelingsactie juridisch in elkaar zat maar als het geld rechtstreeks aan Veendam is overgemaakt denk ik dat de curator zegt dat de donateurs in de rij aan mogen sluiten.
Dan is het goed mogelijk om het terug te geven, minus gemaakte kostenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:51 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Is naar een stichting overgemaakt, dus niet naar veendam zelf.
Hoe ze dat met de smsjes willen doen weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |