Nee hoor, hij komt gewoon niet.quote:Op zondag 7 april 2013 20:24 schreef Micson het volgende:
[..]
We zullen het gaan zien.
Jij al allemaal snode plannen op de whatsapp aan het voorbereiden m.b.t. kliekjesvorming en pre-meets uit angst om buiten de boot te vallen verwacht ik?
Die carrousel gaat namelijk ook ver van tevoren al draaien bij een meet tussen een hoop onzekere mensen.
Details, ik wil ze weten.quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ruzie heb ik al gemaakt met haan33, Micson en nog wat mensen van de meet. Mijn verwachting is echter dat we elkander naar een paar goudgele rakkers als broeders in de armen vallen en elkaar op weg helpen naar de hosselstrijd.
Ben jij nou van plan om te komen of niet?quote:Op zondag 7 april 2013 22:46 schreef ikjijallebei het volgende:
Was vorig jaar ook keigaaf gr gr leider kamp b
Het lukt me even niet de OP aan te passen, maar zodra dat me lukt zet ik je erbij!quote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef GZ1000 het volgende:
Zet mij maar bij misschien. Wil er graag bij zijn, maar ik weet niet of dat uitkomt.
We doen tegen iedereen lief hoor, ik wil zelfs wel even aan je capuchon trekken.quote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie een uitje richting Utrecht wel zitten. Helemaal van de Belgische kust naar utrecht.
Vast iets van 60-100 euro met de trein heen en terug.
Maar hoe gaan jullie reageren als een baggeruser zoals capuchon_jongen de beurs binnen loopt.
''He kijk daar is die kutbelg die gek is op capuchon's.''
Wil niet 400km reizen om dan uitgelachen te worden
Tickets zijn meteen geboektquote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij nou van plan om te komen of niet?
[..]
Het lukt me even niet de OP aan te passen, maar zodra dat me lukt zet ik je erbij!
[..]
We doen tegen iedereen lief hoor, ik wil zelfs wel even aan je capuchon trekken.
Waarom zoek je ruzie met iedereenquote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ruzie heb ik al gemaakt met haan33, Micson en nog wat mensen van de meet. Mijn verwachting is echter dat we elkander naar een paar goudgele rakkers als broeders in de armen vallen en elkaar op weg helpen naar de hosselstrijd.
je bent feyenoord-fan, of niet hequote:
Als hij die Feyenoordse "gezelligheid" maar niet mee neemt naar de meet dan.quote:
Begin je moeder maar alvast voor te bereiden dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat er via een centraal topic een meet geregeld kan worden.Als het gebeurt, is het achter de schermen. Of niet. Ik zet mijn moeders vagina in op dat laatste.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:57 schreef Piye het volgende:
Ik wil feyenoordfan trouwens nog even wijzen op een eerdere post van hem.
[..]
Begin je moeder maar alvast voor te bereiden dus.
Ik heb geen flauw idee, maar ik kom sowoeso naar die pre-meet.quote:
Mwoa, hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 22:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, nee wel blijven opletten. Hij zette z'n moeders vagina erop in dat het helemaal niet door zou gaan. Het wordt dus gewoon een milf-gangbangmeet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mwoa, hij heeft wel gelijk.Deze shit was al geregeld via whatsapp.
R&P en SEX zijn de enige forums die er nog toe doen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een namen in combinatie met KLB... Zelfs KLB doorstaat de tand des tijds niet.
Kusje op de blote bast van RickoKun.
Wat Hugh_Myron hierop zegt, zonder dat er van alles achter de schermen plaats had gevonden, was er nooit iets doorgegaan.quote:Op maandag 8 april 2013 22:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen zoeken ruzie met mij.quote:
Welke van je klonen laat jij eigenlijk komen?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Welke van je klonen laat jij eigenlijk komen?
RickoKun wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef Souteneur het volgende:
Wel jammer dat er ook gewoon helemaal geen ene KLB baas op het lijstje staat.
Aan de andere kant: misschien juist beter.
Ja als "misschien".quote:
Piye is best wel een baas. Voor de rest is het idd maar magertjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef Souteneur het volgende:
Kunnen we net zo goed een FOK! Meeting in de parenclub houdenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, nee wel blijven opletten. Hij zette z'n moeders vagina erop in dat het helemaal niet door zou gaan. Het wordt dus gewoon een milf-gangbangmeet.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef Souteneur het volgende:
Ik zie niet echt hoe dit toevoegt aan het topic, valt een beetje in de categorie "deze meet gaat toch niet door". Zeiken doe je maar ergens andersquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Piye is best wel een baas. Voor de rest is het idd maar magertjes.
Denk meer Apple-Android discussies.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:50 schreef LethalNinja het volgende:
Lijkt me wel leuk om zo'n KLB meet op afstand te observeren
1) groep van 10 man gaat naast elkaar aan de bar zitten
2) kijken een paar op zij "dus jij zit ook op KLB? , uh uhu yup yup
3) stilte..........
4) Paar biertjes verder
5) sow, euh kijk jij game of thrones?
6) ja wel vet toch, haha nu seizoen 3!
7) achja, doe mij maar BF3?
8) wft nee COD is beter
9) en nu na 1-2 uur ontstaan er discussies over welke games beter zijn
paar uur later gaat iedereen weer naar huis
KLB meet 2013.......
Volgens mij begint het er mee dat Haan een of ander bizar drankspel organiseert, en dat het grootste gedeelte van de groep vervolgens een uur of 15 later wakker wordt met geen herinneringen van de avondquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:50 schreef LethalNinja het volgende:
3) stilte..........
4) Paar biertjes verder
8) wft nee COD is beter
KLB meet 2013.......
En volgens mij ben jij dan zo iemand die zegt dat je niet komt maar vervolgens ons gaat zitten observerenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:50 schreef LethalNinja het volgende:
3) stilte..........
4) Paar biertjes verder
8) wft nee COD is beter
KLB meet 2013.......
Het blijft KLB.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niet echt hoe dit toevoegt aan het topic, valt een beetje in de categorie "deze meet gaat toch niet door". Zeiken doe je maar ergens anders
klinkt prima tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij begint het er mee dat Haan een of ander bizar drankspel organiseert, en dat het grootste gedeelte van de groep vervolgens een uur of 15 later wakker wordt met geen herinneringen van de avond
Idd, wel jammer dat het dan de volgende dag op het forum gaat van: 'De meet was wel leuk, denk ik...'quote:
Als je ergens iemand ziet met een hoge hoed, plus zonnebril om zogenaamd niet op te vallen en juist wel erg opvalt. Tja dan ben ik inderdaad met een kladblok aan het kijken in hoeverre mijn voorspelling kloptquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:02 schreef coen89 het volgende:
[..]
En volgens mij ben jij dan zo iemand die zegt dat je niet komt maar vervolgens ons gaat zitten observeren
Dit lijkt me idd waarschijnlijker, gek genoeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij begint het er mee dat Haan een of ander bizar drankspel organiseert, en dat het grootste gedeelte van de groep vervolgens een uur of 15 later wakker wordt met geen herinneringen van de avond
GZ1000 wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef Souteneur het volgende:
Wat heb jij nou weer voor UIquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit lijkt me idd waarschijnlijker, gek genoeg.
Ben jij dit niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor UIChroestjov de tweede aan het worden?
Ja, kan maar beter cancelen dit, nu het nog kan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef Souteneur het volgende:
Daarom drinken we jenever en bier tegelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:50 schreef LethalNinja het volgende:
3) stilte..........
4) Paar biertjes verder
8) wft nee COD is beter
KLB meet 2013.......
Ik ben een baas en ik post ook in KLB.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef Souteneur het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Piye is best wel een baas. Voor de rest is het idd maar magertjes.
Nee joh Stolichnayaquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daarom drinken we jenever en bier tegelijk.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:54 schreef adnapekkid het volgende:
Hoeveel mensen zouden 11 mei voor de jaarbeurs staan
Oh, is het daar niet dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]![]()
ik moest ook gelijk aan de jaarbeurs denken toen ik van dit cafe hoorde.
In Rotterdam heb ik deze spraakverwarring dus ook gehad. "We moeten tegenover beurs zijn." "Nou dan moeten we dus die kant op." "Nee beurs is de andere kant op." Bleek de ene helft het over metrostation beurs te hebben en de andere helft over cafe beurs.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:54 schreef adnapekkid het volgende:
en dan heb je ook nog de jaarbeurs. lekker geregeld daar in utrechtquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef Piye het volgende:
[..]
In Rotterdam heb ik deze spraakverwarring dus ook gehad. "We moeten tegenover beurs zijn." "Nou dan moeten we dus die kant op." "Nee beurs is de andere kant op." Bleek de ene helft het over metrostation beurs te hebben en de andere helft over cafe beurs.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:54 schreef adnapekkid het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]![]()
ik moest ook gelijk aan de jaarbeurs denken toen ik van dit cafe hoorde.
Ter verduidelijking: cafe de Beurs zit op het Neudequote:
Ze hebben ook 2 tivoli's die lijers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog de jaarbeurs. lekker geregeld daar in utrecht
Ja man ben net terug in Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef Geelman het volgende:
Ging je vandaag met haantje chillen, Piye? Ik heb geen beltegoed meer, dus ik kan niet sms'en. En ik moet werken...
misschien ffe in de OP 'cafe' ervoor zetten en de link van t cafe plaatsen voor de dombo'squote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ter verduidelijking: cafe de Beurs zit op het Neude![]()
Chill man, we moeten een keer in het weekend gaan chillen of zo. Loonslaven...quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze hebben ook 2 tivoli's die lijers.
[..]
Ja man ben net terug in Rotterdam.
We gaan gewoon meteen cash money maken op de beurs. Veel leuker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
misschien ffe in de OP 'cafe' ervoor zetten en de link van t cafe plaatsen voor de dombo's
quote:
Ja is goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Chill man, we moeten een keer in het weekend gaan chillen of zo. Loonslaven...
Ik sla liever het bier over en begin meteen aan de sterke drank. Captain Morgan ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]![]()
Van die avonden dat je na het bier tering veel sterk gaat drinken en dan niks meer weet de volgende ochtend
Ik zal het even aanpassenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
misschien ffe in de OP 'cafe' ervoor zetten en de link van t cafe plaatsen voor de dombo's![]()
Hehe ook een goede.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik sla liever het bier over en begin meteen aan de sterke drank. Captain Morgan ofzo.
Niks mis mee, bier drinkt zo lekker makkelijk weg en smaakt ook primaquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe ook een goede.Al drink ik bij het uitgaan over het algemeen bier. #pauperlifejeweetzelluf
Wut waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Leuk karakter.
[ afbeelding ]
Wie blijft er samen met mij nuchter?
ik blijf wel sober met jou, brah. sober bros. 2k13quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Leuk karakter.
[ afbeelding ]
Wie blijft er samen met mij nuchter?
Heul niet, ik ga shotjes in jou gieten, weet je nog?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik blijf wel sober met jou, brah. sober bros. 2k13
HAHAHAHAHA IK KEN EEN VAN DIE JONGENS!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Welke FOK!~meet zal dit geweest zijN??
[ afbeelding ]
is dit ook een beetje de verhouding m/v of FOK!?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Welke FOK!~meet zal dit geweest zijN??
[ afbeelding ]
Op FOK! is 99,9979% man zo heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is dit ook een beetje de verhouding m/v of FOK!?
Houdt dit in dat ik je op de lijst mag zetten?quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Stink-ui het volgende:
Ik wil graag komen!
Ik kom vanaf Den Bosch met de auto
dus 4 plekken vrij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |