Ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
Ja joh, extra geld naar Syrië. Alsof godverdomme geld in overvloed hebben
niks er van... in dit geval die 4 miljoen besteden in eigen land.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef Magistic het volgende:
Ze hadden beter die 4 miljoen euro kunnen gebruiken om een muur om Syrië heen te zetten. Laat die haatbaarden het lekker zelf uitzoeken.
Overal in de wereld worden kinderen vermoord, misbruikt of mishandelt (ook in NL). Op grote schaal in hele gebieden van afrika waar er nog kinderoffers bestaan. In bv noordkorea worden mensen, waaronder kinderen, onderdrukt en in bv Congo zijn er nog tal van kindsoldaten actief. In een land als liberia zijn er nog zat kinderen met trauma's omdat ze kindsoldaat waren.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waar zijn nog meer talloze conflicten dan, waar weerloze kinderen worden uitgemoord?
Amerika hielp in WO2 niet vanuit humanitaire gronden. Geen enkel land doet dat, ook nu niet en dat zal ook nooit gebeuren ook. Het wordt vaak wel zo gebracht maar de echte reden is altijd economisch, eigen bescherming, of haat tegen een dictator.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.![]()
Oke sommige mensen moeten het met een PS3/HD-tv/dagje Efteling of een biertje minder tijdens het uitgaan doen.
Maar als daarmee een kind kan geholpen worden die een been mist.
Wat zou er gebeurd zijn als de Amerika tijdens de 2de wereld oorlog een economische crisis hadden en zijn zoiets hadden van weet je wat, we blijven maar thuis die Duitsers komen vanzelf wel naar ons toe.
Hoe kun je de situatie in Syrie nu vergelijken met kindermoord in Nederland? Dat is toch niet hetzelfde? Dat zijn individuele gevallen en er is geen sprake van oorlog.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Overal in de wereld worden kinderen vermoord, misbruikt of mishandelt (ook in NL). Op grote schaal in hele gebieden van afrika waar er nog kinderoffers bestaan. In bv noordkorea worden mensen, waaronder kinderen, onderdrukt en in bv Congo zijn er nog tal van kindsoldaten actief. In een land als liberia zijn er nog zat kinderen met trauma's omdat ze kindsoldaat waren.
Ik nog nog verder doorgaan, maar daar heb ik geen zin in.
Verdiep je eens in de conflicten in de wreld en je ziet dat het conflict in syrie verbleekt. Ik ga dat niet voor je doen trouwens.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kun je de situatie in Syrie nu vergelijken met kindermoord in Nederland? Dat is toch niet hetzelfde? Dat zijn individuele gevallen en er is geen sprake van oorlog.
Over die landen in Afrika heb ik gehoord, Noord-Korea is zo afgesloten van de wereld dat we niet weten wat er gebeurd, maar een burgeroorlog is er niet aan de gang.
Jij hebt het over 'talloze', maar zo ver kom je toch niet.
#Care , je mist het plaatje hier en dat is dat er onschuldige mensen dood gaan en iedereen heeft recht op veiligheid toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Amerika hielp in WO2 niet vanuit humanitaire gronden. Geen enkel land doet dat, ook nu niet en dat zal ook nooit gebeuren ook. Het wordt vaak wel zo gebracht maar de echte reden is altijd economisch, eigen bescherming, of haat tegen een dictator.
Dat recht op veiligheid hebben wij mensen zelf bedacht en is tot nu toe nog nooit waarheid geworden. Het is gewoon een westers begrip, waar 90% van de wereldbevolking niks aan heeft.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
#Care , je mist het plaatje hier en dat is dat er onschuldige mensen dood gaan en iedereen heeft recht op veiligheid toch?
Als je over erg veel geld wilt klagen, klaag maar over dat faal JSF of noord/zuid lijn project.
Dit is toch weinig geld.
Ik heb het over conflicten NU in de wereld. En ik verdiep me genoeg in zaken, als jij komt met 'talloze' gevallen als Syrie moet je ook met een bron komen, en dat niet aan een ander overlaten.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de conflicten in de wreld en je ziet dat het conflict in syrie verbleekt. Ik ga dat niet voor je doen trouwens.
Ik heb er een paar gegeven en ik heb het ook over conflicten nu in de wereld. Je mag zelf weten of je het met me eens bent of niet. Ik heb wel betere dingen te doen dan iemand proberen te overtuigen, die ik niet ken.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het over conflicten NU in de wereld. En ik verdiep me genoeg in zaken, als jij komt met 'talloze' gevallen als Syrie moet je ook met een bron komen, en dat niet aan een ander overlaten.
Je hebt er een paar gegeven. Maar je spreekt over 'talloze'.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb er een paar gegeven en ik heb het ook over conflicten nu in de wereld. Je mag zelf weten of je het met me eens bent of niet. Ik heb wel betere dingen te doen dan iemand proberen te overtuigen, die ik niet ken.
zucht....quote:Op woensdag 3 april 2013 12:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt er een paar gegeven. Maar je spreekt over 'talloze'.
Ik vind dat het wel nodig is, aldus mijn eigen persoonlijke mening.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat recht op veiligheid hebben wij mensen zelf bedacht en is tot nu toe nog nooit waarheid geworden. Het is gewoon een westers begrip, waar 90% van de wereldbevolking niks aan heeft.
Alsof Amerika ons kwam helpen omdat ze ons zo aardig vondenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.![]()
Oke sommige mensen moeten het met een PS3/HD-tv/dagje Efteling of een biertje minder tijdens het uitgaan doen.
Maar als daarmee een kind kan geholpen worden die een been mist.
Wat zou er gebeurd zijn als de Amerika tijdens de 2de wereld oorlog een economische crisis hadden en zijn zoiets hadden van weet je wat, we blijven maar thuis die Duitsers komen vanzelf wel naar ons toe.
Grappig dat zwart-wit denken. Islamitisch is slecht en seculier is goed. Feit is dat Assad een terrorist is die zijn bevolking afslacht. En dan hebben mensen het lef om te roepen dat hij niet eens zo slecht is. Misschien moeten pro-Assad mensen eens naar Syrië gaan om blijk te geven van hun support. Kijken hoe ze ontvangen worden door Assad.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:16 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Het westen dat radicale islamitische terroristen steunt tegen de seculiere regering![]()
En dan een paar jaar later het land weer binnen vallen als de terroristen aan de macht zijn. Net als in Afghanistan waar ze ook radicale islamitische terroristen (Osama oa) hadden gesteund tegen de regering daar.
Ja joh, net als Saddam kernwapens had enzo.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:46 schreef Hierro het volgende:
[..]
Grappig dat zwart-wit denken. Islamitisch is slecht en seculier is goed. Feit is dat Assad een terrorist is die zijn bevolking afslacht. En dan hebben mensen het lef om te roepen dat hij niet eens zo slecht is. Misschien moeten pro-Assad mensen eens naar Syrië gaan om blijk te geven van hun support. Kijken hoe ze ontvangen worden door Assad.
Ja ja, het is allemaal propaganda. De Assadjes zijn natuurlijk ontzettend populair onder het volk. Hoe anders is te verklaren dat ze al 40 jaar aan de macht zijn? Democratiequote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja joh, net als Saddam kernwapens had enzo.
Leuk he in de propaganda van het Westen geloven?? Je geloofde zeker ook dat Gadaffi vrouwen liet verkrachten. De leugens van het westen zijn oneindig, Italië (moorden die in de schoenen werden geschoven van commies en uiteindelijk gepleegd werden door de CIA, Gladio), het "massagraf" in Roemenië, Joegoslavië enzovoort.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef Hierro het volgende:
[..]
Ja ja, het is allemaal propaganda. De Assadjes zijn natuurlijk ontzettend populair onder het volk. Hoe anders is te verklaren dat ze al 40 jaar aan de macht zijn? Democratie.
Geloof jij nou werkelijk dat Assad niet alles op alles zal zetten om aan de macht te blijven? Je denkt toch niet dat zijn familie al 40 jaar aan de macht is, omdat zij zo geliefd zijn. Overigens wel grappig dat je het had over islamitische terroristen. Wie zijn ook al weer goede bondgenoten van Assad? Hezbollah en Iran toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:57 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Leuk he in de propaganda van het Westen geloven?? Je geloofde zeker ook dat Gadaffi vrouwen liet verkrachten. De leugens van het westen zijn oneindig, Italië (moorden die in de schoenen werden geschoven van commies en uiteindelijk gepleegd werden door de CIA, Gladio), het "massagraf" in Roemenië, Joegoslavië enzovoort.
Hezbollah heb ik geen verstand van maar Iran is geen terrorist.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:11 schreef Hierro het volgende:
[..]
Geloof jij nou werkelijk dat Assad niet alles op alles zal zetten om aan de macht te blijven? Je denkt toch niet dat zijn familie al 40 jaar aan de macht is, omdat zij zo geliefd zijn. Overigens wel grappig dat je het had over islamitische terroristen. Wie zijn ook al weer goede bondgenoten van Assad? Hezbollah en Iran toch?
Assad kon de dialoog aangaan toen er amper een jihadist te bekennen was in Syrië. Maar hij besloot om de vredige protesten met harde hand neer te slaan. En dan krijg je dit.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Hezbollah heb ik geen verstand van maar Iran is geen terrorist.
Hij heeft nooit vredige protesten met de hand neer geslagen.
2009quote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Hezbollah heb ik geen verstand van maar Iran is geen terrorist.
Hij heeft nooit vredige protesten met de hand neer geslagen.
De rebellen zijn de oorlog zelf begonnen, stoppen ze morgen is het probleem opgelost en kunnen ze het land weer opbouwen. Maar ja, dan komt daar weer een actie voor. We're screwed anyhow..quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:16 schreef Smack10 het volgende:
Misschien wordt het eens tijd om die oorlog daar te beëindigen, of is nu te radicaal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |