We zullen het gaan zien.quote:Op zondag 7 april 2013 20:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Grote praatjes deze meneer. Mijn voorspelling is dat jij knorrig in een hoekje gaat zitten en later op het forum gaat klagen over de mensen op de meet.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Grote praatjes deze meneer. Mijn voorspelling is dat jij knorrig in een hoekje gaat zitten en later op het forum gaat klagen over de mensen op de meet.
Ruzie maken doen jullie maar per DMquote:Op zondag 7 april 2013 20:24 schreef Micson het volgende:
[..]
We zullen het gaan zien.
Jij al allemaal snode plannen op de whatsapp aan het voorbereiden m.b.t. kliekjesvorming en pre-meets uit angst om buiten de boot te vallen verwacht ik?
Die carrousel gaat namelijk ook ver van tevoren al draaien bij een meet tussen een hoop onzekere mensen.
Ruzie heb ik al gemaakt met haan33, Micson en nog wat mensen van de meet. Mijn verwachting is echter dat we elkander naar een paar goudgele rakkers als broeders in de armen vallen en elkaar op weg helpen naar de hosselstrijd.quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Ruzie maken doen jullie maar per DM
Utrechtquote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef Gulmez het volgende:
waar is het ik kom ook is de meet in zoetermeer
Het is in Utrechtquote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef Gulmez het volgende:
waar is het ik kom ook is de meet in zoetermeer
goudgele rakkersquote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ruzie heb ik al gemaakt met haan33, Micson en nog wat mensen van de meet. Mijn verwachting is echter dat we elkander naar een paar goudgele rakkers als broeders in de armen vallen en elkaar op weg helpen naar de hosselstrijd.
Wil jij er mss ook bij zijn?quote:
Hoe minder vrouwen, hoe meer aandacht voor jou gurl.quote:Op zondag 7 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wil jij er mss ook bij zijn?Hoe meer vrouwen hoe beter, de mannen zijn nu zo in de meerderheid
Ik heb mijn FOK!ker al gestrikt, ik heb van de anderen geen aandacht nodigquote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Hoe minder vrouwen, hoe meer aandacht voor jou gurl.
Kom nou maar gewoon. Straks moet ik al die geile hormoonpubertjes van CY afslaan.quote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Hoe minder vrouwen, hoe meer aandacht voor jou gurl.
Vrouwen regelen doe je maar tijdens de meet zelfquote:
wie wil je gaan regelen kilquote:Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Vrouwen regelen doe je maar tijdens de meet zelf
edit: Sowieso zijn de m/v verhoudingen in KLB krom
1 op 5 is veel meer dan de werkelijke m/v verhouding hier in KLB, dus dit is zelfs nog gunstig.quote:Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Vrouwen regelen doe je maar tijdens de meet zelf
edit: Sowieso zijn de m/v verhoudingen in KLB krom
Tijdens uitgaan random vrouwen bedoel ik, niet FOK!stersquote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef Shalimar het volgende:
[..]
wie wil je gaan regelen kilkom sowieso niet dus alvast succes voor jou
21 ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 21:46 schreef adnapekkid het volgende:
wat is de gemiddelde leeftijd op zon meet?
waar ga je dan? poema? of zie je dat daar welquote:Op zondag 7 april 2013 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Tijdens uitgaan random vrouwen bedoel ik, niet FOK!sters
Maar thnx
Wat een namen in combinatie met KLB... Zelfs KLB doorstaat de tand des tijds niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:38 schreef CristinaYang het volgende:
Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Hugh_Myron
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Geelman
MAHL
Dimachaerus
16meter
Knowledge_seeker
Durrrr
Micson
Susteren
Vera166
Fonkeymonkey
Amenth
Misschien:
Feyenoordfan92
RickoKun
Mortaxx
Thats_meh
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Verlengmijnsnoer
Zien we daar wel, eerst meeten we in een café, daar wat drinken en vanuit daar naar een club met de mensen die willenquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Shalimar het volgende:
[..]
waar ga je dan? poema? of zie je dat daar wel
De oude garde is intussen al bejaard aan het worden.quote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een namen in combinatie met KLB... Zelfs KLB doorstaat de tand des tijds niet.
Kusje op de blote bast van RickoKun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |