quote:Alfonso Ribeiro & Wife Expecting First Child
Congratulations are in order for Alfonso Ribeiro and wife Angela.
The Fresh Prince of Bel Air alum [Carlton Banks], 41, and his wife are expecting their first child together. “Coming this fall: a baby Alfonso or a baby Angela!” Ribeiro tweeted Wednesday, sharing sweet baby snapshots of both he and his wife.
quote:Velthuizen vader geworden
Vitesse-trainer Fred Rutten hoeft zijn doelman Piet Velthuizen aanstaande zondag in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk niet te missen door bevallingsperikelen. Santi, het eerste kind van Piet en zijn partner Femke, heeft tussen twee wedstrijden in het levenslicht gezien.
De geboorte was aanvankelijk uitgerekend een dag voor de belangrijke uitwedstrijd tegen Feyenoord. Velthuizen liet er geen misverstand over bestaan, dat hij voorrang zou geven aan de bevalling als die op een wedstrijddag zou vallen.
"Als je kind geboren wordt, dan moet je daar gewoon bij zijn. Anders zou het een nederlaag zijn naar je vrouw toe”, verklaarde de goalie.
Ben niet zo'n fan van de naamquote:
Ik vond het al zo gek dat je Piet Veldhuizen een rare naam vondquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van de naam![]()
Haha nou staat er alleen Piet, maar bedoelde natuurlijk SantiPiet was geselecteerd om te googlen om te zien of zij er wel exotisch genoeg uitzagen voor Santi
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Jawel, overal waar een 45+ er zwanger wordt maakt een elfje elders in de wereld een 40+ er zwanger
1 Tweet, 1 Persoon die hij volgt: Kim.twitter:
Kan ook trouwen zijn, ze is nu immers gescheiden. En nog even mooi voor het kind komt een boterbriefje halen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:07 schreef bloempje-moi het volgende:
Kanye West heeft al zijn twitterberichten gewist, op één na:1 Tweet, 1 Persoon die hij volgt: Kim.twitter:
Ik zie Kim niet (hoog)zwanger voor het altaar staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef kvd het volgende:
[..]
Kan ook trouwen zijn, ze is nu immers gescheiden. En nog even mooi voor het kind komt een boterbriefje halen.
Las net dat ze willen trouwen na de bevalling.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef kvd het volgende:
[..]
Kan ook trouwen zijn, ze is nu immers gescheiden. En nog even mooi voor het kind komt een boterbriefje halen.
ik ook niet.maar dat Kourtney ongetrouwd kinderen heeft gekregen,daar was Kim altijd tegen. Vandaar dat ik aan een huwelijk zat te denken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zie Kim niet (hoog)zwanger voor het altaar staan.
Ik zie nog niet veel mogelijkheden...quote:Jantje's jeugdleed
Tussen het al het koninklijk feestgedruis in, maken de bladen nog een heel klein plaatsje vrij voor 'andere' BN'ers. Zo mag Jan Smit in Story een beetje kletsen over zijn aanstaande vaderschap.
De zanger verklapte onlangs dat hij een zoontje gaat krijgen. Het jong gaat in elk geval geen Jan heten. 'Want dan wordt hij Jantje Smit. En als ik ergens een bloedhekel aan heb, is het aan die naam. Dat wil ik mijn zoon besparen' is zijn hartgrondige reactie in de Story.
Onverwerkt jeugdleed, blijkbaar. Wat de naam dan wel wordt: 'Een mengeling van Fem en Emma'. Daar mogen de fans even lekker mee gaan puzzelen van papa Jan.
Gepalnde geboortedatum of de naam?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:07 schreef bloempje-moi het volgende:
Kanye West heeft al zijn twitterberichten gewist, op één na:1 Tweet, 1 Persoon die hij volgt: Kim.twitter:
Famke? Femma? Emfem?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:24 schreef kvd het volgende:
[..]
'Een mengeling van Fem en Emma'. Daar mogen de fans even lekker mee gaan puzzelen van papa Jan.
.
Ik ook, maar het moet een jongensnaam wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Gepalnde geboortedatum of de naam?
[..]
Famke? Femma? Emfem?
geen fan, maar ik puzzel graag![]()
Oja, da's waar ook. Ehm...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:31 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ook, maar het moet een jongensnaam worden
Dan haal je er toch alweer letters bij? Maf kwam ik ook al op, maar de rest klopt dan nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:39 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook. Ehm...
Maf? Mees? Sam? Finn?
Nee, klopt. Maar met alleen de letters van Fem en Emma kom je niet ver. En ach, de S zit in Lisa, dus dat magquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:41 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan haal je er toch alweer letters bij? Maf kwam ik ook al op, maar de rest klopt dan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |