De internationale bijbelbond?quote:Op woensdag 3 april 2013 01:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Afterparty is bij mij op de IBB die avond. Gratis pep, voor drank moet zelf gezorgd worden.
Tot dan!
Ja beter kom je ook, voor een gezond bazengehalte.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef ikjijallebei het volgende:
Word super , los met mn hete boy piye (nohomo)
degene die foto's maakt trappen we dood ole ole
IBB is de Ina Boudier Bakkerlaan, een enorme flat vol met studenten en ander tuig. Schijnt dat sommigen het er niet levend vanaf hebben gebracht, altoen zij het pand betradenquote:
Aha een flat vol mensen die ik onder de tafel kan zuipen dus? I'm in.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Dit ziet er veelbelovend uit! Zet mij maar op misschien, want ik weet nog niet zeker of ik kan die datum
[..]
IBB is de Ina Boudier Bakkerlaan, een enorme flat vol met studenten en ander tuig. Schijnt dat sommigen het er niet levend vanaf hebben gebracht, altoen zij het pand betraden
Needless to say, maar mijn deuren staan immer open voor FOK!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha een flat vol mensen die ik onder de tafel kan zuipen dus? I'm in.
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:40 schreef MultiBanaan het volgende:
IBB is de Ina Boudier Bakkerlaan, een enorme flat vol met studenten en ander tuig. Schijnt dat sommigen het er niet levend vanaf hebben gebracht, altoen zij het pand betraden
Wat is gebeurd met onze meet met alleen wij 2 als man en de rest vrouwen en jacuzziquote:Op woensdag 3 april 2013 03:11 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
maar wel aan users die ook naar meet komenbeter kom je dus ook gewoon.
die is om zeep geholpen ( haha woordgrapje), maar uhm is dit een verkapte manier om aan te geven dat je ook komt?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat is gebeurd met onze meet met alleen wij 2 als man en de rest vrouwen en jacuzzi?
Dat vraag ik me ook nog steeds af.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat is gebeurd met onze meet met alleen wij 2 als man en de rest vrouwen en jacuzzi?
Want zoals het er nu naar uitziet is de verhouding man/vrouw totaal omgekeerdquote:Op donderdag 4 april 2013 17:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog steeds af.
Faalhaas Cremetjequote:Op donderdag 4 april 2013 18:01 schreef Nikonlover het volgende:
Helaas, ik en een cremetje komen niet
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wie weet kan dat een mooi vervolg zijn op deze meetquote:Op donderdag 4 april 2013 17:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog steeds af.
Nee, dit zal ooit bekend staan als het begin van de befaamde KLB-meetsquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is dit de opvolger van de befaamde ONZ-meets?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, dit zal ooit bekend staan als het begin van de befaamde KLB-meets
Die 5 minuten later hoef je echt niet te melden hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef Micson het volgende:
Ik kom iets later, want ik moet Meloewa even aanduwen op mijn studentenkamer. (we reizen samen)
Wel zin in.
Grote praatjes deze meneer. Mijn voorspelling is dat jij knorrig in een hoekje gaat zitten en later op het forum gaat klagen over de mensen op de meet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef Micson het volgende:
Ik kom iets later, want ik moet Meloewa even aanduwen op mijn studentenkamer. (we reizen samen)
Wel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |